Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Raspunsul pentru ultima intrebare:

seat belt tensioner-->adica partea (mecano-pirotehnica) de retragere a centurii de siguranta.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Acum...astept cateva raspunsuri la problema cu spritul, ca nu pot sa las masina desfacuta la nesfarsit:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa si cutia aia probabil trebuie sa schimbi vreo garnitura.Nu e normal sa curga si nici sa le astupi probabil au vre-un rol si gaurile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[........]Actioneaza "spritz-ul" si in acelasi timp asculta langa scaun in zona piciorului stang langa prag..in zona aceea se desface in mod frecvent un furtunas si ar trebui sa auzi ceva acolo..e apa care iti curge pe sub mochete sau ce mai e pe acolo.

Daca e asa ai de desfacut un ornament de plastic si ajungi la furtunasul respectiv..e usor.

E frecvent la sharan, am mai rezolvat doi prieteni in acelasi fel.

Cred ca de aici am sa incep si eu, pt ca nu imi merge stropirea pe spate. Imi lipseste si duza aia care ar indrepta jetul spre luneta... dar oricum nu ajunge lichidul pana acolo, si nici in portbagaj nu se scurge. Deci o sa testez ce ai spus tu , speedo, doar sa se incalzeasca putin afara.

Apropo... unde sa incerc sa caut o duza de aia... ca sunt aproape sigur ca nu are nimeni pe stoc pe la piese auto, iar sa o cumpar de pe net, probabil costa mai mult transportul decat piesa :D

post-28838-1265271079_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, am astupat acele 2 gauri, si functioneaza ca si inainte :D Daca mai face probleme, o sa il desfac de tot...

Me-high, uita-te sub prag langa sofer. Eu acolo am cautat in urma indrumarii colegilor de aici, si am gasit o problema: Furtunul era desfacut acolo, si nu mai ajungea lichid in spate.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai daca o comanzi in oras la orice magazin de piese auto nu te ajunge mai mult de 25 lei (5,7 euro pret acolo)si nu platesti transport.Uite si codul

post-10065-1265292542_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speedo, nu pare a fi piesa care i trebuie lui. Piesa de care zici tu, e pentru sistemele cu sprit pe stergator...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica pe stergator?La baza bratului ...nu sunt toate la fel?Vad ca masina e din 2002 si in program asa imi arata dupa VIN-ul meu.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la unele modele (nu stiu de unde ce si cum de aveau) cu sprit chiar pe stergator. (pe un stergator au 2-3 duse pentru sprit, care "bat" chiar inaintea stergatorului, pe parbriz). Din cate stiu, sunt mult mai eficiente si mai economicoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil,n-am vazut niciodata dar sigur nu e cazu' la el dupa poza aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am vazut din poza, dar, in fine. Cel mai bine e sa mearga cu masina la magazinul de piese si o sa gaseasca ceva sa i se potriveasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu cred ca e pe stergator, ci doar la baza bratului.

Se vede in poza ca si protectia aia de plastic (care s-a cam crapat iarna asta) are o forma care ii permite diuzei respectiva sa stropeasca chiar daca stergatorul se invarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi da, standard e la baza bratului. Tocmai l-am reparat pe al meu, ca nu mergea (curgea prin 2 locuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu cateva coduri de eroare de la sharan , in speranta ca poate il pot ajuta pe un prieten sa isi faca masina sa mearga mai bine:

Simptome: trage greu, foarte greu depasesti 120 kmph si dupa 140 kmph nici nu mai simti ca trage, nu trece mai mult de ~3700 rot/min in treptele superioare.

Si acuma, urmeaza codurile:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 FC

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G001SG 1455

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00020

Additional Info: WVWZZZ7MZ2V009242 VWZ1Z0A1563871

5 Faults Found:

17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

P1270 - 35-10 - - - Intermittent

17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Control Module Part Number: 7M3 907 379 B

Component and/or Version: ESP 20 CAN V005

Software Coding: 18952

Work Shop Code: WSC 00020

1 Fault Found:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)

35-00 - -

Control Module Part Number: 7M3 907 040 B

Component and/or Version: CLIMATRONIC MPV GP 0003

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

Control Module Part Number: 7M3 815 071

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

5 Faults Found:

01414 - Combustion-Air Blower (V6)

16-00 - Signal Outside Specifications (apare de 5 ori eroarea)

Ma intereseaza in special erorile de la injectoare. Ma gandesc ca trebuie doar reglate, dar nu stiu cum se face, si poate ma ajutati voi sa rezolv problema aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu da' ai strans cateva nu gluma.Aia cu Charge Pressure Control: Negative Deviation e de la turbo ceva legat de geometrie.Bafta la remedieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu cateva coduri de eroare de la sharan , in speranta ca poate il pot ajuta pe un prieten sa isi faca masina sa mearga mai bine:

...

Spune-i sa deconecteze galeria de esapament. Daca motorul se tureaza bine cu galeria luata, atunci e infundat filtrul ceramic. Ori il schimba, ori il da jos, pana isi face rost de unul. Da' cat mai repede, ca i se umplu toate componentele de funingine.

La erorile listate de tine poate raspunde altcineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-i sa deconecteze galeria de esapament. Daca motorul se tureaza bine cu galeria luata, atunci e infundat filtrul ceramic. Ori il schimba, ori il da jos, pana isi face rost de unul. Da' cat mai repede, ca i se umplu toate componentele de funingine.

La erorile listate de tine poate raspunde altcineva.

1.In cazul lui nu cred ca e cazul de galerie infundata.A luat limp si ar trebui sa verifice turbina(daca merge bine geometria) si actuatorul daca nu e gripat si verificate si furtunele(masina nu scoate fum ?).Cel mai bine fa-i un log in treapta 3 de la 1500 rot/min pana la 3500 rot/min in canalele 3,10,11 si posteaza-l aici.

2.00792 - A/C Pressure Switch (F129)- senzorul de presiune la instalatia de AC,probabil nu mai are freon in instalatia de climatizare(ii mergea AC vara bine ?) sau ceva contacte la mufa de switch.Dar cred ca prima e problema.

3.01414 - Combustion-Air Blower (V6)-asta e de la webasto,stergele si vezi daca mai apare(capacitatea de memorare la erori in Auxiliary Heating e de 5 erori,de aia ii aparea de 5 ori aceasi eroare).Webasto ii merge ?

4.00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)-asta e de la ABS .Sterge-o si pe asta si fa un output test ,urmand instructiunile,in modulul ABS.Daca mai apare iar, incerca sa scoti mufa de la ABS de pe parte stanga(poti sa o faci si fara sa dai roata jos ) si dai cu un spray de contacte si sa o pui inapoi si sa repeti iar procedura de output test.

5.La injectoare incearca sa stergi erorile si sa vezi daca mai apar si incearca sa citesti si valorile din Engine,canalul 13 ...sa vedem ce ai acolo. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci:

1. Urmeaza sa facem Log-ul.

2. Erorile la webasto le-am sters dar tot mai apar.

3. La ABS, urmeaza sa fac cum ati zis voi.

4. La injectoare a, sters erorile, dar dupa cativa km, au aparut iarasi.

revin cu Log-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana vine Emy cu logul, stie cineva cum se poate regla schimbatorul de viteza la Sharan, ca daca il imping normal in treapta 1 sare in a 3-a, tre sa il fortez rau spre stanga ca sa intre in a 1-a. Eu aproape ca m-am obisnuit, dar pe chestia asta nevasta-mea nu il poate conduce. In rest e OK.

Poate sa ma helpuiasca cineva?

p.s. nu stiu cum s-a ajuns la situatia asta, asa am luat masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa burduful de la Schimbator, si unge sistemul acela de parghii, pe care il vezi (asa pateam eu la T4, si dupa ce l-am uns, merge "ca uns".)

Si mai e ceva de verificat la tine: bucsele care sunt puse la parghii, nu ar trebui sa fie uzate, si bucsa de la intrarea in cutia de viteze (deobicei, daca e uzata, nu iti mai intra bine in viteze).

PS: nu costa cine stie ce sa le schimbi, dar e ceva de lucru pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, o sa verific. Daca tre intrat pe sub masina o sa astept o temperatura mai acceptabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De uns la schimbator nu trebuie sa intri pe sub masina, dar pentru acele bucse de care ti-am povestit, va trebui sa intri sub masina. Si erorile...nu stiu:| repeated flame out posibil sa fie de la supraincalzire. ...

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se poate verifica de pierderi radiatorul(schimbatorul de caldura) fara sa desfac tot bordul?Cum se ajunge acolo?

Cateodata vine un miros slab de antigel cred ca pierde putin pe-acolo... si geamurile is cam aburite.Ati avut de-aface cu treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se abureau geamurile doar cand foloseam functia de recirculare. In rest, nu se aburesc deloc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se aburesc geamurile foarte tare, mai ales daca mai sta cineva si in spate... In cazurile astea ii lasam sa se descurce, sa isi stearga ei geamurile iar eu tineam pe dezaburire + incalzire parbriz si luneta cand erau frigurile alea naprasnice.

Important e sa vada soferu bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!