Jump to content

Probleme imobilizator electronic


skoda_1.9sdi
 Share

Postare recomandată

salutare!

am facut programare la reprezentanta skoda. am fost, mi-au re-adaptat cheile, totul a mers brici. cost manopera: 57 lei, inclusiv reducerea pentru masinile mai vechi.

DAR: tehnicianul care a facut adaptarea mi-a spus ca se asteapta sa mai vin pe la ei cu problema asta! daca mai apare defectiunea, urmatorii pasi sunt:

1. schimbarea firelor de la immo; daca nu merge nici asa:

2. schimbatul cheilor. daca nici asa nu merge:

3. schimbatul "instrumentelor de bord"! n-am inteles de ce instrumente si nu doar contactul!

daca stiti electronica (eu sunt zero la acest capitol), cred ca se pot schimba firele si fara interventia service-ului.

numa'bine!

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrW

    33

  • F l o r i n

    26

  • Al Bundy

    19

  • BLiTZ

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citirea codului din cip-ul cheii se face de catre un program din "ceasuri" (asta a vrut sa zica la varianta 3 ca trebuie schimbat - bordul) folosind un transponder (in termeni plastici e o "antena" care citeste codul din cip-ul cheii - firele de la immo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

stie cineva din timisoara sa schimbe firele de la immo? stau cam prost cu banii ca sa merg la reprezentanta. pana azi a mers perfect contactul. dimineata, la ora 6, cand am vrut sa o duc pe nevasta la lucru, masina nu a mai vrut sa ma mai vada!

va rog, am nevoie de ajutor!

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e firul poti sa ti-l rezolvi singur

Demontezi ceasurile(tragi plasticul din partea de jos a ceasurilor, desfaci cele 2 suruburi).

Bordul are in spate doua mufe, una in stinga cu 32 de pini si una cu 8 pini in dreapta

Firul cu problema este firul de la pinul 1 de pe mufa mare (scrie si pe conector numerotarea) - il urmaresti dupa culoare [transponder coil]

S-ar putea sa trebuiasca sa desfaci si plasticele de pe coloana volanului (2 suruburi sub volan de jos in sus si 2 suruburi in stinga si in dreapta la care ai acces roting volanul intr-o pozitie corespunzatoare).

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

aseara era sa raman amanet la lucru, pentru simplul motiv ca nu a mai vrut buburuza sa porneasca. am desfacut ceasurile, am miscat de fire, unul dintre ele mi s-a parut ca se misca un pic cam usor fata de celelalte. am introdus cheia in contact si a pornit. acasa, am pus-o pe sotia sa se uite la contacte (ea lucra in domeniul cablajelor auto). acel contact, de la polul 1 al mufei (casutei) mari (cea cu 32 de poli) si contactul de la pinul 17 sunt contacti auriti, probabil tocmai pentru a face contact mai bine. vreau sa spun ca mufa este un pic deteriorata, deci cineva neavizat a umblat inainte. mai mult, firele de le cale doua mufe sunt bandajate cu un tip de banda iar la mufa cu 32 de pini, inainte de mufa, smocul de fire e bandajat cu banda de pvc.

am incercat din nou miscand de fire, dar nu am mai gasit nicio diferenta. din pacate, spray de contacte nu am avut. apoi, am vrut sa merg pe "calea" firului. am incercat sa desfac pardea de jos a bordului, cea de sub volan, incotro se pare ca se indrepta firul, dar nu am putut si am reasamblat totul. apropos, unde merge firul ala? ci alea doua plastice de langa volan, nu am gasit cum se pot desface, am gasit cele doua suruburi de "jos in sus", dar nu am gasit cu ce sa le desfac. cat de lunga si subtire trebuie sa fie surubelnita aia?

de atunci nu a mai facut nazuri, deocamdata.

:) de atunci, cred ca de la demufarea ceasurilor, s-a stocat o eroare in memorie, pentru ca la pornire, se aprinde martorul de airbag, se stinge, apoi, dupa o secunda se aprinde si asa ramane. presupun ca trebuie stearsa eroarea.

multumesc Gabriel DIACONU! :D

numa'bine!

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai contactul pus si te jucai cu mufele de la ceasuri calculatorul de airbag se plinge ca nu putea comunica cu "airbag lamp" din ceasuri

Cit despre suruburi is destul de lungi, o surubelnita in cruce subtire pt alea de jos in sus, la celelalte doua (in stg si drt axului volanului - tre sa-l rotesti pina le vezi) merge mai scurta.

Oricum eroarea de pe airbag e bine sa o stergi , la modelul asta de calc de airbag, cind are erori se pare ca la orice impact umfla toate airbagurile

Firul ala merge undeva pe butucul contactului.

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

revin cu noi detalii. pana la urma, am facut o programare la reprezentanta si am cerut urmatorul pas in rezolvarea problemei: schimbarea firelor.

costul s-a ridicat la ~200 lei, incluzand 2 ore manopera+materiale+diagnoza si stergerea erorilor (inclusiv cea cu airbag-ul), la care se scade reducerea pentru masinile vechi (5% pentru fiecare an de vechime).

deocamdata, merge bine. sa dea dumnezeu sa ramana asa.

urmatorul pas ar fi ultimul, dar cel mai costisitor: schimbatul ceasurilor, calculatorului si contactului. pret: 1840 + o ora manopera. sper din tot sufletul sa nu ajung acolo!

va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor!

numa'bine!

LE: am vorbit cu fostul proprietar. se pare ca si el a avut probleme cu imobilizatorul si ca solutie, el a schimbat butucul si implicit cheile. deci plasticul ce il am la chei nu este cel original, iar pe acest plastic nu este niciun cod de deblocare a imobilizatorului. plasticul original, cel care continea acel cod, a ramas la reprezentanta. si, bineinteles, nu mai exista.

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao ! Am o problema : azi dimineata cand am vrut sa plec la munca dau sa pornesc masina si imi da rateu la prima , a doua , a treia si a patra cheie . Am mai incercat odata insa am insistat mai mult, aprox 15 secunde ( la contact ma refer) . Pana la urma a pornit dar mi s-a aprins in bord martorul cu masinuta in interiorul careia se afla o cheie, iar la motor se auzea un fosnet insistent de curea. Dupa aprox. 5 km/15min de rulaj in care martorul mi-a "clipocit" permanent sunetul de la curea s-a mai domolit .

Mentionez ca masina nu fost pornita de 2 zile iar aseara in Suceava a fost o furtuna urata de tot( poate nu are nici o legatura dar am tinut sa mentionez chestia asta).

Ma puteti ajuta si pe mine cu o explicatie despre ce ar putea fi ?

Ahh si inca ceva, rateuri la pornire am mai avut pana acum in momentele cand porneam masina dupa cateva zile de stationare dar niciodata nu mi s-a aprins martoru ala ( nici nu stiam ca exista :rolleyes: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel martor daca clipeste , dupa punerea contactului , inseamna ca nu-ti recunoaste cheia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Pana la urma a pornit dar mi s-a aprins in bord martorul cu masinuta in interiorul careia se afla o cheie...

asa-i cum spune gokey.

intrebarea intrebatoare tulburatore e: cum de ti-a pornit, daca zici ca martorul a ramas aprins (clipind)?!?!?!

eu stiu, din pacate din proprie experienta, ca daca iti clipeste, nu iti mai porneste!

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, foarte dubios ce-a patit mike mai ales ca a ramas motorul pornit in timp ce imobilizatorul electronic arata ca nu este cheia recunoscuta. Tare-as fi curios sa vad niste defecte inregistrate in immo si ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara cand am plecat acasa am dat cheie si a pornit "la sfert" cum se zice :D fara a se mai aprinde nici un martor. Nici eu nu mai stiu ce sa mai zic cu chestiile astea . Acu vreo 3 saptamani am dus-o la tester si nu mi-a iesit nimic in neregula mai putin senzorul G250 ( problema veche). Sincer m-am cam saturat de atatia senzori si de atata sensibilitate ca nu am facut nimic altceva decat sa tin putin mai mult contactul pentru a putea porni :blah_: !!!

Va multumesc oricum , sper sa nu se mai intample !

Modificat de mike2402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

revin cu o intrebare si o rugaminte pentru cei ce lucreaza la o reprezentanta skoda si implicit, au acces la informatii: imobilizatorul se poate dezactiva cumva? in afara de introducerea codului de pe plasticul alb. varianta aceasta nu ma intereseaza, pentru ca nu mai am plasticul original.

cineva de la reprezentanta mi-a spus ca nu se mai poate afla codul masinii, pentru ca versiunea de soft folosita acum de ei nu mai permite acest lucru. e adevarat?

please, help! daca as ajunge la pasul 3 (inlocuirea ceasurilor - cost ~ 2000 ron), mai bine ii dau foc!!

iar incepe sa imi dea rateuri! :beer: :D

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, chill man, pentru toate este cate o rezolvare. Hai ca o gasim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu aceasi problema cu masinuta din semnatura, cateodata nu-mi mai porneste si-mi clipeste in bord martotorul de cheie. Momerntan am reuzit sa rezolv problema prin scoaterea bornei de minus de la baterie pt cateva secunde, dar as vrea sa gasesc o solutie permananta la aceasta problema, e destul de neplacut sa tot scot borna de la baterie .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de vazut ce mesaj de eroare este stocat in calc de immo imediat dupa aparitia problemei. E destul de greu, banuiesc ca nu ai un laptop si interfata la indemana dar ar fi bine, sa zicem, daca defectul iti apare in cursul zilei, seara sa rogi pe cineva din Iasi cu o interfata VAGCOM sa iti citeasca defectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru mariusgsm:

daca mai ai plasticul ce l-ai primit cu cheile originale, gasesti pe el un cod de 4 cifre, pe care il introduci de la butonul de resetare al kilometrajului. procedura o ai descrisa mai sus.

pentru toti:

pentru ca nu mai am acel plastic, mai demult, saboteur (vali) a incercat sa afle pin-ul masinii cu vag-tacho, dar tot ce a aflat a fost un numar in baza 16. cum azi dimineata ma grabeam sa plec, am incercat sa transform acel numar in baza 10 si surpriza! conversia este chiar un numar din 4 cifre, care introdus de la bord, chiar functioneaza!!! si nu ca data trecuta, acuma se comporta exact cum e descris in manualul de utilizare: martorul ramane aprins si motorul poate fi pornit.

asta e, pana strang cele 2000 de lei pentru schimbul ceasurilor si calculatorului, o las ca merge si asa! ;)

multumesc, vali (pentru a cata oara??)!

numa'bine!

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mai jos aveti erorile care le-au gasit cand mi-au scanat computerul de bord :

Vehicle system:

25 - Immobilizer

6Q0920800P

KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding 131

WVWZZZ9NZ2D0

04476 VWZ7Z0A4125460

Coding

Software part number 6Q0920800P

System description KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding 131

004.01 - Check Event memory

2 Trouble code detected?

01128 035

Immobilizer reader coil - D2

Sporadic

01176 007

Key

Signal too low

Sporadic

Asta s-a intamplat pe data de 11.08.2009. Au sters cei de acolo aceste erori si azi cand mergeam cu masina mi s-au aprins toate becurile de pe bord, s-a resetat bordul si a inceput sa clipeasca martorul de immo. Dupa ce am orpit masina nu a mai vrut sa porneasca si dupa 30 de minute si-a revenit.

Ma poate ajuta cineva va rooooooooog.

P.S.

Din pacate nu cunosc pe nimeni in Iasi cu interfat VAGCOM sau VAGTAHO, la care sa pot apela, dar am gasit pe internet softul si manualul de utilizare pt vagtaho 2.2 dar nu stiu de unde pot cumpara un cablu pe usb pt el.

Multumesc anticipat.

Modificat de mariusgsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat doar odata, sa inteleg? Ma gandesc ca este totusi o problema de cheie la tine. Incearca sa folosesti o perioada cheia de rezerva (daca ai) si sa vezi daca mai apar astfel de anomalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si cheia de rezerva, o voi folosi sa vad daca se mai intampla sa-mi apara martorul de immo in bord. Problema cu aprinderea tuturor martorilor din bord mi s-a intamplat doar o data, ieri,pe cand problema cu nepornitul masinii de mai multe ori.

Modificat de mariusgsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, acum inteleg mai bine. Deci vei folosi cheia de rezerva pentru a ne lamuri cu problema pornirii. Cat despre aprinsul pomului de craciun in bord ... defectul aduce a lipsa de comunicare in reteaua can a ceasurilor de bord cu restul calculatoarelor. Este o problema cu grad sporit de dificultate si e posibil sa necesite multa munca si bani pentru remediere. Era totusi interesant de vazut ce defecte au ramas inregistrate dupa acel crash....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi mi s-a intamplat de 2 ori sa-mi apara martorul de immo in bord si am folosit numai cheia de rezerva. De fiecare data dupa cam 5-6 incercari a pornit masina. Aveti idee ce are eventual ceva solutii ???

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

mie imi clipeste martorul continuu, dar masina porneste fara probleme. de asemenea nu mai afiseaza consumul, nici instant, nici media. apare 0 la ambele. nu stiu daca este o coincidenta dar sa intamplat in acelasi timp cu montatul unui kit xenon. any ideas? am facut scanare si problema apare si acolo la recunoasterea cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ti-a facut vreun scurt ceva mesterul de ti-a montat xenon-ul? Ca dupa simptome par afectate ceasurile de bord (care includ si calc de immo). Fa o interogare memorie defecte pe ceasuri de bord, immo, calc motor si pune-le aici. Ar fi interesant sa vedem si ce defecte sunt stocate.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am si eu probleme cu imobilizatorul. A inceput acum vreo 2 luni...cand porneste, cand nu porneste. si a facut din ce in ce mai des...am rezolvat pe moment cu borna de la baterie scoasa cam 30 min ( ca mai repede nu merge!)

Am fost la reprezentanta, au rescris softul, au adaptat cheile. A mers un pic, pe urma iar a inceput sa faca figuri. Si e groaznic! mai ales pe caldurile astea, sa o apuce Imobilizarea...

DE la reprezentanta mi-au spus ca nu apar erori legate de immo, ci indica puseuri (? o fi corect) de curent slab de la baterie.

O fi bateria de vina? (ca m-a lasat si bateria ieri)

O fi un scurtcircuit?

Apropo de scurt: cand ramane pe semnal dr sau stg, raman si pozitiile aprinse pe partea respectiva. Chiar daca farurile sunt stinse.

Am mai citit pe forum cateva din solutiile voastre:

cei de la service mi-au spus ca ar trebui sa schimb butucul, yalele si cheile cu totul. asta e solutia cea mai buna? am inteles ca ar fi pe la 450 ron. dar m-am cam saturat de dat atatia bani. mai ales pe foamea asta de acum....

VA multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!