Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Silvian91imAuto

@sir.alex /mesaj #1140
Eu am folosit acele prezoane, care vin cu masina (Sharan), pentru jante de aliaj originale vw si pentru jante de otel originale de Sharan. Daca jantele ce urmeaza sa le montezi vor fi originale vw atunci probabil va fi in regula fiindca din cate am observat jantele originale vw au nevoie de prezoane cu guler radial/radiar (sferic) asa cum e prezonul din poza ta. Ca e gulerul mobil sau nu, nu te incurca.
Despre jante aftermarket pot spune ca acestea au in mare parte nevoie de prezoane cu guler conic deci vei avea nevoie de un set complet de prezoane daca vei cumpara un set de jante ce au nevoie.
Ca test, verifica interiorul gaurii de prindere a jantei si gulerul prezonului. Vei observa ca acele jante in 5 spite (originale vw de altfel) au marginea gaurii sferica precum este gulerul sferic al prezonului.
Sa verifici ce cheie de roti va fi nevoie, daca vei cumpara prezoane noi aftermarket, la Sharan ai cheie de 19mm dar in comert majoritatea prezoanelor se desfac cu cheie de 17mm fiindca masinile uzuale asa au prezoanele.
Apropo, lungimea prezonului se masoara fara cap, adica doar filetul se masoara din cate stiu eu, partea utila.
O cheie de roti de pe un Passat B5 (17mm) si esti echipat :).

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva exact dimensiunile prezoanelor la sharan ?  Am gasit niste jante de tabla pe 15" 5x112 cu codul asta pe ele (6Jx15H2   ET45) si nu stiu sigur dc se potrivesc prezoanele la gauri ! Multumesc frumos si o seara faina sa aveti ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi cand zici dimensiunea prezoanelor ? Distanta dintre gauri e 5x112....din ce an e masina ta ?Sau ce dimensiune ai la discurile de frana ? Ca daca e din 2002 incoace ai discurile mai mari si nu iti intra jante de 15".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La distanta dintre gauri ma refeream. E din dec 2000 , dar colegul Silvian postase ceva ca se potrivesc jantele pe 15, sunt trecute si in cartea tehnica dimensiunile astea de fapt :195/65/r15C ! Acum pot comanda linistit :D Nu de alta ..dar le`am gasit in Arad la cineva care se pare ca are un parc de dezmembrari (am vb la telefon,jantele sunt noi luate de pe rezerve) si nu as vrea sa am surprize apoi ! Multumesc inca o data ! Va salut ! 

Modificat de sir.alexxxino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La anul ala se potrivesc jantele pe 15 fara probleme,pana undeva la luna V- 2001 parca.Pe anii astia merg si placutele de frana de passat,care sunt mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

 

Revin tardiv la problema expusa in pagina 57, cu pedala de frana care "pufaie" si este moale. Multumesc celor ce au raspuns solicitarii, in special d-lui "Rune". Asa cum a recomandat acesta mecanicul a facut o aerisire clasica dar si cu VCSD-ul pentru ABS. Concluzia a fost ca a cedat pompa de frana (nu tulumba de vacum). A schimbat pompa de frana si a aerisit din nou, de aceasta data doar clasic. 

Ieri am luat masina. Cu motorul oprit pedala de acceleratie este tare. Dupa ce pornesc motorul pedala la apasare "pufaie" si este moale pina la un punct unde opune rezistenta mai mare. Daca insa continuu sa apas hotarit pedala aceasta continua sa coboare destul de jos. Frana pare sa fie eficienta. Nu am bruscat-o in mod deosebit dar pare sa opreasca vehiculul. Mecanicul spune ca ar fi bine sa circul asa cu ea citeva zile si apoi sa incercam o noua aerisire. 

 

Va rog sa-mi recomandati ce am putea sa mai incercam.

 

Va multumesc


Am uitat sa precizez ca desi am frinat repetat acum nu se mai aprinde martorul ESP (deocamdata cel putin...)

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai frane bune sau iti trebuie ceva forta sa franezi bine? De exemplu: la 10 kmph, apesi pedala de frana la maxim, te arunca in cap?

Daca nu, cred ca nu ai nici vacuum destul, si asta de la stutul acela care cedeaza de la pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se afla comutatorul care aprinde becul de marsarier?Imi sta aprins becul permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Adi,

 

ai mult de lucru, nu te mai vede lumea pe aici asa de des.

 

Uite aici la modelul vechi este pe cutie, la modelul 2001 are codul 02K945415C si se pare ca are prinderea diversa.

 

Bafta si spor la munca!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru cod Sorin,asa e nu prea am timp de forum.

Cam mult de lucru sa ma apuc eu mai ales ca e iarna... o sa il schimb odata cu distributia cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,caut aceasta incinta pt subwoofer pt vw sharanpost-145001-0-44100800-1417427286_thumb.post-145001-0-99583400-1417427278_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,imi puteti recomanda va rog o interfata de diagnoza la un pret accesibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare 

Azi sa aprins spritiera din grila in mers  am desfacut si firele care cred ca este incalzirea spritierei sau topit

Pe ce principiu merg astea au un releu sau siguranta?

petru ca efectiv au luat foc si sa topit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Sunt nou pe forum,de curând sunt posesor de Seat Alhambra,am o nelamurire:înainte de a cumpara masina am citit muuuult despre masina si consumul era 5.5 - 6 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vlad,cam toate auto cu cutie automata si tiptronic,consuma mai mult fata de una cu cutie manuala.Oricum consumul e rezonabil,avand  in vedere ca Sharanul de 116 cai,cutie manuala, consuma in jur de 6.5% in afara,cu o viteza pana in 130-140,si in oras undeva la 8-9%,depinde cum mergi.Daca vrei mai multe pareri  ,e un topic despre consumul la Sharan.Bafta.   PS.Ai postat la Recesamant Sharan ceva despre achizitie,dotari ,an ,poze si altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru răspuns.

Nu,nu am postat încă,urmează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea -VW Sharan, an 2003, cutie tiptronic. 

Problema: cutia automata care avea socuri cand schimba in TOATE treptele de viteza, problema aparuta din senin.

 

Rezolvare: Vorbit cu colegi de pe forum si .... toate ,,drumurile,, duceau catre Alin (dudu1307). mentionez ca a fost primul meu contact cu el. Spun asta pentru ca m-a tratat ca pe un vechi si bun prieten. Masina dupa o DIAGNOSTICARE CORECTA, a fost reparata si pusa la punct. Cu acest prilej am schimbat si uleiul din cutie impreuna cu filtrul. 

 

Concluzii: in ceea ce priveste problema (destul de delicata) pe care am avut-o, RECOMAND serviceul si OMUL (Alin). Impreuna cu colegii lui (imi pare rau ca nu le-am retinut numele). O sa postez acest feedback si la pagina dedicata VW SHARAN pentru ca am vazut multi colegi cu probleme mai mici si mai mari la cutie care tot cauta mecanici buni si priceputi intr-ale Sharanului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu incalzirea acum pe frig

Temperatura motorului creste normal la 90 apoi scade catre 75  si tot asa

Clapeta care deschide aerul cald/rece functioneaza,ra rotirea butonului de caldura se aude diferenta si se simte la temperatura 

Dar baga foarte putin caldura.

Parerea mea este ca am radiatorul din bord infundat ,intrarea in radiator este calda pecind iesire este mult mai rece.

Intrebare a mai patit cineva asa sau se poate incerca sa il spal cumva fara sa il dau jos.

Mersi si Sarbatori Fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimiterea la Alin (dudu1307) din post #1168 si #1169 este catre aceiasi persoana cu cea care a postat in topicul Probleme la cutia tiptronic pag 25 post #483?

 

sal
am sharan tiptronic 2003
cod motor auy
se aprinde esp si smuceste la schimbare
stie cineva de ce
n-am schimbat uleiul de cind am luat-o
aprox 60.000km
vreau si eu preturu la ulei si filtru
ms

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ovex67: nu intra in ciclul asa fac toate dar este normal.

Folosirea ventilatorului la trepte ridicate face ca aerul rece (tras de afara) sa raceasca rapid incalzitorul si de aici doar caldura relativ mica de care te plangi.

Radiatorul de racire frontal din cate zici isi face treaba exemplar ajutat de catre termostat, ceea ce este bine. Ramane sa schimbi stilul de incalzire habitaclu. Foloseste-te si de cel din spate chiar daca nu ai pasageri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar ar trebui sa simt si in fata ca vine cald la mine vine asa de slab si nu mi se pare normal

Mersi de sfat acum merg mai mult cu cel din spate si o sa incerc sa suspend robinetul de incalzire(il pun pe direct)si o sa vad ce se intimpla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaste cineva o procedura de resincronizare a oglinzilor electrice?Mi se rabateaza aiurea spre aripa fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!