Jump to content

Probleme imobilizator electronic


skoda_1.9sdi
 Share

Postare recomandată

se aprinde martorul ``o masina cu o cheie in ea`` si nu vrea sa porneasca cu nici o cheie.pini de pe care placa ?

Modificat de cr3zy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrW

    33

  • F l o r i n

    26

  • Al Bundy

    19

  • BLiTZ

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pinii de pe placa clusterului - ceasurilor.

Desfaci ceasurile si refaci lipiturile pinilor, pe placa de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin craiova stie cineva un electrician sa imi verifice si mie firul de la immo si sau pini de pe placa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar verifica tu, nu cred ca e musai sa apelezi la electronistii din Craiova.

Ai de demontat un ornament, 2 suruburi, 2 mufe. Demontezi partea din spate , si deja esti cu ochii pe placa.

Daca gandesti ca nu ai curaj, scoate doar mufele, da cu un spray de contacte, pui inapoi, contact pana se aprind toti martorii, daca vezi ca ,,cheita" ramane aprinsa, nu insista sa pornesti, aplica procedura de mai sus.

Daca se ambitioneaza si nu vrea, atunci musai va trebui sa verifici lipiturile pinilor pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi pe la ora 16 am inceput demontarea bordului la skoda, nu e chiar asa greu, am desfacut ceasuri, masca de sub volan, capacul volanului,desfacut cele 2 mufe,desfacut contactul electric,desfacut capacul ceasurilor, nu am vazut nimic suspect,dat cu spray de contact, am montat la loc...pana acuma toate bune, merge masina...sa vedem cat tine..daca incepe iar o sa caut un electrician.toate aste le-am facut cu borna luata la baterie

Modificat de cr3zy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu am inteles eu bine, s-au poate te-ai exprimat tu gresit, prea multe ai desfacut tu pe acolo.

Atat trebuia doar:

In imaginea a doua, cele 2 torsuri care tin BC, atat si nimic altceva.

Bine ca functioneaza, acum ca ai desfacut mai mult decat trebuia nu cred ca mai are vreo importanta.

post-25544-0-76530300-1343327229_thumb.j

post-25544-0-37037300-1343327236_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut atat de multe pentru ca cineva pe aici zicea sa verific si firul din pin 1 pe mufa de 32(cea din dreapta) si am incercat sa il urmaresc pana la contact

Modificat de cr3zy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu spray-ul de contacte e solutia... trebuia sa desfaci ceasurile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut si ceasurile dar sincer nu ma pricep sa verific pini de pe placa !

asa , desfac ceasurile...si mai departe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te uiti cu atentie daca sunt intregi lipiturile de la pinii la care vin firele de la bobina cititoare. 1si 17 cred.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! cu prima ocazie cand incepe iar sa faca probleme asa o sa fac....pana acuma de cand am desfacut ceasurile nu a mai dat erori !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori (foarte aleator) si eu am probleme la pornire si se aprinde becul de IMO...Pe tester nu-mi da nici o eroare.

Rezolvarea pana acum a fost sa scot cheia si o introduc in pozitia cealalta. Apoi porneste din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut toti userii!

VA rog putina indulgenta desi,...stiu ca o sa sune ciudat postu` meu.

Am achizitionat o skoda fabia 1.4 Mpi din 2000, la un pret de "jucarie" de la un tinerel care nu avea bani s-o repare (asha zice el)

Masina nu a fost intretinuta calumea dar pretul mi sa parut de ras , asha ca nu am stat pe ganduri.

Incerc sa explic cat mai scurt posibil.

( Nu porneste deshi electromotoru` invarte calumea)

Martorul IMB se aprinde cand pun contactul, dar apoi se stinge cand dau la cheie, deci nu imi ramane aprins.

Pompa benzina nu mergea,,,am alimentat-o pe direct de sub bancheta si acum am benzina in rampa de injectoare (deci benzineste)

Bujii si alte chestii am mai verificat am curatat bla bla bla. (citesc acest forum de o saptamana in fiecare zi , si am umblat cam peste tot la masina in speranta ca poate, poate)

Am un cablu de vag-com de pe ebay dar ala mi-a dat un link de unde sa iau softu si evident ca dupa ce scaneaza 01, 03 se opreste si imi spune ca trebuie activat ...

De ce am postat la aceasta sectiune? o sa ma intrebati si probabil injuratzi :))

Am desfacut cheia (care este simpla, fara butoane) si e goala inauntru :o Are locasul pentru baterie si ce o mai fi fost acolo, dar acestea lipsesc.

Evident ca asta e singura cheie ca mi-a dat-o si sunt tare nelamurit....are IMO sau N-are? ar fi trebuit sa ramana aprins martoru IMO in bord daca lipseste cipul din cheie sau care e treaba ca nu mai inteleg.

Inainte de a ma sfatuii sa o duc la dealer vreau sa va spun ca e mai nasol cu dusu la dealer in Anglia, date fiind costurile Extrem de ridicate.

Masina o luasem pentru nevasta care de abia acum a inceput scoala de soferii, si nu e graba mare s-o fac...dar a devenit o obsesie care nu-mi mai da pace si imi raneste orgoliul de DIY fruntash (cum ma credeam eu) :)

O alta intrebare ar fi fost : daca IMB este armat , ce face acesta mai exact? Opreste alimentarea sau Scanteia? "I-am dat in nas" cu spay de pornire si nimic...nici macar sa schiteze ca ar vrea s-o ia.

Multumesc anticipat si scuzele de rigoare pentru greseli etc, etc (sunt la munca si scriu pe fuga)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal am si eu probleme cu imobiliz dar am citit atitea incit nu mai stiu ce sa cd

ce se intimpla acolo de nu mai fac contact firele am incercat cu borna luata si nu merge am curatat mufele calculator nu merge miine dau ceasuri jos si am pe cineva la craiova care stie sa le repare

0722705960 un prieten dn craiova care stie despre golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refa lipiturile din mufa clusterului.

posteaza eroarea care o gasesti pe Engine si pe Instrument cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Am si eu o problema la o Skoda Fabia din 2007. Am schimbat ledurile de la ceasurile de bord. Prima problema, cea cu imobilizatorul s-a rezolvat. Imediat dupa, a aparut urmatoarea problema. Cu comutatorul de lumini in pozitia 0 mai raman aprinse niste leduri de la vitezometru. Uneori mai si palpaie. Oricum totul e aleator. Se poate sa fie vreo eroare stocata prin calculator si sa faca asa urat?

Ideea e ca atunci cand aprind farurile(pozitiile) totul functioneaza corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa ceasurile si verifica, vezi sa nu fie cablajul intersectat, de la lipiturile facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, dar sa presupunem ca nu e din cauza asta(am verificat de 2-3 ori si nu mi-a parut niciun cablaj intersectat). Firul care comanda aprinderea ledurilor actioneza vreun tranzistor sau ceva pe placa? Sau pur si simplu vine curent in cluster direct pentru leduri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schema electrica, ca sa ne uitam pe ea. Sigur, din circuitul de iluminare de pe placa, mai fac parte si alte componente...

da jos ledurile de pe vitezometru si verifica sub ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Am cumparat si eu o skoda octavia 2 in octombrie din Olanda. De cand am cumparat-o imi da urmatoarea eroare pe care am incercat sa o sterg si apare iar imediat:

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: IMMO VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0G4460417

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00003 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

014 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

Fault Status: 01101110

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 96269 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Masina functioneaza perfect iar singura problema ar fi ca porneste mai greu cand motorul este cald, adica trebuie sa dau 3-4 secunde la automat pana porneste. La rece o ia la sfert.

Ieri am pus iar testerul si a mai aparut si urmatoarea eroare la motor care dupa ce am sters-o nu a mai aparut. Sa vad dupa cateva zile daca mai apare:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN

Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251

Revision: --H07--- Serial number: SKZ7Z0G4460417

Coding: 0000071

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

000833 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0341 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 98949 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:51:50

Freeze Frame:

RPM: 1764 /min

Speed: 45.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.67 V

Bin. Bits: 00001011

Idle Stabilization: -15.2°KW

(no units): 48.0

Readiness: 0 0 0 0 0

As ruga daca poate cineva sa-mi spuna si mie ceva detalii, despre ce este vorba. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizator - posibil problema de software

Motor - senzorul de G40 - probleme - trebuie vazut daca el e de vina, cablajul, etc...

Altfel - daca dupa rezolvarea problemei cu G40 tot asa porneste, problema se rezolva prin modificarea unor parametrii - o resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Florin. As mai avea o intrebare daca problema legata de software imobilizator se poate rezolva cu vag-com si cum? Aceasta eroare daca incerc sa o sterg reapare imediat.

La problema legata de G40 - am sters eroarea, am dat cateva ture si nu a mai aparut. Maine o sa pun iar testerul si o sa vad daca a mai aparut.

Problema cu pornirea la cald o am de cand am cumparat-o inainte sa apara eroarea la motor. Si inainte fara nici o eroare, la cald pornea mai greu. Am inteles tot de aici de pe forum ca este o problema generala la acest tip de motor cu aceasta simtoma si ca s-ar rezolva prin resoftare.

Multumesc mult pentru sfaturi si mai astept pareri. Stima

Modificat de vioami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La imobilizator, mergi la reprezentanta si solicita un update la el. E posibil sa scapi de eroare, dupa asta.

Problema cu pornirea la cald - da, asa este - problema generica -se rezolva printr-o remapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut azi o scanare si acum a aparut eroarea 012295 la motor care se poate sterge. La imobilizator era acceeasi. Nu stiu ce sa mai cred Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la g40 catre ecu, mai ales in zona de trecere dintre motor si caroserie, in zona electromotorului..

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!