Jump to content

Probleme imobilizator electronic


skoda_1.9sdi
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult Al Bundy. O sa verific maine. As mai avea o intrebare daca va uitati in posul mai de sus pe eroarea legata de imobilizator. M-ar interesa daca se poate rezolva si cu vag-comul. Stima si multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrW

    33

  • F l o r i n

    26

  • Al Bundy

    19

  • BLiTZ

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

NU ai ce face cu VCDS, e o eroare interna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

daca refac lipiturile de pe placa cluster-ului, clusterul trebuie readaptat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu ai de ce sa-i faci nicio adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi vine sa cred!!!!!! dupa 3 ani jumate de chinuieli cu introdusul codului pin pentru a putea porni, am rezolvat-o! un kkt de cositor rupt la pinul 1 era toata problema!!!!

multumesc florin, multumesc vwforum!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doresc la nimeni sa treaca prin ce am trecut eu zilele aceste.

Am umblat pe la ceasuri si dupa aceea cand am legat mufele : Imobilizator activ.

Telefoane la prieteni,nervi,net cat cuprinde ,telefon la prieteni la reprezentante . :grrrrrr:

Si citesc astazi de dimineata pe VWforum postul Carinei dupa ce in prealabil am verificat fiecare mufa ,Vag-Com cat cuprinde,borna plus jos ,s.a.m.d.

Si pe seara pun cheie pe contact si dupa 10-12 minute, se stige martorul cu masina si cheia ,dau cheia inapoi si pun din nou contactul si Wuum !

Multumesc VWforum ,multumesc Carina. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

golfcos am patit si eu azi tot ca tine!

urmand post-ul carminei nu s-a rezolvat problema!

tu ai sters eroarea si cu Vag?

Carmina te rog zi care e ideea cu lasarea contactului.

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu ce ai facit la masina de a aparut IMMO active ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AL,am scos ceasurile ca si colegu de mai sus,si le-am curatat si pus la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa mutati discutiile in aria dedicata, aici este totusi FABIA 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Vreau sa precizez ca metoda pe care ''Carmina'' a prezentato este doar o metoda de urgenta in caz ca ramai cu masina pe undeva, nu este o metoda permanenta, o spun din propia experienta. Am lasat si eu contactul pus aprox. 15 min si waw , s-a stins martorul de immo. Entuziasmat credeam ca problema sa rezolvat dupa aprox. 1 luna martorul sa se aprinda din nou :icon_confused: . Am incercat din nou sa repet metoda dar nimik. Mentionez ca timp de 2 ani am incercat sa rezolv problema si sa umblu pe la tot felul de service-uri si fiecare aveau pareri diferite.

    Acum am rezolvat problema definitiv si de ceva bun timp nici o problema..  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, am inteles ca ai rezolvat problema, dar spune-ne cum...nicio problema nu seamana una cu alta....

Daca poti sa detaliezi nitel....as avea multe de invatat din patania ta.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Mi-au fost luate cesurile de bord jos si s-au masurat fiecare componenta din circuit. Toate valorile erau date peste cap, nici una nu era in valorile normale. Mecanicul la care am fost se pare ca a mai avut aceea problema si cu alte Skode si se pare ca si la Seat apare acea problema. Recomandarea lui a fost sa-mi cumpar alte ceasuri de bord pe care le-am achizitionat de la dezmembrari (100 Ron) si a copiat informatiile de pe ceasurile vechi pe cele noi achizitionate (100 Ron).

Acum nu m-ai am nici o grija.

     Sper sa va fie de folos aceste informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar toate ? Si ceasurile au ramas la el ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Mi-au fost luate cesurile de bord jos si s-au masurat fiecare componenta din circuit"

 

Pai componentele din circuit sint rezistente, condensatori, diode, tranzistori, circuite integrate. Ca la componentele active se poate intrerupe sau pune in scurt o jonctiune mai inteleg, dar toate odata, si rezistentele, condensatorii? Fac si eu ca Cristi, toate componentele erau prajite, sau tu nu ai inteles ce a masurat baiatul ala si i-ai facut cadou ceasurile tale ?!...

In fine, inteleg ca i-ai facut cadou doua milioane, sa fie primit !!! Bine ca ai scapat tu de necaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am facut nici un cadou, ceasurle sunt la mine. Iar ceasurle nu le-am cumparat de la el ci le-am luat din alta parte. Oricum eu sunt foarte multumit.

Modificat de paky112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mea a inceput acum vreo 3 luni, cand am vrut sa pornesc motorul Immo s-a impotrivit clipindu-mi beculetul in ochi. Dupa o diagnoza care nu ma lasa sa accesez immo (becul inca clipea) am scos borna la masina timp de 5 minute dupa care spre bucuria mea a pornit. Episodul s-a mai repetat, uneori pornea fara sa mai scot borna doar ca erea necesar sa pun contactul de mai multe ori. Intr-o zi cand ma duceam spre munca ma opresc la un magazin in drum si surpriza nu a mai pornit, am lasat-o acolo cu borna scoasa sperand ca la sfarsitul programului o sa porneasca ceea ce nu s-a intamplat, in timp ce am luat-o ca pe remorca spre casa am lasat-o cu contactul pus si surpriza in 10 min s-a stins beculetul de la immo.

Acum vine intrebarea mea, am aflat de acel cod PIN care poti sa il introduci manual iar problema e ca eu am masina luata SH fara eticheta aceea de plastic, poate cineva sa ma ajute sa il aflu? Nu am VAG-Tacho am doar VAG106.

 

 

 

 

LE: Demontat ceasuri bord, observatie 4-5 pini de la mufa verde (culmea capetele au fost cele afectate printre care se numarau si pinii 1 respectiv 17) lipiturile ereau fisurate iar de la mufa neagra inca 2 pini. Am refacut lipiturile si astept sa vad daca mai face figuri, dar preventiv tot as vrea sa aflu PIN-ul.

Modificat de Tavy_Orlando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai lipit pinii 1 si 17 nu ami ai nevoie de PIN. garantez. Totusi, daca il vrei, il putem citi,.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am si eu o intrebare,am schimbat motorul alh cu unul de 110 cai ,rebuie sa schimb si ecu?si daca da,cum se face asta?trebuie si codul de la imobilizator?ca eu nu-l am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La masina mea e altfel problema! Eu cand vreau sa opresc motorul,in timp ce rasucesc de cheie inspre pozitia zero,imi actioneaza bendixul de la electromotor,vreau sa precizes ca acest lucru nu mi se intampla chiar asa de des

Un amic mi-a zis de ceva mufa/chip din capatul contactului cu cheie! Daca ma poate ajuta cineva  cu poze sau ce trebuie sa desfac pe langa volan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa ai probleme cu partea electrica  a contactului de cheie. Cipul nu are treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua . Este posibil ca la o Fabia 2003  1,2htp  AZQ  sa nu se functioneze optiunea de introducere a codului  pin prin metoda descrisa ?  . Rotit spre dreapta butonul.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am citit  epromul la fabia , am deschis fisierul bin  cu ponyprog dar nu stiu unde sa citesc codul pin ,  cum as putea afla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!