Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

vlahdacoroman

Pare o problema la ecu,poti incerca sa schimbi electrovalva n 239....schimba toate furtunele de vacuum,verifica supapa unisens,verifica firele pana la ecu,daca toul e ok....parerea mea ca ecu nu comanda electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

Îţi propun să verifici cu un multimetru tensiunea la bornele N239 (cu electrovalva conectată nu cu mufa scoasă, cred că trebuie să înţepi sau să dezizolezi puţin firele) cu contactul pus, la ralanti şi la oprire. Trebuie să obţii valorile încercuite de mine. Scrie aici ce obţii.

590edae25ded5_AWXverificaren239.thumb.JPG.627e82ec04ce7559bb16517272cd97a6.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Despre ce ax vorbesti?

La ultima revizie, meseriasii de la Avia Motors mi-au pus cu 300 ml ulei in plus....

Poate fi o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

clapeta respectiva are un ax,daca are joc cu timpul intra ulei la placa electronica,si de aceea se arde defect intalnit des la BKD(dar si la alte marci gen Opel),dar e valabil la toate motorasele V 157 chiar  si la motoarele common rail(cum ai tu).

E greu de spus daca uleiul peste nivel cu 300 ml produce astfel de efecte,dar cert e ca presiunea din carter se va mari, lucru nu tocmai ok,posibil sa intre mai multi vapori de ulei in admisie din carter.

Data viitoare sa fie exact dupa joja nivelul,sa vedem pe viitor...oricum in admisie se gasesc vapori de ulei,dar trebuie avut grija sa nu marim presiunea din carter cu un nivel ridicat de ulei.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Azi am dus masina din semnatura la mecanic pentru curatare clapeta acceleratie (piesa dintre egr si furtunul negru gros).

Dupa curatare a montat la loc dar a uitat sa cupleze ceva mufa care intra acolo.

Am circulat asa o zi prin oras. Are ceva?

P.S. am observat o trepidatie la oprirea motorului. E posibil sa se fi defectat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidațiile la oprire sunt din cauza mufei necuplate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din cauză că nu mai are cine să comande închiderea clapetei la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers la mecanic, pus mufa la loc, trepidatiile au disparut. Momentan e curat pe-acolo fara scurgeri de ulei. Multumesc pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt proaspăt deținător de Golf 5 2.0 TDI 140 BKD 2006 și întâmpin următoarea problemă:

Când opresc motorul se smucește violent de parcă ar da sa iasă afară din compartiment.

Ce ar putea sa fie?

Am făcut o scanare cu vcds la un prieten și nu are erori.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil tampoanele antibalans din spatele motorului. Sunt doua bucati x 70 lei (Lemforder), manopera o sa fie relativ scumpa pentru ca trebuie demontat persoul pentru schimbarea lor si trebuie asezate cu grija ca sa nu le sparga carcasa. Trebuie verificate si celelalte tampoane, care sunt mult mai scumpe (250-350 lei) dar relativ usor de inlocuit. Daca motorul se balanseaza fata/spate, cum ar veni sa se roteasca paralel cu axa rotilor e de la tampoanele antibalans. 

Daca scutura si dupa ce rezolvi problema cu tampoanele, e posibil sa iti bata volant. Nu are niciun rost sa faci diagnoza in cazul asta, nici tampoanele nici volant nu au treaba cu diagnoza.

Modificat de all24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil clapeta de cut off nu functioneaza corect. Demonteaz-o si vezi daca culiseaza usor. La tine banuiesc ca inchide, dar nu ramane in pozitia inchis si redeschide un pic sau sau mai mult si intra aer in motor iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut

din weekend-ul asta m-am ales si eu cu problema smucitului la oprirea motorului. coincidenta face ca tot atunci mi s-a aprins si martorul de check engine.

am facut o scanare cu vcds-ul si am obtinut urmatoarea err:

1 Fault Found:
5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [236] - Implausible Signal
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 102768 km
                    Date: 2018.11.24
                    Time: 17:50:59

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 82 °C
                    Intake air temperature: 17 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.660 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 0.0 mg/stroke
                    Throttle valve adapter: specified value: 0.00 %
                    Throttle valve adapter: actual value: 4.86 %
                    Throttle valve adapter: offset closed: -9.58 %
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 0
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 0
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 55
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 2
                    Throttle valve adapter: uncond voltage actual value: 1028.0 mV

Readiness: 1 1 0 0 0 

 

am sters eroarea sa vad daca mai apare si nu a mai aparut desi am mai facut cateva drumuri (prin bucurestiul vietii), dar smucitura de la motor a ramas si nu-mi pare prea ok.

din ce-am mai gasit pe net, banuiesc ca e tot de la clapeta aia minune. trebuie curatata? daca da, stiti daca se face in service operatiunea asta sau trebuie sa gasesc un mecanic?

 

multumesc pentru raspunsuri.

numai bine!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune, te rog, daca e vreo pb daca mai merg cu ea asa cateva zile pana gasesc programare la vreun service sau macar vreun mecanic disponibil?

in afara de smucitura aia de la oprire, masina merge foarte bine ...

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat prin curatarea clapetei si readaptare... acum se opreste motorul lin, fara zgomote supliemntare sau alte smucituri :)

 

numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

Si eu am problema asta cu un Golf 4, cand opresc motorul acesta se scutura.

Ieri am facut urmatoarele operatiuni:

1. Am schimbat EGR-ul cu unul nou (Pierburg) - din cel vechi prelingea ulei

2. Am schimbat Separatorul ulei (epurator) + furtunasul care pleaca din el

3. Am dat jos intercoolerul si l-am curatat de ulei (avea cam 200ml-300ml in el - prima curatare de cand am masina)

4. Am verificat furtunurile cu vacuum  (o parte din ele sunt noi, restul sunt cele originale)

5. Am facut o scanare cu VCDS si nu am nicio eroare

De precizat ca anul trecut in Septembrie (2018) am schimbat cei 3 suporti motor/cutie de viteze.

Care ar putea fi cauza?

Modificat de iAlec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu 2 filmulete legate de postarea de mai sus:

https://streamable.com/8htev

https://streamable.com/n6iwk

La sfarsitul primului video dupa ce motorul s-a oprit se mai aude ca si cum s-ar invarti ceva (cu castile se aude mai bine).

S-ar putea sa ai dreptate @jhonutz si sa fie volantul de vina. Masina are 318.000km si nu i-am schimbat niciodata kit-ul, nici macar la ulei nu m-am uitat.

Modificat de iAlec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor!

Am si eu o eroare la al meu Passat B6 2008, 2.0 TDI 170 CP. BMR, DSG

012600 - Control clapeta dirijare admisie

           P3138 - 006 - deviatie de reglaj - intermitent

Oare este vorba tot de clapeta acceleratie? , sau de la ceva care da  comanda clapetei? Motorul se opreste/porneste  normal, fara zgomote, smucituri, trepidații, ralanti  normal, dar in mers, pe la 1700-1800 rotatii doar in accelerare mai puretnica  treapta 3-4, se simte o usoara trepidatie in toata masina, cand ajunge in treapta 5-6 merge normal. Si nu tot timpul si nici nu-mi dau seama, rece/cald la fel , cand face cand nu.

Oare ce ar putea fi? Multumesc !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!