Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Este ceva grav daca nivelul lichidului de servo este peste zona hasurata? am mai mult lichid decat trebuie in recipient. Lichidul nu este negru si are o tenta de verzui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, se face presiune mai mare daca nu exista suficient loc liber in vasul de expansiune. De aceea e bine ca nivelul lichidului hidraulic sa nu fie peste maximul hasurat pe joja.

Si eu am avut probleme cu servo, un mecanic mi-a montat un furtun drept in loc de cel original care e curbat in forma de "U", si se strangula, si imi facea uleiul spume, si volanul mergea foarte greu, si in plus suna foarte urat uleiul fortat prin acel furtun si pompa de servo. Un fel de scartait continuu ca si cum ar fi bracat volanul la maxim, doar ca volanul era in pozitia normala, si acel sunet era prezent la orice pozitie a volanului. Mi-a pus si ceva ulei dubios (nu cred ca era ulei de servo) si acum cu frigurile astea, imi mergea al naibii de greu volanul.

Asa ca m-am dus la dezmembrari si mi-am luat furtunul original, si am luat si ulei pentru servo, ATF 220 de la Mobil parca (aprox. 20 RON flaconul de 1L). Am ridicat partea dreapta fata pe cric, m-am bagat sub masina, am desfacut colierele de la furtunul vechi si am scurs uleiul dubios intr-un recipient, era foarte vascos si a durat foarte mult timp pana s-a terminat de scurs de pe instalatie. Am turnat putin ulei ATF 220 si am observat ca e mult mai lichid, si s-a scurs mult mai repede de pe instalatie. Apoi am montat furtunul de servo luat de la dezmembrari, am strans bine colierele cu o surubelnita in stea, am turnat cam 800 mililitri de ATF 220 in borcanasul pentru servo si i-am pus capacul, si am scos apoi joja si am vazut ca e pe maxim. Am pus inapoi capacul si am dat drumul la motor.

Am observat ca zgomotul de la pompa a disparut, si se auzea doar zumzetul motorului. Am dat de volan in stanga si dreapta si am ramas surprins de cat de usor se misca, si nu se mai auzea acel zgomot suparator de la pompa de servo.

Dupa ce am oprit motorul am desfacut din nou capacul de la vasul de servo si am vazut ca uleiul a scazut la jumatea distantei dintre maxim si minim, si n-a mai trebuit sa completez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
paundanielmihai

salut. am si eu o problema:daca vreau sa plec cu masina imediat ce o pornesc,merge foarte,foarte greu volanul cand iau dreapta,dar doar dreapta,stanga merge bine.acest fenomen se intampla pana se incalzeste masina,dupa aceea atat stanga cat si dreapta functioneaza normal.m-am uitat la uleiul de servodirectie - era sub minim,am completat dar nicio imbunatatire arunca uleiul pe langa capac si tot la sub minim ajunge.ma poate ajuta cineva?i s-a mai intamplat cuiva la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
paundanielmihai

revin cu o alta problema ce ma macina:de curand va intrebam ce poate sa aiba servodirectia de nu mergea cand era motorul rece;am schimbat pompa(cu alta noua),am schimbat cureaua,am verificat fiecare furtun si furtunel si ce credeti?acum merge ingrozitor de greu oricand(cu motorul rece nu functioneaza deloc).nu pot sa imi dau seama ce are.va rog sa ma ajutati care stiti.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea merge incredibil de usor. Parca era un pic mai tare inainte...Ma insel? sau asa trebuie ea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa aiba legatura faptul ca e motorul rece. Incearca atunci cand stai pe loc si ai motorul rece, sa tii masina turata pe la 2000 de ture din acceleratie si sa virezi sa vezi daca face la fel. Eu am fluctuatii puternice la relanti si de multe ori sta pe la 350-400 de ture. In acele momente si mie imi merge mai greu volanul si stiu sigur ca e de la turatia mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paundanielmihai

Am incercat si cu motorul turat si nicio imbunatatire;functioneaza la fel adica ingrozitor de greu.nu imi pot inchipui ce poate sa fie!pompa noua,curea noua,ulei nou,dar merge mult mai greu decat inainte.ajutati-ma cu pareri va rog!multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ai bagat in ea ?

E la nivel ?

Cu geometria cum stai ? Ce roti ai pe ea ? (jante si cauciucuri) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paundanielmihai

Am bagat in ea ulei de servo de culoare verde,norma g004000,nivelul este intre minim si maxim.

Cu geometria-acum am venit de la service

Am pe ea roti pe 15(jantele originale de gti) si cauciucuri de iarna 195/60/15.

Ideea e ca acum dupa geometria facuta parca merge un pic mai bine dar doar cand iau stanga de volan;cand iau dreapta merge greu si parca ar tine ceva,scapa,iar tine.Din ce am citit si am mai intrebat, caseta de directie are niste supape care lasa sa circule uleiul si e posibil ca alea sa fie deteriorate.Nu stiu daca pot gasi kit de reparatie,si daca contine acele supape sau garnituri.ma puteti ajuta cu informatii?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa schimbi flansele de pe fata (care au un rulment care permite amortizorului sa se invarta cu roata) poate se mai imbunatateste ceva. Rulmentii aia pot fi o cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat in ea ulei de servo de culoare verde,norma g004000,nivelul este intre minim si maxim.

Cu geometria-acum am venit de la service

Am pe ea roti pe 15(jantele originale de gti) si cauciucuri de iarna 195/60/15.

Ideea e ca acum dupa geometria facuta parca merge un pic mai bine dar doar cand iau stanga de volan;cand iau dreapta merge greu si parca ar tine ceva,scapa,iar tine.Din ce am citit si am mai intrebat, caseta de directie are niste supape care lasa sa circule uleiul si e posibil ca alea sa fie deteriorate.Nu stiu daca pot gasi kit de reparatie,si daca contine acele supape sau garnituri.ma puteti ajuta cu informatii?multumesc

se gaseste kit de reparatie la autokapa dar e 400 ron,parerea mea ca mai bine cumperi caseta la mana a doua ca mai mult de 200 ron nu dai pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paundanielmihai

Am schimbat flasele pe fata si nu se simte nicio schimbare;deci cam ultima varianta este caseta de directie.as vrea sa iau una de la dezmembrari dar sa o pot restitui daca nu e buna sau daca tot merge greu volanul.aveti idee la cine pot apela,cunoasteti vreun asemenea parc de dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dragi colegi! am si eu o intrebare. Pe partea stanga bate ceva la fiecare pornire mai violenta cu volanul virat(zamzaie) si la fiecare groapa(are sunetul de fier pe fier)...mecanicul mi-a zis ca ii de la caseta de directie. Poate sa fie?

Mentionez ca am toate bucsele schimbate, verificate, inclusiv racordul flexibil de la saxofon si toate evacuarea, si tamponul de la telescop.

P.s Burduful de la caseta de directie ii rupta de 1 an.....ce ar fi putut strica? bieleta de directie sau chiar si caseta?

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu ai caseta slaba din suruburile de prindere,zumzaitul ala e clasic la g3..sa te uiti si tu la ulei la servo si vezi cum stai cu articulatia de directie..cap bara si bielete directie.Daca e totul in regula s-ar putea sa fie caseta si vorbeste cu mecanicul daca o mai poate regla stie el de unde ;) acum depinde si ce sistem e trw sau zf.Sa iti faci probleme cand incepe sa curga lichid pe la caseta atunci e de schimbat dar asa vezi si tu poate o rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu lichidul n-am probleme, nu s-a consumat in 3 ani, si nici nu curge nicaieri. Directia merge usor, fara blocari, nu trage in nici o directie. cap bara ii bun, posibil bieleta dusa din cauza burdufului rupt?

p.s mecanicul a reglat ceva pe acolo...totul a ramas la fel....batea si atunci la gropi, s-a intarit directia un pic, atat. Dupaia am reglat inapoi.

Ma enerveaza faptul cu nu stiu care ii problema, nu vreau sa schimb toate piesele pe rand., nu-i loto. m-am saturat de mecanicii incompetenti:(

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti-a gasit burduful rupt la bieleta...e clar aia iti bate.TI-A INTRAT MIZERIE..APA NOROI LA EA SI SA DUS. ;)

Modificat de v@sy
se poate si fara Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt raspuns.

deci bieleta ii dusa, dar din aceasta cauza caseta nu ar trebui sa fie stricata, nu?.....prima data si eu am crezut ca ii bieleta, dar un mecanic s-a uitat si mi-a zis ca ii caseta(eu nu l-am crezut, de aceia am scris aici pe forum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o pb: cand accelerez brusc mi se vireaza volanu singur si imi trage brusc masina un pic intr-o parte...da numa cat calc brusc acceleratia si doar pt o secunda.De la ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

E doar o posibilitate dar ti-ai verificat presiunea in roti in ultima perioada? asa imi facea si mie aveam roata stanga fata mai desumflata si facea exact cum ai descris tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, presiunea in roti e aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca ai duse ceva bucse, roata se misca longitudinal si din cauza jocului pleaca putin in fata si iti trage si masina in directia aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La directie n-am nici o problema de bucse...am facut ITP si-s toate ok acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare care am poate ajuta? la mine cand iau maxim de volan are joc in amandoua partie .dar numai cand iau maxim...si in viteaza pe un drum nici bun nici rau imi trage tare stanga...am facut directia complet am iesit am mers vreo 500 metri tot la fel...cand merg si trag putin stanga dreapta de volan..raspunde bine la comenzi..cineva mi-o spus ca tebuei sa schimb cureau a de servo..stii cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am un golf 3 1994,1600,55 kw,ABU. In ultimul timp se aude un scirtiit cind virez stind pe loc(motorul pornit). De asemenea am observat ca dimineata pedala de la frina e teapana(se inmoaie cind pornesc motorul). Inainte nu era asa.Este vreo legatura intre cele doua(scirtiit si pedala teapana)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!