Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

singura dilema la antena e locul pe unde iese firul catre antena... in rest, nu mi-ar fi frica de alte mici probleme! alea se rezolva de la sine.

Rama... hmm, nu stiu unde gasesti ca si eu am cautat o vreme pentru un sharan... si am gasit tot pentru alte masini, numai sharan nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Cu antena - este o discutie interesanta (si avizata zic eu) pe 4x4forum despre astfel de dispozitive - si daca nici ei nu stiu ce vorbesc, apai cine stie? :)

Avem si noi topic cu pareri avizate :icon_cool: ia uite aici vezi si poza cu rama pe bordul meu.

http://vwforum.ro/index.php?showto...4368&st=620

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriane i-ai facut proba acum, sa vezi daca bateria mai are viata(oricum trebuie sa ai o baterie mai noua si sanatoasa) la pornire dupa 30 min de functionare a webasto-ului(Eberspacher,sirocou,soba de incalzire ..fara lemne etc.... :P )?Practic curent se consuma la bujie (max 1min) , dozatorul de motorina ,ventilatorul din interiorul lui si pompa de apa=>nu ar trebui sa consume foarte mult din baterie,dar probabil si viata ei va fi mult mai scurta .Asteptam rezultatele. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa trec la un RCD 200 MP3...avantajul principal este ca citeste MP3...are cineva montat pe Sharan asa ceva sa ne zica daca merita trecut la asa ceva ?Se monteaza fara probleme ?Avantaje ,dezavantaje?Mersi

Poti lasa masina asa cum e, si sa folosesti un modulator FM+un stick de cativa Gb pe care pui mii de mp3 si cand te plictisesti de ele le stergi si cauti altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic curent se consuma la bujie (max 1min) , dozatorul de motorina ,ventilatorul din interiorul lui si pompa de apa=>nu ar trebui sa consume foarte mult din baterie,dar probabil si viata ei va fi mult mai scurta .Asteptam rezultatele. :icon_thumright:

Mai stii?Poate nu degeaba sharanele din '96 -'97 (sharan I) care au ceas programator la plafoniera au si baterie suplimentara.Testez maine si va spun.Zilele astea nu a fost asa rece deci nu avea sens sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti lasa masina asa cum e, si sa folosesti un modulator FM+un stick de cativa Gb pe care pui mii de mp3 si cand te plictisesti de ele le stergi si cauti altele.

Era vorba mai mult si de design si de potrivire in bord.Problema era ca aveam un cd player care facea figuri si vroiam sa-l schimb.Pana la urma mi-am comandat un cd player care citeste si dvd(il leg la monitorul de plafon) de la Pioneer care are si usb si iluminatul butoanelor rosii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super asa! sa il folosesti sanatos :P grija numai ce dvd-uri bagi in el, sa te tina cat mai mult :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti lasa masina asa cum e, si sa folosesti un modulator FM+un stick de cativa Gb pe care pui mii de mp3 si cand te plictisesti de ele le stergi si cauti altele.

Salut, stii cumva in Bucuresti o frecventa libera :blah: fara paraziti pentru un modulator FM?

@andrusel - ce DVD ti-ai comandat? Ce marca?

Modificat de locdeparcare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun. am inteles ce mi-ati spus.

ce nu mi-e clar e ca de ce porneste singur ?

are parte de comanda separat pe vreun senzor de temperatura ?

dupa mine ar trebui sa dau eu pornirea, respectiv oprirea, nu cind i se nazareste ..... lui webasto asta.

mersi de sfaturi, am sa urmez indicatiile.

cit mai multi km linistiti si in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul: De scurta poate sa fie oricat de lunga, de groasa sa nu fie prea subtire , am si eu doua dileme mici:

1. Bateria de 90 A este mare pentru un vw Sharan (motor 1.9 TDI 116CP)? Cea de 70 A este prea mica?

2. Pot pune si alt tip de cauciucuri decat C urile recomandate? Gasisem niste Vredestein Snowtrack cu indicele 91H.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul: De scurta poate sa fie oricat de lunga, de groasa sa nu fie prea subtire , am si eu doua dileme mici:

1. Bateria de 90 A este mare pentru un vw Sharan (motor 1.9 TDI 116CP)? Cea de 70 A este prea mica?

2. Pot pune si alt tip de cauciucuri decat C urile recomandate? Gasisem niste Vredestein Snowtrack cu indicele 91H.

Multumesc

cauta si tu ceva cu indice de greutate mai mare,gen 94H,merg si 91H dar o sa faca ceva burta si o sa toceasca exterioarele si daca tot vrei sa eviti C urile ranforced sant mai indicate dar si pretul e pe masura in jur de 5,5 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto la 5 grade, ar cam trebui sa porneasca. Cineva mai sus zicea ca se poate face un output test... :biggrin: incearca si asta.

locdeparcare, Bateria de 70A cred ca e acceptabila pentru cati consumatori are un sharan. ceva intre 70 si 90 e ok, zic eu.

ps: pe 2.5 d, aveam de 77 Ah.si eram la limita inferioara, deci, pe un 1.9 merge una de 70-80 ah. Nu are rost una de 90.

Iar, de cauciucuri, poti pune pneuri care nu sunt C-uri. o sa fie chiar mai confortabila masina :huh:

Nu este prea mare cea de 90? Am ocazia sa o cumpar cam pe la 4 mil lei noua (VARTA). As da banii daca stiu ca nu imi ,,arde,, ceva.

cauta si tu ceva cu indice de greutate mai mare,gen 94H,merg si 91H dar o sa faca ceva burta si o sa toceasca exterioarele si daca tot vrei sa eviti C urile ranforced sant mai indicate dar si pretul e pe masura in jur de 5,5 mil

Am cumparat anul trecut 4 cauciucuri (C-uri). Ieri am vazut unele impecabile SH dar nu au indicele de greutate asa cum m-ai sfatuit tu sa caut. Asa ca, raman cu cele de anul trecut.

Lanturi de iarna mai trebuie sa cumpar. Multumesc pentru informatii :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai a scris un coleg intr-un alt topic, ca , in ETKA , acumulatorii pentru vw sharan 1.9 Tdi, pot fi intre 65 si 95 Ah. Deci, daca pui de 90 merge foarte bine, si o sa tina mult mai mult. Eu cred ca am de 70-75...cam pe acolo, dar, daca 3-4 zile nu pornesc masina , se simte ca slabeste bateria pe timp de iarna. cu 90 Ah, no sa ai probleme de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai a scris un coleg intr-un alt topic, ca , in ETKA , acumulatorii pentru vw sharan 1.9 Tdi, pot fi intre 65 si 95 Ah. Deci, daca pui de 90 merge foarte bine, si o sa tina mult mai mult. Eu cred ca am de 70-75...cam pe acolo, dar, daca 3-4 zile nu pornesc masina , se simte ca slabeste bateria pe timp de iarna. cu 90 Ah, no sa ai probleme de genul asta.

Mi-am luat de 90 :D. Multumesc de ,,incurajari,,. 430 lei Varta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de mult! Acuma ca ai luat de 90, cum functioneaza masina? cum porneste dimineata? Sigur se observa, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de mult! Acuma ca ai luat de 90, cum functioneaza masina? cum porneste dimineata? Sigur se observa, nu?

Salut - pornea foarte bine si inainte. Problema aparea daca o tineam aprox 30 min cu casetofonul pornit (si cu motorul oprit). Se descarca bateria. :).

aceeasi problema o am si eu.. a mers dar acum nu mai functioneaza. am verificat bujia si motorasul din interior acestea functioneaza . oare ce ar trebui sa mai verific. in general merg pe distante ff scurte si ar fi tare bine daca ias da de cap.

Cum ai verificat bujia si motorasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul ala a postat fix acu' 3 ani si are 10 posturi crezi ca mai citeste pe-aici? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greg

Orice coleg cu laptop si Vag-Com poate sa-ti intre pe modulul 18 si sa-ti testeze siroco-ul cine ti-a spus vrajeala cu reprezentanta?Cauta un coleg din Focsani cu tester.

L-am testat si eu pe-al meu...in principiu merge dar nu are continuitate.Il pornesc (cu telecomanda) merge vreo 2 minute dupa care se opreste dupa 30 sec iar porneste iar mai merge cateva minute.Nu stiu de ce face asa.Erori nu stocheaza dar din cand in cand mai fumega pe esapament.

Dupa 30 minute se opreste singur probabil din cauza protectiei la descarcarea bateriei si apa abia ajunge la 50 grade din cauza pauzelor pe care le face.

De ce s-ar opri si reporni singur daca nu stocheaza erori?

aha mersi , maine merg in oras si am sa ma interesez mersi, o sa anunt aici cam care era buba daca reusesc sa-l fac :icon_thumright: apropo avem aceleasi culori , cred ca ne-am intilnit si in trafic daca nu ma insel, numai ca a tau are ceva dotari in + Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ii scrisesem si altui coleg pe un alt thread, daca doriti baterie pentru Sharan - de 90A la un pret bun, va pot indruma sa o luati de unde am cumparat-o si eu - 440 lei. VARTA. Tot de la ei (Radacini - str. Grivitei 106 - vis a vis de Hotel Ibis Gara de Nord) am cumparat si piese pentru Sharanul meu la preturi foarte faine. Sunt deosebit de amabili si scormonesc sa iti dea pretul cel mai bun.

PS daca mergeti cu pretul vostru (gasit in alte parti) puteti sa obtineti de la ei un pret mai bun. EU asa am facut la baterie si la flasele de amortizor :)). Spor la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu ceva informati de ultima ora, am fost azi in oras si am facut un test la incalzire si aveam 5 erori ''incalzire auxiliar' dupa care le-am sters si nu a mai aparut, acum asptept putin frigu sa vad daca porneste sirocou, iar daca nu ma pregatesc sa iau altu ca se anunta o iarna grea :vaidecapulmeu:

Sa iei altu? pe criza asta? :| Cred ca mai degraba il repari; o sa iesi mai ieftin.

Flansele de amortizor, la cat timp/nr de km trebuie schimbate? zicea un prieten ca trebuie schimbate din cand in cand, pt ca masina e grea si alea cedeaza inaintea telescoapelor, dar nu stia exact cand trebuie schimbate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca-ti convine sa-ti pui mintea cu flansele alea la cat de repede se duc sa le schimbi mereu.

Nu cred ca-ti convine sa-ti pui mintea cu flansele alea la cat de repede se duc sa le schimbi mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se duc flansele(le-am schimbat de 2 ori in 6 ani si erau intregi) ,ci rulmentul ala mic care intra in flansa. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic.Am comparat una noua cu una uzata si diferenta era o buza de vreo 4 mm de cauciuc.Destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, nu cred ca o sa le schimb mereu, dar cam la cati km ar trebui schimbate? Apar simptome? ca deocamdata nu bate nimic la mine.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!