Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor,la fel am patit si eu cu vento...accelerate cu intreruperi,smucituri si tot felul,dupa un timp imi cobora relantiul la 500 si murea motorul iar ultima oara ramanea turat la 2000 de parca era avion.REZOLVAREA:saptamana trecuta am schimbat carburatorul cu tot cu senzori si se pare ca motorasul pas cu pas era bulit iar acum merge perfect.

Off topic:pt cei din jud Arad daca are cineva nevoie de un carburator cu tot cu senzori...lasati un pm si ne intelegem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa ma joc acolo , regland ala.. lam pus in asa fel incat sa mearga rotung si bine ( zic eu ) .

am incercat faza cu consumu sa vad... am alimentat plinu am fost de mam plimbat 100 de km . 30 exterior si 70 in oras. in aia 70 sa zic foarte putin mam dat la ia la " impresii " in rest mers normal nu fugareala nu nimica. am fost de am alimentat de la aceasi pomba la fel pana a sarit pistolu . sa oprit la 8 litri. nustiu o fi ok nu o fi . ascult pareri pro si contra. acum.... parca tot nu fuge :| am incercat sa o fac pe loc sa scartaie... turata in 4000 treapta 1 luat picioru dupa ambreiaj... nu scartaie neam ...:| am zis ca dus discu poate nah .... tras frana de mana si plecat cu treapta 1 ... trage masina dupa mine :|" ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_golf3-1.9tdi

Buna !

Pot sa spun ca si eu am o problema asemanatoare cu a voastra dar nu pe latura de benzinare :icon_cheesygrin: .

Am un Golf3 1.9 TDI 1Z '94 si recent am schimbat popa de injectie ca a inceput sa imi arunce motorina pe la ceva garnituri si oricum era pe duca....asa ca ...alta clar.

Problema mea este ca inainte cu pompa veche doar in treptele 4 si 5 nu urca mai mult de 3000 ture cu pedala in podea,nici pe autobanda nu urca, in 1 ,2 si 3 manca asfaltul pana la rosu [undeva la 4500 ture], dupa ce am schimbat pompa tot de pe un 1Z ,pe care lam probat inainte sa cumpar pompa[excelent mergea], tot aceleasi simtome le am :tuktuk: :icon_cry: .Turbina lucra excelent baga presiune de ar sparge furtunele daca ar putea :winter: .

In plus am schimbat Valva de deschidere Turbina si Debitmetrul de aer.

Rog tare mult daca a patit cineva asemanator sa imi zica ce sa fac ,

Heeeelllp !!! :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai schimbat pompa de injectie si debitmetru aer, singurul lucru pe care mai poti schimba ar fi injectoarele ( unul sau mai multe! nu stiu exact cate injectoare sunt la tipul tau de motor).

Dar le schimbi degeaba! Un motor din 1994 nu mai are aceeasi compresie ca la prima tinerete. De curiozitate in treapta 5 la 3000 de ture ce viteza ai? (aproximativa). Eu intuiesc undeva pe la 140 km/h. Mi se pare ok pentru o masina din 1994.

Nu sunt ironic deloc. ( departe de mine acest gand). Spun doar niste lucruri obiective. Deci, no offense.

Daca tu vrei sa ajungi la 4500 de ture in treapta 5 , poti incerca sa schimbi masina. Serios vorbind, ca nu am chef de glume pe tema asta. Am fost si eu cat de cat nemultumit de performantele unei masini mult mai noi, tot diesel, tot VW. In treapta 5 nu trecea de 4300 de ture. ( probabil era super limitata electronic sau problema cu compresia- explicatie data de mai multe persoane pricepute in domeniul auto).

Bafta!

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Golfu meu accelereaza cu intreruperi. Intrerupe in sarcina.Am problema de mai demult dar doar acum am aflat cauza. Se pare ca e o problema de aprindere. Am exculs alimentarea.

Imi afisez problema aici in speranta ca cineva a mai avut aceasta problema si poate sa imi spuna rezolvarea.

Seara, pe intuneric, daca ma uit la motor si o turez ceva mai tare gen 3-4 mii se vad scantei pe fiecare fisa la imbinarea dintre partea de cauciuc si partea metalica ce imbraca bujia. Aceleasi luminite se vad si pe capacul delco unde intra fisele in capac. Nu pare sa piarda scanteia pe nicaieri,(intre bolc si fise) dar totodata nu stiu daca e normal sa se vada, repet, doar cand este intuneric tare.

Nu as vrea sa dau bani degeaba sa schimb toata instalatia. Unii mi-au zis ca ar putea fii de vina bobina. Nu stiu ce sa zic...Am masina de 3 ani si nu am schimbat nici bujii, nici capac delco, nici fise, nici bobina. Cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bujii, capac delco, fise, bobina. Sa stii ca astea se mai schimba din cand in cand.

Capacul delcou si luleaua sunt cele mai ieftine, apoi bujiile, bobina si fisele.

Eu zic sa incepi cu bujiile ca sigur sunt uzate, apoi capacul delcou si fisele. Bobina nu cred ca e cazul. Aia crapa deodata.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. O sa incerc. Totusi as vrea sa stiu raspunsul la: " daca ma uit la motor si o turez ceva mai tare gen 3-4 mii se vad scantei pe fiecare fisa la imbinarea dintre partea de cauciuc si partea metalica ce imbraca bujia. Aceleasi luminite se vad si pe capacul delco unde intra fisele in capac. Nu pare sa piarda scanteia pe nicaieri,(intre bolc si fise) dar totodata nu stiu daca e normal sa se vada ..." .

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si luminitele alea ce crezi ca sunt? Nu au voie sa apara, sunt descarcari parazite de inalta tensiune. Fa ce ti-a zis taz21 mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt conturnari ale izolatiei fiselor, deci schimba fisele. Cred ca si capacul delco are microfisuri, deci si scanteia nu e ok de aici si intreruperi. Sa pui si bujii conform cu specificatiile producatorului. La urma fa si un reglaj al avansului cu stroboscopul. Sa schimbi si luleaua o data cu capacul delco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu ce i-am zis? Dar el nu, ca batman, batman.

Just kidding.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii da el de capat pana la urma, daca asculta, bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
sorin_golf3-1.9tdi

Sault.

Ionutzz scuze de marea intarziere.

Da ai dreptate cu viteza maxima la mine, cu a 5-a la 3000 de ture am undeva la 140km/h.

Compresia e buna am testato cu VAG-ul.

Turbina lucra.

Nu consuma ulei.

La forja scoate fum normal [nu il fac pe cel din spatele meu carnacior :lol:]

Injectoare curatate.

Nu am erori la ECU.

Porneste excelent la rece.

Mai ramane doar EGR sal curat si sa vad daca lucre bine pistonul cu pirghile de langa turbina si apoi revin cu un raspuns :).

Si cel mai inportant Ionutzz : Stiu de gluma ;) poti sa zici cum iti place ca inteleg ca sunt vechi masinile astea, dar am pasiunea asta ca sa le fac sa merga apro cum erau ele tinere :D . Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My friend in conditiile date concluzia e una singura: masina ta e "ok" nu are nimic.

Apropo de EGR, la un motor 1.9 TDI BKC 2004 cu EGR-ul stricat masina respectiva tragea absolut la fel. Chiar sunt curios sa vii sa ne spui ce se intampla dupa curatarea EGR-ului. Din proprie experienta iti spun ca nu sa fie nici o diferenta.

Multa bafta si ma bucur ca stii de gluma. Cu schimbatul masinii am zis-o mai in gluma,mai serios. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! ''aer parazit in sistemul de admisie,semnal traductor altimetru,presiune colector admisie'' asta mi a aparut dupa o diagnoza cu vag comul.iar acul de la turorometru oscileaza dar nu cu mult iar cateodata parca clapeta de acceleratie e blocata pt ca apas acceleratia si nu se tureaza deloc.:)) sunt prea multe dar daca are cineva vreo idee va rog nu ezitati sa o impartasiti! multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage aer fals pe la unul din furtunele de vacuum, verifica sa nu fie crapate furtunele de aer care intra in clapeta de acceleratie. Tot aici verifica si daca nu ia aer fals pe sub clapeta, poate aceasta joaca sau are garnitura crapata acolo unde este fixata pe blocul motor.

Traductorul ala de presiune vezi ca se afla sub clapeta de acceleratie, poate are vreun contact imperfect in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Saluti la toti.Am si eu o mica problema la golfuletul meu 1.6 abu,are mici intreruperi in sarcina de exemplu in treapta a 5 a cand o calci,nu trage cum trebuie ce ar putea avea?la relantiu merge foarte bine nu are fluctuatii,merge rotund motorul.Am schimbat si filtru de benzina am zis ca poate ii de la filtru,dar tot asa.Se poate sa fie din avans? :beer:

Modificat de sergiu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Posibil sa fie de la avans,mergi intr-un service sa ti-l regleze cu un stroboscop ca asa dupa ureche e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O reglat un prieten avansu cu pistol deala ce se pune pe plus si pe minus si pe pistonul 1 se poate sa nu fie bine? :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult uzura motorului.Eu l-am reglat cu stroboscopul sa bata cu semnul de pe volant insa nu tragea deloc.Unde l-ai reglat in Dej?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in Dej,motorul merge rotund sta foarte bine la relantiu,daca fac un semn pe delcou si sa il misc un pic s-ar putea sa mearga?Nu are intreruperi mari. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare...

Am si eu o hiba la golful legata de treaba cu acceleratul cu intreruperi.

Problema o am de vreo 2 ani, si se manifesta in felul urmator:

- masina este lenesa

- accelereaza greu

- cand trec de ~2000 rpm se innoada dupa care isi da drumul

- se innoada cand intra in sarcina

Ce am schimbat:

- bujii, capac delco, flasa clapeta, filtru benzina

- s-a realizat o curatare a clapetei de acceleratie (care era curata dealtfel, foarte putin afumata) cu spray de carburator

- toate mufele au fost curatate cu spray de contacte, inclusiv fise si bujii

Ce am observat:

- masina are perioade cand nu acceleraza cu intreruperi si merge perfect

- daca intrerup alimentarea de la baterie si o las putin, iara nu mai face probleme pentru cativa km

- incepe sa intrerupa usor, la sarcini relativ mari...dupa care in urmatoarele zile tot mai rau face pana ajunge de face chiar si la plecare de pe loc. (in fiecare trapta de viteza)

- pe tester nu am nicio eroare (doar senzorul Hall cand motorul este oprit)

- relantiu constant, fara trepidatii, accelereaza instant cand stau pe loc, fara intreruperi

- cosum normal ~ 6% afara ~9% oras

- nu pierde scanteie (verificat pe intuneric)

Am tot citit pe forum...dar nu am gasit o rezolvare exacta...

motor 1.8 ABS 92'

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa faci un log in mers si sa urmaresti parametrii in conditiile in care face figuri.

In rest in afara de ce ai verificat mai pot fi de vina: injectorul , senzorul de pozitie al clapetei, releul de benzina, presiunea de combustibil.

Totusi avand in vedere ca isi revine dupa ce iei borna inclin sa cred ca este ceva pe la un senzor sau ECU.

Dar un log in mers este sfant :icon_thumleft:

Daca te joci cu vag-ul pe acolo ti-am atasat cate ceva. Ce este interesant este ca la ABS-urile pana in 93 ECU memoreaza niste setari care se pot sterge

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
dobrecocosmin2006

aceeasi problema o am si eu ... cred ca este de la axul cu came :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

releul de benzina este cumva in zona tabloului de sigurante? mi in relanti se tureaza motorul fara sa ating pedala (nu ramane turat ) si aud pacaind ceva releu din zona tabloului de sigurante. Se poate ,ca din cauza releului sa si intrerupa in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!