Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Mie la relanti imi arata 0,4litri/ora cand e cald motorul. Atata va arata si voua? Mie mi se pare ca ia mai mult pentru ca am stat cateva ore cu motorul pornit si [cenzurat] aceea de la motorina a scazut in mod vertiginos :(

O gradatie dintr-aceea cati litri indica? eu am impresia ca 4 litri sau 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie asta vara cand am fost in Antalia mi-a consumat 5.2 la mers foarte lejer adica rar am atins viteza de 130km/h,(am plecat la 13.00 de acasa iar la 8.00 dimineata eram acolo) am umplut-o pana in buze la Bucuresti si am alimentat dupa 1350Km, atunci se aprinsese becul. La intoarcere cand ma grabeam sa ajung acasa la printisorul meu de 9 luni, a consumat 8.5, dar nu a stat acul la vitezometru sub 140 decat in Bulgaria.

Mie in Bucuresti imi ia intre 9-10%. Oricum una peste alta eu sunt foarte multumit de consumul acestei masini si de comportamentul sau la drum lung.

Sa aveti sarbatori frumoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum oras in 2000km(vreo 200 km facuti in afara) 7,9

Un drum dus intors Bucuresti -Constanta (500km) cu o viteza constanta pe autostrada de 120 a fost de 5,3% cu tot cu o aglomeratie pe centura .

Acum in 100km facuti in oras am 9%.

Consum relantiu 0,7% nu scade nu creste chiar daca am toate consumabibile pornite si AC pornit sau daca le opresc e la fel.

Daca merg constant pe autostrada 140 am un consum de 5,9-6,5% si chiar mai mult de 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac taximetrie si la motor de 1.9cc nu creste peste 9% mai ales acum cand e fffff frig(stau cu motorul pornit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea consuma la relanti, cu motorul cald(90 grade) 0.5L cu faruri clima(pe econ) si cd pornit. un passat al unui prieten consuma in aceleasi conditii 0.7 ,iar in oras ii consuma 7.8. probabil alearga mai tare...

Clima pe econ inseamna compresor oprit deci consum suplimentar 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni, sa va povestesc despre consumul meu, pe B6 Variant 2.0 TDI 170, DSG6. Pana acum am facut 2 verificari (plin-plin):

km_parcursi |_litri__|_consum_BC2_|_consum_real_|_dif%_consum_|_v_medie

------------------------------------------------------------------------

645 ________|_61_____|_9.1________|_9.46________|_3.93%_______|_n/a

416 ________|_42.68__|_9.6________|_10.26_______|_6.87%_______|_30_km/h

Primul set de km a fost facut in proportiile 70% in afara, 30% in oras. Al 2-lea 50% oras, 50% in afara (consumul mediu BC2 doar pe cei 50% facuti in Bucuresti a fost 11 :vaidecapulmeu: ).

Dupa cum vedeti, BC-ul arata mai "optimist" decat realitatea, in ciuda a ce speram eu...

La mers prin oras consuma 12-14 l/100 km in mod curent, iar daca este super-liber, consumul scade la 9-11.

La 140 km/h, pe autostrada, viteza 6, clima pe ECON, consumul instant este 8.

Una peste alta, consumurile sunt demne de 3.0 TDI daca nu chiar de 4.2. Daca ma apuc sa fac comparatia cu consumurile date in carte, cam incep ma sui pe pereti...

Masuratorile pe grupul 013, motor cald, relanti sunt:

mg/str|mg/str|mg/str|mg/str

-0.56 | 0.27 | 0.04 |0.25

si sunt in limite cat de cat normale.

Ce teste as putea face pt. a depista eventuale probleme care duc la consumul asta mega-exagerat?

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

645 km cu 61 de litri de motorina ?! :blink:

Pai eu cu 55 litri am facut 874 km (mergand pana s-a aprins martoru' de combustibil pe bord si aveam range 70 km)

Undeva ai o problema...

Tii DSG-ul numai pe S ?

Totusi, se stie ca o cutie automata consuma mai mult cu 1 litru, dar...

La 4.2 TDI consumu' mediu sta pe la 9-10 (la drum lung), deci consumu' tau rivalizeaza foarte mult dupa cum ai zis si tu, cu un 3.0 TDI (care mai are si integrala)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul il tin numai pe D, iar stilul de condus e al unui mosh de 80 de ani. O calc atat de usor incat DSG schimba treptele in sus la sub 1300 rpm iar la 60 km/h sint deja in treapta a 5-a... Si cu toate astea nu pot sa scad sub 12 consumul in oras.

Sigur undeva e o problema si cel mai probabil la injectoare e buba.

Ce fel de teste se pot face la injectoare si ce service mi-ati recomanda?

Cu VCDS ce verificari se mai pot face inainte sa ajung in service?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, la minus 5 grade (motorul rece), consumul la relanti era 0,7 l/h. Dupa pornirea climei, setata la 23 grade, computerul imi afisa 0,9 l/h. Dupa pornirea dezghetarii lunetei era 1,1 iar cand am aprins si farurile pe faza scurta si am pornit radio cd-ul a urcat la 1,2 l/h. Am facut de cateva ori cuplarea si decuplarea consumatorilor si rezultatele au fost aceleasi.

Concluzia: dorim economie, reducem consumatorii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@V i c t o r: Cred ca ar fi relevant sa faci acelasi test cu, consumatorii tot la aceiasi temperatura daca este posibil dar dupa ce motorul s-a incalzit si apa ajunge la 90 de grade, si sunt sigur ca valorile ar fi mai mici. Cred ca e normal ca valorile sa fie destul de ridicate imediat dupa ce ai pornit motorul. Eu si iarna la relanti am consum de 0.5% dupa ce motorul e incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toby01: victor se referea la faptul ca orice consumator pornit inseamna consum mai ridicat. Chiar si cu motorul incalzit, un consumator in plus inseamna combustibil ars suplimentar. Iar valorile indicate de BC sunt pur orientative, ca sa nu spun fictive...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e ... trebuie sa nu fi realist sa nu constientizezi ca fiecare consumator in plus duce la un consum mai ridicat (fie destul de mic surplusul de consum dar sigur este).

Vreau sa va intreb alt lucru, am mai scris eu odata dar nu mai stiu unde sa dau quote, in fine legat de consumul de pe BC pentru trip1 si trip2:

- e clar ca trip1 iti va da consumul cat si alti parametri pentru sesiunea inceputa din moment ce ai pornit motorul

- pentru trip2 mi s-a spus la acel moment dat ca se afiseaza consumul si alti parametri pentru ultimii 1000 de km, ceea ce trebuie sa spun ca este neadevarat, cel putin in cazul meu. Am resetat acum vreo 2 luni trip2 de pe BC si a mers pana la 5000 de km dupa care s-a resetat singur mai zilele trecute(ca l-am urmarit indeaproape). Deci se pare ca pe masina mea trip2 e setat la 5000 de km.

De curiozitate se poate schimba aceasta limita de km pentru trip2 din BC sau din Vagcom??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat pe forum: trip 2 se reseteaza cand unul din indicatorii de tip suma pe care ii calculeaza ajunge la valoarea maxima posibil a fi afisata (timp total 99h59min sau distanta parcursa 9999km). Probabil cei 5000 km i-ai facut in 100 de ore, moment in care ti s-a resetat trip 2.

Trip 1 se reseteaza automat cand se implinesc 2 ore de cand ai oprit motorul. Sau evident in aceleasi conditii ca si trip 2 (cu toate ca e putin probabil sa mergi 100 de ore sau 9999 km fara sa opresti macar o data motorul mai mult de 2 ore).

In alta ordine de idei, ajutati-ma va rog cu niste sfaturi legat de consumul imens pe care-l experimentez pe Passat... (vezi primul post de pe pagina curenta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, trebuie sa fim realisti si sa ne dam seama ca energia electrica din masina nu vine de la Dumnezeu si vine din arderea de combustibil, dar totusi sa nu exageram. Adica diferenta dintre CD pornit si CD player oprit e sigur sub 0,1 l/100 km pentru ca mai mult de 1-2 amperi nu suge CD Playerul daca volmul nu este ridicat. Conumator care chiar face diferenta este inclazirea auxiliara la motoarele diesel (a nu se confunda cu cea stationara care este optionala) care poate sa suga 77 amperi ceea ce chiar inseamna consum vizibil in plus. Ar mai fi folosirea unei trepte mari de ventilatie a climatronicului care iar aduce ceava in plus la consum ...

@tlc eu as zice sa verifici senzorul care monitorizeaza temperatura lichidului de racire, pentru ca asta chiar poate sa iti creasca consumul mult de tot daca e defect. Ai scanat masina cu Vag Com-ul ca sa vezi daca nu cumva ai erori stocate ? ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori stocate. Si nici turatia nu variaza (am avut pb. pe golf4 cu acest senzor - crestea turatia in relanti la 1100 din cand in cand). In aceste conditii pot elimina G62 din ecuatie?

O sa fac zilele urmatoare niste masuratori cu vcds, sa vad ce valori raporteaza acest G62.

Adrian001, multumesc pt. sfaturi.

Alte idei? :idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de 250 de km am avut un consum de 5,2 la suta de km cu o viteza medie de 60 km/h. Eu zic ca e bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum pe BC sau facut la pompa ? Daca e de pe BC sigur nu ai cum sa ai consumul asta decat in vale .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan e doar pe comp de bord consumul.

Am facut 580 km si acul de la motorina mi-e la putin sub jumatate de rezervor. Pe bord comp 2 am consum de 6.2 litri pe distanta asta.

250 km din cei 580 i-am facut azi cu consumul de 5,2. Eu totusi cred ca e posibil, am venit usor fara sa depasesc 110 km/h si fara accelerari puternice.

Am sa vad maine cati litri o sa intre cand fac plinul. Oricum o eroare mai mare de 0,2 nu poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot dupa un drum de 250 km (Ct-Buc) am avut consum mediu pe bc1 de 6.7 l/100km (deci in realitate peste 7). La fel, nu am depasit 110 km/h. Singur in masina, clima pe econ.

Deci se pare ca am un consum cu ~30% mai mare decat "normal" (danmatyas), la drum intins...

Temperatura raportata pe grupul engine este aceeasi cu cea din instruments (78 de grade dupa ce oprisem motorul de aprox. 20 de minute), deci G62 pare a fi ok (din pacate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danmatyas : Nu am scos consum de 5.2 nici cu fosta masina care avea motor de 1.9 101 cp.Cu actuala la un drum de munte prin aprilie am scos 5.9 mergand numai cu 70 in loc si 100 in afara.Consumul pe care il ai tu il scoti cu 1.9, deci nu cred ca este posibil.Si cred ca s-a mai vorbit aici ,nu este relevant consumul de pe BC.La acel drum la munte mi-a aratat si 4.3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac plinul azi sa vad cati litri intra pentru o distanta de 580 km.

Am 6,2 pe comp de bord pt distanta asta. O sa vedem daca arata cat de cat real.

Cand am mers incolo catre bistrita am avut 6,4 consum.. am mers mai repede.

Apoi am mers de langa bistrita pana la vatra dornei prin pasu tihuta si am avut undeva la 7 litri consumu.

Inapoi am avut 5,2. Media a iesit 6,2.

Am venit cu un amic cu golf 4 1.9 101 cp si el a avut 4,7-4,8 la suta in acelasi ritm de mers.

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas: incearca sa iti tii evidenta alimentarilor cu un site de genul spritmonitor.de si dup-aia mai vorbim. Dupa cateva alimentari de full iti va da o situatie mai mult decat clara cu ce face motorul tau. Plus ca poti face comparatii cu celelalte masini de acelasi tip. Aici discutiile sunt la nivel de estimare, ce-am vazut pe bord, cum simt eu ca consuma, ce consum fantastic am scos eu, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi aratat eronat comp de bord oricum o sa spun exact cati litri intra pe cati km am facut.

Daca ma duc in ritm normal cu ea imi arata 5,7 iar daca ma duc mai alert 6,3.

La felul in care am mers ieri tind sa cred ca e aproape de adevar ceea ce arata comp de bord pt ca am mers incet.

Imediat ma duc la pompa, sa vad daca se confirma cei 6,2 litri pe care-i arata comp de bord.

Va tin la curent.

Intru acum pe spritmonitor sa vad daca ma descurc pe-acolo.

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuia sa mentionezi ca 5.2 nu era consumul mediu.Eu initial am inteles ca acela era consumul mediu pe distanta spusa de tine.Oricum sa ne spui consumul de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles bine, 5,2 era consumul mediu pe o distanta de 240-250 km, nu stiu chiar exact.

Am mai avut un consum mediu de 6,8 pe o distanta de 120km.

Si am mai avut un consum mediu de 6,4 pe o distanta de 220 km.

Ei, pe toate distantele astea am avut o medie de 6,2 adica la un total de 580 km. Pe meniul 2 al CB. Rezervorul mi-e putin sub jumatate. Azi fac plinul sa vad daca se confirma cei 6,2.

Vad acolo pe site ca sunt destul de multi cu consumuri sub 5 litri.

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!