Jump to content

Probleme imobilizator electronic


skoda_1.9sdi
 Share

Postare recomandată

cristi am si eu aceasi problema cu immobilizatorul tot la o fabia 1.9 SDI.am fost mi`au readaptat cheile si dupa 10 km iara.i`am sunat imd au venit au dus masina la skoda si dupa vreo 4 ore m`au sunat sa`mi zica ca problema e Immobilizatorul laser (cititorul de chei ) si ca trebui comandat din .de ca nu au pe stoc pt ca piesa e unicata si trebuie produsa dupa seria motorului si bullshits.le`am dus si codu cheilor ca il aveam si acu astept.eu mi`au zis ca piesa costa 5 mil + manopera vreo 6.

intrebarea mea e : Avand in vedere tot ce sa discutat aici am citit cam tot..ce credeti ?problemaa asta sa fie? (mi`au zis si ca a fost umblat prin contact la nush ce fire..probabil cine a avut masina inainte a dus la service masina si aia au incerca cu firele ceva) ma gandesc doar sa nu vina piesa si problema sa persiste ca dau foc la reprezentanta skoda :))

pls niste pareri.ms :)

Ps : eu ca ambitiosul nu stau locului si tot iau masina ca dimineata porneste si dupa ce am citit smecheriile cu borna de la baterie si una alta le mai fac si eu astea..dar ieri ies de la faculta la 3 si cand sa plec martolul nenorocit pe bord.bun scot borna ma duc beau un suc revin si tot asa :)) si am ajuns ca pe la 8 dupa 5 ore de asteptare sa vina niste prieteni de m`au tractat pana acasa si culmea undeva la 2 km de casa am pus contactul si nu mai aparea martorul..deci dimineata pornesc si merg putin si imd dupa ce opresc si pornesc martorul nu apare.dar daca rulez cu masina un numar de km si dupa o lasi nush ce interval ma gandesc peste o ora apare martorul..so confused:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrW

    33

  • F l o r i n

    26

  • Al Bundy

    19

  • BLiTZ

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

fostul proprietar ti-a dat plasticul ala alb? daca da, si e cel original, vei gasi imprimat pe plastic, nu pe eticheta de hartie, un cod din 4 cifre, pe care il introduci de la bord...in fine, citesti mai sus, si anulezi immo, pentru momentul cand vrei sa pornesti. daca nu, te sfatuiesc sa cauti pe cineva cu vag-tacho sa-ti afle pinul. vei descoperi un numar in baza 16, care, transformat in baza 10, simplu, folosind calculatorul de windows (la meniul calculatorului, la view, bifezi scientific, bifezi hexazecimal, introduci numarul aflat, apoi bifezi decazecimal si ala-i pinul) il introduci si gata, poti sa folosesti masina.

bafta!

PS. scuze daca par incoerent, dar am cam baut ceva :icon_thumright:

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu codu "online" este facuta pentru securitate, cei de la reprezentanta cand fac adaptarea nu vad de cat ***** in loc de cod. Codul respectiv este stocat in bord sau immobox, motor si chei. Altfel nu ar exista posibilitatea verificarii codului introdus de cel care doreste adaptarea. Se poate afla dupa cum ziceau si colegii mai sus prin diferite mijloace, dar cateodata nu este suficient, adaptarea tot la reprezentanta se poate face :Driver: .

@kury legat de problema ta, da jos bordul si in mufa verde pin 2 si 17, scoti papaucii afara si ii strangi, pui la loc si daca te incumeti fa aceeasi treaba si in mufa de pe bobina cititoare. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma eu nu prea ma stiu cu astea..adica deloc.. Astia de la reprezentanta mi-au zis ca a fost umblat in bord si ca lipsesc unele chestii.. deasta au si zis sa trebuie sa schimbe imobilizatorul laser care vine cica cu tot cu butucul de key si nush ce..nu ma bag la fire ca nu stiu nimic :Driver:

eu sper doar sa fie ceea ce zic ei...

Modificat de BLiTZ
Te rog sa ai grija pe viitor la editarea posturilor; incercam cu totii sa scriem cat mai corect romaneste. Multumesc pentru intelegere!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii bun ....citeste regulamentul ala ca scrii numai in limbi straine frate....cu tot felul de prescurtari, iar eu sunt din era comunista si nu stiu ce vrei sa ne transmiti :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare si sarbatori fericite la toti forum-istii,

Saboteur ma poti ajuta sa aflu PIN IMMO la o Skoda Fabia 1,4 16V 101 cai model 2002 la care am probleme cu pornirea? Nefiind primul proprietar, nu am primit plasticul cu cele 2 chei tip briceag, mentionez ca sunt din Timisoara

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit eu sa iti raspund Gabi:

Tare mi-e teama ca nici Saboteur si nici macar reprezentanta Skoda nu te mai poate ajuta sa afli codul IMMO daca nu l-ai gasit notat pe nicaieri. Mai nou procedurile care necesita introducerea codului IMMO (ex. adaptare chei, adaptare ceasuri de bord+calculator IMMO cu calculatorul de motor) se fac, daca nu stii IMMO din 4 caractere, doar printr-o procedura automatizata folosind testerul de fabrica si o conexiune securizata la serverul fabricii. Din pacate in timpul acestor proceduri NU se mai poate vedea sub nicio forma codul de 4 caractere. Deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si sarbatori fericite tuturor!

imi permit sa te contrazic, cristi! uite-te aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1068190.

acolo ziceam cum vali mi-a aflat acel cod, cand cei de la reprezentanta dadeau din umeri si ma indemnau sa dau ~2000 lei pe kitul de schimb. eu zic ca daca a mers la mine, o sa mearga si la LGabi.

daca vrei, facem un mic pariu, pe o bere (non-alcoolica, normal :icon_thumright:) ca o sa mearga. ce zici? ;)

numa bine si sper ca mosul cel gras v-a adus tuturor cadourile visate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Multumesc mult BLITZ pentru raspuns, sper sa nu ai dreptate, si daca ai asta este o sa ma consolez.

Ctisti V. daca la tine s-a rezolvat problema sper sa se rezolve si la mine, astept un raspuns de la saboteur poate vrea sa ma ajute si cind se mai incalzeste afara am sa ma incumet si eu sa desfac ceasurile de bord sa curat contactele poate scap ieftin.

Va doresc tuturor sarbatori fericite in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge citit la toate, depinde ce `scule` ai la indemana. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu mai nou aceasta problema masina nu mai porneste si am aprins pe bord martorul "masina cu cheita" si "bujii incandescente" care clipesc. motorul porneste dar la 2 secunde imediat se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua!

am o intrebare si eu.

se poate ca in momentul in care folosesti o cheie facuta la cei care fac chei sa functioneze, daca chipul de la cheia originala este lipit undeva pe consola centrala sau chiar pe plasticul de la contact?

sau poate fi last undeva in masina, si cu ajutorul lui sa pot porni masina cu cheia copiata?

ma gandeam la varianta asta pentru ca mi-a spus-o fratemiu', merita oare incercata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu iei si un cip sa-l pui in cheia copiata? Si sa-l inveti pe masina.

Se poate si ce vrei tu, dar inlesnesti munca hotilor. Cipul trebuie sa fie langa contact.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare!

in seara asta am facut-o de oaie.

am incercat sa-mi adaptez singur cheile la immo, cu un vag-com. tot ce am reusit a fost ca mi-am dez-adaptat cheile. deci, acuma, martorul immo clipeste in continuu, chiar si dupa ce introduc codul pin de la butonul de resetare a kilometrilor. motorul porneste dupa ce introduc pinul, dar ma deranjeaza clipitul acelui martor.

dupa ce am introdus numarul cheilor de adaptat (2), dupa ce am salvat, a aparut ca valoare salvata "0", deci nicio cheie adaptata.

mai mentionez ca am respectat procedurile de pe ross-tech pentru immo 3.

in afara de mersul la reprezentanta si readaptatul cheilor acolo, ce ma sfatuiti sa fac?

ce as mai putea face eu cu vag-com-ul?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut si pasii 10-11-12 de pe site-ul ross-tech?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yep....am avut tot timpul fereastra cu ross-tech deschisa...

doar ca la mine nu se mai stingea martoru dupa 2 secunde...

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate. atunci, solutia ar fi sa fentez immo, sa creada ca acele chei sunt noi.

pe site nu gasesc..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in Instruments 17, blocul de masura 022, pozitia 3, valoarea afisata este 1, cheia poate fi adaptata, daca este altceva, nu poate fi adaptata.

Citeste si aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/I...ching_(Cluster)

De aici inteleg ca pot fi adaptate si chei vechi.

In descrierea aceasta lipseste un pas de salvare a "0" inainte de a introduce numarul de chei pentru a fi adaptate. Aici scrie ca se introduce direct numarul de chei, adica nu se salveaza intai cu 0.

La fel verifica sa ai in blocul 024 in primele trei pozitii "0".

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai....ce scrie acolo e identic cu ce scrie aici: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo...y-matching.html.

nu gasesc nicio diferenta de procedura. si acolo unde zici tu, la inceput tot zice ca daca cifra din campul 3 nu e 1, nu se poate adapta cheia.

in fine...

cred ca maine sun la skoda sa intreb de o readaptare...

din cate imi aduc aminte, e vreo 60 lei, minus reducerea pentru masinile vechi, ajung pe undeva pe la 35-40 lei, care nu e o avere.

sper doar sa pot porni si maine dimineata cu ea.

o sa va anunt maine daca am rezolvat ceva.

merci mult de ajutor, jagoman!

LE: acuma am vazut ca ai editat postul. da, ai dreptate. cred ca ma duc sa incerc inca o data.

revin (sper) in 10-15 min.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta compara pasul 9.

Adica adaptarea. In descrierea unde sunt numerotati pasii te pune sa introduci valoarea "0" la chei prima data, apoi, sa introduci numarul de chei.

In cealalta descriere nu trebuie introdus "0" se introduce direct numarul de chei.

S-ar putea sa interpreteze ca vroiai sa ai "0" chei adaptate.

Cu pinul de 4 cifre pornesti oricand.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit.

e o problema. nu stiu daca in program vag-com sau in softul masinii.

am tot incercat sa salvez ca vreau sa adaptez doua chei si nu salveaza. ma intreaba daca sunt sigur ca vreau sa salvez valoarea "2" pentru numarul cheilor de adaptat, ii dau "yes", isi face un refresh si apare tot valoarea "0" la numarul de chei de adaptat. dupa ce aleg numarul cheilor, in partea de sus apare "new keys", "2.0" units, dar dupa ce confirm schimbarea valorii, revine la vechea valoare.

gresesc eu pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce trebuie sa apara, dar pe site la Ross-tech scrie ca trebuie iesit apoi din modul, luat contactul si pus contactul pe rand cu cheile de adaptat. Doua secunde trebuie sa lumineze martorul de imobilizator la fiecare cheie introdusa, apoi se stinge.

La tine ce se intampla in aceasta etapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!