Jump to content

Sudura In Argon


79gti
 Share

Postare recomandată

trebuie sa-mi schimb panoul frontal,daca stiti pe cineva care sudeaza in argon la preturi normale mi-ar fi de folos,

apreciez daca imi faceti cateva recomandari,ms (in bucuresti de preferat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0720470720- Dani .

E ala care ma ajuta la masina, si eu tot la el mi-am facut mai multe chestii.Suna-l , si zi-i ca esti din partea lui Cristi cu golful1.Ca pret e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0720470720- Dani .

E ala care ma ajuta la masina, si eu tot la el mi-am facut mai multe chestii.Suna-l , si zi-i ca esti din partea lui Cristi cu golful1.Ca pret e ok.

iti multumesc, il voi suna maine dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un tip de sudura.Mai sunt oxiacetilenic ,electric ,plasma....etc.Acest tip este cel mai folosit la tinichigerie.Fiecare tip are avantaje si dezavantaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am auzit nu rugineste zona sudata ca si cand ai suda cu autogenul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa este..zona afectata de caldura ii mult mai mica la argon decat la oxiacetilena deci sanse mai putin sa rugineasca.Dezavantaj zic eu ca la argon- nu se poate numai in puncte suda pe cand la oxiacetilena e cordon de sudura.Personal zic ca si la oxiacetilena daca cureti bine metalul si apoi il protejezi cu diferite solutii (grund,vopsea,atifon etc) nu rugineste si tine in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evorba de sudura ''rece'', adica nu decaleste pe o suprafata asa de mare ca cea clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aronu ii gazu folosit la sudura nu ii un prodeu; argon se foloseste la sudura tig (otel,inox) /wig (aluminiu); mai este sudura eletric (mma) cu electrod invelit (fara gaz): mai ete mig/mag (ala din care iese sarma, cu rola de sarma in el) gaze se flosesc cel mai mut CO2 si corgon. Plasa ii de taiat nu de sudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@snack-sudura de fabrica e tot in puncte(permite demontarea subansamblelor de caroserie), doar la masinile de ultima generatie se foloseste cordon continuu de sudura si acesta e facut cu laser si doar la elemente care au suprafata plana mare(ex plafonul), iar apoi ca si procedeu de service se lipeste cu un mastic special, nemaiputand fi sudat astfel in ateliere...pe scurt-sudura autogen nu este cea mai potrivita pt operatii de tinichigerie pt ca nu este necesara nicaieri o sudura in cordon continuu.

@sergiu - zi-le tu tati, ca tu esti sefu in asa ceva...mig mag big bang trosc pleosc :icon_cool: :Driver:

ah, si am uitat, 79gti, succes in cautare unui tinichigiu!!!sa ai noroc macar cum am avut eu!! :icon_thumright:

Modificat de MK16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ce zici cu sudura la masinile noi dar eu personal cred ca e mai bine cordon continuu decat puncte.Sunt locuri in care este necesar sa fie cordon continuu si sunt locuri in care nu este necesar si aici e bine si in puncte.Dar la faza cu laser deja e alt subiect.Dar fiecare cu parerea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aronu ii gazu folosit la sudura nu ii un prodeu; argon se foloseste la sudura tig (otel,inox) /wig (aluminiu); mai este sudura eletric (mma) cu electrod invelit (fara gaz): mai ete mig/mag (ala din care iese sarma, cu rola de sarma in el) gaze se flosesc cel mai mut CO2 si corgon. Plasa ii de taiat nu de sudat.

sudurile sunt:TIG;WIG;MIG;MAG

TIG este cu electrod

WIG este asazisa plasma care defapt nu e plasma....

MIG MAG este cea cu material de adaos antrenat automat

cu toate aparatele se sudeaza aluminiu,fier,inox,le am pe toate si stiu ce vb si intradevar argonul este doar gazul care se foloseste doar la procedeul WIG la restu se folosesc combinatii cum ar fi CORGON STARGON BIOXID DE CARBON SCUZE.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inginerii de la uzina au optat pentru sudura in puncte, eu zic ca n-au facut-o asa numai...Daca desfaci un element din punctele in care a fost el sudat, si il sudezi tot in punctele alea e f bine. Daca te apuci de taieturi si suduri pe unde te taie capul, atunci intr-adevar ai nevoie de autogen(cel putin). Plus ca mai intervin si zonele de deformare, despre care n-am vorbit pana acum la care sudura e foarte importanta. Daca te apuci sa intaresti cu sudura o zona care trebuie de fapt sa cedeze la o anumita forta e foarte rau , astfel avand de suferit alte zone care nu ar trebui sa fie afectate, prin asta periclitand siguranta pasagerilor printre altele....Dar, cum zici, fiecare cu parerea lui! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=32121

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27729

cautati pe torrente

"HAYNES WELDING MANUAL " "basics of Gas, Arc, MIG, TIG and Plasma cutting and welding" complet in format PDF

si mai ales

http://www.mig-welding.co.uk/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autogenul (oxiacetilena) e nasol tare la sudat tabla de caroserie a masinilor pentru ca foloseste oxigen adica inca de la inceput sudurii fierul este oxidat("ruginit") de aceea si vorba aia "daca ai pus sudura pe ea..." si de aceea se folosesc si sudurile in medii cu gaz protectiv (argonul parca?) sau cu gaze inerte (co2).

Modificat de madmaxtata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sabinescu eu zic sa te mai documentezi: TIG ii sudura cu elector de Wolframe, cu gaz protector si curent continu DC. WIG ii tot sudura cu elector de Wolframe, cu gaz protector dar curent alternativ AC. Procedeul de sudare cu electrozi inveliti se numeste MMA.

Daca sudezi Aluminiu cu mig mgau ce gaz folosesti nu cumva Argon.

http://www.fronius.com/cps/rde/xchg/SID-0A...11_ENG_HTML.htm

Modificat de sergiu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sabinescu eu zic sa te mai documentezi: TIG ii sudura cu elector de Wolframe, cu gaz protector si curent continu DC. WIG ii tot sudura cu elector de Wolframe, cu gaz protector dar curent alternativ AC. Procedeul de sudare cu electrozi inveliti se numeste MMA.

Daca sudezi Aluminiu cu mig mgau ce gaz folosesti nu cumva Argon.

http://www.fronius.com/cps/rde/xchg/SID-0A...11_ENG_HTML.htm

ai dreptate am uitat unele chesti,da la aluminiu folosesti argon,

MIG foloseste -exact - un gaz inert, Argon iar MAG, gaz "activ", recte CO2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie la aripile spate de la golfuri unde toate ruginesc, ce sudura folosesti ca sa nu te trezesti cu rugina dupa un an, doi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba!!!Pui si aripile alea noi si e boboc! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba!!!Pui si aripile alea noi si e boboc! :icon_thumright:

abia astept , sa vad ce fac cu junghiul ala de bara ca arata ca dracu :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca nici eu nu stau mai bine cu bara fata.........poate gasesc unele mari de cabrio si atunci m-am scos :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am din nou nevoie de un sudor pt ca tipul care mi-a sudat panoul frontal nu mai are spatiu momentan unde sa-mi sudeze si eu tot aman de pe o sapt pe alta pana ma trezesc ca mai fac si accident

e vorba de lonjeroanele pe care se prind basculele,trebuie sudate niste petice micute,e cam urgenta treaba

le-as suda si cu autogenul daca nu am de ales

daca stiti pe cineva mi-ar fi de folos

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

haideti sa fiti lamuriti odata pentru totdeauna...

Tipurile de sudura cele mai uzuale sunt:

MMA (Manual Metal Arc) este sudura clasica, cea cu electrod invelit... se poate suda in AC (majoritatea aparatelor pe transformator hobby/semipro sunt in alternativ) dar nu se vor putea suda toate tipurile de electrozi (spre exemplu el bazic are nevoie de DC) si in DC (transformatoarele profi si toate inverterele)

MIG-MAG - (Metal Inert/Active Gas) este sudura cu acel pistolet cu derulare de sarma de adaos... este cea mai folosita in tinichigerie... sudura este curata, rapida si eficienta... Mediul protejat este dat de CO2, amestec CO2 cu Ar sau Ar pur (pt aluminiu)... Atentie! cu cat adaosul este mai bogat in Ar cu atat sudura este mai buna, protejarea imp oxidarii este mai buna... la noi se fol f mult CO2 chior din motive de bani

TIG/WIG - (Tungsten/Wolfram Inert Gas) - numele este dat de materialul din care e facut electrodul (ce nu se consuma) insa procedeul este acelasi... se sudeaza doar cu Ar pur... este folosit la chestiile ce trebuie sa arate bine (in general inox dar si Al) pentru ca este cea mai aspectuoasa modalitate de sudare... insa e scumpa, destul de inceata si cere o mare pricepere... Se poate suda orice material.... Atentie insa la Al ! Are nevoie de AC pentru o sudura competenta dar si de aparate speciale de sudura

Plasma se foloseste la taiere si nu la sudura (cel putin la noi)... plasma practic este arcul de curent prin care trece aer comprimat... si taie atza! credeti-ma pe cuvant...

Pot sa va spun ca m-am distrat cu toate de mai sus iar cel mai mult imi place plasma :angry: iar ca sudura MIG-ul...

Sper ca am ajutat...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!