Jump to content

Temperatura motor/ulei


lucian
 Share

Postare recomandată

Cautind diverse chesti legate de bus-uri pe net am gasit pe www.type2.com un studiu foarte interesant legat de temperatura presiune viteza etc dupa ce am facut transformarile din mile in km si din grade Fahrenheit in Celsius pot sa va ofer varianta scurta a studiului :

-este vorba de un motor de 1600 proaspat refacut

-la 1000 rpm/temp.mediu 5,5 C/temp.oil 81,6 C/presiune oil 2,1

-la 104,5 km/h / 3800-3900 rpm /temp.mediu 12-15 C /temp.oil 105-112 C /pres.oil 2,8 /dupa 4 ore de condus pe autostrada .

-la 104,5 km/h /3800-3900 rpm /temp.mediu 21-23 C/temp.oil 115-121 C/ pres.oil 2,8 /temp.chiulase 162-176 C/dupa 4 ore condus pe autostrada

-850-900 rpm /temp.mediu 21-23 C /temp.oil 104 C/ pres.oil 1,05 /temp chiulase 121 C/la putin timp dupa autostrada

Cu radiator suplimentar de ulei rezultatele sunt:

-104,5 km/h /3800-3900 rpm /temp.mediu 29-32 C/temp.oil 98,8-110 C/ pres.oil 2,8 /temp.chiulase 162-176 C/ tot autostrada tot 4 ore condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    15

  • RaduI

    13

  • niq_ro

    12

  • Nautilus

    10

Top Posters In This Topic

Cautind diverse chesti legate de bus-uri pe net am gasit pe www.type2.com un studiu foarte interesant legat de temperatura presiune viteza etc dupa ce am facut transformarile din mile in km si din grade Fahrenheit in Celsius pot sa va ofer varianta scurta a studiului :

-este vorba de un motor de 1600 proaspat refacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa va precizez un detaliu individul folosea ulei Castrol 10 w 40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Cu radiator suplimentar de ulei rezultatele sunt:

-104,5 km/h /3800-3900 rpm /temp.mediu 29-32 C/temp.oil 98,8-110 C/ pres.oil 2,8 /temp.chiulase 162-176 C/ tot autostrada tot 4 ore condus.

are cineva montat radiator suplimentar sa ne spuna cum se comporta? merita sa pui un radiator suplimentar la un motor de 1600 cu mici modificari sau cauti alte metode de racire?

Unul din principalele motive pentru supraincalzire(alaturi de lipsa tablelor de racire, lipsa garniturilor de pe motor si din jur etc) este lipsa termostatului - multi broscari l-au scos pretinzand ca se raceste motorul mai bine fara el. In realitate se raceste mai prost - arcul care actioneaza voletii de racire n-are forta sa-i tina deschisi la maximum, si curgerea aerului e restrictionata. E nevoie de termostat atat pentru a inchide voletii cat si pt. a-i deschide.

quote

am termostatul dat jos

cum verific voletii daca stau deschisi fara sa au turbina la o parte? mai exista alta posibilitate?

Modificat de prepeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

La o carcasă de ventilator de Broscuţă se poate controla uşor: cu clapele desfăcute la maxim, tija orizontală care se află pe partea dinspre cabină a carcasei ventilatorului, jos, chiar deasupra blocului, trebuie să fie dusă la maxim în stânga. Cu ele închise, e la maxim în dreapta. Se constată uşor asta prin pipăire, fiindcă tija nu se vede fără o oglindă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine să afli un răspuns după 6 ani.. Mai bine mai târziu decât niciodată!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am cumparat un ceas VDO pentru temperatura.. ulei..  pe sonda cu care am cumparat piesa scrie ,,max 125*''..  merge sa le pun asa sau sa cumpar ASA CEVA??   la descriere scrie punct schimbare.. adica.. ce schimbare?

 

 

http://www.al-padrino.ro/articol/1912035/febi-bilstein-01939-senzor-temperatura-lichid-racire.html  

 

 

 

 

Sau, ce tip de senzor sa caut, ca sa fie tanda pe manda (pereche..?)

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine..  sa vad cand vin sa vad.. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!