Jump to content

Carapace


nyk0
 Share

Postare recomandată

pai am convocat o comisie dar in ea e doar mishu,cine vrea sa vina e bine venit

mishu a zis ca marti sau miercuri vine s-o vada si sa-si dea o parere.

eu stau in militari la capatul de autobuze 336 si 178

<{POST_SNAPBACK}>

Decat o comisie de limbuti, mai bine unu singur care se si pricepe - mishu e suficient. Altfel ramai cu berea numai....parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nyk0

    11

  • RaduI

    10

  • MishuL

    7

  • bubu

    5

Top Posters In This Topic

Decat o comisie de limbuti, mai bine unu singur care se si pricepe - mishu e suficient. Altfel ramai cu berea numai....parerea mea :)

<{POST_SNAPBACK}>

Eu as veni doar ca observator neutru. Radui, daca afara nu sint 35°C si tu nu potzi sa bei BR, altzii pot sa bea si la - 35 :P

:P

@Nyk0 ai nevoi si de o contraexpertiza, asa se face o treaba bine, pe urma e nevoie de o comisie de mediere, care are nevoie de contrasemnatura unei comisii internatzionale. Eu oricum as participa de fiecare data doar ca observator independent si neutru! :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as veni doar ca observator neutru. Radui, daca afara nu sint 35°C si tu nu potzi sa bei BR, altzii pot sa bea si la - 35 :P

:)

@Nyk0 ai nevoi si de o contraexpertiza, asa se face o treaba bine, pe urma e nevoie de o comisie de mediere, care are nevoie de contrasemnatura unei comisii internatzionale. Eu oricum as participa de fiecare data doar ca observator independent si neutru! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da oricum eu am facut o descoperire mareata azi

am coborat am ridicat bancheta, am luat o cheie de 13 si am inceput sa desfac un surub de la carapace

surpriza la care nu ma asteptam,surubul s-a desfacut imediat,si nu e deloc rugint sub placuta am gasit tabla alba

acum sper sa se desfaca toata la fel de usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti tare norocos coane.....eu am desfacut-o din nenumarate motive....daca nu o desfaceam bagam degeaba banii in ea....era terminata rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa vb si eu cu cineva care a mai desfacut carapacea si sa-mi zica si mie ce si cum sa fac,pt ca nu vreau s-o stric,

nici nu stiu cum se desface,unde e fiecare surub,eu vreau sa ma apuc s-o desfac dar nu stiu de unde sa incep

ma ajuta si pe mine cineva??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da oricum eu am facut o descoperire mareata azi

am coborat am ridicat bancheta, am luat o cheie de 13 si am inceput sa desfac un surub de la carapace

surpriza la care nu ma asteptam,surubul s-a desfacut imediat,si nu e deloc rugint sub placuta am gasit tabla alba

acum sper sa se desfaca toata la fel de usor

<{POST_SNAPBACK}>

Coane shuruburile alea 4 de sub bancheta se desfac in 99,9% din cazuri.... Cu alea de la praguri e belleaua... :P

Ia baga matalutza aici un nr. de ciololar, sa itzi zic cand vin in zona (probabil maine sau poimaine, azi sigur nu, ie petrecere aici.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: "serviciul de cosmar", organizeaza petrecere de de ziua 'ndragostitilor ? :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da uite si nr meu de tel 0723811704 -nyk0

yo nu stiu unde sunt celelalte suruburi ca sa vad daca se desfac sau nu ca m-as baga dupa ele dar nu le vad..........poate nu m-am uitat bine

dar sa ma anunti daca vii marti ca dimineata am niste treaba

vedem noi vb

o sa ma bag azi dupa suruburi sa vad ce zic se desfac sau nu,dar cel mai important e sa le gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le gasesti urmarind conturul podelelor, in principal de-a lungul pragurilor, intr-un fel de santz. Asa cum ai dat de cel din spate, vei da si de cele din fatza, care la capetele peretelui dintre habitaclu si portbagaj, cum ar veni... E f. simplu, bafta, cauta-le bine! Sper sa le gasesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

tre sa te uiti pe sub broasca daca vrei sa gasesti suruburile alea.

sa vedeti ce e ciudat: io la broasca am suruburile alea si sunt chiar toate, dar cand am inceput sa fac tinichigeria am avut o surpriza mare: toata partea dreapta e sudata de shasiu. asa ca am convocat tinichigii, vopsitorii, tot service-ul si toate babele si am hotarat sa nu dam carapacea jos ca dracu o mai scoate la fel dupa aia. asa ca se lucreaza acu la planseul din dreapta si la prag cu carapacea pe ea.

ia spuneti fac bine sau rau?

la prima vedere arata destul de bine lucratura mesterului. om vedea la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guvidule, masina din avatar e a ta? Poti sa pui o poza mai mare intr-un post? Io-s batrin, nu vad bine, port ochelari si nu m-am dumirit daca otomobilul tau e 1300 sau 1302... :)

Daca vrei broasca pentru tot restul vietii tale, fa-o ca lumea. Alexserb a dat jos carapacea, dar nu inainte de a o ranforsa cu niste bare transversale. Intreaba-l pe el cum a facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guvidule, masina din avatar e a ta? Poti sa pui o poza mai mare intr-un post? Io-s batrin, nu vad bine, port ochelari si nu m-am dumirit daca otomobilul tau e 1300 sau 1302... :)

Daca vrei broasca pentru tot restul vietii tale, fa-o ca lumea. Alexserb a dat jos carapacea, dar nu inainte de a o ranforsa cu niste bare transversale. Intreaba-l pe el cum a facut...

<{POST_SNAPBACK}>

Vezi ca-i scrie la avatar ca-i 1300/69 (un an bun : :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tre sa te uiti pe sub broasca daca vrei sa gasesti suruburile alea.

sa vedeti ce e ciudat: io la broasca am suruburile alea si sunt chiar toate, dar cand am inceput sa fac tinichigeria am avut o surpriza mare: toata partea dreapta e sudata de shasiu. asa ca am convocat tinichigii, vopsitorii, tot service-ul si toate babele si am hotarat sa nu dam carapacea jos ca dracu o mai scoate la fel dupa aia. asa ca se lucreaza acu la planseul din dreapta si la prag cu carapacea pe ea.

ia spuneti fac bine sau rau?

la prima vedere arata destul de bine lucratura mesterului. om vedea la urma.

<{POST_SNAPBACK}>

si eu sunt de parere ca daca tot o faci fa-o ca lumea, da-i carapacea jos, refa ca lumea prifilurile din podea etc si o pui in SURUBURI cu garnitura de cauciuc....si nu te lasa pacalit de puturosii de tinichigii care nu vor sa lucreze sau vor sa o faca cat mai simplu pe aceiasi bani. fa-o ca lumea ca e pacat de toata munca si de bani si timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si eu recent suruburile carapacei de la o broasca oarecare :D Mica/mare surpriza ... s-au desfacut , fara efort major TOATE suruburile. Cred ca o data in istoria ei de peste 30 de ani a mai fost desfacuta ... pentru ca nu mai avea garnitura (!?) dar in schimb avea mastic din greeeu ... poate asta e si cauza pentru care suruburile n-au ruginit ... (conturul era cam ruginit...).

So, din cite stiu, daca te apuci sa refaci complet, si original, te costa cam vreo 10 mil numai tablele, noi, pe partea sudata ... adeca podeaua, toata, pe partea aia si pragul. In afara de manopera :D Nu stiu daca merita, pentru ca meseriasul trebuie sa fie ori nebun ori super-utilat (cu elevatoare de ex) ca sa ia si sa potriveasca dupa aia tabla de jos, sa o sudeze, ca sa se pupe la fix (pe gauri) cu tabla de sus ... altfel iasa caroseria cam strimba si-si da siesi cu tesla pentru ca s-a bagat la asa manevra ...

Depinde de buget si de ce meserias ai. Dar daca r fi sa stii ca ai investit niste bani ... ar fi si cazul sa te gindesti ca o poti vinde la nevoie. Din pacate aproape nimeni, in ziua de azi, nu da mai mult de 300 E pe o broasca adica cit te vor costa pragurile. Scuzati-mi scepticismul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa de greu

ideal e sa inlocuiesti intai canalele, cu caroseria pe sasiu si ramforsata - evident sacrificand podelele - atentie la "palaria lui Napoleon"!

ulterior se va inlatura caroseria, pastrandu-se intariturile/ramforsarile si se va pregati sasiul in vederea inlocuirii podelelor

dupa centraje si ajustari ale podelelor, caroseria trebuie reasezata pe sasiu, introduse si sudate podelele, finut si nu cu toptanul (sudura "trage") - retusurile finale si etansarile se pot face cu pop-nituri si cu silicon

cred ca prinderea podelelor de canale cu suruburile aferente este indicata a se face chiar inainte de a incepe sudura podelelor pentru a evita deformarile

ma rog, asa vad eu scenariul, mai ales ca la mine asta se va intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate aproape nimeni, in ziua de azi, nu da mai mult de 300 E pe o broasca adica cit te vor costa pragurile. Scuzati-mi scepticismul.

<{POST_SNAPBACK}>

banuiesc ca te referi la "cazane" in banii astia sau la masini fara acte...altfel rationamentul tau nu se verifica, preturile se invart in jurul sumei de 1000-1200-1500 pentru o masina completa, cu acte la zi, in stare de functionare si tabla acceptabila (evident gradual, de la mediocru/rezonabila la buna)

nu mai vorbim de exceptii - masini de nota 10 (Bubu's) sau masini ultra customizate (piele, electronica, vopsea, eventual un motor mai destept) - bani care inseamna de la 2.500 in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt constient ca trebuia sa o desfac daca voiam sa o fac calumea.

dar problema a fost ca masina a fost la viata ei lovita pe partea dreapta si ca atare s-a incercat sa fie reparata asa ca toata partea dreapta era o intreaga improvizatie si peticeala. nici nu s-au sinchisit sa dea jos ceea ce era rau sau ruginit, au sudat pur si simplu deasupra, adica pe interior, mai multe table care la urma le-au prins in nituri ca sa nu zangane si gata treaba. eu acu am taiat tot planseul si am facut unul made in romania direct pe sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cu sudatul, masina nu este cazan, nu trebuie sudat incontinuu ca se deformeaza toata caroseria si podeaua o sa fie ondulata. Doar hefturi si dupa aceea izolezi masina. Daca sudezi incontinuu, poti arunca masina la fiare vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ai grija cu sudatul, masina nu este cazan, nu trebuie sudat incontinuu ca se deformeaza toata caroseria si podeaua o sa fie ondulata. Doar hefturi si dupa aceea izolezi masina. Daca sudezi incontinuu, poti arunca masina la fiare vechi.

<{POST_SNAPBACK}>

Noutati?:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica? eu din fericire nu am trecut prin lucrari din astea. la a mea a trebuit sa sudam doar niste pete foarte mici in forma de L la pedale si pe partea cealalta si o pata mica la un colt unde incepe aripa din spate pe partea soferului. masina a fost intr-un stadiu excelent si cauza a fost ca cineva foarte destept a folosit o vopsea de lovitura de ciocan pe dedesupt. nu am gasit nimic altceva care sa fi izolat tabla. eu am folosit chestia aceea neagra. mai multa rugina a fost inauntru din cauza condensului si a covorului de cauciuc.

am avut niste baieti in vecini cu o broasca(ei mi-au facut chef sa-mi iau unul) de prin 64' care au schimbat toata tabla fara ramforsarea caroseriei(inainte sa demontezi tabla) si cu sudura contiunua. la urma nu au mai putut inchide usa, vorbesc aici de centimetrii diferenta la usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cu sudatul, masina nu este cazan, nu trebuie sudat incontinuu ca se deformeaza toata caroseria si podeaua o sa fie ondulata. Doar hefturi si dupa aceea izolezi masina. Daca sudezi incontinuu, poti arunca masina la fiare vechi.

<{POST_SNAPBACK}>

Eu tot ce imi sudez sudez continuu, cu tablele cap la cap (nesuprapuse). Adica decupez cu flexul tumora, confectzionez peticul, il sudez, pe urma polizez sudura, indrept zona... Cu multa grija iese boboc... Nu pot sa sufar aftuirea- chestie de gust :flower: Am avut pragul stanga de la duba aftuit si plesnise chitul si se umfla.

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frati broscari

am sudat continuu pe podea asa cum se vede mai sus in poze, asa cum a zis si domnu Mishu` cap la cap si nu s-a intamplat nimic rau. portierele se inchid mai bine ca la majoritatea daciilor, acum dupa ce am pus chederele de dacie pe usi se inchid mai greu dar trebuie sa mai reglez la ele. in rest totul bine si frumos. nu a trebuit sa duc masina la fier vechi si nici nu am de gand multi ani incolo.

uitati-o vopsita, inmatriculata si plecata la drum intins.

Modificat de guvydu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sa deformat pentru ca nu ai schimbat toata tablaria. doar am vrut sa atrag atentia. am vazut pe aici in tv foarte multe emisiuni in care se refac masini si de acolo am invatat ca nu este bine sa incalzesti un loc prea mult pentru ca creeaza un stres in material si din aceasta cauza se onduleaza tabla. in felul asta nu trebuie indreptat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!