Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

daca ai vreun aparat de sudura,sa sudezi o piulita mica (in cazul asta sa deconectezi bornele de la baterie) , sau , cu o panza subtire pt debitat metal sa i faci un sant in care sa poti prinde bine surubelnita in linie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si crichet da am rupto ca desteptu acu 2 saptamani,am folosit o surubelnita cu capuri schimbabile in forma de stea exact pentru surubul respectiv.Asa`i cand te apuci de o treaba fara scule potrivite.Asta e,am sa`l dau iar jos intr`o dimineata sa fiu FRESH,pana atunci ma gandesc la o strategie...

Incearca cu bormasina sa gauresti capul(pilesti) cu burghiul pina ajungi la suprafataza de contact(grija sa nu gauresti si capacul),apoi pui alt shurub;

sint tepene de la caldura mare,se desfac greu si cu cheie prin lovire...

Modificat de alin_gsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Greg scrie in link-ul respectiv 4-5 metri 18mm diametru interior / 10mm grosime

Mersi m-am uitat o fuga rapid dar nu am vazut ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

displayul are doar 2 taste si are functie doar de ceas.

eu am verificat doar mufa mama ,iar acolo oimi venea tensiune, am sa verific daca ajunge tensiunea in webasto( dupa mufa)

multumesc frumos speedo ptr informatii am sa mai incerc si am sa te tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT , i-mi cer scuze ca postez aici dar nu am reusit sa deschid un nou topic .....rog pe admin, sa mute topicul dac se poate .

La SHARANUL meu din 1996 motor de 2000 benzina , 115 cai am urmatoarea problema : La parbrizul din fata am rupta o clema cu firul care alimenteaza rezistenta de dezaburire , acest fir cu clema cu tot am descoperito din greseala in momentul in care am demontat difuzorul de fregvente inalte de pe bord de langa parbriz atuncea mi-am dat seama de ce nu-mi fuctiona dezaburirea , am apasat butonul de dezaburire si am masurat cu voltmetru si am observat ca firul aduce alimentarea v+ si am cumparat un adeziv electro pentru a lipi acea borna , problema este ca nu stiu de unde s-a dizlip acea borna , are cine o foto sau o schema ceva cu locul aproximativ in care a fost prinsa acea clema ?prin orificiul de la difuzor nu se vede mare lucru pentru ca are un diametru f. mic 5-6 cm , va rog daca ma poate ajuta cineva ca nu as vrea sa demontez tot bordul de la sharan sau daca trebue macar sa-mi explice ce trebue sa fac , sau cateva foto cu un parbriz ne montat ca sa am indeie cam pe unde se afla acea borna si cum arata de nou.... VA MULTUMESC ANTICIPAT !

Modificat de iulistil2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am verificat doar mufa mama ,iar acolo oimi venea tensiune, am sa verific daca ajunge tensiunea in webasto( dupa mufa)

Nu mai tin minte care din ele era mama si care tata dar in link-ul ala undeva mult in josul paginii se vede o poza cu mufa si locul unde se rupe frecvent.Eu am eliminat mufa de tot si l-am pus pe direct :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un VW Sharan, 1,9 TDI, 101 CP, an 1998:

Aveam pornirea destul de grea atat la cald, cat si la rece (invartea motorul de vreo 8-10 ori pana sa pornesca) si un cunoscut mi-a spus k este posibil sa fie de la bujiile incandescente - sa fie vreuna arsa!

Am desfacut bujiile incandescente pt a le verifica, le-am verificat, sunt ok, le-am montat inapoi, si de atunci nu mai vrea sa porneasca? Care ar putea sa fie problema? Va rog ajutati-ma, am dat la automat pana am termiat curentul din 2 bateri! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Laurentiu,tu ai un motor 1,9 cu pompa de injectie(majoritatea de pe sectiunea sharan avem PD)Trebuie sa verifici in primul rand sa nu ai aer pe instalatie,cred ca furtunul de la tur e transparent si poti vedea usor daca sant bule de aer pe el sau nu,daca sant fa sa dispara cu o pompa de mana gen Renault,dupa ce te ai asigurat ca e amorsata pompa slabesti cate o piulita la injector in timp ce cineva da la automat si strangi cand nu mai iese aer,faci operatia asta cu fiecare in parte.Motorul pornea inainte mai greu la cald?Te intreb ca daca da,capul hidraulic de la pompa e dus,pentru moment cam astea ar fi,succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta conducand masina imi arunc un ochi in bord si vad ca falfaie arculetu acela galben, ma gandesc sa fie bujiile incadescente ca de 2 ani nu m-am atins de motor afara de consumabile , ca in rest trage bn porneste bine , acuma nustiu daca mai porneste maine dimineara, asa ca nu cred sa aiba vreo legatura pompa de motorina ,o sa ii fac un test si vad ce iese.

Cum ma sfatuiti sa iau toate bujiile sau numai cea care nu fuctioneaza? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta conducand masina imi arunc un ochi in bord si vad ca falfaie arculetu acela galben, ma gandesc sa fie bujiile incadescente ca de 2 ani nu m-am atins de motor afara de consumabile , ca in rest trage bn porneste bine , acuma nustiu daca mai porneste maine dimineara, asa ca nu cred sa aiba vreo legatura pompa de motorina ,o sa ii fac un test si vad ce iese.

Cum ma sfatuiti sa iau toate bujiile sau numai cea care nu fuctioneaza? :huh:

sa rezolvat dupa test , zice ceva de intrerupator frina am mai avut niste probelem cu chestia asta :icon_santa: am miscat de el si sa rezolvat :)

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei care au scaune rotative,de unde se actioneaza? Poate am si eu si nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in stanga ai o maneta exact ca cea din dreapta care ridica si lasa scaunul?daca nu aia maneta nici scaunele nu se rotesc,simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelelel mai noi de 2000, se rotesc scaunele? pana acuma nu am vazut niciunul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na las ca e bine si asa cum le avem... ca doar no sa conducem cu spatele! si apoi ia sa il vad pe ala care sta in masina de placere, sau de plictiseala...:) masina e pt transport :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh e un moft pentru picnic-uri si camping-uri :).Oricum nu stau sa mananc in masina ca fac mizerie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asa nu stiu ce sa ma mai fac cu mizeria din masina :|

Pe voi nu va deranjeaza pozitia butonului de avarie? e prea departe si aiurea pus , acolo in dreapta pe consola centrala. Am incercat sa il mut dar parca nu ajunge cablul. Se poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi`a scos par alb butonul ala.Nu stiu ce naiba a facut vechiul proprietar,a dat cu ceva pe el si pe butoanele de la climatronic.Revin foarte greu ! Cele de la climatronic cand le apas prima oara parca is inghetate,iar cel de la avarie revine dupa ce il apas in 2 minute...Am incercat sa`l curat cu alcool si degeaba,3 zile a mers bine,acum iar face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva toate dimensiunile de roti recomandate de producator pe care le pot omologa?

In carte am trecut doar 215/55/16 95H.Ma bate un gand sa ii iau niste jante de tabla si sa ii pun alte cauciuri de iarna cu niste dimensiuni mai acceptabile la pret.Astea pe 215/55/16 nu gasesc sub 400 ron/buc.

apropo de jante am eu un set de tabla si poti pune de la 195/60/16-215/55/16 ca eu am primit 4 pe masina si 4 de iarna ,d ar acuma daca am si de aliaj deja numai am ce face cu 4 si ma gandeam sa le vand :blink: sunt speciale ptr sharan si aceleasi dimensiuni trebuie sa le ai si in certificat inclusiv 205/55/16 asa am eu

salut greg. ma intereseaza setul de jante de tabla. daca mai e valabil astept un rasp pe mail - mario99gyb@yahoo.com, sau la tel.0722561075

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Byz, nu doar curatatul, ci verifica acele cleme atasate de buton: daca sunt prea arcuite (scoase in exterior), o sa iti deformeze plasticul la baza lor in momentul in care e butonul bagat la locul lui in bord. Asa am patit eu la T4 si dupa ce le-am adunat (practic nu iti trebuie sa tina cine stie ce, doar sa nu sara din bord) , a mers bine. :) Verifica si asta si poate scapi de problema cu revenitul.

In schimb la climatronic si la mine vor sa ramana, dar nu pt multa vreme. mi se pare ca asta e din cauza ca a fost varsat ceva dulce pe butoane, cum ar fi cafeaua, sucul, ciocolata calda, etc. Cam ai de lucru daca vrei sa le cureti pe alea :) Eu am incercat cu un carton subtire si mai tare, si il plimbam printre butoane. Le-am curatat cat de cat, desi nu indeajuns:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefu ! Multumesc mult de oferta, vag nu am si sa ma duc la service sa imi faca o.scanare nu m-am dus ca am experiente meplacute ci.mecanicii cqte stie ei pe toate si tu esti un bou " haldexul este corp comun cu dif spate si se.baga.acelas ulei, stiu eu, aaaa vezi ca ti-am complectat cu ulei de cutie" si dupa aia mai suna si.dupaone acasa sa mu am lasat ceva.la baieti ""macar unilion" , va.povestesc eu cu alta ocazie tpata povestea. Fiind spuse cele de sus.m-am tavalit azi in fata bloculu la -3 grade si mi-am dat jos hodimul, l-am liat acas sa il desfac.sa.ii fac o revizie dar nu am reusit ca erau surubirile blocate , reusit sa rup un bit in stea si sa rad colturile altuia dar am constatat ca am rupt firul rosu on 2.locuri, pe care l--am reparat si am montat soba pe masina, el saracil.porneste scoate um fum infernal dar se opreste repede deoarece cred ca.am golit caloriferul som spate. Apa ajunge pana la sobita fierbinte dar de ea.nu mai trece ca sunt conductele reci dupa el si aerotema din spate baga rece cand in fata baga cald. In conclizie godinulerge dar trebuie aetisit cumva, are cineva o idee cum sa fac ? Scuzatii scrisul ca am scris de pe telefon . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie pompa de apa(nu aia a motorului).Dar trebuie facut o scanare sa vedem ce eroare da. :icon_thumright:

:offtopic: mamaaa..ce de-a greseli ....abia m-ai reusesti sa legi o fraza din cuvintele tale :lol:,s-ar putea sa primesti vreo sanctiune daca te vede "big brother" :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer ajutorul tuturor colegilor in problema pe care o intampin de cam 10 000 km,necazul ar fi cam urmatorul:al meu sharan trage f rau in partea dreapta,la inceput a fost doar senzatia ca e din cauza soselei care e inclinata in dreapta,dar sa accentuat la modul ca si de la semafor cand plec daca nu tin volanul se urca pe bordura sau pe masina din dreapta mea,am facut unghiul de fuga,de cadere etc,la mai multe service uri roti,masina e in parametri dar tot trage in dreapta si necazul cel mai mare e ca toceste cauciucul de pe stanga pe amandoua exterioare ca si cand umbli fara o presiune adecvata.Am inversat si cauciucurile,cu gandul ca sant de iarna si sa nu fie mai greu unul fata de celalalt dar degeaba,toata lumea ridica din umeri si nu mi da nici un raspuns sa ma convinga ca de acolo ar fi,daca aveti idei sau daca va ti lovit de asa ceva sant numai ochi si urechi,mentionez faptul ca bieletele de directie le am schimbat,dar degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!