Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Eu stau cu roata in masina de vreo doua luni.Nu va agitati sa cumparati ca e 200 euro la volksman am intrebat eu. :)

@Tijs :Ia zi frate cum ai facut ai mai gaurit ceva pe-acolo ?Intreb pt ca nu mi se pare ca centrul rotii ar fi in dreptul gaurii pe unde desfaceam noi cu cheia sa dam roata jos.Ar putea fi o solutie permanenta. Mi se pare mult mai sigur cu tija.

Am sunat la o gramada de parcuri de dezmembrari din tara si nu am gasit.

Astept reply Tijs ,mersi!

PS :Aia e roata melcata nu se baga nimeni sa-ti faca asa ceva e foarte complicat chiar si daca ai masina cu comanda numerica ,taica-miu a lucrat pe asa ceva mi-a spus ca nu se poate si nu l-am crezut pana nu am mai intrebat...si asa a fost.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai gaurit nimic,am tinut roata fixa sus cu cricul, doua bucati de tabla groasa sus si jos,o tija filetata de 8 care intradevar sta un pic stramba dar nu se vede.Sa nu uiti sa pui si contrapiulita sa nu se desfaca de la gropi.

Astept sa imi termine de facut roata zimtata din bronz si revin cu detalii,daca o sa mearga o sa-i spun sa faca mai multe ca vad ca nu numai eu am problema asta. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca s-a apucat cineva sa-ti faca rotita aia.Daca merge o sa vreau si eu :))

Vezi ca mai era o piesa din plastic un fel de disc cu niste zimti poate trebuie s-o faci si pe aia din acelasi material.Bronzul nu e cam moale?Sau fac confuzie...

Sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima oara a zis ca mi-o face din aluminiu si pe urma a zis ca mai bun e bronzul(alamit sau ceva de genul asta).Oricum mult mai bun decat plasticul original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva rulmentii la vreo roata pana acum? nu am zgomote, dar eram curios daca pot sa mai merg asa cu masina ( are 9 ani). Astia cam ce medie de viata au? Exista riscul sa se blocheze roata de la unul spart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu, la roata din dreapta, acum o saptamana.Se auzea un uruit la rulare ,si mai tare cand masina se lasa pe partea dreapta in viraj.Nu cred ca se sparg asa usor,si daca nu fac nici un fel de zgomot de ce sa-i schimbi(150 ron pe fata bucata)Acum a disparut uruitul. :icon_thumright:

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa zic ieri in post. Am fost sa fac presiunea la roti si am schimbat si stanga cu dreapta in fata doar. Senzorul de placute care ma tot batea la cap era de fapt un fir ros, la roata stanga, care freca de etrier. Cum l-am izolat, cum a disparut o problema. Era culmea sa distrug placutele in 10 000km.

Dar am vazut si altceva ce nu mi-a placut. Eu am discuri brembo cu placute trw si placutele sunt un pic mai mari decat discul. La franare se pare ca din portiunea care iese in afara discului rezulta niste aschii care raman acolo. Cam aiurea.

Senzorul g200 se aprinde din ce in ce mai rar. FOooarte ciudat.

Am facut 600 km cu un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cum se schimba maciulia de la cutia tiptronic?E din mahon si sa crapat si nu imi place deloc sa-l vad asa.

Sau daca o are cineva

post-36107-1251416188_thumb.jpg

Modificat de Tijs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am deschis cam greu haionul (se declanseaza actuatorul da sa se deschida dar ramane agatata)iar cand am incercat cu cheia intra numai pe jumatate.Vopseaua e sarita putin in zona clapetei ,oare a incercat cineva s-o forteze?

Cum fac sa pot baga iar cheia?Merge desfacut mecanismul ala si mesterit? Se poate schimba numai yala de la haion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare. a patit cineva sa nu mai poata ridica roate de rezerva? cum se numeste piesa care ridica roata. oare cit o costa?

pina la urma am desfacut dispozitivul si mecanismul melc roata melcata nu avea nimic. in schimb acea fulie pe care trebuia sa se infasoare cablu se misca liber pe ax. am dat o gaura prin fulie si ax si am introdus in aceasta un stift facut dintr-un ax de pop-nit. sper sa tina inca 2-3 ani. pt ca in 3.5 ani am coborit roata de 3 ori si am ridicat-o de 2 ori a treia a fost doar dupa interventie. pretul dispozitivului nou era intre 820 si 840 ron.

o zi buna

Azi dimineata am deschis cam greu haionul (se declanseaza actuatorul da sa se deschida dar ramane agatata)iar cand am incercat cu cheia intra numai pe jumatate.Vopseaua e sarita putin in zona clapetei ,oare a incercat cineva s-o forteze?

Cum fac sa pot baga iar cheia?Merge desfacut mecanismul ala si mesterit? Se poate schimba numai yala de la haion?

incearca cu un spay de curatat contacte sau degripant. la mine a durat putin pina si-a dat drumul dar acum functioneaza. abia dupa ce poti introduce cheia in yala si daca tot nu isi da drumul intervii la mecanismul propriu-zis.

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina la urma am desfacut dispozitivul si mecanismul melc roata melcata nu avea nimic. in schimb acea fulie pe care trebuia sa se infasoare cablu se misca liber pe ax. am dat o gaura prin fulie si ax si am introdus in aceasta un stift facut dintr-un ax de pop-nit. sper sa tina inca 2-3 ani. pt ca in 3.5 ani am coborit roata de 3 ori si am ridicat-o de 2 ori a treia a fost doar dupa interventie. pretul dispozitivului nou era intre 820 si 840 ron.

Eu am folosit o tija filetata cum a zis colegu' Tijs si sta foarte bine.Costul operatiei 6 lei ,dezavantaj=nu poti s-a o pui singur la loc in caz de interventie-roata in masina si rezolvi acasa.

incearca cu un spay de curatat contacte sau degripant. la mine a durat putin pina si-a dat drumul dar acum functioneaza. abia dupa ce poti introduce cheia in yala si daca tot nu isi da drumul intervii la mecanismul propriu-zis.

Acuma merge din telecomanda se deschide haionul dar cheia tot nu intra.O sa incerc cu spray dar dupa cum se simte la mana e blocat traseul cu ceva tare nu cred ca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speedo,eu am reusit sa o pun singur,cu ajutorul cricului,inca astept sa imi fac rotita aceea,au fost concedii etc. O sa vad cum o sa mearga si daca pot ajuta si alti colegi,cu cea mai mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut acuma in SUA mai multe masini de la VW care semana cu un sharan sau touran, dar nu era nici una nici alta, dar arata aproape identic. Avea si un nume mai ciudat, stie careava despre ce vorbesc sau nu a mai auzit nimeni de asa ceva?

Gata, am gasit, se numeste VW Routan.

Mai multe informatii aici:

http://www.sotto.ro/articol/Modele-noi/185...-americani.html

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc,

Distinsi Sharan-isti si alti TDI-isti, ce baterii aveti pe masinile voastre?

Eu am Sharanul din mai 2009 cu o baterie Tudor 77 Ah si 600 A dar ochul magic era deja negru. Vara a fost ok cu tot aerul conditionat pornit. In schimb, serile trecute am avut nevoie de toti consumatorii porniti inclusiv caldura la maxim si de 2 ori mi s-a oprit motorul cand vroiam sa plec de la semafor. Indicatorul de la baterie coborase la minim. Cand am oprit incalzirea lunetei si a parbrizului si-a mai revenit spre mijloc.

M-am gandit la o baterie Rombat Premier 75 Ah cu 750 A la pretul de 260 lei. Am incredere in Rombat pentru ca ultima achizitie de la ei m-a tinut 6 ani pe o Dacie in conditiile in care a fost descarcata complet de 5 - 6 ori (faruri lasate aprinse sau nefolosire a masinii).

Astept raspunsurile voastre.

Va multumesc,

CGM

Modificat de CGM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o Varta de 75Ah tot cu led de control.Eu o am de 2,5 ani si cine stie cat a mai stat pe masina inainte..posibil sa fie cea originala masina e din 2002.Iarna pornea si dupa cateva zile de pauza pe ger adevarat si masina bocna...adica aveam baza in ea.

Chiar sunt curios e trecuta undeva data fabricatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la o baterie Rombat Premier 75 Ah cu 750 A la pretul de 260 lei. Am incredere in Rombat pentru ca ultima achizitie de la ei m-a tinut 6 ani pe o Dacie in conditiile in care a fost descarcata complet de 5 - 6 ori (faruri lasate aprinse sau nefolosire a masinii).

Astept raspunsurile voastre.

Va multumesc,

CGM

Eu nu as face asa alegere, ci as cumpara una de firma Bosh sau eventual Varta ( pe St cel Mare vis a vis de stadionul Dinamo) aprox 3 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e urmatoarea. cumperi un acumulator cu cele mai bune caracteristici dar care sa incapa in spatiul destinat acestuia. acest lucru cred ca il faci cel mai bine la metro pt ca au acumulatori de la mai multi producatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
a schimbat cineva rulmentii la vreo roata pana acum? nu am zgomote, dar eram curios daca pot sa mai merg asa cu masina ( are 9 ani). Astia cam ce medie de viata au? Exista riscul sa se blocheze roata de la unul spart?

Saptamana trecuta am schimbat eu pe dreapta/fata.Huruia pe la 70km/h mers in linie dreapta si se accentua huruitul daca "piscam" usor stanga de volan.Am mers 1200 km cu el asa dupa care l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu au inceput sa va porneasca "sobele" dimineata?Mie de ieri.Ma gandesc sa-i scot mufa pana incepe frigul cu adevarat.Pana nu ai nevoie de caldura in masina nu prea se justifica un consum mai mare de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:wub:

stie cineva unde este ascuns senzorul de temperatura ?

:D vreau sa-l bag in gheatza sa vad daca-mi porneste sistemul de incalzire , ca uite vine iarna si ne prinde numa-n tricou si ala cu maneca scurta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai reparat si vrei sa-i faci proba? ;)

Nu e senzorul din bara?Langa proiectorul stang ala ar trebui sa fie.Nu-i rea ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat aia de la reprezentanta ca l-au reparat.Au gasit mai multe probleme.Se pare ca fostul proprietar nu a folosit masina decat la carat pantofi sa-i vanda , in rest ...

Avea senzorul de flacara decalibrat, bujia mergea dar nu la temperatura normala, sita arsa si deci ca si lipsa+multa motorina cu pamant in teava din toba.O sa merg marti sa-l monteze la loc .

De asta e bine cateodata sa repari unele lucruri la ai de se pricep si au si piesele de la mama lor.

Si multumesc pentru raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate dezamagire maxima.Numai in Romania o reprezentanta poate spune ca nu are testere pentru ceva pe care ei i-l repara.Am incercat scotand senzorul de temperatura si punand o rezistenta de 2,2k si-mi arata senzorul ca am 0 grade dar tot nu a pornit.Inca testez sa vad de ce nu merge.

Daca are cineva alte idei...astept :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test cu vag-com...ar trebui sa-l faca macar sa bazaie chiar daca nu face aprinderea in camera de ardere.

"Apa" din motor era sub 80 grade cand l-ai facut sa creada ca sunt 0 grade?Mai are si unitatea webasto niste senzori de temperatura.

Care era temperatura reala afara?Incearca intr-o dimineata cu max 10 grade ar trebui s-o ia...dar daca a avut erori intai sterge-le si abia dupa a treia pornire de motor isi intra iar in parametri si porneste...am testat personal asta.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!