Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Da dar mirosul de antigel?Si mai e o chestie...antigelul din vas scade pana la imbinarea aia de la mijlocul vasului,mai jos nu.Deci pierde pe undeva la un nivel superior sau egal cu al vasului de-aia suspectez radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cum se conecteaza un CD changer la "utilajul" original al masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai o mufa speciala pentru Cd changer, sau, un modul multimedia in care sa conectezi playerul si cd changer-ul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nici cea mai vaga idee unde sa ma uit dupa astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deobicei in cosola centrala, in spatele la player (prin zona aceea). Daca nu e modulul multimedia , trebuie cumparat unul si trebuie si activat cu vag com din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain. O sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru ca nu am reusit sa deschid un thread separat postez aici, sper ca e bine. Problema mea e ca la Sharanul meu 1.9 TDI, 116 CP, 2002, cod motor "ANU", am o problema la ambreiaj si anume daca stau cu ambreiajul calcat la maxim, cu maneta intr-o treapta de viteza si accelerez masina mai mai ca vrea sa plece de pe loc si se incinge ambreiajul, iar uneori cand stau cu ambreiajul calcat si cu maneta intr-o treapta de viteza (de exemplu dau prioritate in intersectie) dintr-o data masina pleaca de pe loc adica se cupleaza de tot ca si cum nu as fi cu ambreiajul calcat ... masina pleaca de pe loc si pana nu las si calc iar ambreiajul nu pot scoate din viteza decat daca trag foarte tare de maneta. Tin sa precizez ca am schimbat recent disc + volant (noi cumparate de la reprezentanta VW, originale cica.) Unii mi-au spus ca ar fi pompa de ambreiaj, astept si din partea voastra pareri si sfaturi ! Multumesc anticipat, drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima oara a zis ca mi-o face din aluminiu si pe urma a zis ca mai bun e bronzul(alamit sau ceva de genul asta).Oricum mult mai bun decat plasticul original

Salut - ai reusit sa faci tija aceea de la macaraua ptr roata de rezerva? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe celalalt topic m-ai intrebat cat am dat pe mecanism...logic ca n-am mai facut nimic cu aia defecta.Nu se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare pentru voi: care va e raportul turatie/ viteza la sharan? as vrea sa stiu mai ales de la cineva cu 116 HP.

Al meu, are la 2000rot/min, in treapta a 3-a, exact 50 kmph. si la 3000, in treapta a6-a are exact 160. Ce am observat e ca mai mult de 170 nu a dus, dar probabil ca trebuia sa incerc asta pe autostrada...sa aiba loc unde sa accelereze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2500 rpm am 140km/h.

Altceva...la ce temperatura va sta uleiul vara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am indicatorul de Temperatura la ulei. Se poate monta? Aftermarket?

si, inca ceva: ieri dupamasa s-a aprins martorul galben de la ulei. am incercat o repornire a motorului si a facut la fel. seara, mi-a trecut prin cap sa verific uleiul, si culmea, dupa ce am scos joja si am introdus-o la locul ei, nu s-a mai aprins deloc martorul ... ciudat, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesorii de Sharan cu cutii manuale voua cum va merge schimbatorul cand e pe liber ?La mine daca-l mut in zona de viteze 5-6 acolo ramane ,adica nu mai revine.La Dacia era simplu,deobicei iti cadea arcul ,dar la astea care ar fi problema ?Mai ales dupa ce mergi o distanta mai lunga se misca si mai greu in pozitia de liber(cand e scoasa din viteza) stanga-dreapta.Ceva solutii care a avut problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant! te-ai uitat sub burduful acela daca nu cumva i trebuie "niscaiva" ulei? La transporter am facut asa si acuma isi revine si intra usor in viteza (schimbatorul e manevrat cu usurinta), deci, era lipsa de lubrifiant acolo. Posibil sa fie si la tine asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o husa sau o prelata de Sharan?URGENT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un prieten cu sharan si are urmatoarea problema:

Cand inchide masina cu telecomanda toate usile se inchid.Cand deschide, cea de la sofer ramane incuiata si trebuie descuiata mecanic.

Are urmatoarea eroare:

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 7M3 962 258 AD

Component: Multifunkt.Einh 0001

Coding: 04113

Shop #: WSC 00020

3 Faults Found:

00959 - Indicator Lamp for Central Locking: Safe (K133)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00956 - Key 2

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

01138 - Central Locking Switch: Driver Door Unlocking

29-10 - Short to Ground - Intermittent

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29-10: scurt intre firele cu + si - , sau intre fire si caroserie! Ar trebui verificata instalatia electrica de la inchiderea centralizata , sterse erorile si apoi sa vezi daca functioneaza corect.

edit: in special, instalatia electrica din usa soferului, si din usa pana la unitatea centrala pt inchidere.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am cumparat si eu un sharan din 2001 si dupa 20000km facuti cu el au aparut problemele. turbo cind merge cind nu merge . am fost cu ea la un mecanic si l-a curatat dar tot am parte de trepidatii puternice cind ajung la 2000 de ture sau la 3000 de ture nu mai am pedala deloc , dupa ce repornesc motorul merge iarasi bine pentru o perioada

masina are 210000 km. si acu m citeva zile a aparut o alta problema fac 10 20 km si trebuie sa completez lichidul de racire. am o pierdere de lichid undeva si nu o pot depista

, am fost la un service am ridicato pe elevator ,am turat motorul sa fie la 2-3000 rot sa se incalzeasca si nu am vazut nicaieri scurgeri de lichid are careva vreun sfat si pentru mine? pentru ca nu mai stiu ce sa fac. va multumesc

revin cu o precizare pe joja nu apare spuma galbuie si in vasul de expansiune nu bulbuceste apa si totusi undeva se pierde. motorul este AUY 116 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebi,dupa un drum mai lung (20 km) opreste si uita-te repede la vasul de expansiune s-ar putea sa-l vezi plin ochi si antigel pe tavita bateriei.Nu vine miros de antigel in masina?Daca pierde pe la vas e garnitura de chiulasa...asta iarna m-am confruntat cu problema asta.

Pe rampa sigur nu o sa vezi ca "bulbuceste"...asa am crezut si eu dar pe acolo pierdea.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu sharan din 2004 poate sa-mi spuna unde gasesc unitatea carkit-ului ?Sub scaunul soferului nu gasesc decat unitatea de la senzorii de parcare.

Vreau sa stiu exact ce scrie pe ea ca sa caut apoi telefoane compatibile.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine dintre Sharan-isti are resoftare la masina ?Sa ne spuna si noua parerile (consum,fiabilitate...)?Aveam niste ganduri ,dar vroiam sa aud pareri reale de la posesori de Sharan (mai ales cei cu 116 cp) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios si eu ce presupune treaba asta, cat costa si ce rezultate sunt. :) Eu am 116....din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios si eu ce presupune treaba asta, cat costa si ce rezultate sunt. :Driver: Eu am 116....din fabrica.

Vezi aici : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27506

si mai departe pe link-ul de la semnatura lui Voinea gasesti tot ce presupune, cat costa si rezultate dupa resoftare

/sau poza de jos cresterea de performante:

post-22578-1274170664_thumb.jpg

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si mi-a scris si Voinea pe topicul din linkul de mai sus.:cool: dar...efectele? cineva care a simtit pe pielea lui ne poate zice niste efecte? intradevar scade consumul? Apar uzuri inainte de vreme la anumite piese, cum ar fi ambrieajul, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade nici un consum :cool:

Ambreiajul se strica daca nu-l folosesti corect.Doar n-o sa faceti liniute cu sharanu'...sa fim seriosi.Al meu e pe duca, dar era asa inainte de resoftare.

Oricum e bine cu putere mai multa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!