Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Cam acelasi lucru l-am patit la duba (vw lt 35). Dupa ce am trecut pe la reglat mecanica si reglat unghiuri, un tip de la o vulcanizare mi-a spus sa cantaresc cauciucurile. Initial am crezut ca glumeste, insa pana la urma le-am dat jos de pe jante si le-am cantarit:unul era mai greu. Nu mai retin cat era diferenta de greutate. Le-am schimbat pe ambele si de atunci masina nu a mai tras dreapta. Poate e si la tine acelasi fenomen.

Incearca sa pui cauciucurile din spate pe fata si vezi daca se comporta la fel.

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbandu le de pe stanga pe dreapta si invers cred ca e de ajuns colegu,si dc toceste cauciucul de pe stanga si ea trage in drapta?nu stiu ce sa mai cred,merci oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sunt nou pe aici.

Am o problema cu senzorul de nivel si temperatura ulei.

Cel de pe baia de ulei.

Imi da eroare in bord -Oil sensor workshop-

L-am schimbat cu unul sh si am tot acelasi mesaj.

Pe tester zice ca nu are masa sau ceva de genu.

Mi-a sters eroarea dar apare imediat.

Am verificat la un electrician si mi-a zis ca are contactele perfecte, mufa ok ca noua.

Ce ma sfatuiti.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta conducand masina imi arunc un ochi in bord si vad ca falfaie arculetu acela galben, ma gandesc sa fie bujiile incadescente ca de 2 ani nu m-am atins de motor afara de consumabile , ca in rest trage bn porneste bine , acuma nustiu daca mai porneste maine dimineara, asa ca nu cred sa aiba vreo legatura pompa de motorina ,o sa ii fac un test si vad ce iese.

Cum ma sfatuiti sa iau toate bujiile sau numai cea care nu fuctioneaza? :huh:

sa rezolvat dupa test , zice ceva de intrerupator frina am mai avut niste probelem cu chestia asta :icon_santa: am miscat de el si sa rezolvat :)

salut vezi ca la pedala de frana ai 2 comutatoare ,in momentul in care schimbi placutele pe fata sau pe spate ,trebuie scos unul dintre ele si resetat ,adica lovit usor in capatul fara mufa.

el se bazeaza pe un sistem criket si ai sa vezi ca o sa iasa mult in exterior ,il montezi si la prima apasare a pedauei isi va regla automat distanta. eu am patit-o si mi se aprindea martorul de la bujii in bord ,apoi intra in regim de service.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbandu le de pe stanga pe dreapta si invers cred ca e de ajuns colegu,si dc toceste cauciucul de pe stanga si ea trage in drapta?nu stiu ce sa mai cred,merci oricum

Am avut si eu odata problema asta (tragea dreapta violent)dar cand schimbam anvelopele stanga cu dreapta tragea masina in directia opusa ma ducea pe contrasens.Aveam ditamai galma intr-un cauciuc.L-am schimbat si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vezi ca la pedala de frana ai 2 comutatoare ,in momentul in care schimbi placutele pe fata sau pe spate ,trebuie scos unul dintre ele si resetat ,adica lovit usor in capatul fara mufa.

el se bazeaza pe un sistem criket si ai sa vezi ca o sa iasa mult in exterior ,il montezi si la prima apasare a pedauei isi va regla automat distanta. eu am patit-o si mi se aprindea martorul de la bujii in bord ,apoi intra in regim de service.

succes

aha nu stium ca e legat de asta am mai avut odata problema asta si am luat unu nou pe care nu l-am pus ca nu a fost nevoie deocamdata. iti multumesc ptr informatie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locdeparcare :acolo zice ca motorasul de la turbina aia pt evacuare nu mai lucreaza in parametri.Din ce am citit prin alta parte solutia ar fi inlocuirea acestuia.A facut vre-un zgomot mai neobisnuit in ultimul timp?

Al meu a inceput sa huruie urat de tot la inceput (primele 2min) dar functioneaza.Probabil trebuie uns axul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate mult fum e posibil sa fie dela sita, nu mai incerca sa il pornesti ca o afumi si mai rau. La mine porneste scoate un fum infernal si scoate motorina pe la imbonarea tevii de evacuare cu corpul lu singura varianta este ca nu arde motorina din cauza acelei site, ne putand sa il fac bucati ca suruburile sunt gripate cica ar exzista o surubelnita pe care o lovesti cu ciocanul si se roteste asa degripand suruburile,ne avand o asemenea scula.ma gandam sa bag spray de curatat frana pe unde intra motorina poate curata sita, ca pana la urma trebuie sa porneasca doar o data sa arda funonginea si mizeria de pe sita, Acum zic si eu , dac aveti alte ideii impartasitile alici pate o iesii ceva bun :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locdeparcare :acolo zice ca motorasul de la turbina aia pt evacuare nu mai lucreaza in parametri.Din ce am citit prin alta parte solutia ar fi inlocuirea acestuia.A facut vre-un zgomot mai neobisnuit in ultimul timp?

Al meu a inceput sa huruie urat de tot la inceput (primele 2min) dar functioneaza.Probabil trebuie uns axul ala.

Multumesc pentru raspuns. Probabil ca ma costa motorasul cat toata instalatia :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat de la Cuiuda, de pe forum, la 100 ron, versiunea 311, si merge foarte bine cu sharan 1.9 Tdi Pd AUY, exact cum am si eu. poti sa iei si la vreo 200 ron, un kit versiunea 907 , si e mult mai bun :)

Nou de pe e-bay? m-as mira ca ala sa fie nou si....sa nu fie cine stie ce chinezarie. La unele apar probleme dupa remedierea altora, dar nu cred ca o reparatie capitala te va costa mai mult de vreo 150 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da greg si eu pana i-am dat de cap :vaidecapulmeu: in service pe vag imi spunea ca aveam eroare pe bec ars pe spate. iar meseriasii din service dadeau di umeri. :angry:

cu placere

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind model mai vechi, e legat la sistemul de diagnoza? il citeste vag-com-ul? Daca nu, ia-l babeste si verifici fiecare piesa manual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punem o baterie de 100 Ah si gata :))

Sau una suplimentara de dimensiune mai mica sa incapa sub scaun si un circuit cu releu de incarcare/decuplare pe care un electrician bun ar trebui sa stie sa-l faca fara prea mari probleme.Una de 12V/12Ah cu gel (am inteles ca nu emana gaze la incarcare) cred ca ar face fata 30 min de functionare.

Raman la parerea ca "main battery" trebuie sa ramana exclusiv pt pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

e.tuning

post-61162-0-81228000-1291017943_thumb.p

VAG-COM 311 merge pe windows 7 ? sau mi se pare mie , ca eu am un 409 si nuy vrea sa mearga pe win 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste 311, la mine merge foarte bine pe windows 7. :) Imi lasi o adresa de mail pe pm si ti-l trimit daca ai nevoie de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai fara grija ca nu are nimic ca ai rupt.cele 2 suruburi acolo e un fel de ambreiaj cu 2 magneti, nu sunt forte si nici lichid, asa ca stai linistit ca nu se intampla nimic. Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi`a scos par alb butonul ala.Nu stiu ce naiba a facut vechiul proprietar,a dat cu ceva pe el si pe butoanele de la climatronic.Revin foarte greu ! Cele de la climatronic cand le apas prima oara parca is inghetate,iar cel de la avarie revine dupa ce il apas in 2 minute...Am incercat sa`l curat cu alcool si degeaba,3 zile a mers bine,acum iar face figuri.

foloseste spray ptr contacte si sterge cat poti de bine cafeaua sau pepsi-ul dintre butoane si o sa se duca crusta de mizerie care le blocheaza. :icon_thumright:

Modificat de popic32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, vw-urie , cel putin astea mai noi isi fac singure aerisirea... sau gresesc eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Popic isi face singura aerisirea dupa ce deschide si termostatul si face circuitul complet.

Verifica daca baga caldura aeroterma spate. Daca baga atunci e ok.

Fii cu ochii pe vasul de expansiune pt ca mai scade nivelul.

Multa bafta.

CRACIUN FERICIT!!! tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tebuie mers mult cu masina sa isi faca aerisirea si trebuie scos capacul de la vasul de expansiune altfel aerisirea se face mai greu. Eventual mers cu ea mai turata si avut grija daca merge pompa lectrica ca eu am patit-o , nu mergea pompa si pana am reusit sa fac aerisirea mi-a venit acru in gura, ca masura de securitate sa iregistreze erori sobita sa- se faca aerisirea fara ca ea sa functioneze ca se poate incinge si sa nu dati de alte belele cu ea(imbacsit de sita sau grriparea ventilatorului).

Bafta multa si craciun fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC BAIETI!!!!!!!!

CRACIUN FERICIT CU MULTA SANATATE ,FERICIRE SI IMPLINIRE ,VOUA SI FAMILIILOR VOASTRE!!!!!!!! :icon_santa:

:sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla filtru de ulei la un Sharan din 2007 , 2.0 , 140 cai si cum se schimba ca tot caut si nu am gasit .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha.Mersi de pont o sa caut innaditoarele astea,de la instalatii sanitare sau de unde le-ai luat?Ai mai pus si coliere?Banuiesc ca garniturile sunt coxate de la temperatura...se rup usor?

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca termostatul merge bine(deschide la momentul potrivit) cu ce ajuta obturarea radiatorului ? ;) Sau e un efect "placebo"? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!