Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

Problema apare atunci cand se rupe,fisureaza acea membrana din "actuatorul" negru de langa EGR...are o membrana de cauciuc...care de obicei se rupe..eu lam desfacut...si iam lipito cu 'prelandez' si o bucatica mica de petec...si akum merge perfect...ptca inainte..cand opream motorul si trebuia sa faca vid sa o actioneze...nu facea si scutura tare motorul.....am pus mai jos niste poze..cu localizare...si curatarea EGR-ului...

a1641th5.th.jpgalhegrvalveuj0.th.jpgdsc000511qz4.th.jpgdsc02293uy7.th.jpgimage000bv5.th.jpgs1031209ov1.th.jpgs1031221ih3.th.jpgturbotdin75n18n239megrvpl3.th.jpgalhroutingkv7.th.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

bataie mare de cap cu datul egrului jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' de unde. :)

Demontezi racordul metalic dintre esapament si EGR, mai ai tubul gros de la intrarea EGR, 3 suruburi care tin EGR-ul pe admisie si 2 furtunase de vacuum. Si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de indrumari!

sa vina vremea buna si ma apuc de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor AFN din 1998 exista ANTI SHUDDER OFF VALVE? Motorul tremura la pornire de cand am masina si nu vad nimic pe traseul de admisie decat EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la EGR-ul tau exista acea capsula neagra in spatele lui (sau langa el) in care intra un furtun de vacuum?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al_Bundy, se pare ca la AFN nu exista acea "charge-over for intake flap", este doar EGR. Caut de o ora si nu gasesc asa ceva la acest motor. :)

post-2063-1234601205_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta mi-a aparut si mie dupa ce mi-a fost curatata turbina, insa nu face asa mereu.

Intrebarea este daca e lasata asa ce poate sa se intample, cum afecteaza functionarea motorului si a celorlalte ansamble?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al_Bundy, se pare ca la AFN nu exista acea "charge-over for intake flap", este doar EGR. Caut de o ora si nu gasesc asa ceva la acest motor. :)

Am cautat si eu si nu am gasit. Se pare ca nu are deoarece e cam vechiut motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felix12xwk, se forteaza tampoanele de motor, cv, etc, nu stiu cat de rau poate fi dar e clar ca e suparator tremuratul ala la oprire. Cel mai probabil cine ti-a montat turbina la loc nu a montat vacuumurile corect sau ai scurt la firele electrovalvei de comanda a vacuumului pentru clapeta de oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ, merci pentru raspuns, ma gandisem si eu ca e ceva legat de lucrarea facuta la turbina, pentru ca anterior se oprea foarte frumos si linistit.

As vrea sa mai cer sprijinul in continuare pentru identificarea cauzei.

Intrebarea este daca se poate stabili cauza cu testerul sau trebuie verificat optic si prin "luare la mana"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica optic prin scoaterea furtunului gros ce intra in EGR, acolo se afla clapeta de inchidere care ar trebui sa fie deschisa, apoi rogi pe cineva sa-ti opreasca motorul si in acel moment ea ar trebui sa se inchida complet si motorul se opreste fara tremurat. Daca clapeta se inchide si motorul tot tremura ar mai putea fi supapa EGR care nu inchide complet, poti incerca prin soaterea furtunului de vacum de la capsula EGR, astfel supapa ar trebui sa stea inchisa,(doar daca nu e prea murdara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dupa ce am citit topicu am verificat la acea valva daca inchide si intradevar nu inchidea. Am verificat eu pe acolo si cand colo ea e comandata de un furtun de vaccum, acel furtunel era spart, am fost la targ am luat 40 de CM (ca atat a fost nevoie) acum functioneaza valva da de tremurat tot tremura la oprire. Daca o apas cu mana pe valva se opreste foarte frumos fara sa tremure.Daca nu ma insel din observate nu comanda asa de repede valva cum ai dat de cheie parca are o intarziere sa zic, se poate face cumva cu VAG sa acctioneze mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in continuare tot traseul de vacuum, sa nu mai fie si alt furtun fisurat, verifica capsula de vacuum care actioneaza clapeta sa nu fie intepenita din cauza ca nu ti-a lucrat pana acum, in ultima instanta ar putea fi si electrovalva care comanda capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am trecut pe la Service si le-am zis de tremuratul la oprire si dupa ce s-au uitat pe la motor, au pornit-o si oprit-o de mai multe ori, dupa care au urcat-o si pe elevator repetand operatiunea de pornire/oprire, in final mi-au zis ca e de la volant.

Au zis ca mai merge, dar sa ma cam pregatesc spre vara pentru o cheltuiala destul de insemnata.

Modificat de felix12xwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului
Am cautat si eu si nu am gasit. Se pare ca nu are deoarece e cam vechiut motorul.

Eu am vazut,gasit acel actuator de pe EGR care se afla la ALH, la un AXR de 101 CP si se afla undeva spre panoul central al masinii sub furtunul flexibil de admisie.Este exact ca actuatorul de pe ALH si ajuta tot la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o apas cu mana pe valva se opreste foarte frumos fara sa tremure.Daca nu ma insel din observate nu comanda asa de repede valva cum ai dat de cheie parca are o intarziere sa zic, se poate face cumva cu VAG sa acctioneze mai repede?

Nu ai ce sa faci cu VAG-COM-ul.. La tine sunt 3 posibilitati in cazul de fata:

1.Depunere pe clapeta

2.Electrovalva nu functioneaza in parametri normal

3.Nu se formeaza suficient vacuum

In principiu intra pe VAG-COM> Engine>Meas. Block> alegi 003> si dai swich to basic settings si imi povestesti ce valori ai cu EGR-off. Tin sa cred ca este ceva depunere pe clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut.Am si io o problema la masina din semnatura cu actuatoru ala....imi face un zgomot f nasol care se aude ceva gen buf buf regulat tot timpu si cel mai tare se aude la filtru de aer.Cand ridic de tija aceea in sus motorul se aude f frumos, rotund si fara bataie,cand ii dau drumu la tija iara incepe bataia aia....ce as putea sa fac? sau mai este alta piesa care controleaza actuatorul ala? astept sfaturi si mersi in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva,la mine este de plastic actuatoru ala nu de metal si as vrea sa stiu daca se poate curata cumva sau trebuie schimbat.mersi mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna,nush cine sa mai confruntat cu o problema de genul asta,dar de ceva vreme motorul meu nu se mai opreste cum ar trebuii,adica parca tremura iar uneori se opreste lin,din cate am inteles eu e de la shut-off valve,asta e una dintre probleme dar mai nou dupa ce se opreste uneorii ramen si blocata pe pozitia inchisa ca pe urma sa numai porneasca pana nu o trag inapoi cu mana,maine am de gand sa demontez tot egr ul cum as putea rezolva si care e problema exacta?am cautat o clapeta de oprire,dar mi sa spus ca se gaseste impreuna cu EGR ul care e in jur de 900 de ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici nu-si revine, banuiala ar fi ca e atat de murdara incat agata in corpul EGR-ului.

Dar asta vei afla doar dupa demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,acuma am terminat de curatatz si montat EGR ul,sper sa fi rezolvat problema cu blocatul,dar de scuturat tot scutura la oprire,nush ce sa mai zic a schimbat cinava clapeta,eu banuiesc ca de acolo vine problema ,pt ca daca actionez cu mana se opreste frumos,iar atuncia cand il opresc de la cheie parca nu este actionat pana in capat si de aia scutura,atasez 2 poze cu egr ul sa va dati si voi cu parerea a fost sau nu murdar.

post-43313-1266677763_thumb.jpg

post-43313-1266677777_thumb.jpg

post-43313-1266677763_thumb.jpg

post-43313-1266677777_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu numesti aia putin murdara? nu stiu cum mai functiona clapeta, dar daca spui ca dupa curatire nu se inchide de tot (ai vazut tu punand pe cineva sa opreasca motorul?) verifica sa nu fie spart furtunasul care vine la electrovalva de comanda sau sa nu fie rupte firele de la electrovalva, undeva pe tubulatura care pleaca de la filtru spre turbina sunt niste cleme in care se prind furtunasele si instalatia electrica a electrovalvei unde se rup de la trepidatii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceeasi problema, la oprirea motorului el tremura, motorul e de tipul AFN, si nu are la egr acel anti-shudder si valva N239 nu exista, care sunt la mine cauzele...?

post-50440-1266703176_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa trebuie sa se opreasca.... pt ca nu ai valva de oprire motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!