Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

De citeva zile am si eu o problema cu centralizata la usa de la sofer, in sensul ca nu se mai descuie din telecomanda ci doar mecanic cu cheia in broasca, la actionarea telecomenzii se aude in portiera motorasul dar fara rezultat, s-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt proaspat detinator de Sharan 2011 (140cp - DSG). Caut urgent Manualul de utilizare in limba engleza eventual romana - sa nu fac vreo prostie in exploatare. Am gasit pe un site dar e in ruseste. Multumesc anticipat celui care ma ajuta !

( topicul Manuale Sharan este blocat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca elimini si pompa de recirculare o sa creasca apa si la viteze mai mici,acum ea mai circula ceva lichid prin instalatie care la viteza mai mare nu mai face fata.Parerea mecanicului este plauzibila,mai ales ca eu am patit asta cu o pompa de apa cu paletii din plastic,noua fiind nu ma dus decat pana la Budapesta.

Si totusi mai e ceva:am iarasi presiune in instalatie. Chiar si a doua zi cu motorul rece nepornit,daca desurubez capacul de la vas am presiune mare,bolboroseste si arunca antigel.Deci se aduna gaze.

Am citit pe forumul nemtesc al sharanistilor si am ramas masca la cate cazuri de motor AUY 115cp cu simpomele mele sunt.Unul zicea chiar ca garnitura de chiulasa a devenit "consumabila".

Asa ca nu are rost sa-mi fac sperante...o sa schimb distributia si pompa de apa ca oricum e depasit demult termenul da o sa pregatesc si o garnitura (pe original de data asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda,eu la golf am intampinat problema ta Adrian,am rezolvat prin anularea racitorului de gaze care era fisurat si facea presiune pe instalatie,ba chiar dupa ceva vreme baga funingine in antigel.La sharan nu am avut probleme de genul asta,dar preventiv....l-am vandut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa anulezi racitoru la golf? Si ce ai luat in schimb la sharan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se anuleaza in cateva minute,eu am gasit prin service unde am facut operatia un boltz de piston de matiz de am pus intre cele doua furtune.Nu-mi iau nimic pt moment,mai am doua auto in dotare pt satisfacerea nevoilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am filmat putin sa vedeti cum arata blocul motor.Nu cred ca e normal atata ulei proaspat peste tot de la garnitura in jos.

Inca ceva flotorul poate baga compresie sau doar funingina in vas?De unde e uleiul prospat de pe capetele furtunelor de apa care duc in flotor?

http://youtu.be/E-9vwPrfbfc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi,la mine la golf scadea apa din vas,cand desfaceam busonul sa-i completez,facea un pufff puternic si lichidul urca aproape de nivelul normal.Am mers ceva vreme asa pana a aparut funingine in vas si mi-am dat seama ca este de la racitorul de gaze,pana atunci toata lumea vroia sa dea chiulasa jos cu orice pret sa schimbe garnitura.Garnitura la PD se arde foarte greu,aceasta dupa cum ai vazut este facuta din 3 straturi de tabla,mai de graba se ovalizeaza chiulasa decat sa arda garnitura.La tine ori este slaba chiulasa ori  ovalizata de curge uleiul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare: 

La Sharan, cod motor AUY, dublu climatronic, in partea din spate, baga aer...cald, desi setez 18 grade...nu se schimba cu nimic. In schimb in partea din fata functioneaza perfect. Ce pot face sa mearga si acolo clima ? Are conducte separat pentru aerul din spate si alea nu sunt incarcate? sau? 

Multumesc mult :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e la fel, dar aerul rece este numai in fata. In spate doar caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e normal sa functioneze asa. Asadar, o rezolvare trebuie sa fie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal asa cand ai circuit(conducte)doar pentru fata.Alea care au si pentru spate au si freon mai mult(1050 gr fata de 750gr).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...daca am dubluclimatronic n-ar trebui automat sa am si conductele din spate? Sau...nu neaparat?!

O sa caut si conductele sa vad daca sunt puse. Poate face cineva o poza la conducte sa vad pe unde ar trebui sa mearga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai ai nevoie si de ceva senzor si altele pe langa conducte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e un sticker pe rama de la compartimentul motorului langa incuietoarea capotei unde scrie cantitatea de freon a instalatiei si asa iti dai seama de care ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D

Dublu climatronic il recunosti prin sistemul de difuzare al aerului din tavan, deci ceea ce ai tu este sistemul simplu nu dublu, si cantitatea de freon este 750 g si este absolut normal ca aeroterma din spate nu  raceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ook, si atunci care e rostul unui sistem electronic cu setare de temperatura pe doua zone? Pt ca am vazut aproximativ asemanator un sistem cu setare de temperatura doar pt partea din fata a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum golesc rezervorul fara sa apelez la service?Am facut-o si pe asta.Trebuie sa scot benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus multa benzina ? Incearca sa bagi un furtun si sa extragi direct din rezervor(cu metoda clasica cu gura),alta varianta e pe la filtrul de motorina,scoti turul si pui contact ,dar iese putin pe aici si trebuie sa pui de multe ori.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus 40 litri si eram pe rosu.Daca pun motorina peste aia e posibil sa mearga?Se combina?Cred ca mai intra 30l.

Stiam ca la capac e o sita undeva mai jos si nu merge cu furtun (n-am incercat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emi D,in fata care este rostul setarii temperaturii daca nu dai drumul la A/C? Merge caldura si aerul cu temperatura de afara,nu?Asa este si in spate,merge caldura la cate grade o setezi si aer cat o fi el de rece de afara.La cele cu vaporizator si in spate,aer conditionat vine doar pe gurile din plafon.Adi,scoate mocheta din spatele scaunului de la pasager pana la ultimul rand de scaune si gasesti o gura de vizitare pt litrometru si pompa de presiune din rezervor,dupa ce dai de ea o sa-ti dai singur seama cum umblii acolo,asta daca nu ai rezolvat-o deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu trebuie sa dau eu drumul la A/C pentru ca in momentul in care setez temperatura (20 grade C) A/C-ul pleaca automat. Doar daca tin eu mortis sa il opresc...trebuie sa apas pe Econ. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Razvan, pe-acolo am scos-o.

Emy,,cam ciudat ce zici tu acolo sa sara singur de pe ECON...deci daca esti pe 27 cu ECON si dai gradual in jos dispare pictograma ECON? La ce temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu stiu ca A/C ul nu-l activezi decat cu AUTO sau semnul de parbriz,daca a fost apasat ECON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!