Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Da, de activat doar asa, insa de cand am masina cred ca ca Econ am folosit mai putin de 5 ori ... si pleaca automat pe A/C.

Doar cand apas eu pe Econ se dezactiveaza A/C.

In plus, intotdeauna cand pornesc masina, climatronicul porneste cu A/C pornit. Exceptie facand atunci opresc climatronicul - OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pleaca a/c ul la pornire niciodata daca ai apăsat econ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir.alexxxino

Ca tot sunteti la topicul asta cu ac'ul,vin si eu cu o nelamurire. Poate cineva sa ma "lumineze" dc nu imi merge ac'ul decat 2-3 sapt dupa ce bag freon? Precizez ca am schimbat compresorul in Constanta,tipul mi'a bagat 750g desi i'am explicat ca e dublu climatronic si incerca sa imi explice ca e simplu si e suficient atat. A mers 2 sapt apoi am fost la un alt tip care mi'a spus ca de fapt am dublu climatronic,ca precedentul mi'a bagat prea putin ,ca imi intra 1050g si ca nu am pierdere pe instalatie si ca ar trebui sa functioneze perfect cel putin 1 an. Va imaginati ce s'a intamplat da? 3 sapt si adio ac. Vreo sugestie? Compresorul porneste cand dau drumul la aer pe low(se obs si la turatie si se si aude) dar baga doar aer... va multumesc anticipat si va doresc o zi buna !

Modificat de sir.alexxxino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi pe undeva freon.Ai guri de ventilatie in plafon ?Daca da,atunci 1050,daca nu atunci 750.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir.alexxxino

Am gauri de ventilatie in plafon,dar le am inchise mereu. Inainte sa imi bage cei 1050g(asta a 2a oara cand am pus freon in decurs de 1 luna) l'am rugat pe tipul ala sa verifice dc pierde pe undeva pe instalatie,a zis ca nu..si apoi a bagat uleiul si freonul. Oricum..cat a mers,l'am tinut pornit doar pe fata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir

 

verifica la radiatorul de clima in partea stanga cum te uiti are cartusul uscator in cap are un capac oblic de plastic, scoate acest capac si vei vedea dopul de etansare al cartusului uscator, pune ceva apa porneste motorul cu clima si verifica daca nu ies bule de aer pe langa dopul cartusului uscator.

 

Daca  pierzi presiune schimba cartusul uscator  si dopul de etansare  in general  le gasesti in set apoi dupa schimbare pune in capul dopului vaselina de lithium.

Daca cumva scapa presiune sa nu iti dea prin cap sa tragi de dop , deoarece datorita presiunii din instalatie sare ca un glont, deci goleste instalatia , schimba cartusul, reumple instalatia.

 

Un alt loc pe unde poate pierde este la conducta de clima, sub filtru de aer la o brida ce sustine conducta de caroserie.

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir.alexxxino

Multumesc frumos! Sper sa fie una din astea 2 cauze. Nu as vrea sa revin pe sistemul "old school" de aer conditionat cu geamul jos ca la batranele dacii :)) . O alta cauza? O sa verific ce mi'ati spus si sper sa ii dau de cap! O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! Sper sa fie una din astea 2 cauze. Nu as vrea sa revin pe sistemul "old school" de aer conditionat cu geamul jos ca la batranele dacii :)) . O alta cauza? O sa verific ce mi'ati spus si sper sa ii dau de cap! O seara buna !

  Pe la dopul de etansare al cartusului uscator pierdea la mine, am rezolvat cu ceva silicon mai special, de 4-5 ani nu  mai am probleme si nu am mai incarcat, din cite imi aduc aminte kit-ul acela nu este tocmai ieftin!

 

ma poate ajuta cineva cu un sfat la http://vwforum.ro/topic/4159-info-sharan/?p=2413736   sa fie vreun fir rupt ceva?

Modificat de teddyax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teddy

 

pe cat de aiurea pare incepe cu controlul cablurilor de la usa portbagajului, verifica fir cu fir sa nu ai ceva intrerupt ori izolatia crapata si sa dea la masa apoi treci la cablurile de la usa soferului .

 

Se gasesc kituri de reparatie uite aici dar cred ca pretul e cam mare eu am rezolvat la mine folosind un lipici ce se usuca ( polimerizeaza) instant cu ajutorul UV  uite aici

 

Cat despre cartusul uscator cu tot cu dop pretul incepe de pe la 15 euro  uite aici informativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de sfat Rune ! pentru 15 euro merita schimbat (cartusul + dop), imi aduc aminte  ca cei de la reprezentanta Seat Iasi, mi-au cerut atunci undeva la 5  milioane !

Modificat de teddyax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speedo,nu ai poze cum ai ajuns la capacu de sub mochetă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am poze.

Am dat jos scaunele din spate (mijlocul si spate dreapta),am desfacut capacelele de plastic care mascheaza prinderea scaunelor(vreo 8 buc),am tras pur si simplu de mocheta sa descopar zona care ma intereseaza,si in final am desfacut din caroserie piesa metalica neagra care tine scaunul (are 4 suruburi trebuie tubulara de 13).

De acolo e relativ simplu.

Mocheta se aseaza usor la loc chiar daca trebuie trasa de pe sub plasticele alea de langa portiera si gurile de ventilatie din podea.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am si eu o problema la o roata de pe spate..la viteze de peste 50 se aude k o bataie la roata.crescand viteza bataia se accentueaza.am sch roata si la fel se aude..dar la viraje bataia nu se mai aude...ast si eu o parere.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai miscat de roata sa vezi daca nu e rulmentu?

Speedo piesa neagra ce tine scaunu e sub mocheta sau......?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am puso pe crick am miscat stanga -dreapta. Sus-jos nu are nici un joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Are cineva un DIY cum demontezi ceasurile de bord la Sharan ?La majoritatea vag-urilor ai bucata aia de sub ceas care o dai jos si gasesti suruburile,noi nu avem asa ceva. Am incercat cu google si nu am gasit nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sub ceasuri ai 2 suruburi,trebuie desfacut plasticu de sub consola volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la plasticul de jos de sub volan ?Daca il dai jos vezi suruburile alea 2 ?Mersi

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la ala fac referire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Adrian.Apreotesei

Din pacate nu pot deschide un topic nou asa ca am sa va intreb aici.

La pornire,indiferent de temperatura exterioara sau a motorului, scoate un nor (dar nor) de fum alb spre albastrui. Porneste foarte repede (parca nici nu termina de invartit odata tot motorul), trage foarte bine. Erori de nici un fel. In mers nu scoate fum deloc, sau foarte putin (ma uit la farurile de la masina din spate si ar trebui sa se vada mai ales noaptea).

Daca aveti ceva explicatii sau a mai patit cineva asa ceva, va rog tare mult sa impartasiti si cu mine experienta voastra.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asta indica un consum mare de motorina parca. Sau ulei? Nu mai stiu exact. Nivelul uleiului nu a scazut? E interesant ca face asta doar la pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Deoarece nu pot deschide un topic va solicit aici ajutorul. Posed un Alhambra 1.9 TDI 116 2001. Au fost schimbate placutele plus discurile de frana fata spate si toate conductele si racordurile de cauciuc ce tin de frana dedesubtul masinii. O gramada de bani. Am circulat vreo 700 km dupa si totul parea sa functioneze in grafic. La un moment dat insa pedala de frina a inceput sa pufaie si sa fie parca mai moale. Totodata se aprinde intermitent in bord si martorul ESP. Mecanicul gaseste un racord de cauciuc cu o supapa care aparent pierde vacumul. Testul zice ceva cu 00813 - Sensor 2 for brake pressure (G214). Schimba racordul respectiv. Problema persista. Testul zice 00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84). Aparent frana functioneaza bine. Daca apas repetat pedala se intareste si pufaitul dispare.

 

Daca cineva cunoaste o rezolvare va rog sa ma ajutati.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica stutul de la pompa tandem,e problema des intalnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut,

 

cum ai facut aerisirea instalatiei de franare duce ce ai inlocuit conductele?

 

Daca intradevar exista probleme cu vacuumul pedala trebuie sa se intareasca deoarece servomecanismul de frana nu functioneaza in parametri dar la tine , dupa cum relatezi pedala devine moale.

 

Deci pedala devine moale in cazul cand ai aer pe instalatie ori in cazul cand garniturile incep sa piarda, lucru destul de des intalnit in momentul cand se face aerisira complecta a instalatiei prin metoda traditional ( facut pedala dat drumul la aerisitor)

 

Ptr a evita deteriorarea garniturilor pompei de frana inlocuirea lichidului de frana ( aerisirea) se face cu un aparat care introduce lichidul de frana sub presiune in instalatie, la aerisirea instalatiei  se recomanda si aerisirea modulului ABS cu ajutorul VCDS-ului, si numai combinand aceste doua metode de aerisire vei obtine un rezultat complet cu o solicitare/uzura minima a pompei de frana.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!