Jump to content

Temperatura motor/ulei


lucian
 Share

Postare recomandată

Notch, romanu' n-o fi el neaparat mai deshtept, dar e mai istetz si multivalent- un neamtz sau american sau ce-o mai fi n-o sa lege niciodata cu sarma cablul de acceleratzie rupt, ca sa ajunga acasa- cheama platforma sa-l ia. Ori romanul, pe principiul ca orice se repara cu sarma, in 90% din cazuri rezolva problema, cu sarma pe care o are la el sau o scoate dintr-un gard, ceva (eu se mai intampla sa plec cu masina fara scule, dar intotdeauna am la mine un cleshtishor si....SARMA!). Fara misto, stiu pe cineva in State care lucreaza intr-un service si care a fost deosebit de apreciat in mai multe randuri cand, folosind o sarma, o tablitza, ceva, i-a salvat pe unii care in alte partzi primisera raspunsuri de genul piesa (o prostie) costa tz parai si ti-o aduc in 10 zile, lasa mata mashina aicea si.... Adica ce, un eshapament cazut tusheshte daca-l legi cu sarma pana faci rost de caucioacele rupte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    15

  • RaduI

    13

  • niq_ro

    12

  • Nautilus

    10

Top Posters In This Topic

Mai sunt de acord cu tine, dar ma gandeam asha , sa avem si noi, banii lor si pesele lor, si inventivitatea noastra, mamaaaaaaaa ce ar ieshiiiiii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se cam supraincalzeste, la vreo 100-105 grade(2 latimi de ac peste 95) nu mai mult.

Teoretic are cumva legatura si cu izolarea motorului(dupa manual, ar trebui ca benzile de cauciuc din jurul motorului sa fie la locul lor, altfel ventilatorul va inghiti aerul fierbinte din jurul esapamentului si va incerca sa raceasca motorul cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am cauciucul din jurul motorului si in afara de asta am si radiatorul de ulei cam umflat si nu mai trece aerul printre toate tzevile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notch, romanu' n-o fi el neaparat mai deshtept, dar e mai istetz si multivalent- un neamtz sau american sau ce-o mai fi n-o sa lege niciodata cu sarma cablul de acceleratzie rupt, ca sa ajunga acasa- cheama platforma sa-l ia. Ori romanul, pe principiul ca orice se repara cu sarma, in 90% din cazuri rezolva problema, cu sarma pe care o are la el sau o scoate dintr-un gard, ceva (eu se mai intampla sa plec cu masina fara scule, dar intotdeauna am la mine un cleshtishor si....SARMA!). Fara misto, stiu pe cineva in State care lucreaza intr-un service si care a fost deosebit de apreciat in mai multe randuri cand, folosind o sarma, o tablitza, ceva,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se cam supraincalzeste, la vreo 100-105 grade(2 latimi de ac peste 95) nu mai mult.

Teoretic are cumva legatura si cu izolarea motorului(dupa manual, ar trebui ca benzile de cauciuc din jurul motorului sa fie la locul lor, altfel ventilatorul va inghiti aerul fierbinte din jurul esapamentului si va incerca sa raceasca motorul cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de ce nu te bagi la urmatoarea comanda ? (e drept ca nu vad sa montezi cauciucu' ala fara sa dai motorul jos....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de ce nu te bagi la urmatoarea comanda ? (e drept ca nu vad sa montezi cauciucu' ala fara sa dai motorul jos....)

Tocmai de asta... :scratch: :rr: :D

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, corect, de-aia si eu..... Hai ca o sa caut si eu o solutie, ca de la ultimile iesiri la pescuit, am o prafaraie in motor, de zici ca a zacut parasita 10 ani pe un trotuar din centru......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat io ceva ieri :rr: si am gasit o schemuta care are ca senzor de temperatura un tranzistor (rezista pana la 175 grade) si se poate adapta la aparatele alea de masura taivaneze cu cristale lichide.. :scratch: cred car fi mai de efect, mai ales ca se vad si ziua si seara ii aprindem un led (legat cu pozitiile) care s alumineze afisajul.. trebuie sa vad cat mai costa aparat din ala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si io asha ceva, dar cu dictai' aparatu ala,(chiar daca estem putzin mai mare decat un pachet de tzigari) da urat, si nici iluminarea nu se fatce ca lumea, ca nu are dispersor incorporat.Ziua estem ok, dar noaptea ioc, vizualizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai am vazut pe undeva un articol, in care zitcea ceva de o mica gura de aer montat'a, in fatza, si aerul se dutce la motor prin tunel?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in fatza tunelul are un capacel pe unde se vara tija care leaga maneta de kutie, pe unde potzi sa vari aeru'; da' pe unde sa scoti aerul la coada sasiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o data cu aerul intra si apa si roade tot interiorul sasiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai am vazut pe undeva un articol, in care zitcea ceva de o mica gura de aer montat'a, in fatza, si aerul se dutce la motor prin tunel?!?!

Fii serios, ce, te apuci sa-ti macelaresti masina, s-o faci svaiter!?? :x e asa greu, daca vrei mai mult aer, sa-i faci din tabla o "palnie" deasupra fantelor de aspiratie(desi nu bag mana in foc ca ajuta ff mult)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilule, tu esti mai nou, nu-l stii pe Notch. 8) Noi il stim mai de demult si ne-am obisnuit cu el. :lol: A! Notch! Am pe sub birou o caseta de directzie de Ikarus 260.50. Solida.... cu servo.... n-o pui pe notch? :) It was a joke! Sper ca nu te-am suparat. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai in gluma mai in serios am vazut pe net un tip care si-a instalat niste furtune cu prize de aer si palnii, cate una pe fiecare capac de culbutori.

Prizele de aer aspira de sub masina, avand la capatul de aspirare o sita pentru a nu se infunda cu pietre sau frunze iar palniile bat direct pe capacele de culbutori.

Nu stiu cat de grozava e treaba dar e o idee, tot asa cum se pot adauga palnii pe priza orginala de sub luneta si crea (asta implica imaginatie si creativitate) fante laterale pe aripile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma supar bre, de ce sa ma supar..........., daca pot sa o potrivesc pe notch'ul meu , o iau io........ solida sa fie...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partile cele mai importante care tre racite cred ca sunt chiulasele. sistemul contruit de Porsche este bun doar ca poate fii imbunatatit dpdvd al cantitatii de aer care intyra in turbina , asa ca niste prize sau pilnii care sa bage mai mult aer , si mai rece, in turbina sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bei da la voi la broscutze , am vazut ca se poate micsora in diametru volant care invarte turbina , si in felul asta turbina se invarte mai repede, si de aicisha debit de aer mai mare...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam ca turbina aia, cu cat se invarte mai tare, cu atat papa mai multa putere... tre' facut un compromis racire/putere papata; campromisu' cred ca l-a facut neamtzu' deja. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La broscute turbina n-are nici o legatura cu volant, e pusa pe generator, nu e la ca Tip 3 pusa in capu' arborelui ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu' se referea la fulie de fapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat greshit, scuze, pe generator, oricum micsorezi putzin diametru la " fulia" care invarte turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau am vazut ca se pot pune fulii mai mari pe arborele cotit, si creste astfel turatia in turbina, dar si uzura ansmblului turbinei, rulmenti elicee, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!