Jump to content

Documentatie Motoare


MishuL
 Share

Postare recomandată

Dragii mei, unde se mai gaseshte tabelul cu tip, cilindree etc. in fct. de serie? Ca pe R-si-R nu mai este :) ... Am un T4 cu seria CJ 038729....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    15

  • MishuL

    11

  • bubu

    10

  • RaduI

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

gasesti si pe niste saituri de afara, nu le am acum la indemina, dar, cind am timp, le caut. Sau pe saitul lui Alex Serb. CJ-ul ala din fata cifrelor vine de la Cluj, nu ti-e clar? Probabil ai luat motorul de pe vreo masina de-a lui Funar. Ia vezi, n-are biele tricolore? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei, unde se mai gaseshte tabelul cu tip, cilindree etc. in fct. de serie? Ca pe R-si-R nu mai este :) ... Am un T4 cu seria CJ 038729....

<{POST_SNAPBACK}>

nu mai este? NU MAI ESTE? :) :)

tati, schimba dioptriile!

La Publicitate nu este? - s-a terminat bre spatiul pe r si r...de aia exista

http://www.rrtech.home.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu avem coduri de TIV pe sit

incearca pentru info

http://tunacan.net/t4/index.shtml

iar de acolo mai cauta si matalutza alte situri cu coduri

oricum CJ este de 2000

http://type2.com/bartnik/enginecodes.htm

http://www.type2.com/library/identifi/boxeng2.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu si eu mai multe detalii despre motorul de porsche pus pe broasca am inteles ca nu trebuie modificat trebuie pus motorul si cutia,

as vrea sa-mi pun si eu ma ajutati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu si eu mai multe detalii despre motorul de porsche pus pe broasca am inteles ca nu trebuie modificat trebuie pus motorul si cutia,

as vrea sa-mi pun si eu ma ajutati?

<{POST_SNAPBACK}>

Motorul nu trebuie modificat, masina numai :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai pistoanele sunt dished, nu flat-top.... Duminica la moshie l-am mai studiat 1 pic si s-ar parea ca doar segmentzi imi trebuie..... Mi s-a pus pata sa il pun, cu tot cu tunel, cutie si suspensie, pe Trabi de la moshie :pirat: .... sa fac o combinatzie totul fatza-RDG cu totul spate-RFG.... pare utopic, dar e realizabil. Dar nu vara asta, ca vreau sa fac 1302-ul, Ford-ul si sa fac nici reparatzii la bus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un'sa shtiu taticu' de rrtech asta?? Ca nu ti l-ai scris la semnatura... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Pai e ditai linkul Misule, pe R si R, normal ca nu le-am pus la semnatura din moment de e doar situl tehnic al sitului principal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

departe de a fi corect dr. Watson - blocurile sunt ele quasi identice dar difera chiuloasele (marimea supapelor si nr. de prezoane in care se prind galeriile de admisie), difera pistoanele - euro specs - flat top vs. dished - compresie mai mare etc. etc.

CJ, CU, CV - motoare de 1970 pentru Vanagon

vezi ca motoarele de 914 au alte coduri - GA, GB etc.

iar motoarele de 912 sunt de fapt motoare de 356 asa ca, nici o legatura...

<{POST_SNAPBACK}>

Dom' doctor, am luat informatzia mot-a-mot de pe linkurile citate. Normal ca stiam ca motorul e de pe bus, l-am si vazut cum statea in curte la RATB plin de mincare ;) si ii stiu si povestea... Vroiam doar sa-i dau aripi lu dom Mishu, dar asta vrea sa-l pingareasca pe Trabant ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar motoarele de 912 sunt de fapt motoare de 356 asa ca, nici o legatura...

<{POST_SNAPBACK}>

corectie la corectie ;) motoarele de 912 E (an 1976) impart platforma comuna cu T 4 -restul anilor sunt pe baza porsche 356 (ultimul boxer porsche in 4 adevarat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) deci Mishu are totusi un motor de Porsche... luat de pe un bus

In saitul ala se dau serii si capacitati, dar nu scrie care la care vine. Cind am timp, o sa caut chiar blue-print-urile ;) deja incepe sa ma pasioneze o conversie T1/T4, pe broasca, nu pe Trabant ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) deci Mishu are totusi un motor de Porsche... luat de pe un bus

In saitul ala se dau serii si capacitati, dar nu scrie care la care vine. Cind am timp, o sa caut chiar blue-print-urile ;) deja incepe sa ma pasioneze o conversie T1/T4, pe broasca, nu pe Trabant ;)

<{POST_SNAPBACK}>

scoate tu limba cat vrei - vezi ca o sa iti inghete asa!

daca nu are seria Gx, 'jaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu, daca te apuci sa tai broasca sa incapa T4-ul, ni'ca nu te mai scapa de furia mea proletara! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu, daca te apuci sa tai broasca sa incapa T4-ul, ni'ca nu te mai scapa de furia mea proletara! :)

<{POST_SNAPBACK}>

domnu' mihaiachi, daca cumva nu stiai, exista o posibilitate sa dai motorul dupa masina si nu masina dupa motor

http://www.nextgen-usa.com/

cartea o am, am dat bani grei pe ea sa imi parvina din state, cine o vrea, o dau la o fractiune din costul ei initial, esential e sa inceapa sa apara conversiii din astea mai multe, atunci sa te tii cu broastele turbate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu, daca te apuci sa tai broasca sa incapa T4-ul, ni'ca nu te mai scapa de furia mea proletara! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Cine a zis ca o tai pe asta portocalie?

Caut una mai cazuta (are balta peste, pardon, broaste), eventual cu acte... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a zis ca o tai pe asta portocalie?

Caut una mai cazuta (are balta peste, pardon, broaste), eventual cu acte... :)

<{POST_SNAPBACK}>

esti dus, taica, masina asta a ta poate gazdui cu succes un t 4 convertit pentru racire verticala si atunci sa vezi ce dai mmmmmm..... la toti cu masini fitzoase... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishu, nu-mi vinzi mie T4 ala? Pleease! Pleeease! te las sa faci cita baie vrei tu la Vama Veche! Zi un pretz! Pleeease!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishu, nu-mi vinzi mie T4 ala? Pleease! Pleeease! te las sa faci cita baie vrei tu la Vama Veche! Zi un pretz! Pleeease!

<{POST_SNAPBACK}>

linisteste-te, zapaucule! se gasesc motoare din astea - costa insa mult RK-ul (set nou, garnituri, cuzineti) - e drept ca il faci o data si uiti de el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

linisteste-te, zapaucule! se gasesc motoare din astea - costa insa mult RK-ul (set nou, garnituri, cuzineti) - e drept ca il faci o data si uiti de el!

<{POST_SNAPBACK}>

Costa mult sa-l fac custom, presupun. Problema e cu conversia racirii, presupun ca asta e cea mai scumpa. Mai astept doi ani pina intram in UE, imi dau si eu examenele si referatele pina atunci. Pe urma, primul doctor in istorie la volanul unui bolid aircooled. Sa-i mai aud pe aia de cinta: Doctor in istorie zace fara glorie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa mult sa-l fac custom, presupun. Problema e cu conversia racirii, presupun ca asta e cea mai scumpa. Mai astept doi ani pina intram in UE, imi dau si eu examenele si referatele pina atunci. Pe urma, primul doctor in istorie la volanul unui bolid aircooled. Sa-i mai aud pe aia de cinta: Doctor in istorie zace fara glorie...

<{POST_SNAPBACK}>

doctore, iti fac iute o nota de plata:

350 eur set motor nou - nu merita carpit, daca ai pretentii de longevitate

sa zicem ca nu schimbi axa cu came, tachetii hidraulici, tijele, pompa de ulei

55 eur set garnituri

15 eur simeringuri (are doua - unul la volant si altul la fulie)

cuzinetii de palier, axa cu came si biele - te mai duc si astia la 100 de eur

probabil niscaiva supape - 8 eur/buc, niscaiva ghiduri - alti marafeti -asta asa, ca sa fii sigur ca motorul nu iti scuipa o supapa in setul nou nout, ca sa iti dai pe urma cu tesla stii tu unde...

conversia "home made" consta in multe table de racire s/h de tip 4 si tip 1, corpul turbinei si flapsurile de pe un tip 1, plus mult alte chestii care se pot face artizanal/prelucra

zic eu vreo 300 eur grosso modo pentru conversie (manopera, materiale)

niste galerii noi cu tot cu filtre si sincronizare - cam 150-200 eur

un set de carburi dell/weber de 36/40 -s/h + kituri rebuild - cam 2-300 eur

motorul s/h in sine - de la 100 de eur in sus, in functie de stare

prelucrarile (bloc, arbore, chiulase) - vreo 150 eur minim

ei, asa-i ca ti-a trecut cheful? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!