Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Florin@ M-ar interesa si pe mine capsula aia din plastic daca o mai are. Mersi

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

MasinaPoporului

@cipi2ooo Eu am efectuat aceasta operatiune cam acum 2 ani si nu s-a defectat.

Referitor la postul in care il contrazici pe C o s m i n te contrazic si eu pe tine. Acea capsula vacuumatica primeste comanda de la N239 doar la oprirea motorului. Deci nu se pierde deloc vacuum.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

E ceva logic ca vacuumul sa apara doar la oprirea motorului. Altfel in timpul mersului te-ai trezi cu motorul oprit sau mers in suturi datorita valvei shut-off care ar plimba clapeta egr de capul lui,obturand admisia de aer. Ceea ce si face la oprirea motorului,practic ii taie aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema cu tremuratul la oprire.

Daca actionez manual tija de la capsula, motorul se opreste fara trepidatii. Daca e actionata de vacuum, motorul tremura. Tija pare sa se miste usor.

Daca actionez tija cu furtunul scos si astup gaura, se duce inapoi cam 80% din cursa. Banuiesc ca are o fisura insa mai tine ceva vacuum. E normal comportamentul?

Modificat de rem--
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu, nu e normal.

Eu presupun ca ai un furtun crapat pe undeva si nu ajunge vacuumul. Ar trebui sa alimentezi valva de comanda a clapetei, direct din conducta principala de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut

Acum ceva timp am pus masina pe tester si printre alte erori pe care leam rezolvat in prealabil a iesit si urmatoarea:

cod de eroare: 19557 clapeta galerie admisie motor - scurtcircuit/ intrerupere la masa. Problema e ca ieri, in trafic, in plina accelerare am simtit un zbucium scurt ca si km as fii calcat frana, dar pentru o perioada mica de timp. am continuat sa merg k nu puteam oprii in mijlocul intersectiei dar suna foarte urat motorul. Am oprit si am observat ca sarise furtunul care vine din intercooler si intra in clapeta de admisie. Cel ce avusese masina inaintea mea a facut acolo o improvizatie cu un surub si akm a cedat. Lam legat eu cu niste coliere dar cand accelerez il "scuipa" afara. credeti ca e intercoolerul blocat sau e normal sa fie presiunea mai mare de aer acolo?

as pune cateva poze sa vedeti despre ce e vorba dar nu ma prea descurc :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E presiunea mare. Daca sunt obosite cuplajele, iti trebuie alt furtun si siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg. dar pot ajunge asa cu ea pana la slatina? eu sunt in bucuresti acum. si ce se poate intampla daca merg asa cu ea?

img0167te.th.jpg img0168im.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa cred ce ai acolo !!! :vaidecapulmeu:

Poti merge asa. Incearca sa nu fortezi. Apasa acceleratia treptat si n-o sa mai sara asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat si prin alte topic-uri legate de trepidatii dar abia acum l-am vazut pe acesta! Deci: motor 1.9 avf, volant noua , suporti motor noi, clapeta de pe egr functioneaza....motorul tot scutura la oprire...dar nu putin...scutura masina cu totul!!!

Mi-a mai zis cineva ca ar putea fi injectoarele , cum ca ele nu ar inchide bine cand iau contactul....si din cauza asta , motorul tinde sa mai invarta o data!

PARERI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele NU inchid bine sau rau cand iei contactul. Ele nu mai primesc tensiune, deci adio injectie. Cine ti-a dat sfatul, habar n-are de functionarea injectorului PD.

Fa un test: Actioneaza manual clapeta de oprire de pe EGR si vezi daca se opreste lin motorul.

Posteaza aici rezultatul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg. dar pot ajunge asa cu ea pana la slatina? eu sunt in bucuresti acum. si ce se poate intampla daca merg asa cu ea?

Vorba lui Cosmin

Mergi usor, nu brusca acceleratia si mai faci din cand in cand cate o oprire sa verifici situatia.

Doar sa nu uiti si sa intri in vreo depasire rapida ca e probabil sa sara de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa se opreste...brusc si cu o pendulare stanga dreapta! Acum...daca nu as simti miscarea motorului si in masina , nu i-as acorda asa mare atentie..dar daca deschid usa si privesc un punct fix pe pamant, se vede cum face toata caroseria ! Tampoanele alea ce fac? volant? Pe tot forumul pe unde am citit...vibratii=tampoane si/sau volant...ori la mine sunt noi...!!! Sigur ceva nu e in regula ca m-am mai uitat la cateva masini, tot pd dar diferite motoare...la nici una asa grav...unele avand o oprire de vis in opinia mea!(eu fiind invatat cu tractorasul meu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai actionat cu mana clapeta EGR si tot zdruncina toata masina.

Ramane o varianta: volant.

Cat timp ai oprit aerul, poate intra o tona de motorina, motorul tot brusc si fin se opreste.

Iar tampoanele... sigur nu sunt vinovate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant si tampoanele au 3 luni de cand le-am schimbat...piese originale! de aia sunt asa contrariat si eu! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas fara idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta asta de admisie mai are si alte roluri in afara de inchidere cand opresti motorul si chestia cu uleiul in admisie?

poate sa fie o cauza a consumului mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele descrise de tine sunt singurele roluri ale clapetei. Nu are legatura cu consumul mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a spus un "mecanic" ca in mers s-ar inchide partial si ar regla nu stiu ce debit de aer si ca asta ar fi o cauza a consumului meu care e destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand aia se inchide partial, simti ca trepideaza rau in acceleratie.

In plus, ca sa faca asta, trebuie s-o poti miscafoarte usor cu mana.

Scoate furtunul ce intr in EGR si vezi daca nu cumva clapeta e desprinsa de ax si se misca independent de parghie.

Eu daca eram "mecanicul" ala, in sustinerea afirmatiilor mele blocam parghia clapetei cu ceva si incercam masina. Era o treaba de 2 minute. Apoi poti sa sustii asa ceva. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la passat-ul meu simt un tremurat la oprire, ca o zgaltaiala. Si la pornire adopta un stil mai "smuls", preferea sa nu invarta de prea multe ori, porneste imediat . Acest fenomen de "zgaltaiala" il simt si la pornire si la oprire. Pe tester nu imi da nici o eroare. Am incercat sa opresc/pornesc si cu pedaua de ambreiaj apasata, nici o diferenta. Membrana EGR este buna. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat vizual, daca este actionata clapeta de oprire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat-o si se inchide cand opresc motorul si nu e nici desprinsa de pe ax dar pe tester da eroarea asta: 19557 clapeta galerie admisie motor - scurtcircuit/ intrerupere la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!