Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Hai noroc,

Am pornit ieri mashina (G3 '93, 1.6i/55kw) dupa vreo 3 zile de stationare. A pornit frumos la prima cheie, si dupa 3-4 minute a inceput sa clipeasca becul de la ulei. am oprit-o si am repornit-o cu acelasi rezultat. Dupa aceea am turtat-o putin (crezand ca e presiune la ulei prea joasa)... si a inceput sa-mi bipaie in bord ceva ca o alarma. Dupa aia am mai oprit-o o data si a mers ok. Aveti idee de ce a facut figura asta? S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Nivelul la ulei e ok (Mobil1 sintetic (4000 km)).

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil din cauza frigului s-a intepenit sonda de presiune.

Masina merge pe ulei sintetic mai de mult ? Uleiul sintetic are proprietati detergente mai bune decit uleiul mineral si are tendinta ca la primul schimb cu ulei sintetic dupa ulei mineral sa miste mizeria veche prin motor. Nu e neaparat asta cauza ... dar e o posibilitate.

andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ! Este din cauza a ceea ce a spus alx. Masina are un avertizor sonor, care citeste informatia de la sonda de presiune pentru ulei. Daca nu citeste informatia corect, da acea avertizare sonora. Probabil ai vazut, cand iei o curba foarte strans la viteza relativ mare si in plus mai ai si un nivel sub normal de ulei in motor, datorita faptului ca acesta se deplaseaza intr-o parte pentru o scurta perioada, iti da aceeasi avertizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu saptamana trecuta ceea ce spui tu. Numai ca la mine a fost o singura data, la repornire a fost ok.

Nu prea inteleg, acel semnal este datorita presiunii scazute sau datorita nivelul uleiului in baie? Eu banuiam ca datorita presiunii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% la nivelul in baie (testat pe Audi cativa ani la rand) si 90% la sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa ceva dar la mine s-a spart una din cele 2 sonde de deasupra filtrului de ulei .-- avea o fisura ca un varf de ac si arunca cu presiiune pe capota (dupa ce i-am desfacut mansonul de cauciuc de pe ea).am schimbat-o si totul e ok.--

deci verifica nivelul de ulei si apoi daca aici e ok s-ar putea sa fi fost o alarma falsa(parerea mea)

Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri. Si eu am banuit ca e o alarma falsa.

Pt. alx: am pus ulei sintetic la ultimul schimb (4000 km). Inainte a avut semi-sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu cred ca servo are senzor de nivel de ulei ( e diferit de cel de presiune ).. si in al doilea rand o fi nivelul bun, dar poate nu ii mai merge pompa de ulei.. nu are rost sa risti sa mergi fara ulei mai ales la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai indicat ar fi sa pui un manometru in locul sondei de presiune si sa masori direct presiunea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa recunosc ca simt lipsa unui manometru de ulei. Cum as putea monta unul? Mai bine zis unde l-as putea integra? Modelul meu are si ceas in loc de turometru... deci si un turometru ar fi bine venit. Se pot monta in locul sertarelor de casete? Exista un kit sau ceva de genul asta? Eu aveam asa ceva pe o Jetta din '80 si arata f bine

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa pui si turometru si manometru de presiune la ulei pe stalpul din stanga al masinii (exact ca in 2f2f), ar fi chiar de efect si nici nu trebuie sa nenorocesti bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am si eu un g3 din 95 gti 8v si am si eu o problema similara ... aleator, in mers sau pe loc incepe sa palpaie becu de ulei si concomitent imi cad acele, turometru si vitezometru (nu afecteaza cu nimic mersul masinii si nu depinde de skimbat ulei sau resatat bordul ) nu stiu ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie mi-a licarit becul pe bord si ca sa ma sperie a si beep/ait (ceva la bord nu stiu ce si nici nu am idee), cand am redus brusc de la 140 la 70 , ieseam de pe autostrada, uleiul e proaspat schimbat ARAL, de ce ? nu stiu , poate a mai patit si altcineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ai doua bulburi unul pune la masa becul rosu din bord si il stinge la pornire iar cel de al doilea este contact deschis pina la pornire moment in care este pus la masa .bulbul al 2 lea este de siguranta si eu de obicei leg firul la masa (pacalesc electronica bordului) deoarece primul este destul de exact. :drunken:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema si sper sa ii gasesc o rezolvare : atunci cand pun contactul se aprinde martorul de ulei inmpreuna cu cel de la baterie si cel de apa , pana aici nimic anormal INSA atunci cand pornesc motorul martotul de la ulei se stinde apoi se aprinde ink odata dupa care se stinge definitiv . Este normal , ar trebui sa ma ingrijorez ?! Mentionel k faca asa doar daca masina a stat pe loc o perioada ( > 5-6 ore , daca o pornesc si o opresc dupa care o repornesc ... martorul nu mai clipeste ci se stinge direct si asa ramane )

Uleiul si filtrul sunt schimbate , am schimbat pana si sonda de presiune de la ulei . ( cea veche nu facea INSA la peste 2500 rpm incepea sa sune un fel de alarma ) Mecanicul a exclus pompa de ulei pt k mot merge bine si in 4000 km de cand am schimbat uleiul nivelul nu a scazut deloc . CEva idei ?! Orice parere ar fi buna . Uleiul este valvoline 10/40 , filtrul UnifluX iar sonda este cumparata dupa codul original de pe cea veche si are aceiasi presiune de functionare 0.9 - 0.25 . de asemenea am mai schimbat si flansa de la injectie , toate in aceeasi zi deci nu pot sa imi dau seama exact de la ce ar putea fi .

Astept parerile voastre si sper k postul sa nu fie prea lung , am vrut sa mentionez in detaliu poate gasesc o lamurire . Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu s-a mai confruntat cu aceasta problema ?!

Ai verificat firul care duce la sonda, ma dau si eu cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu e montata sonda cum trebuie si face scurt pe undeva

zic si io.incearca.

brgds

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda este exclusa , am incercat 2 si cu ambele face la_fel . insa nici nu exclud k ambele sa fie la_fel de "defecte" avand in vedere k nu sunt originale ci facute de febi .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

incearca in locul sondei de presiune ulei sa pui un manometru ( atentie presiune destul de mare) si sa vezi ce presiune e in instalatia de ulei. S-ar putea sa faca figuri pompa de ulei. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi o ideea doar k nu am acel manometru si degeaba ma duc in service sa imi mas pres k imi face o sg data doar daca masina a stat mai multe ore oprita . si ink ceva : in locul carei sonde pun manometrul ?! k sunt 2 , una albastra la care daca ii scot papucul imi palpaie becul si una alba care daca fac acelasi lucru imi suna "greierasul" deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat si aceasta problema . Ideea este sa fiti f atenti la filtrul de ulei folosit . Eu cand am schimbat uleiul am schimbat si filtrul ( Uniflux - nu recomand ) Acum am inlocuit acel filtru cu unul Mann si problema s-a rezolvat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Adrian Marius88

Stie cineva de ce imi palpaie becul de la ulei din bord? Dupa ce pornesc are un palpait continuu si regulat ca si cand nu as avea ulei sau ar fi foarte putin:( Nivelul la ulei e bun, e la limita maxima, motorul nu imi consuma ulei pt ca tocmai l-am facut...nu imi dau seama ce ar putea fi:( Am vorbit cu doi electricieni caci se pare ca problema e pe parte electrica, dar nici unul nu a mai intalnit asa ceva...Inca o chestie interesanta e faptul ca si cu bulbul acela de la motor deconectat tot palpaie sau daca il pun la masa...la fel...nici o schimbare:( Oare care ar putea fi cauza? Urmeaza ca mai tarziu sa fac cu un electrician niste masuratori sa vedem daca nu e contiuitate pe undeva sau daca se ating ceva fire...ca altfel nu imi pot explica. Si inca o chestie curioasa...cam in acelasi timp cand a inceput sa imi palpaie becul mi s-a dus si vitezometrul...nu mai indica nimic:( Oare sa aiba vreo legatura? Sa fie ceva problema la tabloul de bord? Stiu ca la Golf 1 se mai intampla cate un scurt circuit la tabloul de bord si cadea tot. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a aprins martoru de la ulei ieri si a inceput sa si piuie. am tras pe dereapta si nimic in neregula. azi am mers cu ea si nu s-a mai intamplat nimic. sa vedem ce o s urmeze. unii spun ca ar fi din cauza sondei de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma confrunt cu situatia inversa. Ledul din bord in 90% din cazuri cand rotesc de cheie nu se aprinde. Am schimbat si sondele si problema persista. Ei bine la mine este un contact imperfect in bord pentru ca daca administrez un pumn in bord ledul isi revine. Probabil ca la tine este aceeasi problema, masinile au o varsta, drumurile sunt cum sunt si in timp contactele se mai oxideaza. De la o perioada am ales sa ignor becurile din bord, atata vreme cat eu verific situatia lor si e ok (apa care se aprinde uneori din cauza uleiului depus pe sonda de apa din vasul de expansiune, care a intrat in instalatie pe la racitorul de ulei, care nu era strans bine, becul de la incarcare baterie care seara se vede aprins usor cand nu am consumatori porniti si becul de la ulei de care am mentionat). Cand o sa am timp mai mult la dispozitie o sa le rezolv usor pe toate.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!