Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

din poza asta ii actuatorul. Nu e supapa :icon_thumright:poate se vede mai bine in asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

la mine problema cred ca era urmatoarea .la un moment dat imi ramanea egr ul blocat si eu am dat cu un sprai de ungere exact unde este supapa acolo inauntru si cred ca nu mai inchide bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
am observat o chestie ciudata ,cand opresc motorul parca se misca din toate inchieturile,are cineva idee de la ce poate fi? are cumva legatura cu egr ul ,pentru ca se cam bloca si am dat pe el cu un sprai de ungere?

iti spun k una din cele 2 trebuie sa fie sigur . sunt 2 posibilitati : volant sau o valva si anume cea care duce exact in EGR . eu am patit la fel dar cum schimbasem in urma cu 2-3 luni tot kitul de ambreiaj nu m-am gandit la ceva grav . o sa iti pun si niste poze cu valva. problemele sunt multiple la valva : ori ti-a iesit un furtunas , ori s-a stricat valva , ori mufa iesita , ori firul intrerupt . bft o sa iti trm niste poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

bucuria mea nu a tinut mult legat de actuator. cand l-am schimbat am pus unu second si acum cand opresc motorul iar tremura. promblema mea acum e ca masina fuge, nu a pierdut din putere. singura chestie e ca nu mai actioneaza clapeta aceea de pe egr (aia ce inchide aerul).

:)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva sau furtun de vacuum fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am aceasi problema ca si voi ,imi tremura masina cand o opresc si nu mai trage asa bine ca inainte,parca nu se mai aude turbina aproape deloc!

Deci pana la urma la voi care a fost problema si cat va costat?

ms pt ajutor!!!

Modificat de Bogdan(22)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan(22) verifica foarte atent toate furtunele de vacuum. Am patit-o si eu dupa o spalare a motorului :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiuda exact aia era problema ,mi-a cazut un furtunas de la egr!!!

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de ceva vreme am probleme la oprirea motorului...

1tremura cand il opresc

2se aude un sunet metalic, un tzacanit

problemele au aparut amandoua odata, deci cred ca e vreo legatura intre ele

si inca ceva: am observat pe cureaua de distributie niste crapaturi verticale, superficiale, cu lungimea de aproximativ 5 cm.cureaua e schimbata de aproximativ 40000 km...o fi de calitate proasta...are legatura cu cele 2 probleme?

motorul este un alh si se aude perfect atat la relanti cat si in timpul mersului...probleme sunt numai la oprire

Modificat de BoZo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca functioneaza shut-off valve-ul corect. Valva este localizata chiar langa egr sie ste actionata de un pistonas vacuumatic negru. Cand opresti motorul acel pistonas ar trebuii sa fie actionat pt cateva secunde. In cazul in care vacuum vine pe furtun si pistonas actioneaza insa functioneaza pe o cursa ff mica atunci e posibil sa ai murdara galeria de admisie din cauza egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti capacul de plastic de pe motor si localizezi valva EGR(in ea intra furtunele de aer alea mari, iar in partea superioara are o capsula mare metalica).

Din corpul ei iese o parghie ce are pe ea o tija de plastic care duce la o capsula vacuumatica neagra.

Cu motorul pornit cobori parghia ca si cum ar fi actionata de capsula vacuumatica. Motorul trebuie sa se opreasca. Urmaresti sa se miste usor, sa nu agate. Daca merge greu, ai mizerie in EGR si trebuie curatat.

O alta cauza la oprirea cu trepidatii e de la volant, dar sa nu ne gandim asa departe.

Tibi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o diagnoza vagcom

daca ai codu

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

este exact ce au zis colegii mai sus

remediu:repozitionarea furtunului sarit sau mai mult ca sigur unul dintre cele doua fire care pleaca din mufa este intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul a explicat ff bine ce trebuie facut. Ca sa iti faci o idee despre ce tre sa cauti si sa faci am atasat o poza de pe tdiclub.

post-4525-1221035661_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru explicatii.o sa umblu pe acolo si revin cu rezultate.

ps: in vag-com nu am nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acolo era problema...

deci rezolvare : curatat egr ; rezultat:ambele probleme au disparut

Sper sa fie util si pentru cei care mai au aceste probleme!

va multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine a fost un furtun vacumatic crestat. bine ca am observat. am taiat capatul portiunea crestata si acum merge. ms pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ceea ce a spus al bundy. La Octavia 2,2.0tdi am patit sa se strice acea clapeta de inchidere a motorului(sau clapeta de acceleratie,asa scria pe cutia piesei). Toata lumea mi-a zis ca e de la volant. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Scuze de off topic.

Am un prieten cu o cordoba 1,9SDI si de curand i s-a aprins martorul cu motorul galben, a fost cu ea la un mecanic si i-a spus ca ar fi defecta clapeta admisie acceleratie(cod 038128063C) si ca are comanda electrica, se afla pozitionata pe furtunul de la filtrul de aer aproape de intrarea intr-un fel de toba metalica. Ce rol are, sa fie shut-off valve sau egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are rol de oprire motor.... ce fel de eroare a primit.... sigur nu e foarte ieftina valva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La SDI daca nu ma insel, EGR-ul este electric...nu ste controlat prin vaccum. Insa daca e prin vacuum am eu valva de shutt off acasa. Este noua. La mine rosese soarecele un fir :) si am crezut ca este de la ea. (La Non-PD din cate stiu EGR-ul este electric)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e prin vacuum, seamana cu cele cu actionare electrica, insa atunci cand m-am uitat la ea era noapte si nu am putut sa vad daca vine la ea vreo teava de gaze arse, adica EGR, insa o sa ma uit mai bine pe lumina cand ma intalnesc cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa nr.11 e cea care o are pe Coedoba sdi. Daca mecanicul a stabilit corect defectul, ar insemna ca ii sta partial inchisa in mers. Dar cine actioneaza aprinderea martorului, e vreun senzor special pe evacuare, sau ECU face niste calcule in functie de MAF si Load,etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca are un potentiometru de pozitie ....asa stie in ce stare se afla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!