Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Problema: se ia un golf 3 din anul 1994, monomotronic, 1400cmc. Dupa 20-30 de km rulati continuu, la apasarea acceleratiei in forta, masina nu mai accelereaza ci se manifesta ca si cum as apasa frana. Senzatia e ca si cum ai schimba viteza dintr-o treapta superioara intr-o treapta inferioara la coborarea pe un deal(frana de motor). Cand apare problema, in relanti masina ajunge undeva la 700RPM(normal ar fi 800RM), in rest este tot timpul pe la 900-1000RPM-sa fie din cauza frigului de afara? Daca opresc masina si o las 10 secunde totul revine la normal. Se pare ca daca nu accelerez si merg constant nu am nicio problema, in schimb la o depasire e chiar groaznic. La tester nu a aparut nicio eroare. De unde poate proveni problema? Multumesc anticipat pentru ajutor.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

futune de vacuum, am patit o chestie asemanatoare la un g3 1.6 ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea de ne-expert e ca face amestecul prea bogat cand o calci. Probabil un log in mers cu vag com-ul verificand timpii de injectie ajuta la ceva. Oricum, asteapta si o parere de la experti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica filtrul de benzina, eventual schimba-l daca stii ca nu e schimbat!

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina isi revine dupa ce opresc motorul 10 secunde... eu zic ca nu este filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce s-a mutat problema mea in acest topic. Nu e vorba de acceleratie cu intreruperi, e ca si cum ai apasa acceleratia si frana in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a aparut si mie o problema la masina dupa un drum scurt in care a mers normal,am ajuns acasa si inainte sa o opresc am zis sa o accelerez un pic pe loc sa ascult toba (mi se desfacuse acum o luna un colier si se auzea cam tare,dar am rezolvat asta).Si accelerand eu mai brusc am observat ca se tot ineaca la inceput si deabia dupaia urca normal in ture.M-am tot jucat cu acceleratia sa vad care e treaba, iar dupa 2 min de joaca daca acceleram brusc se ineca si murea motorul.La relanti merge rotund motorul si daca accelerz treptat nu are treaba,dar daca pun dintr-o data piciorul la fund moare...

Oare ce s-a stricat?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când moare motorul scoate şi ceva mai mult fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat,dar mirosea un pic a benzina nearsa in jurul masinii,deci presupun ca a iesit ceva fum.

Isi revenise oarecum cam la 30 de min,cand am incercat iara sa o accelerez....zic oarecum, pentru ca tot avea o fractiune de secunda ezitare cand apasam brusc pedala.Ieri am dat corpul injector jos si am curatat pe acolo (era destul de uleios),dar clapeta de acceleratie se prezenta bine.Am facut si o readaptare a clapetei,metodata cu scosul bornei,am verificat bine fisele si merge bine acum din ce am probat pe loc,ca nu am apucat sa fac un drum cu ea.

Poti sa continui daca aveai ceva de spus la faza cu fumul,orice sfat/idee e binevenit chiar daca acum functioneaza bine masina,dar sa stiu ce sa verific data viitoare.Multumesc

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am întrebat de fum pentru că dacă scotea fum sau miros de benzină nearsă înseamnă că problema este la clapetă (nu are aer suficient).

Dacă nu scoate fum sau miros de benzină nearsă atunci probabil problema ar fi fost la pompă, regulator de presiune sau injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv :) din cate vezi sunt tot prin topic-urile astea... problema persista si e in genul celei de mai sus. Astazi am verificat si pompa de benzina, am pus alta si la fel face :( Am fost la Arad la un service si un baiat de acolo a vazut ce figuri face, a dat avansul mai mic, s-a mai jucat cu ea si a facut urmatoarea chestie: vazand ca nu accelereaza cum trebuie, a strans cu un patent furtunul de retur, culmea, se accelera ca una noua :) cum il lasa, cum incepea sa faca iar figuri. Astazi am luat alt termostat, ceva frantuzesc, antigel si apa distilata, sa pun in instalatie, astfel sa urce si la mine apa la 90 de grade. Maine il pun si vad cum se manifesta cand e apa la 90, mi-a si spus un mecanic ca risc sa stric pompa de apa daca nu am antigel deloc... nu stiu cat e de adevarat dar le-am luat ca sa fiu eu impacat. O sa incerc sa pun vechiul corp de injectie, cel care a fost pe rosia mea, poate trebuia sa schimb doar motorasul pas cu pas si, eventual, clapeta de acceleratie. Incerc sa pun injectorul si regulatorul de presiune de pe vechea injectie. Cu proxima ocazie, schimb toate furtunele si furtunasele alea de la injectie... imi vine sa plec in lume...
Va salut :) numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să mă mai documentez un pic să văd de ce în loc să ajungă benzenul la injector ajunge pe retur că acu nu-mi dau seama.

Cred că are dreptate mecanicul. Eu ştiu că regula zice că dacă schimbi ceva pe la răcire (radiator, termstat, pompă şi ce-o mai fi pe acolo), trebuie schimbat antigelul deoarece el conţine nişte substanţe care se depun pe piesele pe unde circulă, pentru protecţia lor şi un antigel folosit deja nu mai conţine aceste substanţe. Să respecţi proporţiile antigel/apă şi dacă la roşia ta se pune roz (să se asorteze :D ) îţi recomand Hepu. Or fi bune şi altele dar eu la bestia mea din ăsta folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca ma incadrez in descrierea ta, referitor la miros de gaze nearse si fum (uneori). Si am mai uitat sa mentionez ca am schimbat (doar de proba) computer-ul de bord si nu am sesizat nicio imbunatatire. Referitor la computer, ma gandeam ca o fi "obosit" sau cine stie ce comenzi aiurea poate sa dea. Diagnoza nu i-am mai facut, toti mi-au zis k e model vechi din 93 si la ce simptome are, nu merita sa incerc ca nu fac nimic (doar dau banii aiurea, cu alte cuvinte).

Am luat si un colier sa "sugrum" putin returul pana ii dau de cap, sa ma pot folosi de rosia mea in deplasarile urgente. Sper sa nu ii fac mai rau prin asta.

 

Off topic: Am luat 3kg antigel si 3l apa distilata. Antigelul e Glicosam ALU (unguresc), termostatul e Vernet (frantuzesc), masina e nemteasca si soferul e roman  :D ca la circ.

 

Mare multumire pentru tot ce faci!

Modificat de DEY_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine te-a sfătuit să nu faci diagnoză te-a sfătuit prost, dar într-un fel au dreptate pentru că nu sunt prea mulţi care să ştie să facă diagnoză chiar dacă au în braţe un vagcom, din lipsa documentaţiei sau din lipsa cunoştinţelor. Diagnoza înseamnă să determini efectiv cauza nefunţionării nu doar să vezi dacă are erori (multe componente funcţionează în afara parametrilor şi cu toate astea nu sunt stocate erori în ECU).

Eu unul mi-am luat un vagcom 409.1, suficient pentru maşina mea şi îl folosesc de câte ori am chef sau mi se pare că ceva nu este în regulă.

Cred că ai o problemă cu alimentarea de combustibil, presupun că la regulatorul de presiune sau injector. Adică se întâmplă ceva acolo de nu ajunge să fie pulverizată cantitatea necesară de combustibil şi este întoarsă pe retur

La link-ul de mai jos ai partea de alimentare din manualul în limba română, vezi că la sfârşit ai şi un fel de fault-finding, poate îţi mai vine vreo idee.

http://www.filedropper.com/06-sistemuldealimentare

Şi ţi-am mai ataşat nişte documentaţii să vezi cam cum se verifică ceva elemente de prin corpul de injecţie şi cam ce parametri arată un vagcom.

Se vede clar că pentru a-i da de cap ai nevoie minim de vagcom, instrument de măsură, ceva fire cu nişte papuci subţiri să-i poţi băga prin mufe şi un manometru cu furtunurile aferente.

 

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, le-am dat jos, o sa le folosesc cand imi cumpar eu un program. Astazi, de dimineata, am rezolvat problema :D se accelereaza ca inainte sa am probleme :) Cum injectia care am pus-o m-a costat 50 de lei si injectia mea la schimb... astazi am luat alta injectie (completa) din alta parte... 200 de coco ma costa, am pus-o pe masina si merge, multumesc Lui Dumnezeu. O am in probe, fac vreo 2-300 km si apoi dau banu' :) Oricum, mi-a ramas motorasul pas cu pas (care a tinut si e bun), 2 injectoare (sper sa nu fiu nevoit sa le mai incerc) si corpul injectiei cu clapeta de acceleratie. 

Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

O sonda lambda poate afuma bujiile ? masina nu prea se accelereaza ma cam rog de ea si ma gandeam ca poate fi de la sonda lambda pentru ca am desfactu-o si pare sa fie neschimbata de cand e masina 95 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să zicem că o sondă defectă poate genera un amestec mai bogat, dar eu cred că ar trebui să verifici întâi partea de aprindere. Bujiile şi fişele de acum de câţi km le ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca amestecul este prea bogat se cam afuma bujiile.Right?

 

Asta dupa ce verifici ce a spus colegul lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Să zicem că o sondă defectă poate genera un amestec mai bogat, dar eu cred că ar trebui să verifici întâi partea de aprindere. Bujiile şi fişele de acum de câţi km le ai?

Fisele le-am masurat cu multimetru si sunt ok , bujiile nu au nici 3000 de km ,bobina am schimbat-o crezand ca e de acolo problema dar nu e , capcul de deloc e ok si luleaua la fel , si am zis ca ar putea fi din sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Acum să vedem de ce poate fi amestecul prea bogat. Cauze probabile ar putea fi: sonda lambda, unul din senzorii de temperatură cu probleme (cel de aer sau cel de combustibil), regulatorul de presiune a combustibilului, senzorul de poziţie al clapetei. Având în vedere că nu se accelerează s-ar putea ca problema să fie pe la clapetă (vezi care este starea pe acolo), vezi şi rezolvarea de mai sus a colegului DEY_tm pentru aproximativ aceeaşi problemă.

Văd că ai multimetru, aşa că ţi-am ataşat cam ce se poate verifica cu el. Şi dacă umbli pe la corpul injector ţi-am pus o schemă să nu-ţi rămână ceva când îl pui la loc :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna tuturor am un golf 3 si de ceva vreme intruna ma maninca mai intii mi sa oprit  si nu mai puteam pleca de pe loc am schimbat senzorul de temperatura si a mai mers citeva zile dupa aia iarasi a inceput la fel am schimbat capacul de delcou si nu se mai opreste si pot pleca de pe loc dar acum problema e alta nu mai trage ca inainte si consuma  foarte mult iar pina ajunge apa la 90 grade merge  sacadat.daca a mai intimpinat cineva asa ceva rog mult sa ma ajute si pe mine cu un sfat.

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat sonda lambda? clapeta de acceleratie curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat sonda lambda se verifica numai pe vag-com nu?iar clapeta de acceleratie am ridicat capacul de la carburator si mam uitat la ea mi-sa parut curata nu am putut vedea bine pentru ca are pesa aia cu mufa deasupra plus de asta nustiu cum si cu ce se curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimband capacul de delcou ,ai pus fisele de bujii in ordinea corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!