Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Din ce scrie acolo,  se înțelege ca oprește pompa la stop / oprire motor... Ar fi de kkt sa o pornească... Daca e activ Webasto / nu ești pe eco, și pompa e pornită... 

Poate la G7 folosește v55 și ca pompă de recirculare pe circuitul normal... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, acolo scrie ca pompa e pornita:

 

On vehicles with a start/stop system the circulation pump -V55- of the auxiliary heater is actuated during the stop function by the supplementary heater control unit -J364-

image.thumb.png.d1b78af53aa5111c6217957bc2bfbec5.png

image.thumb.png.c89068a478d9ebf8a46c546e6d9b06c3.png

 

poze din modulul de auxiliary heating,....deci se cam foloseste de pompa sa recircule, webasto era off cand am facut pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum ziceam la B8, la B6 nu avea, nu știu cum e la B7 sau echivalent Golf, are  o pompă similară pe lângă cea de Webasto... 

Poate la tine au făcut economie și folosește v55 pe post de pompă recirculare și pe motor...

Oarecare logica are...  Când e motorul oprit la semafor sa ai agent termic cald prin Radiator sa nu mori de frig :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa pompa de la webasto, aceasta v55, mai are inca 2 suplimentare, si cea principala a motorului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Measured value block 008

 

 

Display zone 4

Request to activate the circulation pump -V55 to the control unit -J364

- To assist the engine coolant pump and the pump in the air conditioner pump/valve unit

J Readout: 1111111

- The control unit -J364 switches the circulation pump -V55 (of the auxiliary/additional heater on without activating the auxiliary heater)

J Readout: XXXXXXX

- The control unit -J364 does not switch the circulation pump -V55 on if there is a 0 at any position

- So the circulation pump does not have to be continually switched on and off, it remains on for at least 30 seconds, even if a request is only present for a few seconds, such as in the event of a quick throttle change.

 

Shut-off conditions for activation of the circulation pump -V55

- Bit 0: No additional activation; the engine speed is below 300 rpm or above 2000 rpm

- Bit 1: No additional activation; the ignition is off (terminal 15)

- Bit 2: No additional activation; no heating output is requested by the front air conditioner operating and display unit -J255 (Off mode is set, for example)

- Bit 3: No additional activation; the auxiliary/additional heater control unit -J364 is coded as an additional heater (without circulation pump -V55)

- Bit 4: No additional activation; the auxiliary heater is on and the circulation pump

-V55 is activated in auxiliary heating mode

- Bit 5: No additional activation; a fault is stored in the auxiliary/additional heater control unit -J364

- Bit 6: No additional activation; the ambient temperature is above 20°C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu webasto(oem) apas butonul (sau din telecomanda) porneste ca de obicei, scoate fum, dupa care se opreste dar butonul de webasto ramane aprins impreuna cu clima care sufla doar aer rece.

Ca erori am:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533): No signal/ Communications

Si 

02085 - Incorrect Control Module Installed - - - Intermittent

Le sterg si apar din nou dupa o perioada.

Am facut teste cu vcds ul, cand activez pompa v54( cea de motorina) se aude ca porneste dar face ( pac pac pac) si am observat ca arunca putina motorina (nu curge fluent) pe conducta care duce la webasto.

Mentionez ca unitatea webasto nu se blocheaza (unit locked).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca e pe incalzire, si nu pe ventilatie?

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

10 hours ago, Moog said:

Ce vcds ai? 

16.9 

46 minutes ago, theoane said:

Ai verificat daca e pe incalzire, si nu pe ventilatie?

e pe heating

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, Moog said:

Încearcă cu ceva mai nou... Ce mașină? 

Pai ce treaba are vcds ul? Din moment ce pot sterge erorile, pot face teste pe modul.

Golf 5 2005 2.0 bkd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare de comunicare, unitate codata aiurea... Posibil sa nu citească cum trebuie... De aia zic de versiune... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Poate să-mi spună cineva dacă pot monta un webasto de passat b7 din 2012 , cod 3c0 815 005BE pe un passat b6 din 2009, sunt compatibile?

Este greu de făcut acest retrofit?

Screenshot_2023-08-05-08-05-17-572_ro.mercador.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil calculator prea nou...

Dar ai ceva treaba nu e chiar simplu...pompa motorina schimbata, traseu nou pana in fata, cablaj , traseu apa modificat, pompa secundara de apa, etc...

Plus modul wireless, telecomanda etc...

Fara telecomanda "viata e pustiu" :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ Baterie suplimetara in portbagaj, panou clima, cablaje ... As zice ca e unul din retrofit-urile dificile daca se vrea o implemetare ca de fabrica. Cu atat mai mult daca vrei sa o faci singur si nu ai acces la documentatia oficiala VW. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

În căutare de webasto pentru montaj pe mașină am observat că sunt 2 tipuri, staționar și auxiliar (standheizung / zuheizer). Care sunt diferențele și ce recomandați pentru montare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auxiliar, e varianta simplă, pornește automat în anumite condiții, sub 5 grd, staționar, ai buton de pornire pe clima, se poate programa, modul wireless cu telecomanda și baterie suplimentara... 

Asta îl poți porni din casă, fără motor pornit... 

 

Daca nu găsești meseriaș bun pentru retrofit, recomand să-ți schimbi mașina, și cauți una cu dotările pe care le vrei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, am si o problema la masina din semnatura (Passat B7), nu mai porneste webasto din telecomanda, ci ledul verde palpaie rapid circa 2 secunde. In schimb daca il pornesc din masina porneste si functioneaza perfect si il pot opri din telecomanda. Din cate am citit este vorba de o eroare si ar fi blocat dar VCDS-ul nu imi da nici o eroare si i-am dat si unlock (chiar daca functioneaza bine de pe panou). Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledul de pe telecomandă? Dacă da, încearcă lângă mașină... Daca și așa face schimbă bateria dacă nu ai erori deloc pe Webasto. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ledul de pe telecomanda. Am încercat deja și lângă mașină dar nimic nou. Voi schimba bateria dar din câte am citit ar trebui să pâlpâie portocaliu dacă bateria ar fi slabă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă mai întâi cu bateria... După care o reinperechere... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!