Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

parerea mea ar fi sa ti cumperi SH proiectoarele originale si comutatorul care se potriveste si de la passat si de la golf4,si nu cred ca sant f scumpe,Haldfors in Anglia este exact bazarul din Autovit doar ca sant aranjate pe rafturi si 99% din produse sant AM,aaa, mai au si cataloagele care te indruma exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu proiectoarele nu are voie sa mearga ziua.Isi ia DLR pt look nu pt utilitate.Si daca nu are gauri de proiectoare in bara o sa se vada frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,da nu se poate face direct faza scurta permanent si si scapi si mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

sunt un frate de suferinta, am un Sharan TDI de 130cp din 2004, sunt foarte multumit de el, mai greu e cand incerc sa ii pun niste diagnostice corecte, mi-a fost imposibil sa dau de um mecanic competent eventual si ieftin :)

deci , im primul rand : am Webasto cu clima dubla, nu cred ca mi-a mers niciodata in 3 ani, nu am telecomanda sau butoane pt el. am urmarit topicul, am incercat diferite setari , nu merge. daca e cineva dispus sa ma ajute , nu am abilitati sa ma bag in el sa il stric mai rau

ulei mananca in jur de 1l la 10000km( longlife),se vede si ceva ulei in jurul turbinei, consum afara intre 6 si 9 , depinde de viteza, astea ar fi acceptabile cred

am o trepidatie slaba la relanti, vagcom spune ca am un consum f mic , in jur de 0,2 in loc de 0,6 pe injector, la reprezentanta mi-au recomandat sa nici nu ii fac testul ca sigur nu iese nimic si dau banii degeaba. mi-e frica insa sa nu pateasca ceva vreun injector ca am pus-o. a avut cineva aceasta problema?

ah si inca ceva... un bullbar ca al lui razvi-gyl ;) , unde gasesc si cam cat costa?

alles gutte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine ai venit printre noi!Un mecanic competent si ieftin nu cred ca vei gasi vreodata. daca da, anunta-ne si pe noi :P

In primul rand, webasto e doar un incalzitor auxiliar, care te ajuta sa tii motorul incalzit la 90 grade(temperatura optima), indiferent daca e in sarcina sau nu. Clima dubla, e altceva si nu are legatura cu webaso.

Pentru a vedea ce se intampla cu webasto, iti recomandam sa faci o scanare cu vag-com-ul. ai cativa colegi in bucuresti care te-ar putea ajuta cu asta, apoi te ajutam sa elimini erorile pe rand.

Turbina se poate repara si te mai duce o vreme.

Trepidatia apare de la debitul mic pe care il ai. 0.2 fata de 0.6 e ceva. Asa ca trebuie adaptat debitul (cel putin sa fie egal cu celelalte pistoane) si o sa dispara. Nu mai stiu sigur, dar parca debitul la relanti se regleaza din vag com.

Un bullbar ca al lui razvy, costa vreo 900 ron (aprox 200 euro am gasit pe net).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul cel nou cred ca sa referit la valorile reale pe injectoare @Emy D cand a zis 02,06,nici decum pe consumul instant l/h si daca e ce banuesc eu sta foarte bine pe injectoare ca trebuie sa se apropie cat mai mult de 0,daca consuma ulei uita de 506 01 si foloseste Motul 505 01 recomandat de @andrusel care a simtit diferenta la consum,bulbar gasesti in Austria dar cel mai usor la Turci costa in jur de 300 dolari cu praguri cu tot,in Austria 500 euro,pt webasto sa vorbit destul ca sa ti dai seama cam ce trebuie sa faci,succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu! eu ziceam de valorile de debit /injector.Nicidecum de consumul/ora @relanti. Stiu ca a fost problema asta la un 1.9 TDI (cred ca era skoda octavia) si dupa ce s-a adaptat acel injector, si-a revenit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu m ai lamurit @EmyD,ce valori sant alea de zici ca nu sant bune?0,2 si 0,4?si intre ce valori trebuie sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca trebuie sa fie aproximativ 0.6 nu 0.2

E vorba de cantitatea de motorina introdusa la injectoare cand motorul e la relanti. O sa caut sa vad cum exact era problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturi

da , asta imi indica vag-com 0,2 in loc de o,6 , nu stiu exact ce inseamna,in orice caz e bine ca am un consum mai mic pe scumpetea asta :lol:

am zis ca am clima dubla , in loc de aer simplu, referitor la setari, dar se pare ca nu are legatura, tre sa o caut pe vag-com de erori si pe la fire.

a... si oglinzile nu mi se mai pliaza- (amandoua au cedat in acelas timp, deci cred ca nu sunt motorasele,reglajul oglinzilor si incalzirea merg) ceva sugestii, o fi un releu , o siguranta, pe unde sa caut??

toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa zici ca oglinzile tale se aduna singure cand incui masina? Cred ca si pentru asta exista vreo optiune de scanare cu vag-com. poti incepe verificand sigurantele. apoi , scanare cu vag com.

LA valoarea de 0.2, iti consuma mai putin doar la relanti , pe un singur piston , ceea ce genereaza un mers neuniform si vibratii. Nu cred ca face rau, dar depinde daca iti place tie sa vibreze asa masina la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pliaza oglinzile cand incui masina si nici nu a zis asa ceva colegul **Sharan**.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a... si oglinzile nu mi se mai pliaza- (amandoua au cedat in acelas timp, deci cred ca nu sunt motorasele,reglajul oglinzilor si incalzirea merg) ceva sugestii, o fi un releu , o siguranta, pe

sigur nu a zis asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori m-am prostit la cap si nu mai vad eu bine ori mi prea somn.banghead.gif En fin...

Explica-mi tu ca eu m-am zapacit :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am vazut pe vag valoarea asta colegu Emy D,eu ma gandeam ca zice de valorile in care trebuie sa stea injectoarele,valori care sant intre -2,8 si + 2,8,o valoare superba ar fi de 0 da e aproape imposibil,da in fine ne lamurim pe traseu sau nu pricep eu,si oglinzile se pliaza din interior colegu numai cand vrea proprietarul din giuisticul de reglare stanga dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele tre sa aiba o valoare cat mai apropiata de 0.6 la relanti, altfel vibreaza masina (e subturata). Inca nu am gasit acel topic in care se discuta asta, dar daca dau de el pun un link.

In alta ordine de idei: De fiecare data cand pornesc motorul, porneste si stergatorul de pe luneta. NU e normal asa ceva, dar de ce face asta? am verificat si maneta e in pozitia normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de VAG-COM,este un soft care vine si cu un cablu,sunt pe forum cativa useri care vand asa ceva.Daca nu gasesti, da-mi un PM si te ajut eu cu scanare . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablurile de la hayon,poate face scurt pe undeva.La a mea de fiecare data cand bagam marsarier clipeau avariile odata.Din 12-15 fire cate sunt acolo doar 5 erau intregi,in rest rupte,crapate si fara izolatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Mai degraba asta ca se potriveste sub butonul de incalzire scaun pasager.

Multumesc ca ai dat legatura la DIY-ul acela. Ma ajuta si pe mine in ceea ce priveste comutatorul On/Off al amplificatorului... doar ca nu stiu sa traduc inscriptiile din poze, poate cineva sa ma ajute? Traducerea de la Google Chrome nu ma ajuta prea mult.

Edit:

@me-high Aici > http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/schalter.htm < ai o varietate de butoane OEM + blocuri de lumini din care sa alegi pentru pornirea DLR-urilor. Este un bloc de lumini Audi (3B7 941 531 20H - pe pagina) care are pe el "DLR"... ai putea sa verifici daca are aceleasi dimensiuni cu cel de Sharan si sa-l vanezi :lol: .

@Emy D De DIY-ul asta vorbea colegul ByZ

Pana la urma am reusit sa deschid hayonul din yala.Am gasit si problema,4 fire rupte si multe crapate in mansonul de cauciuc din dreapta.

Exact ca in acest DIY !

(probleme + solutii de orice fel legate de Haion)

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Un aspect vroiam sa-l impart cu voi, dar am tot uitat. Cand merg vara (nu am incercat in alt anotimp, am zis ca e valabil oricand) cu Sharanul (initial clima pe Econ) si comut Climatronicul pe "Auto" masina sufera o pierdere de putere (ca o frana de motor cateva parti din 1 secunda) instanta dupa care isi revine. Tin sa spun ca masina mi se pare mult mai "puternica" cu clima oprita sau pusa pe Econ... cred ca e normal fiindca stiu clima ca fiind un consumator serios din toate punctele de vedere. Voi ati intalnit fenomenul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fenomen absolut normal,cupleaza compresorul si mai mananca din cai si se simte la puterea motorului(mai ales la tine unde sunt doar 90). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok atunci si mersi mult. Trebuie sa-l repar pe-al sefului meu si e bine ca am si suport tehnic acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iarna din astea pun pe masina.Nu mi se par mult mai rigide... sau poate nu-mi dau eu seama.Poate depinde si de presiunea pe care o bagi in ele.Dar 205/55/16 de care ai?Tii cont si de indicele de incarcare?

ce presiune bani in "C" -uri ? ...eu tot C am dar mi se pare foarte rigida...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit cu original 215/55/16 reinforced © si ma zdranganea de nu mai puteam indiferent de presiune.

Am trecut la 215/60/16 si e destul de OK.

Acum ma tenteaza sa trec la 215/65/16. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!