Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Si in cazul cutiilor automate cum explici asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua consumuri pe aceeasi distanta, climatizare automata la 23 grade, aceeasi greutate - Bucuresti - Geoagiu Bai la dus 6,6l/100km iar la intoarcere 6,2. Mers sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi , poate explica cineva de ce consumul cu motorul cald apare mai mare decat cu motorul rece la relanti (0,9 l/h fata de 0,7 l/h) ....? Si intr-adevar asta primavara si mie imi arata un consum de 0,5 l/h cu motorul cald. De ce mi-a crescut consumul la relanti pe timp de vara de la 0,5 la 0,9 cu motorul cald?

Este vreun senzor care face figuri?

Pe vagcom nu apare nici o eroare la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate de la combustibil. Aceeasi problema o are un prieten cu Golf V. Daca nu, vezi sa nu cumva sa ramana cuplat compresorul de la aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la relanti al unei masini este influentat de: temperatura exterioara, temperatura motorului, consumatorii porniti (ac., dezaburire luneta/oglinzi, radio-cd, faruri, auxiliare - detector, gps etc.), tipul de combustibil cu care s-a alimentat, starea filtrelor (aer, ulei, combustibil) si starea tehnica a masinii.

In general ceea ce afiseaza computerul de bord este o valoare orientativa, nu este un instrument de precizie ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aveti dreptate,ce afiseaza computerul de bord este o valoare orientativa, nu este un instrument de precizie ridicata, dar este la fel si in cazul motorului cald si in cazul motorului rece.

La fel, consumatorii sunt aceiasi.

Cauza trenbuie sa fie alta...cred ca e posibil sa fie ceva ce nu lucreaza bine atunci cand se incalzeste motorul.....Reamintesc ca acum cca 1/2 ani, la cald bordul imi arata 0,5l/h nu 0,9 ca acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turnu Magurele - Rosiorii de Vede - Pitesti - Campulung - Rucar - Moeciu de Sus - Bran - Predeal - Ploiesti - Bucuresti - Alexandria - Turnu Magurele apx. 700 km consum 5% cu bagaje full si trei in masina. Ce mai vrem? Scule Passaturile astea !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum se poate scoate un consum mai mic de 6.5 %

am facut in week-end un traseu de 1000 km ( Bucuresti - Brasov - Targu-Mures - Brasov - Transfagarasan - Pitesti - Bucuresti ) sunb 6.5 nu am scos nici acum , de fapt niciodata .

Este batut in cuie : 6.5 - 6.6 = mers destul de tare insa in limitele bunului simt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Eu nu stiu cum se poate scoate un consum mai mic de ...

Prin exagerare Dani. Sau in conditiile unui traseu cu foarte multe coborari. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am abtinut (cu greu) sa spun ceva, dar cu 5 la suta nici fabricantul nu se lauda (care are tot interesul)... Nu stiu ce rost are sa nu prezentam cifre reale - se castiga vreun premiu? Toti sunt ghinionisti si cel care se lauda cu performanta respectiva este norocos? A fabricat respectivul cu propriile manute masinuta si vrea sa atraga clientela? :)) Singurul "castig" este decredibilizarea in fata colegilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabricantul declara la Passat B6 2.0 TDI 140 CP consum extraurban de 4.6 l/100 km . Dovada o gasiti AICI . Ei bine, eu nu am reusit 4.6, dar am scos 4.8 pe o distanta de vreo 30 km, dupa care ma saturasem de stilul asta batranesc si mi-a crescut destul de repede consumul la 6. Nu este imposibil, depinde f mult de stilul fiecaruia de condus, trafic, temperatura, sosea, etc. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabricantul declara la Passat B6 2.0 TDI 140 CP consum extraurban de 4.6 l/100 km . Dovada o gasiti AICI .

Vezi ca acolo este vorba de un common rail... :( Colegul care afirma ca a obtinut cei 5 litri ne mai preciza ca masina era incarcata si cu 3 persoane si bagaje.

Raman la parerea ca daca mergi normal (pana in 110-120) nu prea o poti scoate sub un minim de 5,7-5,8 litri.

Probabil ca daca mergi cu masina fara pasageri si bagaje, cu rezervorul la 1/2, fara ac. si alti consumatori si mentii o viteza constanta de 80-90 km/h vei obtine acel 5. Dar poti merge asa? :Driver:

Post scriptum: cifrele oferite de producator pentru motorul din semnatura sunt:

-urban 7,2;

-extraurban 4,7;

-combinat 5,6.

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar este vorba de CR in site-ul respectiv, dar la PD declara 4.8 l/100 km. Imi pare rau ca nu mai am vechea carticica cu detalii ca sa o pot posta aici. Eu am obtinut in felul asta consumul: cand am iesit din oras am resetat BC, iar in acel moment eram la 100 in vit 6 si aveam vreo 1500 rpm. Viteza maxima era 100 km/h afara, 70 in localitati in viteza 5 si mers constant, fara accelerari, fara franari, doar frana de motor si vreo 3 depasiri cu pedala "magaiata" doar. Era liber drumul, mai mult linie dreapta, fara pante si fara aglomeratie. Intr-un cuvant drumul ideal pt a merge lejer si la consum. Dupa acea portiune de 30 km in care am putut merge asa, s-au schimbat datele problemei. Si la mine consumul la fiecare drum lung oscileaza intre 6.4 si 7.1 l/100 km. Am un stil sportiv de condus si se poate vedea si in consum. Pe autostrada afara am media la 8-8.2 in Germania unde sub 160 km/h nu o las.

PS: Cand am scos 4.8 consum, eram 2 persoane in masina, clima pe Auto la 21 gr si bagaje.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut Consum Bun ;) Eu am reusit sa scot pe A2 un 9.8 :) o Intrebare as avea , De ce Cosnuma mai putin Daca mergi Tare ? cel putin asa e la Mine. Merg repede , papa putin. Merg Incet , papa mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oarecum logic sa consume mai putin daca mergi mai tare, pt ca o mentii la o turatie constanta, pe cand in oras frana, accelerare, iar frana, vit 1-2, si e normal sa consume mai mult.

Daca ai reusit 9.8 pe A2 nu vreau sa-mi imaginez cum ai mers. Toata portiunea blana ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza trenbuie sa fie alta...cred ca e posibil sa fie ceva ce nu lucreaza bine atunci cand se incalzeste motorul.....Reamintesc ca acum cca 1/2 ani, la cald bordul imi arata 0,5l/h nu 0,9 ca acum...

Nu cred ca e nici un fel de defectiune. Cu motorul cald sau rece se intampla acelasi lucru: fara A/C 0.5l/h, cu A/C, dupa 10 sec de la pornirea unitatii de A/C consumul creste la 0.9l/h. Poate incerca oricine si ii va iesi cam tot pe-acolo.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau_75, se pare ca nu prea ai citit atent posturile mele. Eu ma vait de cresterea consumului la relanti, in sezonul asta de vara, de la 0,5/h la 0,9 l/h asta in conditiile in care nu am consumatori (becuri, etc) si nici AC in functiune. Daca pornesc AC consumul la relanti se duce la 1,1l/h.

Poate nu m-as speria asa tare de consum, dar am impresia ca a crescut nu doar la relanti...ci in general chiar si in mersul normal, in sarcina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ploiesti - Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Varna - Nisipurile de aur : ~ 350km - 5.4l/100km

Nisipurile de aur - Vama veche - Constanta - Slobozia - Ploiesti : ~ 450km - 6.4l/100km

AC pornit nonstop si mers cu media de 78km/h, conform BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma scos o singura data 4.7l/100 conform BC, Oltenita-Buc noapte, ploaie, mers prudent, batraneste.

Consumul la relanti fara clima 0.5l/h cu clima azi de exp 0.8l/h. Poate creste consumul la relanti la cei cu 1.9 TDI? Ma gandesc ca "simte"" mai mult clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

criv, poate ca problema ta (daca nu cumva e o simpla estimare gresita a comp-ului) e legata tot de AC. La mine creste consumul cu 0.4-0.5 l/h cand il cuplez, deci nu doar cu 0.2 cat iti indica tie. Poate chiar cuplajul compresorului sa fie de vina. Vezi si la alti colegi cu motor de 1.9 care e diferenta intre mersul free si compresor AC cuplat. Si inainte de Passat, la celelalte masini cu A/C functiona regula cu cresterea consumului +0.5l/h la relanti si +1l/100km in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oarecum logic sa consume mai putin daca mergi mai tare, pt ca o mentii la o turatie constanta, pe cand in oras frana, accelerare, iar frana, vit 1-2, si e normal sa consume mai mult.

Daca ai reusit 9.8 pe A2 nu vreau sa-mi imaginez cum ai mers. Toata portiunea blana :D

nu recunosc nimic. nu stiu ce-i aia Blana. :salut: In Fine , merci ptr rasp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ..

abia m.am intors din

traseul pe care am fost ...ROMA -UDINE-VIENA-BUDAPESTA-DEBRECEN-ORADEA-REGHIN-TOPLITA-GHEORGHIENI-BICAZ-PIATRA NEAMT-BACAU.........TOTAL 2.220 KM ....CONSUM 135 LITRI DE MOTORINA

la intoarcerea la ROMA acelasi traseu .consum 130 litri de motorina ...

in concluzie sunt multumit...

ahhhh...uitam ..motorina de la petrom TOP EURO 5 e la fel ca si aia normala de aici (ITALIA)..motorul trage la fel ...,,nu se compara cu E-DIESEL de aicil la care se simte diferenta.. (dar poate e doar o impresie a mea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi , poate explica cineva de ce consumul cu motorul cald apare mai mare decat cu motorul rece la relanti (0,9 l/h fata de 0,7 l/h) ....? (...)

Uite cum sta la mine situatia la relantii, cand motorul este cald (temp. apei la 90 grade)

Cu climatronicul pornit:

ndemztw2v3lhjsns31ga_thumb.jpg zxuj1w0bx2v2y3cr5mvr_thumb.jpg

Cu climatronicul oprit:

fol1j4ew1h8r52f5ww0m_thumb.jpg vug3bayhkw53sc44tpm5_thumb.jpg

Maine dimineata o sa fac si niste poze cu motorul rece sa vedem si acolo cum sta situatia :icon_cool:

:icon_thumright: safe

P.S.: Pacat ca asta iarna nu ma interesa asa ceva... :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a reparat greseala la riddler :icon_thumright:

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler - cand sunt 19,5 grade afara ce rost are sa pornesti aerul conditionat? Va creste inutil consumul. Eu il las pe AUTO (cu temperatura setata la 22,5) dar opresc AC (care la tine vad ca este ECON). Daca temperatura exterioara creste peste 24 grade apas si AC.

0,2 litri pe ora nu-i mult dar intr-o luna se aduna... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!