Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Treceam peste sinele de tramvai, erau gropi...am auzit ceva bubuitura dar am crezut ca este cutia cu scule pe care o aveam in portbagaj.N-am dat atentie. Intersectia era f.aglomerata...dar nimeni....NIMENI n/a claxonat sa ma atentioneze. Nu aveam viteza, am traversat usor ...Era si un tramvai acolo...Am fost ieri sa intreb prin zona, inclusiv la capatul tramvaiului (ma gandeam ca poate a povestit ala ceva).....nimeni nu a vazut sau auzit nimic....Asta e.....

Culmea ....la nici 300 m am oprit ca aveam ceva treaba...Sa fi venit vreunul sa zica: vezi ba ca ti-a cazut rezerva...Nimic.Cu siguranta acolo am pierdut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cui nu da emotii sistemul de la rezerva?

In urma cu 2 luni s-a blocat si al meu,am stat 2 ore sa`l desfac,sa asez din nou cablul pe melc si sa-l ung...

Cred ca e imprumutat de pe ford :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

baieti eu in talon am 195/65r15 95t sau 205/60r15 95h dar pe masina am 235/45r17 cu jante de aluminiu ,care dau super bine pe masina si nici nu ating in nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...care dau super bine pe masina si nici nu ating in nici un fel.

Baga o poza ca sa te credem :lol:

Mergi la RAR poate ti le trec in CI sa fii in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are talon nou nu se mai duce la R.A.R Adrian,nu mai scrie cauciucurile poate sa puna ce vrea,dar eu stiu ca sant 195/60/16 c,echiparea de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e,dar la o verificare a talonului in baza de date se poate descoperi ce are trecut in CI ca doar nu ne-au lasat de izbeliste la capitolul anvelope.Mai ales ca din toamna vor fi mai atenti la aspectul asta ca e treba cu obligativitatea anvelopelor de iarna.Colegul popic face cum crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ca e la noi in Romania Adrian si nu se uita nimeni,uite eu sant in italia acum si ieri am schimbat cauciucurile,eu port pe sharan 205/55/16,am mers la un magazin specializat in cauciucuri si in montaj si nu a vrut sa mi monteze cauciucurile pt ca nu sunt C uri sau RF,a trebuit sa le iau la pachet si sa le pun in alta parte,deci nu e de gluma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie imi mai dadea ceva asemanator cand scoteam bateria..dar se stergea eroarea. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sti ce e si ce nu si in ala?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gyl baietii au avut un comportament cat se poate de corect nemontanduti cauciucurile care nu corespundeau cu cele cu care a fost omologata masina. O alta mare greseala se face la jante, adica isi pune omul cauciucuri care corespunt masinii dar le pune pe niste jante care au un index de greutate mai mic decat cel necesar, ceasul rau pisica neagra si se rupe o janta la 140 cine e vinovat? De mine mai rad inca prietenii de la garaj cand isi aduc aminte nu mi-au dat contrulul technic anul trecut ptr ca sistemul de blocare al volanului se activa cand intorceam cheia pe pozitia 0 si nu cum ar fi normal la scoaterea cheii din contact. Eu totusi sunt de parere ca cauciucuri cu index C sunt cam exagerate pentru un Sharan. Adi eu am inteles ca la noi la Bacau la controlul technic cu 50 ron la scrumiera treci si fara frane. Daca ati reusi sa cititi pe forumul nemtilor sa vedeti ce chisati sunt unii care la fiecare service ung cablu de la roata de rezerva, desfunda furtunul de scurgerea apei la aeroterma,desfac aparatorile de plastic de la rotile din fata sa curate de frunze, reanoiesc vaselina cu lithium de la capacul uscatorului AC si multe alte lucruri marunte care pentru multi par banale, chiar multi spun da ce esti paranoic. Dar uite ca ei nu pierd poata de rezerva ( nu e de ras, e chiar de bagat la cap) nu se abureste parbrizul vara si iarna, nu pierd lichidul de la AC cant t-ie lumea mai draga. Si mai e mult de spus dar vad ca sunteti deja plictisiti asa ca va mai dau o pauza, bineinteles in care putem controla prinderea rotii de rezerva. Succes baieti.. Ce puneti pe gratar in weekend?

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Sorine am citit ca fac toate lucrurile astea si m-a surprins faptul ca si ei se agita pt aceleasi chestii ca si noi,surubaresc singuri la masina si atentie:se plang de piese si manopera scumpa si uneori nepricepere sau raspunsuri in doi peri din partea mecanicului...semn ca s-au mai schimbat treburile prin lume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut chiar nimic de comentat @tengola,dar C uri tot nu pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu e obligatoriu sa pui "C" (cargo), daca indicele de greutate corespunde cu specificatiile (recomandarile) producatorului. In cazul nostru, cei cu Sharan, e recomandat sa fie indicele de greutate peste 93. Mai jos aveti valoriile pentru fiecare indice de greutate (interval 93-97).

LI 93 650 kg

LI 94 670 kg

LI 95 690 kg

LI 96 710 kg

LI 97 730 kg

Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa-mi arunce antigel pe la vasul de expansiune.Anul trecut am avut aceeasi problema...am rectificat chiulasa adica am facut planeitatea si am schimbat garnitura.Doar ca nu am verificat chiulasa de fisuri.

Pana azi nu a mai facut probleme.E posibil sa fi fost fisurata si sa se fi marit gaura intr-un an ?Alte cauze ?Abia marti am programare la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Silvian91imAuto

Sal. Ma intereseaza tot ce stiti/aveti/puteti pune la dispozitie legat de antena radio, amplificare semnal Sharan 7M_b (daca ajuta ceva de la 7M_a e informatie bineprimita).

Am eroarea urmatoare:

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Informatii despre antenele altor modele am tot citit dar asemanarile se termina la un moment dat (nu am desfacut nimic prin masina pana acum si nu am gasit manuale, schite sau ceva documentatii de ajutor pt Sharan legate de antena).

:icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un DIY pt inlocuirea carbunilor de la pompa de recirculare a apei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul nostru Adrian(@speedo) a facut asta,ia legatura cu el.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara impedanta senzorului de flacara.Trebuie sa se incadreze in valorile din tabel.Ia in considerare temperatura mediului in care faci masuratoarea si compara cu tabelul.

post-10065-0-28886500-1320746577_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, am rezolvat problema era de la senzor , aveam continuitate pe fir si imi dadea scurt la masa, am taiat firele si marginea de metal de la senzor cea deasupra filetului si na mai dat in scurt, probabil ca am invartit eu prea mult de fire cand am desfacut senzor si dimineata a pornit fara probleme :icon_bounce:

Ca sa stergeti erorile de la clima scoateti borna de - cateva min , la mine a functionat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! stiti cumva daca se potriveste etrier spate de pe vw golf 4, bora sau passat pe sharan ? as avea nevoie de un etrier si daca s-ar potrivi mi-ar fi mai usor sa gasesc. Mentionez ca placutele de pe bora sau golf 4 pe spate se potriveste cu sharanul. STIMA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimba schimbatorul de viteze la un sharan din 1999 dar am gasit unul de la un sharan din 2001 are cineva idee daca se potriveste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire:cand opresc motorul se aprind plafonierele.Daca astept sa se stinga si scot cheia din contact se mai aprind odata.Tin minte ca inainte sa fac un scurtcircuit odata cand surubaream sa-mi montez statia CB se aprindeau doar cand scoteam cheia din contact nu si atunci cand opream motorul (partea asta ma cam enerveaza).

Normal ca am schimbat siguranta atunci dar nu si-a revenit la setarile initiale.

La voi cum e?Se aprind imediat ce opriti motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate "face" asa ,stai linistit,si pe mine ma deranjeaza mai ales noaptea cand doarme cineva in masina si ii trezesc.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit intr-un final sa schimb etrierul...chiar daca nu m-a ajutat si pe mine nimeni de pe forum cu un raspuns. am reusit sa pun etrier de golf IV - bora, pe spate al sharan. numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare: De ce se aprinde becul la ESP, fara sa apesi butonul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!