Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Buna,am nevoie sa schimb bobina de la electromotor incepe sa faca figuri(amea e automata si nu o pot inpinge) imi puteti spune cum sa caut piesa ca nu o gasesc nici cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici o sugestie pentru bobina de electromotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu acum la 330000 km chiluoasa , am luat de la Ramnic 300 de euro completa  , pina acum nici o problema cu aceasta, la mine disparea apa din borcan adica o refula , am mers cu ea asa de anu trecut prin decembrie ,dar cand a venit caldura refula tare .

 

 

In iarna nu ai avut probleme asa-i?

O fi din cauza ca nu pleaca ventilatoarele din fata?Mi-a zis alt mecanic ca ventilatoarele alea trebuie sa mearga vara si cand merg pe ECON nu numai pe clima...a zis ca e posibil sa fie termocupla aia de vina sau radiatorul infundat.(mai demult am bagat niste prafuri din alea dubioase de curatat/etansat radiatoare...dupa asta au inceput problemele daca stau sa ma gandesc bine)

La mine nu e fierbinte furtunul de la termostat cand e apa la 90 grade in schimb in partea dreapta cum te uiti la motor e fierbinte furtunul ala gros.Radiatorul infundat poate face sa creasca presiunea din circuit?

 

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cati am intrebat,la nimeni nu porneste termocupla la sharan.Cica are racirea foarte buna datorita circuitului   de pe spate.Si la mine furtunele sunt la fel.Eu am avut radiatorul infundat la un golf si nu facea presiune pe circuit,doar incalzea tare apa                                            

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba ventilatoarele ca are racirea foarte buna, de cand am masina o singura data a pornit urcam o panta mare , e o boala si chiulasa la ele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci de ce se manifesta numai vara?Deja e al treilea an.Eu nu mai schimb nimic imi bag picioarele in ea,o sa merg toata vara cu bidonul de antigel in portiera cum merg cu bidonul de ulei.Asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa elimini termostatul vara?Oricum eu banuiesc ca la masinile astea se infunda undeva circuitul si de asta da apa afara.Incep sa cred ca nu este de vina chiulasa.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca furtunul termostatului nu frige inseamna ca nu ajunge la el antigel fierbinte sa deschida,nu?Asa ca de ce sa-l dau jos?Am pus si termostat nou pe original,degeaba.Ce n-am verificat e daca frige partea de sus a radiatorului o sa ma uit maine...cum ai zis si tu,cred ca se inchide undeva,ceva.A zis un mec. ca daca ar fi chiulasa ar trebui sa bolboroseasca in vasul de expansiune cam tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai cu motorul pornit si masina oprita,dupa 20 de minute aprox,incepe sa se incalzeasca   si furtunul ala gros.Daca te apuci de treaba si iei pas cu pas circuitul poate ca descoperi problema.Eu m-am dat batut.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian dupa cate imi mai aduc aminte tu ai avut o incercare de a modifica incalzitorul suplimentar, esti sigur ca circuitul apei prin radiatorul din spate este corecta, pompa de apa suplimentara de langa vasul de expansiune functioneaza?, circuitul apei prin racitorul EGR ului  este corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am suspendat demult proiectul ala,a functionat dar am renuntat la el...de racitorul egr-ului nu stiu ce sa zic.Pompa de recirculare bazaie,cred ca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta incep prin a posta un mesaj prin care va marturisesc ca IUBESC ACEASTA MASINA  ,chiar daca mi-a zdrobit degetul aratator stang,lucrand sa pun  conducta de clima inapoi dupa ce am sudato in aluminiu unde se rupe de obicei la unghiul de aprox 45 de grade.Ca sa o montezi la loc trebuie sa dai la o parte tamponul motor,si cand il centram mi-am prins degetul,asa ca am vazut stele verzi prin fata ochilor,.Urmeaza sa bag freon sa vad ce smecherie am facut.Oricum aceasta  masina merge ca focul si sant HAPPY ca o am si o sa o fac avion,PROMIT. O seara buna tuturor si va astept sa mai comentam,pentru ca ati cam cazut in letargie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan dupa ce reumpli instalatia cu lichid controleaza dopul de la uscator, in radiatorul de clima are untro parte un cilindru in care se gaseste filtru uscator, e cilindru este etansat in partea de sus cu un capac de aluminiu cu 2  O-ringuri , scoate capacul de protectie oblic, pune cava apa peste dop si porneste mototul cu clima cuplata, apoi controleaza bine sa nu apara bule de aer in apa.

 

Daca apar bule de aer trebuie sa regolesti instalatia si sa schimbi dopul si O ringurile .

 

Daca nu apar bule de aer usuca apa si pune ceva vaselina de lithium in capul dopului ptr a il proteja de apa si eventualii agenti corozivi.

 

Toti ce au Sharan mai devreme sau mai tarziu vor avea probleme cu etansarea dopului , de aceea controleaza daca tot esti in regiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain ,o sa verific.O intrebare,dupa ce o sa am aer cond, o sa raceasca in tot VAPORUL? Mentionez ca nu am grile de ventilatie in plafon. Salutari la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Ma ajutati si pe mine cu locatia senzorului de nivel motorina?

Indica aiurea in bord si nu stiu cum sa ajung la el.

Sharan 2003

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva lungimea cablului de deschis capota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai incercat sa elimini termostatul vara?Oricum eu banuiesc ca la masinile astea se infunda undeva circuitul si de asta da apa afara.Incep sa cred ca nu este de vina chiulasa.

Am eliminat si termostatul,am verificat radiatorul si nu e infundat,ventilatoarele merg,pe diagnoza toate sunt bune...dar,mai nou daca merg mai tare se duce peste 90 grade indicatorul apei din bord si imediat ce reduc viteza isi revine.

Am schimbat si mecanicul,asta zice ca pompa de apa nu baga cum ar trebui cica e posibil sa patineze elicea pe ax.

O sa incerc maine sa elimin si pompa de recirculare.Cum ar trebui sa curga apa pe furtunas la relanti?Momentan curge dar cam anemic.

La service a scos ala furtunul de la termostat si am pornit motorul pt scurt timp.Zice ca trebuia sa iasa antigelul cu ceva debit pe acolo daca era buna pompa de apa.(nu prea a iesit)

Ce ziceti?Pompa de pe masina are cam 150.000 km.

La cum am vazut eu nu e circuitul infundat doar ca nu circula antigelul.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca elimini si pompa de recirculare o sa creasca apa si la viteze mai mici,acum ea mai circula ceva lichid prin instalatie care la viteza mai mare nu mai face fata.Parerea mecanicului este plauzibila,mai ales ca eu am patit asta cu o pompa de apa cu paletii din plastic,noua fiind nu ma dus decat pana la Budapesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma ajutati si pe mine cu locatia senzorului de nivel motorina?

Indica aiurea in bord si nu stiu cum sa ajung la el.

Sharan 2003

Mersi

In rezervor langa unitatea de livrare combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

iluminat interior

am o problema,cum se poate sa reduc timpul de iluminat interior la sharan 

stau cu cortul mai mult timp si am constatat ca in citeva ore se descarca bateria de la deschis si inchis usile

am montat (schimbat) toate becurile cu led dar nu am un rezultat mai bun.

exista o setare care pot sa o fac.

Mersi.

Inca ceva un cd mai nou pentru navigatie unde gasesc.

este cea originala pe masina 

Modificat de ovex67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e bine acolo,la mine las usile deschise iar dupa 10 minute se sting luminile,ai si alti consumatori legati pe baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca asta e problema....vrea sa scurteze timpul,o alta varianta ar fi sa inchizi tu becurile manual(care poti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrusel,dupa 10 minute se sting si asa ramin pina inchizi usile si le redeschizi sau lucrezi cu telecomanda masinii(si eu la padure sau la munte tot asa le las pentru muzica etc si am baterie de 3 ani si nu se descarca),normal nu trebuie sa descarce bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta era intrebarea....ca vrea sa scurteze timpul ala de 10 minute :) Asa merge si la mine si nu am probleme pe unde campez,probabil e bateria pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da vroiam sa scurtez timpul la becuri

bateria este noua e ok am gasit o solutie cu inchiderea incuietoarei la haion

credeam ca se poate reseta timpul acela ca la cite becuri am 4 in usi, 4 in spate,2 sub bord plus plafonierele astea le sting manual.

Mersi de raspunsurii

Ramine intrebarea cu upgradul la navigatie daca stie cineva  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!