Jump to content

Probleme imobilizator electronic


skoda_1.9sdi
 Share

Postare recomandată

pai, cam toti pasii i-am urmat intocmai. diferenta e ca la mine nu se mai stinge martorul, ramane clipind.

am facut programare la skoda la ora 16, azi. o sa postez deseara rezultatele.

cost manopera: 50 lei/cheie, deci in total 100 lei, la care se aplica reducerea pentru membrii clubului avantage, 5% pentru fiecare an de vechime al masinii. deci, in cazul meu, -45%, ajung la un total de 55 lei.

multumesc de ajutor!

ciao!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrW

    33

  • F l o r i n

    26

  • Al Bundy

    19

  • BLiTZ

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna sara!

am revenit, asa cum am promis.

am fost azi la skoda tm, pretul platit a fost exact cel la care m-am asteptat.

mi-au adaptat cheile (fiind sfarsit de program, am avut posibilitatea sa stau chiar pe langa masina), apoi am plecat sa platesc.

cat am asteptat la rand la facturi s-a facut ora 5, cand trebuiau sa inchida atelierul. domnul de la adaptari a vrut sa scoata masina si, surpriza, din nou nu mai recunostea cheile, desi nu trecusera mai mult de 10 minute de la adaptare. pana sa ajung eu sa-mi iau masina, a mai facut o adaptare (fara costuri din partea mea), care a functionat doar vreo 2 ore. in seara asta, am incercat cheile si tot nu sunt recunoscute.

mi-a recomandat domnul acela (foarte amabil, de altfel), ca, pana sa comand piese noi, as putea incerca cu un cluster din dezmembrari, numai ca trebuie sa iau exact acelasi cod, ca altfel nu ar functiona.

ramane de vazut ce voi face pe viitor, poate gasesc ceva din dezmembrari, pentru ca un cluster nou costa 1800 lei, bani pe care nu ii am, din pacate.

asta e, traiasca saboteur, care m-a ajutat sa-mi descopar pin-ul masinii; altfel, acuma aveam masina pe post de mobilier.

multam si jagoman pentru tot ajutorul tau!

bafta tuturor si va doresc sa nu aveti aceleasi probleme!

numa'bine!

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!Am o problema si sper sa ma ajutati cumva.Ieri luni 30 01 2012 am vrut sa plec cu masina in oras si cand sa pornesc mi-a afisat ,,immobilizier active",pornea si dupa 2 sec se oprea.Am adus si a 2 cheie si la fel. Mai tarziu dupa 3 ore am incercat din nou si spre surprinderea mea a pornit.Dupa ce am oprit-o am incercat din nou si...acelasi imobilizator.Am scos si plusul de la baterie cca 30 sec si aceasi problema.Nu stiu daca are vreo importanta,in urma cu o saptamana am pierdut o cheie si din precautie am scos o siguranta de la alimentare demaror.Dupa ce am recuperat cheia nu am avut probleme. Mentionez ca sambata am mers cu ea fara nici o problema.Poate stiti ce as putea face.Masina noua din 2008 unic proprietar skoda octavia 2/1.9tdi. Astept un rasuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest, ceasurile merg bine - toate ledurile, iluminare, etc ? verifica sigurantele. Ai alarma pe masina ?

Daca nu isi revine, scaneaza masina sa vedem de ce nu citeste cipurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate merg bine din cate am observat,mai putin martorul de la directie(probabil de la scoaterea bornei)care ramane aprins; nu am alarma.Am discutat cu un mecanic si a zis ca a mai avut cateva masini cu problema asta si ca din cauza diferentelor de temperatura se reseteaza cititorul de cip. Problema mea este sa gasesc pe cineva disponibil cu VAG-COM sa o scanez si daca se poate identifica piesa defecta(sper sa trebuiasca doar readaptarea cheilor),ca cei de la reprezentanta or sa inceapa sa imbrobodeasca ca trebuie schimbata aia,ca e defecta si aia…,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa scanare apare urmatoarele:

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN

Component: R4 1,9L EDC 000SG 9251

Revision: --H08--- Serial number: SKZ7Z0H4843242

Coding: 0050071

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 6ADFC69BB63

1 Fault Found:

005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 38465 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:32:28

Freeze Frame:

RPM: 1155 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.25 V

Bin. Bits: 11000111

Bin. Bits: 11000000

Bin. Bits: 00100001

Readiness: 0 0 0 0 0

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No SW: 1Z0 907 044 AB HW: 1Z0 907 044 AB

Component: ClimatronicPQ35 120 0600

Revision: 00120022 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 76E7E2EBF2B

1 Fault Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ

Component: Bordnetz-SG H54 2202

Revision: 00H54000 Serial number: 00000005631445

Coding: 01880F030004140043110D000000000000097F075C000000000000000000

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 71EDD1F79B5

Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C

Component: Wischer 270308 022 0601

Coding: 00055223

Shop #: WSC 73430

5 Faults Found:

00985 - Right Tail Light (M2)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 61

Mileage: 38298 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

02403 - Terminal 15 for Interior

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 64

Mileage: 38318 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

01321 - Control Module for Airbags (J234)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 64

Mileage: 38318 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 64

Mileage: 38318 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

01309 - Power Steering Control Module (J500)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 64

Mileage: 38318 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN

Component: J0527 051 0101

Coding: 0000012

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 7F0907CFDD1

4 Faults Found:

00576 - Terminal 15

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00883 - Ignition Switch (D) Terminal S

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00884 - Ignition Switch (D) Terminal X

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

01744 - Ignition Switch Terminal P (D)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4843242

Coding: 0002101

Shop #: WSC 10136 599 82676

VCID: 387B2CD3B8F

1 Fault Found:

00447 - Function Limitation due to Over-Voltage

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 71

Mileage: 1048575 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: IMMO VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4843242

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 387B2CD3B8F

1 Fault Found:

01176 - Key

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 31

Mileage: 38465 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 17:15:27

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K1 909 144 M

Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901

Shop #: WSC 73430 000 90108

VCID: 356525E7AFD

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

000 - -

-------------------------------------------------------------------------------

dupa ce am desfacut si verificat fire ,papuci ,mufe avem urmatoarele:

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No SW: 1Z0 907 044 AB HW: 1Z0 907 044 AB

Component: ClimatronicPQ35 120 0600

Revision: 00120022 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 76E7E2EBF2B

2 Faults Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4843242

Coding: 0002101

Shop #: WSC 10136 599 82676

VCID: 387B2CD3B8F

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

010 - Open or Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101010

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 71

Mileage: 38465 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:00:07

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: IMMO VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4843242

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 387B2CD3B8F

1 Fault Found:

01176 - Key

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 31

Mileage: 38465 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:15:31

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K1 909 144 M

Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901

Shop #: WSC 73430 000 90108

VCID: 356525E7AFD

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

000 - -

-------------------------------------------------------------------------------

daca poate cineva si stie sa imi spuna ce am avut ,ce am stricat si ce se mai poate face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN

Component: J0527 051 0101

Coding: 0000012

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 7F0907CFDD1

4 Faults Found:

00576 - Terminal 15

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00883 - Ignition Switch (D) Terminal S

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00884 - Ignition Switch (D) Terminal X

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

01744 - Ignition Switch Terminal P (D)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Vazand astea spun ca trebuie schimbata partea electrica a contactului de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

intrebare: esti primul proprietar al masinii (adica o ai de noua)?

e posibil sa fi patit ce am patit si eu iarna trecuta, adica cand imi pornea, cand ma rugam de ea cate o ora,doua. Am fost si eu la reprezentanta ELCARGID din Buzau mi-au facut readaptare, am plecat cu ea de acolo si dupa vreo 2 zile aceeasi problema.

Eu am rezolvat problema astfel: am dat ceasurile jos, am scos carcasa din spate si am observat ca pinii care deserveau imobilizatorul erau sariti de pe placa de baza, am impins la loc pinii si cu un letcon am refacut lipiturile.

Eu nu am masina de noua, si se pare ca fostul proprietar o fi incercat sa schimbe culoarea ledurilor, si s-a lasat pagubas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit cu cineva sa imi faca immo off si sa ma pot deplasa cu masina.Respectivul s-a uitat pe placa a refacut lipiturile de la procesor si ...tot asa a ramas.Urmeaza sa mai incercam sa facem o readaptare a cheilor cand o avea timp.Raspuns:DA sunt singurul proprietar .Si cand te gandesti ca vroian si eu sa merg la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp mergi cu IMO off trebuie sa fi mai atent cu masina unde o lasi sa nu o fure. Carja pe volan, un telefon sub scaun si-ti gasesti masina dupa pozitia telefonului, sau scos ceva de la motor ca antifurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa e. Nu e de joaca cu immo off.... ti-o poate pornii si cu "surubelnita".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers, la masina veche daca o lasam in pustietati, luam cu mine pipa de la delcou.Acum masinile nu mai au asa ceva. Important este sa-ti amintesti ce ai facut ca am patit sa incerc sa pornesc masina fara sa pun la loc ce am luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Am si eu o problema cu imobilizatorul am un polo din 1995 am fost la reprezentanta pentru a face o adaptare dar nu a rezistat decat vreo 2 saptamani iar dupa aceasta adaptare porneste mai greu ca inainte am citit pe forum cu codul de pe plasticul de la chei dar din pacate nu il am iar cartea service e in germana.Cei de la reprezentanta au spus sa caut pe net solutia ca se poate rezolva prin resetarea sau stergerea memoriei din cate am inteles.Se poate anula de tot acest imobilizator sau care e procedura corecta in rezolvarea acestei probleme??? Va rog ajutati-ma e stresanta problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Din cand in cand, inchiderea centralizata nu raspunde la telecomanda din cheie si masina trebuie deschisa prin rasucirea cheii in usa soferului, apoi isi revine masina.

Este din cauza acestui Immo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, IMMO este la pornirea motorului. Probabil de la o desincronizare cheie/receptor, sau baterie slaba in cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu VCDS-ul, in campurile de masura din 46-Convenience - sa vedem daca receptioneaza sau nu, telecomanda.

In felul asta, aflam daca e de vina telecomanda sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua.

Am si eu o problema cu imobilizatorul. Am dat jos BC fiindca am avut ceva problema cu un fir care vine la BC. Dupa ce am rezolvat problema am bagat inapoi mufa, dar era pus contactul, si s-a aprins martorul cu cheita. Dupa montare nu se mai stinge, si nu mai pot porni masina. Am chemat pe cineva cu vagcomul a sters eroarea pe imobilizator, dar degeaba, cand pun contactul ramane aprins martorul. Am sunat la Skoda, si mi-au zis sa pun masina pe platforma si sa o duc la ei.

Fiind cam scump transportul, va rog frumos daca imi puteti da vreo idee daca mai pot face ceva.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat borna de la baterie in speranta ca poate se va reseta, dar degeaba, ramane aprins martorul, si nu o pot porni. :idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Feshu, sper ca nu esti cu masina pe platforma :lol:

Mergi la masinuta, pui contactul pana se aprind toti martorii, si lasi asa contactul pus 30 minute, de obicei dupa 15 minute se va stinge martorul si vei putea porni masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE unde ai mai scos aceste proceduri ?

Trebuie facuta o diagnoza si vazit care e problema. Eventual date ceasurile jos din nou si vazut adca vreunul din pini nu e stramb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, am facut exact cum mi-ai spus tu, ce vreau sa zic cam dupa 20 minute s-a stins! Masina porneste acum, martorul nu mai ramane aprins.

Tot respectul si consideratia mea, nici nu mai stiu ce sa-ti zic, asa sunt de fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema, grija alta data ce bazducesti :lol: .

,,DE unde ai mai scos aceste proceduri ?" : de la firul ala maro mi-a venit ideea Al :lol: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. si la Ibiza se mai intampla.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

exact acceasi problema cu immo am si eu la a mea masina.

am incercat tot felul de solutii...am fost la rep skoda din craiova, 50 lei sa reinvete cheia dupa cum au spus...si fix dupa 2 luni ..nu mai imi merge nici cheia de rezerva.

astazi am ramas in pana..prima incercare am scos borna la baterie...a mers

a doua incercare am scos borna..si pauza ... martor aprins...am luat borna vreo 10 min....a mers.

a treia incercare , dupa ce am lasat masina in fata blocului...sa plec ..nici o problema....dupa 5 min am oprit ..si pauza.....

se pare ca merge faza cu lasat contactul pus aprox 20 min...

sa vad maine dimineata daca apare

oricum maine dupa-amiaza am in plan sa desfac bordul(ceasurile), sa verific mufele alea...

revin cu precizari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si llipiturile pinilor pe placa. ce eroare ai stocata pe amsina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!