Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

  • 5 weeks later...

Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi intr-o problema.

De cateva zile la vw sharan 1,9 tdi 2001 vitezometrul a inceput sa o ia razna, cand urca, cand coboara, chiar daca stau pe loc cu masina, cateodata cand merg cu masina isi mai revine, dar de cele mai multe ori sta la zero km la ora. Pe langa aceasta problema mi se mai aprinde si martorul la motorina, chiar daca am jumate de rezervor plin, pur si simplu se aprinde si vad acul de la motorina cum scade la zero. Am observat ca de cate ori pun frana sau demarez se aprinde martorul la motorina (asta atunci cand face figuri). Mentionez ca ambele probleme sunt in acelasi timp, in momentul in care-si revine totul este ok. Isi mai revine cateodata si merge impecabil, apoi iar o ia razna.

Am dat ceasurile jos, am crezut ca s-a depus ceva calamina, contact imperfect, dar degeaba. Era curat ca lacrima, spuneai ca-s scoase acum din fabrica. Le-am montat la loc, si la fel se comporta.

ma poate ajuta cineva sau s-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o problema delicata...zic eu....vw sharan 1.9tdi-pd..an2002....de 3 luni de zile ma kinuiesc sa rezolv "tremuratul" motorului......adica...dimineata cand pornesc motorul merge bine, cand ajunge apa in jur de 50 de grade merge in 3 pistoane........tremura rau si nu mai are putere........diagnoza spune ca "electrical malfunction cyl1"......am dat capacul jos, am curatat circuitele de la injectoare, am dat cu wd40 pe toate contactele si mufele de la motor,inclusiv la ecu.........efectiv nu stiu ce sa-i mai fac.....mecanicii spun sa schimb injectorul 1....ok! merg la service...pana acolo ma chinui rau ca tot tremura motorul......vorbesc cu baietii si nu au timp de mine dar imi spun ca injectoarele pd nu se pot repara....bine zic...mai incerc in alta parte......cand pornesc......SURPRIZA!!! motorul functioneaza ca nou.........mor de nervi.......ajung acasa (30km) sterg erorile anterioare.....se sterg........opresc motorul..........SURPRIZA......motorul tremura ........va rog ajutor !!!multumesc mult!0722299001-cosmin......yo7goq@gmail.com

yo7goq te rog sa scrii corect .Daca se mai intimpla odata iti sterg postarea.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yo7goq - ceva asemanator am patit si eu. Cand ajungeam in curtea service-ului nu mai tremura deloc. Plecam in probe cu mecanicul cu testerul pus, nu voia nici de al naibii sa mai tremure. Dupa ce plecam din service, in 10-15 minute incepea din nou... sa mor de ciuda, nu alta.

Era cablajul de la injectoare. S-a schimbat si totul a fost ok. Daca nu ma insel aveam aceeasi eroare ca si tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru erata....simteam nevoia ......sa fim seriosi MAESTRE. merci

me-high.....multumesc mult ....o incerc maine si p-asta......s-auzim de bine....ciao....apropo...masina e cumparata de la piatra-neamt.

Colegu tu ai vazut ce ti-am scris mai sus????'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flotouran95.despre ce tot vorbesti filologule?ce nu iti place la scris?esti culmea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;

- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;

- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;

- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;

- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);

- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;

- scrierea cu diacritice este optionala;

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.

Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

La asta ma refer filozofule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Un prieten vrea sa schimbe termostatul la un Sharan 1998 1.9 TDI. Ar avea nevoie de o schema/poza ceva sa vada unde este pozitionat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SPEEDO

La mine nu se aprinde cand opresc motoru ci doar cand scot cheia sau daca usile sunt armate din buton, atunci cand le deschid tot din buton se aprind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am citit aici in topic mai multe postari referitoare la cauciucuri si la limitele de greutate, ce ar mai trebui adaugat este ca pe langa masa maxima autorizata a masini mai trebuie luat in calcul si carligul de remorcare care de obicei ii de 75 de kg sau mai is cazuri cum ii la mine de 100 kg care se ia in calcul la cauciucuri, nu stiu sigur daca in Romania se leaga de astea dar in Austria si Germania sigur stiu din proprie experienta , Si pe langa greutatea care se pune pe carlig mai trebuie inca 10% in plus, la mine la masina scrie in talon 100 kg la carlig plus minus 10% (eu am talon nemtesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand nu mai ai incotro si trebuie,ca in cazul tau,pui C uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SPEEDO

La mine nu se aprinde cand opresc motoru ci doar cand scot cheia sau daca usile sunt armate din buton, atunci cand le deschid tot din buton se aprind

Asa era si la mine inainte..nu's ce naiba i-am facut ca nu mai vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este vreun proprietar de Sharan 1.9 TDI de 116 cai, motorul cel fabricat de prin 2007 in sus care are euro 4 si cod motor BVK (daca nu ma insel). La fel de fiabile motoarele ca si AUY ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e identic,dar identic,nu are nimic in plus sau in minus sa te faca sa crezi ca e E4,este la fel ca la golf 4,AXR E3,AXR E4,doar marketing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spuneti si mie cum as putea sa desfac manerele din interior....as vrea sa le vopsesc :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Pff, in sfarsit! Eram sigur ca o am doar ca nu o gaseam.

Uite aici raspunsul la intrebarea ta despre manerele din interior: http://forums.vwvort...read.php?961163 ...sper ca e ok.

Eu am intrat aici sa intreb ceva legat de ambreiaj la al meu Sharan. Masina are 193.6xx km la bord si din cate stie tata si din cate stiu eu ansamblul ambreiaj este cel cu care a plecat masina din fabrica si dupa simptome eu spun ca este la capat de drum. Vreau sa stiu... daca cedeaza in mers (nu stiu ce va ceda prima oara din ansamblu ambreiaj) ce alte pagube colaterale va aduce?

Simptomele (daca ajuta cu ceva intrebarea mea) sunt: 1).daca plec de pe loc cu ea si pur si simplu cuplez (adica iau piciorul de pe pedala) se simte ca si cum as lovi un perete cu un baros; 2).daca plec frumos cu ea si ii dau prea multa aceleratie simt cum patineaza placa (sau ce patineaza acolo, rotile nu patineaza cu siguranta); 3).uneori nu imi debreiaza complet iar cutia de viteze ramane cuplata ori in 1, ori 2, ori R (la vitezele mari nu se intampla) ...daca repet operatiunea de cuplare/debreiere de vreo 1-2 ori debreiaza in final; 4)tata spune ca daca dupa ce debreiaza in 1,2,R ii da cateva ture in gol nu apare problema de a ramane cutia de viteze blocata; 5)daca schimb viteza pe la 4.000rpm cand o cuplez pe urmatoarea uneori cuplarea are loc "pe parti"... adica parca cupleaza, scapa, cupleaza; 6)mai nou la fiecare cuplare a unei trepte simti ca apare tot cuplul dintr-o data, ca un mic bobarnac. Pe langa toate astea si timoneria a suferit dar aia e alta poveste si eu unul nu cred ca tata a schimbat vreodata uleiul din cutia de viteze a masinii din cauza banilor (avem masina de la 101.000 km).

:zzzzz:

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei de suturi e vinovat cuplajul pinionului planetar,se duc dintii,daca debraiaza fara caraituri placa e buna,daca motorul nu o ia ,,inainte,,la acceleratii bruste,depasiri de exemplu,si discul e bun,acum ce sa zic,ia prin eliminare inainte sa demontezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc..multumesc...am reusit sa dau jos manerele...nu mi/a luat mai mult de 5 min...le/am curatat cu acetona...dupa am smirgruit cu un smirgher fin sa scot unele zgarieturi...in final le/am vopsit cu un spray negru mat...au iesit super...le/am si montat....inca odata multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan folia este carbon sau imitatie? Cand ai pus-o, rezista in timp? Ma batea si pe mine gandul si am intrebat la un garaj unde pun baietii folie pe capota si plafon. Le-am spus ca vreau pentru oglinzi si interior si mi-au spus ca nu rezista pe suprafete curbate si se dezlipesc in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E carbon de la 3M,rezista foarte bine,trebuie sa cureti pelicula de cauciuc in totalitate se da cu primer inainte sa pui folia de carbon,trebuie sa te folosesti de aer cald altfel nu-ti iese nimic,baietii de acolo te-au refuzat elegant deoarece e mult de migalit si nici bani multi nu puteau sa ceara,eu am comandat pe net este in jur de 150 de lei 1m2 cu primer cu tot(150 ml) nu ma intreba de unde ca nu mai stiu sant aproape 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am si eu o intrebare legat de bord computer:mie imi arata temperatura exterioara si-mi scrie ce usa e deschisa in rest nimica,pe maneta de stergatoare nu am cele 2 butoane sa poti schimba consum instant,citi km ai facut,de cite ore e pornit motoru...etc se poate asa ceva sau sa fi schimbat vechiu propietar maneta de la stergatoare si ia pus una simpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!