Jump to content

Seat Toledo - Consum Mare - Noxe Foarte Mari


Seat Toledo 1.8 20V 120CP
 Share

Postare recomandată

Seat Toledo 1.8 20V 120CP

Seat Toledo 1,8l 20V, 92KW, an 2000. Euro II

Masina merge impecabil, am schimbat sonda lambda dar nimic, am noxe si mai mari 0,9. Cu sonda lambda veche am luat 0,7.

Am fost pe autostrada, masina se duce foarte bine - am prins viteza de 205km/h si parca mai era loc. De tras trage bine. In carte top speed 200 km/h

Nush ce sa-i mai fac...

Schimbat termostat, se incalzea greu, Acum se incalzeste in 15 min la 90 grade celsius.

Alta problema : temperatura din bord indica fals -> schimbat de 2 ori senzorul de temperatura exterioara, la fel arata FALS.

De unde poate sa fie problema? Verificata pe computer nu a dat nimik, a iesit OK. A mers si un mecanic cu ea si a ramas socat

de cat de bine merge.

Vara - consum 16,8% - mers normal pana la 2500 de ture

Iarna - consum 20.8% - mers normal pana la 2500 de ture

La relanti daca apesi foarte fin pedala de acceleratie si o tii apasata ii scade turatia pana la 560 - 600 ture, sta vreo 20 secunde dupa care

se accelereaza pana la 1300 si revine singura la 780 de ture.

De mers merg vreo 4-5km - dimineata fac vreo 20 min. iar la intoarcere vreo 60-70 min, aceeasi distanta.

Pe traseul asta am scos consumul respectiv.

Benzina Petrom 95 (asa scrie in carte).

Astept sfaturi, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti clapeta de acceleratie.

Consumurile puse de tine sunt instant? Mi se par foarte mari pentru 1.8 125 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Toledo 1.8 20V 120CP

Consumul e facut de la pompa la pompa, nu am computer de bord

Incearca sa cureti clapeta de acceleratie.

Consumurile puse de tine sunt instant? Mi se par foarte mari pentru 1.8 125 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi debitmetrul defect.amestecul este bogat in benzina,de aceea ai impresia ca merge f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Toledo 1.8 20V 120CP

cum verific debitmetrul? pot sa schimb cu un tip care o ocatvia rs, dar cum imi dau seama daca asta e de vina ????

ar putea fi debitmetrul defect.amestecul este bogat in benzina,de aceea ai impresia ca merge f bine.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la debitmetru si vezi apoi cum merge si ce consum are.nu cred ca merge cel de la octavia rs pt ca are turbo si sunt alte cantitati de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Toledo 1.8 20V 120CP

aha, merci pt point, acum de ex. am pus benzina carrera 100 si merge super masina, trage mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Seat Toledo 1.8 20V 120CP

am fost si mi-am curatat injectoarele, masina trage un pic mai bine. acum astept sa termin rezervorul sa vad daca era de la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Seat Toledo 1.8 20V 120CP

s-a rezolvat zic eu, adik am consum de 13,3 in bucuresti, la orele alea imposibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Practic ce ai facut ? Ca si eu in mare am aceasi problema.

Merci.

Modificat de CristiN
renunta te rog la quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cred ca si eu sunt in aceeasi situatie... nu stiu, masina ta e benzinara? cum ai curatat injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine se manifesta un pic diferit.leon 2003 bcb.consum normal,noxe mari,martor aprins la temperatura apei dimineata cand motorul e rece(la prima repornire a motorului martorul se stinge)

s a curatat clapeta,s a schimbat sonda lambda cea dinainte de catalizator,s a schimbat senzorul de temperatura a apei.

am inteles ca o posibila cauza ar putea fi pe langa debitmetrul de aer bujiile sau supapa egr.s a mai intalnit cineva cu acest caz de defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertizorul de temperatura se aprinde la prima pornire din cauza senzorului de nivel lichid de racire din vasul de expansiune.Ori nu ai nivel suficient ,ori senzorul acela(sunt 2 sarme) e murdar.Verifica si remediaza.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
seat_toledo_kde
s-a rezolvat zic eu, adik am consum de 13,3 in bucuresti, la orele alea imposibile.

Salut!

Sunt nou pe acest forum.

Am aceeasi problema cu un Seat Toledo 1.8 20V 92 kw.( consum mare, fum negru, miros benzina la esapament, "check enigine" in bord aprins, mers neregulat al motorului). I-am schimbat ieri sonda lambda, a mers ok 6-7 km dupa care problema a reaparut.

Cum ai rezolvat aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ulei papa? Sunt multe cauze ar trebui totusi sa ne spui daca ai facut revizia de curand?

Salut!

Sunt nou pe acest forum.

Am aceeasi problema cu un Seat Toledo 1.8 20V 92 kw.( consum mare, fum negru, miros benzina la esapament, "check enigine" in bord aprins, mers neregulat al motorului). I-am schimbat ieri sonda lambda, a mers ok 6-7 km dupa care problema a reaparut.

Cum ai rezolvat aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seat_toledo_kde
Salut,

Ulei papa? Sunt multe cauze ar trebui totusi sa ne spui daca ai facut revizia de curand?

Am facut schimbul de ulei in aprilie + filtre. Din aprilie nu a mai fost pornita pana sambata (07.08.2010). Ieri am scos joja...uleiul este la nivel ok, numai ca simt un usor miros de banzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
seat_toledo_kde
Am facut schimbul de ulei in aprilie + filtre. Din aprilie nu a mai fost pornita pana sambata (07.08.2010). Ieri am scos joja...uleiul este la nivel ok, numai ca simt un usor miros de banzina!

Problema cu consumul s-a rezolvat!!!!!

Masina merge super frumos, rotund, este foarte silentioasa, nu mai trepideaza, nu mai scoate fum negru, nu mai miroase a benzina la esapament si cel mai important consuma exact ca in carte! Au fost inlocuite sondele lambda (dinainte de catalizator si cea de dupa catalizator). Prima a costat 650 lei + 120 manopera, iar cea de-a 2-a 380lei + 120 manopera. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am mai auzit ca din cand in cand se impune o resetare a pedalei de acceleratie. Cand o masina functioneaza perfect, dar consuma mult, insemna ca ECU s-a conformat unui stil de condus agresiv sportiv cu un consum pe masura. Pt. a reveni la normal, se reseteaza pedala, se pune contactul si se asteapta 10 sec. dupa care se poneste, dar nu stiu sigur daca 10 sec., pana in 10 sec. Voi ati auzit asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Probabil faci referire la clapeta de acceleratie! Intradevar dupa o curatare, readaptarea o poti face prin a pune de mai multe ori contactul.

Succes!

Cu stima,

Costel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si readaptarea aceasta se impune dupa ceva vreme? ECU retine stilul de condus si baga amestec-combustibil mai mult intrun motor cu care s-a mers agresiv, fata de unul cu care s-a mers mai lejer?

Multumesc!

p.s. contactul se pune de mai multe ori ( cam de cate ori?) fara a porni motorul sau pornind si oprind motorul imediat? ca la un schimb de ulei, spre exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va recomand o readaptare a clapetei cu Vag-Com, dupa ce in prealabil ati facut si curatarea acesteia. Pentru amanunte despre curatarea clapetei de acceleratie, folositi cu incredere functia de cautare a forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!