Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

sincer am doua, unul e folosit ca dop.Primul indica prea mult , iar al doilea prea putin dar in schimb pe amandoua nu erau alte probleme, oricum o sa inlocuiesc , orice sfat e bine venit. Mersi v@sy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai verifica-le pe amandoua.Vad ca ai golf din `93 deci si ceasul de temperatura este pe parghie(se ridica mai greu).Cel mai bine il verifici cu vagcom.Nu are rost sa dai banii aiurea doar ca sa il inlocuiesti.Verifica-l si apoi vezi sigur daca el este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome la masina din semnatura:

- intrerupe doar cand este in sarcina (ex: pe urcare, cand este incarcata mai tare, cand depasesc, cand apas mai tare pedala de acceleratie)

- nu intrerupe tot timpul (de ex am avut aproximativ o luna de liniste in care mergea perfect, dupa care iar a inceput sa intrerupa)

- nu are o regula, intrerupe cand nu te astepti, pot sa depasesc fara probleme, sau poate sa ma zguduie bine...

Daca merg babeste, cu sfert de pedala de acceleratie nu am probleme, eu zic ca intrerupe doar in sarcina....

pareri? si eventuale solutii... Va multumesc!

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este din alimentarea cu benzina, sau ai apa in benzina, asa pateam cu apa din benzina si cand ii dadeam mai tare incepea sa imi dea in nas ca si cum intram in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, apa in benzina din cauza furnizorului?(eu iau de la Petrom ) Sau din cauza ca se face condens sau stiu eu in rezervor?

Deci, repet treaba cu intreruptu' in sarcina nu e regulata, doar din cand in cand.

Daca ar fi pompa de benzina, la fel ar fi simptomele?

Sau e problema pe parte electrica...senzori...etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu cheltui prea mult ar trebui sa cureti rezervorul si sitele de la pompa de benzina, sa scoti si filtrul de benzina si sa il cureti dar ar fi de preferat ca acesta sa il schimbi cu unul nou, mai verifica si filtrul de aer, sa il cureti bine ( bineinteles de preferat ar fi sa pui si aici unul nou ( la ce praf este la noi in Romanica este de preferat ca acest filtru sa il schimbi cam de doua ori la un schimb de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema printr-o resetare clasica a clapetei de acceleratie (metoda cu bateria scoasa), si in plus am luat fiecare mufa si le-am dat cu spray de contacte, si cu acelasi spray am dat si pe bujii, la contactul cu fisa. Si nu se mai innoada, nu mai intrerupe. Acum sa vedem cat tine minunea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sa nu mai deschid alt topic scriu aici.

golf 3 . motor 1.4 aex 44kw.

masina nu mai trage si consuma cam mult.

am incercat tot felu de variante sa vad scartaie nu scartaie cauciucurile , fuge la drum intins sau nu , si alte prostii .

turata pe loc cu treapta 1 , dat trumu la ambreiaj face simplu scartz adica abea sal auzi si sia pierdut vlaga...

la drum intins abia urca in viteza . de la 120 deja papa , ma rog de ia , daca vreau sa o fortez sa urce mai sus , urca foarte lent insa imi da cate un tremurat ca si cum intrerupe motoru , trage apoi nu mai trage si tot asa in reprize / zgaltaieli....

treapta 2 nici atat nu trage ,

cand vreau sa o forjez sa o fac sa fuga parca trage in gol asa... la drum intins tot asa cu treapta 5 urca in viteza la fel chiar daca apas pedala tare sau o apas lent... aceasi urcare lenta... de depasire nu punem vorba ca nu am curaj :D

buji , filtre aer si benzina schimbate recent, nu scoate fum , nustiu ce sa zic altceva... daca are cineva ceva de spus ascult... mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu prima ocazie. De asemenea si un test de compresie ar fi bun cand ai ocazia.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza facuta , a iesit totul bine. cica totul e normal ... testu asta de compresie sa vad undel fac,,,e mai complicat , nu? in rest? alte cauze posile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul la scanteie posibil sa se fi dereglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul de compresie nu e chiar asa complicat. Iti trebuie doar manometrul acela special.

Trebuie sa inlaturi toate bujiile, sa scoti siguranta de la pompa de benzina sau releul (in asa fel incat motoru sa nu fie alimentat deloc cu benzina). Montezi manometrul pe fiecare piston in parte si dai la automat cu pedala de acceleratie apasata la maxim. (sa invarta de 3-4 ori).

P.s. Vezi ca la o diagnoza completa (nu stiu cine si cum a facut-o) se pot vedea valorile avansului.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica 1. Ambreiaj--cu frina de mina pleaca din loc cu vit. 1 sau se tureaza ca..nebuna....vezi ca se poate duce discul de ambreiaj... am motor 1.4 AEX si tot la fel a facut inainte sa-i schimb discul de ambreiaj ( in mers se tura fara sa o fortez asta pe la 85-100 km/h)

Apropo de testul de compresie : fa un test simplu desfa capacul de umplere cu ulei de pe chiulasa lasa-l pe capac si porneste motorul .. vezi daca ,,tremura " sau pleaca de pe capac la cea mai mica accelerare...daca motorul scapa gaze ..(.compresie)...vei afla....restul.....

)

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma interesez caremi poate face acel test de compresie..

avansul al pot regla eu?sau tot pe calculator?

daca stau pe loc cu frana de mana trasa si plec taraie rotile dupa mine. deci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asterix Colegul nostru se referea la lipsa de putere si unele intreruperi nicidecum la ambreiaj.

Nu e nevoie de calculator. Cineva care se pricepe il poate regla fara calculator. Cu calculatorul il poti doar verifica daca estr in parametrii normali.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci care e raspunsul: pleaca cu viteza I de pe loc cu frina de mina sau nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca trebue sa umblu aici. are 2 suruburi din ce am vazut eu . le desfac si al bajbai putin pacolo nu ? :D . sau din alta parte se regleaza ?

unde sunt punctele galbene ..

pleaca cu treapta 1 . trage masina dupa mine .... nu patineaza . o sa incerc maine . deci pornesc motoru si scot capacu de ulei ... :) cald rece cum sa fie ?

post-60828-0-22272300-1318877651_thumb.j

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la testul de compresie : eu am procedat astfel- am adaptat o bujie modificata la strung cu reductie ptr valva de aer ptr camera auto si am aplicat manometrul de aer de compresor auto(are 16-20 atm) si am verificat acasa daca are compresie ...totul a mers ok! dupa mine ...

Domnule ..am zis busonul negru...lasa desenele .....mi-se pare ca ai chef de bancuri.. :lol:

Pentru cultura dumitale ...suruburile incercuite (deflector de aer cald ) au o importanta : daca nu ai deflectorul ....din varii motive-mecanici neindaminatici sau....motorul functioneaza cu aer rece iar ECU va comanda valori ,,ptr soc tras "" adica 1100 de rot/min (sau mai mult ) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU regleaza ralantiul in principal dupa senzorul de temperatura a lichidului de racire. Daca lichidul are 90 si nu ai sistemul de incalzire a admisiei de aer nu este absolut nici o problema. Nu va sta turata masina la 1100 RPM la ralanti si nici mai mult. Va sta ca de obicei 800-900. Singura diferenta este ca masina va trage putin mai bine (uneori insesizabil) dar va creste si nitel consumul.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot regla avansu... fara servis? adica doar din ureche si din surubelnita ? si ce chei mai trebuesc acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie o trusa de imbus si ureche muzicala. In mod normal se regleaza cu stroboscop, dar eu nu am reusit asta din cauza fiselor care nu dadeau semnalul prin izolatia lor si am facut reglajul la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin si eu un Golf 3 CL 1.4 benzina care de cateva zile a mers cu intreruperi, uneori imi si murea motorul in mers alteori pur si simplu isi pierdea puterea si trebuia sa ii fac 2 3 pedale sa isi revina. Ma'm dus azi la un mecanic cu frica ca o sa fie de la pompa de benzina dar mecanicul a zis sa incerc prima data sa schimb filtru de benzina si apoi sa vedem daca mai intrerupe sa nu ne bagam direct la pompa de benzina. Din fericire dupa ce am schimbat filtru care ma costat 40 lei masina merge bine fara intreruperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut si eu dar am ajuns sa schimb si pompa :D

Este bine sa verifici intai lucrurile marunte si apoi daca este cazul sa decurgi la ultima varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa am schimbato in Aprilie, dar filtru nu lam schimbat de cand e masina in tara adica din 2009 si nu stiu nici cand a fost schimbat ultima oara asa ca am zis ca incerc cu filtru ca ori cum ar fi cazul sa'l schimb. Ori cum o sa fiu atent daca mai face figuri ca acuma nu am facut numa vreo 15 km dupa ce am schimbat filtru si nu a intrerupt deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!