Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Salutare. La masina din semnatura motor ABS a aparut o defectiune la fulia pompei servo. de fapt la bucsa/lagarul/rulmentul axului fuliei (nu stiu exact ce are acolo). ce stiu sigur e ca fulia are joc in timpul functionarii mai ales la relanti si se auzea la inceput un scartait iar acum un sunet destul de urat (ca niste pocnituri) . a schimbat cineva piesa respectiva? e grea operatiunea? trebuie dat motorul jos sau se poate doar demontand alternatorul si compresorul AC? ca sa nu fac o confuzie, pompa servo e deasupra pompei de apa, nu? :) are ceva daca mai merg asa cativa km?

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de servodirectie se afla dedesuptul pompei de apa. Se demonteaza fara a fi nevoie sa demontezi altceva prin partea de jos a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e vb pana la urma de fulia pompei de apa....la asta se poate lucra in vre-un fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, deci data jos pompa servo sa ajung la cea de apa.... deci service. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu man, la motorul tau pompele se schimba fara a fi necesar sa o demontezi pe una pentru a ajunge la cealalta.Pompa servo este prinsa cu 3 suruburi de suportul sau. Suportul se prinde de blocul motor prin alte 2 suruburi.

Pentru a demonta pompa de apa se da jos alternatorul si suportul alternatorului.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am descoperit de cateva zile ca in momentul in care iau o curba la dreapta sau la stanga si trec peste o denivelare imi suna ciudat la rotile fata.( ca o lovitura ). Dupa ce am luat virajul nu mai suna.

La drum drept si daca sunt denivelari nu se aude nimic.Telescoapele pe fata inca sunt bune.

Ce problema poate sa aiba? Trebuie sa inlocuiesc capetele de bara si bucsele?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa un accident neplacut in care am distrus cam multe pe dedesupt:pompa servo, jug motor,planetara,jante fata spate pe partea dreapta etc.am dus masina la service sa mi-o repare (am zis k nu o duc la orice service de la colt de strada) am dus-o la un service renumit la noi in oras care face si ITP ca am zis ca o sa lucreze mai bine...dar m-au lasat total dezamagit, mi-au pus o planetara mai groasa decat cea pe care o aveam cu burdufu spart:-j. si o fulie pe care am dato eu jos si am schimbat-o.Atasez un link sa vedeti cum era fulia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi planetara poate avea grosimi diferite in functie de producator. Nu afecteaza nimic grosimea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,am cumparat si eu un litru de ulei pentru servodirectie cu norma g00 2000 si as vrea sa il schimb ,daca aveti placerea imi puteti spune va rog aici sau pe privat , ca am citit topicul dar nu-s foarte lamurit . Deci care dintre furtune trebuie desfacut ,cel care vine de la caseta si intra in vas sau celalalt care duce la pompa de servo?

Tot legat de furtune colierele cu care sunt prinse cum se desfac ca am vazut ca nu sunt cu surub ,se mai pot folosi apoi sau trebuie inlocuite?

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa la imbinarea cea mai de jos (la pompa) pentru a se scurge tot uleiul vechi. Cat despre colier e posibil daca il desfaci usor cu o surubelnita sa-l poti strange la loc cu un cleste de cuie dar, mai indicat este sa pui unul nou

Modificat de e13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mai fratilor , pana la urma merge volanul mai usor dupa ce schimbi uleiul sau nu se observa mare diferenta? La ce perioada se schimba uleiul de servo ? Si mie i-mi merge mai greu decat la altele dar am inteles ca e normal la golf 3 asa e directia . Nu as vrea sa dau banii pe ulei si manopera degeaba fara prea mare diferenta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,am cumparat si eu un litru de ulei pentru servodirectie cu norma g00 2000 si as vrea sa il schimb ,daca aveti placerea imi puteti spune va rog aici sau pe privat , ca am citit topicul dar nu-s foarte lamurit . Deci care dintre furtune trebuie desfacut ,cel care vine de la caseta si intra in vas sau celalalt care duce la pompa de servo?

Tot legat de furtune colierele cu care sunt prinse cum se desfac ca am vazut ca nu sunt cu surub ,se mai pot folosi apoi sau trebuie inlocuite?

Imi cer scuze daca ai rezolvat problema deja, dar sa stii ca nu ajunge 1 litru de ulei pentru servo, dupa cate stiu eu iti trebuie 1.7 litri. Sa ai grija sa-l iei dupa specificatii ca o sa mearga aiurea pompa daca pui altfel de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ajunge 1L? aprox 1L intra in instalatia de servo.

Acum depinde, daca s-au mai facut reparatii la servo si s-au pus alte furtune,putin mai lungi sau alt vas atunci intra putin peste 1L.Dar normal intra aprox 1L

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti zic din proprie experienta ca intra vreo 800 ml (am schimbat eu caseta) motor 1,6 abu dar nu cred ca conteaza asta

tu sa nu cumva sa stii capacitatea cutiei de viteza ca alea au 1,7.1,9.si 2 si ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 800 ml am pus si eu, de o anumita perioada la care sa se schimbe uleiul la servo nu am idee, dar e bine de verificat acest ulei. Eu cand l-am dat jos era negru, iar cel nou avea o tenta verzuie si era aproape transparent. Atentie la ce tip de ulei luati, la masina mea tipul de ulei este mineral si culoarea verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este ,multi se gandesc ca trebuie sa fie verde.in realitate este exact cum ai zis tu e trensparent cu tenta de verzui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atentie, neaparat sa fie mineral, nu sintetic sau semisintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru dezinformare, intradevar este suficient 1 litru de ulei pentru servo.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema destul de mare cu servodirectia. Am pierdut tot uleiul din cutie. La un moment dat am observat ca volanul merge greu la viraje, iar pe loc aproape ca nu il pot misca, sau foarte greu. Am verificat uleiul si am vazut ca nu mai am. Practic ce se intampla: in mers nu pierd ulei, dar cand motorul este oprit pierd serios ulei, adica curge intr-una prin partea de jos de langa alternator, langa curea. M-am uitat si acolo mi se pare ca este un fel de robinet - un surub care poate fi strans cu o cheie potrivita. Mentionez ca este chiar langa cureaua de langa alternator. Ma puteti ajuta? Macar sa imi dau seama ce este. Fara ulei merge ca la dacie, dar macar pot ajunge la un service. Si daca merg cu masina fara ulei la servo se strica mai rau ceva? Rog raspuns urgent. cum se intinde cureaua de la pompa servo ?

o pot face personal sau e nevoie de un service auto ?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti merge cu ea asa dar trebuie sa ii dai cureaua de la servi jos ca daca pompa merge asa in gol o sa gripezi rulmentul ala de e in ea. sa nu te sperii cand o sa dai cureaua jos pt ca e pozibil sa nu iti mai mearga nici incarcarea pt ca e comuna cureaua cu alternatorul din ce stiu eu dar temporar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca in mers nu pierzi ulei, punei ulei pana ajungi la sevice.

Fara ulei este exclus pt. ca o sa ai pagube mai mari decat un litru de ulei de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie cu servo. in mod normal volanul trebuie sa se invarta la fel de usor in ambele parti. la mine se intampla uneori ca intr-o parte sa meraga foarte usor iar in cealalta putin mai greu decat normal. de exemplu daca plec mai nervos de pe loc cu rotile virate spre dreapta atunci volanul va merge mai usor spre dreapta si mai greu spre stanga si asa o tine o zi doua sau pana cand repet figura spre stanga. e vreo defectiune sau e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ciudat cum se comporta servodirectia ta. Eu am schimbat lichidul de servo, am pus FEBI (am dat 38lei pe litru) si sunt foarte multumit de cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul are cam un an nu mai stiu ce am pus dar stiu ca nu m-am zgarcit. nivelul e exact ca atunci cand l-am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!