Jump to content

Documentatie Motoare


MishuL
 Share

Postare recomandată

Unde te crezi, doctore? La Indianapolis? Oricum, scorurile sint mari, mult prea mari... Mai bine zac fara glorie... dar cu stock-ul meu de 1200/34 HP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    15

  • MishuL

    11

  • bubu

    10

  • misu ploiesteanu

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unde te crezi, doctore? La Indianapolis? Oricum, scorurile sint mari, mult prea mari... Mai bine zac fara glorie... dar cu stock-ul meu de 1200/34 HP.

<{POST_SNAPBACK}>

nu nenea, era vorba doar de un rebuild stock, dar asa costa T4 cand il rebuild-esti!

sa zicem ca scadem carburile si galeriile (a, uitasem si parghiile de sincronizare pe care nu le-am socotit) si le folosesti pe cele stas solex 32/34 pdist dar restul e obligatoriu

in schimb, daca vrei ceva rezonabil, pamantesc, poti sa iti tragi un T1 1600 ca asta de il rebuildesc eu

mahle plus kit 160eur

axa 60eur

pompa ulei 30

tacheti 25

toba 65

carb dacia 40 eur

motorul s/h de la 100 eur

manopera 150-200 eur

si gata!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba ma momesti cu un 1600 dupa ce mi-ai taiat aripile...

Nu intzeleg ce face mekanicul ala de cere manopera 150-200 de euro. Ca tot pe „simtzurile“ lui se bazeaza cind itzi potriveste cu ochiometru' piesele. A dat vreunul garantzie pe ce face? La cita deontologie au astia in ei, mai bine faca scoala de mecanici auto... sau Politehnica... sau imi iau un motor gata rebilduit de la CSP (cind intram in UE :confused: )

Hmm, avind in vedere ca stock-ul meu de 34 va crapa o data si o data, back-up-ul ar fi un 1600. Sa ma apuc sa pun banu' la tschorap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba ma momesti cu un 1600 dupa ce mi-ai taiat aripile...

Nu intzeleg ce face mekanicul ala de cere manopera 150-200 de euro. Ca tot pe „simtzurile“ lui se bazeaza cind itzi potriveste cu ochiometru' piesele. A dat vreunul garantzie pe ce face? La cita deontologie au astia in ei, mai bine faca scoala de mecanici auto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

[super bine arata dar cum fac sa intru in posesia racirii pt a o pute folosi la un motor de bus?

are cineva asa ceva la un pret rezonabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza cu T4 convertit e alt ceva - fibra de sticla high tech facuta de Jake Raby- de la 600 usd in sus

pentru solutia "de casa" din table originale de racire si ceva adaptari/modificari, cartea lui Joe Cali, adusa direct din state pe bani grei - 500.000 lei exemplarul copiat - te pasioneaza? - n-am nimic impotriva sa o faca si altii, singura chestie e ca informatia costa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai sunt in ceatza. Am primit de la Derjenige un motor tare straniu- bloc inrudit cu cel de 1600 de bus(dar diferit totushi de blocul de 1600 de bus si cel de tip3), cu filtru de ulei, tachetzi hidraulici, turbina in spatele fuliei, un singur carburator, volant cu prindere centrala (36), chiulase clasice de 1600, dubla admisie, pantalonashi de tije impingatoare cu diametru mai mare inspre bloc, etanshare cu garnit. conice.

Cate tipuri de motoare sunt de fapt nene, ca nu mai pricep ni'ca ;) ... credeam ca sunt 1200-1600 cu palierele de 55, volant cu prindere centrala si filtru-sita, si tip 4, adica 2 generatzii, sa zic.... acuma vad ca sunt si tot felul de modele intermediare :D .

Un link, ceva, care sa clarifice kestiunea???!?!? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT/CZ - varianta saracului pentru modelele Vanagon patratoase in care nu se dorea sa se foloseasca H20 - diesel - perioada 79-83

un motor cam pacatos

http://www.tunacan.net/t4/tech/ct-cz.shtml

"Both of these engines share parts from the Type 1 series, Type 4 series, and from the Wasserboxer. An example are the rocker arms. The early ones are the 8mm found in the Type 1; later they changed to the 9mm adjuster, same as the Wasserboxer. To my best judgement, the following parts are essentially the same as the later model dual port Type 1 engines: crankshaft (as noted above), connecting rods (standard 1600cc Type 1), and heads (with the exception of the small 30mm exhaust valve). Type 1 parts could probably be easily be interchanged on this engine to keep costs low during a rebuild and to get some more power.

The CT/CZ engine also used parts from the Wasserboxer, it's larger, younger brother. The camshaft, the 261mm pushrods, pushrod tubes, and oil filter were all borrowed from the watercooled flat four that VW used in the later Vanagons.

Not as many parts were pulled from the Type 4 parts bin. Hydraulic lifters (which were used for the Wasserboxers later) and the thermostat are the only obvious Type 4 parts used in these engines. There are a few hardware parts that are interchangable, but not worth mentioning.

What all this means is that any experienced Type 1 builder can use off the shelf parts to get more power and life from this engine. They just need to realize that this engine is still a "Type 1", and it's limitations are the same."

fa si tu niste poze si trimite la t4@tunacan.net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 Todesengel

:D ...nu suna chiar foarte bine ce se spune despre motoarele astea;din asta am si eu pe camper,cind le-am cumparat(am chiar doua),credeam ca am gasit varianta imbunatatita a vechiului 1600 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bafta ta! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finding a CT/CZ in good shape is quite a rarity. These engines were generally driven hard, as it was pushing the Vanagon around, quite a bit heavier than the earlier Type 2s. It was even rumored that fresh from the factory the crankcases weren't as good as the Type 1 cases, but this is still a rumor, so treat it as such. :D :D

DAR:

I've had reports that these engines have been converted to upright cooling systems and increased the displacement to 1776cc, and that they are quite reliable. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, loterie - ceea ce se poate intampla cam cu orice motor - sigur ca cel de tip 4 are mai multe sanse de supravietuire dar depinde foarte mult pana la urma de regimul de utilizare, de intretinere etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • 11 months later...

de ce nu mai continuati fratilor mai vreau mai sper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Monshericilor, linkurile de la inceput nu prea mai merg, daca mai stiti un site cu TOATE potoarele, bagatzi. Ma intereseaza acum in special motoarele de 25 si 30 CP, am din ambele, sunt curios de serii, diferentze intre ele, anii de fabricatie in functie de serie. O sa pun maine pozele cu cele 2 blocuri din sufragerie, mai am unul la serviciu, 1-2 la moshie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna,

cum pot afla ce tip de motor am pe masina, altfel decat dupa serie, carburator sau desfacut motor? problema e ca proprietarul de unde am luat brotacul nu mai tine minte ce a facut exact, stie ca avea mai multe motoare, dar o luase si el de la cineva si s-a cam pierdut acest aspect.

Dupa ce-am vazut pe internet si am gasit pe aici ar fi de 1,6. daca ma iau dupa ce zic unii ar fi de 1,3 daca ma iau dupa carburator e de 1,2.

sper sa nu imi iau vreun bann. Am gasit niste poze de motoare de 1,5 si 1,6 din ce am vazut eu la mine e combinat. am atasat si 2 poze ce-am gasit pe net cu poze cu motoare. Prima poza e cum arata motorul meu de pe masina, ultima poza e cu cele 2 motoare 1,5 si 1,6. Daca ma iau dupa partea din chenar atunci e de 1600. hiieeelp

Ideea e ca vreau sa-mi iau carburator si nu stiu de care mi-ar trebui.

Multumesc pt raspuns

PS vreun brotac avizat prin mures sa ghiceasca ce tip de motor am???

linku cu carticica cu pozile (pag 13) http://books.google.ro/books?id=Pp0cq6q6Xq...ad=2_1#PPA12,M1

post-47962-1245252248_thumb.jpg

post-47962-1245252254_thumb.jpg

Modificat de Theo8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un Passat din 2006 motor 2.0 Pompe duze . S-a oprit din mers si nu a mai pornit . As vrea sa stiu cu ce sa incep cautarea problemei si care ar fi ce mai grava.Am ajuns cu ea tractata (sa fie de la filtru sa fie de la pompa din rezervor )va rog ajutati-ma. mercy

Modificat de Jayr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jayr, butoneaza umpicut forumul si intra la aria Passat.Aici suntem astia cu broscutele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

nene misul segmentii de 1200 se potrivesc si la 1300 avind in vedere ca alezajul este tot 77mm, difera cumva latimea segmentilor ??? eu am motor serie F si am gasit segmenti de 1200 cod 111 198 157 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba difera chiar latimea .. 2x2x4 la motorul de 1200 si 2,5x2,5x4 la motorul de 1300 ... dar am gasit si motor de 1200 care avea tot 2,5 dar presupun ca i s-au rectificat canalele ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

merci, aveam o banuiala dar nu eram sigur, iar motorul nu l-am crapat inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la bruasca avem seria D1. din ce m-am uitat pe linkurile din acest post rezulta ca e Replacement Case. Acuma eu intreb.... sigur e tot de 1200? cati cai ar trebui sa aiba. baietii care cunosc motorul zic ca e de mexic si ca are nu stiu ce modificari... niciodata nu am inteles mai exact ce... si la ce sunt bune.

D 25 Kw 34 Hp 1192 cc 1 07/'78>00/'00 Mexico

D 25 Kw 34 Hp 1192 cc 1 08/'65>07/'78

asta scria pe alt link

oricum motorul merge bine... da ca idee vroiam si eu sa aflu mai multe despre el. aveti un link din care sa imi dau seama de anul de fabricatie in functie de serie.... daca e mexican?

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat din 2006 motor 2.0 Pompe duze . S-a oprit din mers si nu a mai pornit . As vrea sa stiu cu ce sa incep cautarea problemei si care ar fi ce mai grava.Am ajuns cu ea tractata (sa fie de la filtru sa fie de la pompa din rezervor )va rog ajutati-ma. mercy

pompa din rezervor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!