Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Si eu fac bucuresti-br lunar pe A2 (prin Slobozia) si nu prea scot sub 7 ! (cu mers 150-170 pe A2 70-80 localit si afara 120-140 ca e drumul bun). Vit medie 100km/H; timp 2H.Batraneste nu prea merg ca ma grabesc tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai mic consum care l-am scos vreo data a fost 4,2

Masina goala (doar eu in ea), fara aer conditionat pe ruta brasov bucuresti (nu ma grabeam deloc) nu am mers mai mult de 100 km pe ora.

Cel mai mare consum l-am scos in oras 12 (in regim de schimb la 4000 de ture)

in rest ca sa zic un consum normal la passat (condus nici sportiv dar nici ca un mos..) e 6-7 in afara si 8-9 in oras(cand zic oras nu ma refer la bucuresti ca acolo poti consuma si 15 )

motor 1,9 tdi 105 cai motorina

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de Bucuresti, in weekend, 7.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tutoror!

Nou pe forum, asa ca...

Passat 4 motion 2.0/140 din 2006. As vrea sfaturi pentru optimizarea consumului si eventuale experiete ale voastre cu un model similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la greutatea, spatiul de incarcare, tinuta de drum, performantele si in general ceea ce iti ofera passatul, consumul este f f f bun (chiar daca 4motion o lua 0.5L-max 1L dar nu cred; in plus tot consuma decent).

Spre ex wkd: trecut Buc-Sibiu-Sighisoara-Bv-Buc, masina plina 4 pers+bagaje condus f tare (A1-180 km/h, dealu negru+valea oltului schimbat la 4500 rot, apoi sighisoara-brasov unde e un drum super 140-160km/h max (incercam sa ma tin dupa 2 BMW X6 (N_AM REUSIT :lol: ); aer conditionat pornit; am scos o medie de 7.5 L.

SUPER MULTUMIT ! (in conditiile in care am chinuit rau masina). daca mergeam "batraneste" cu AC off probabil iesea un 6.5L la urcare si un 6L la intoarcere (coborare). Eu zic ca nu poti cere mai putin sa consume o masina de 1760 kg. (in plus am si suspensie drumuri grele adica inaltata cu 2 cm, asta scazand aerodinamica masinii un pic si implicit crescand consumul). Deci nu prea ai ce economie sa faci cu passatul ca dif nu e f mare intre condus "sportiv" si batranesc la configuratia masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, care schimb intre 3500 - 4000 turatii, nu scap fara 8 sau 9 in oras.

in afara, fara 6 sau 7 nici nu discuta masina cu mine.

de, daca am vrut Passat! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Februarie 2009 pe distanta de 850 km Resita-Timisoara-Budapesta-Wien-Graz, cu mers la 60-70km/h in localitati si 110km/h in afara localitatilor (pana la intrarea pe autostrada de unde am mers pe tempomat cu 125km/h in viteza a VI-a),am avut un consum de 5.8% pe BC.La intoarcere nu am mai putut face consumul deoarece dupa ce am intrat in Romania si am parcurs aprox.10-20km,m-a lasat pompa de motorina din rezervor.

Acum cu clima pornita la 21 grade pe prima treapta un drum Resita-Timisoara si retur cu 4 persoane(total) consum cu alimentat in Peco la intoarcere 6.1%, iar aici in oras local tot la 21 grade temp. doar cu sotia dar cu opriri dese la cumparaturi,consum de 7.8-8.5% desi mi s-a intamplat sa am si 6.7-7.5% in oras,sau chiar 5.5%.

Numai bine! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turnu Magurele, Alexandria, Bucuresti 6,1%, viteza cca 120-130km/ora, 70 in localitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-am luat un Passat 2.0 TDI, 140 CP saptamana trecuta si i-am verificat consumul in acest weekend. Citisem posturile de pe acest thread, si nu prea se "pupa" cu ce am obtinut eu: 7,7 l/100 km.

Conditii de drum:

- 95% din drum extraurban, drumuri nationale, fara autostrada, drum destul de liber, folosit destul de mult tempomatul la 2000 de turatii in treapta 5 sau 6

- viteza maxima: 130 km/h

- distanta parcursa: 260 km

- AC pornit tot timpul la 21 de grade

- schimbat la cca 2700

- 2 persoane in masina

Masina e destul de noua, are 22.000 km.

Vi se pare normal acest consum? In comparatie cu ce am vazut postat pe aici, mie mi se pare cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum mediu pe 2000km mers 100% in Bucuresti 7.7%

Afara 6.8-7% la 130-150km/h

9.2% la 197km/h

Mai depinde si de temperatura . Valorile de mai sus sunt sub 30 grade . La peste 30 grade intra si aerul conditionat. La peste 40 grade consum 11-14% oras 9-10% afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum mediu pe 2000km combinat la masina din semnatura, schimbari viteze la 2500-3000rpm,AC pornit mereu pe LO, 5,7%..5,8%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum Mediu 6.1 l/100 km

Distanta 2161 km

Viteza medie 44 km/h

Timp 48h si 49m

Aer Conditionat 90% din timp pornit. Mereu pe 2 din 4

Ruta:

Bucuresti(E 85)Radauti(17A/ 2E)Gura Humorului(E 58)Vatra Dornei(17B/15B)Targu Neamt(15C)Piatra Neamt(12C)Gheorghieni(13B)Praid(13A/E60)Sighisoara(14)Medias(14)Sibiu(81)Calimanesti-Caciulata(E81/73C)Curtea de Arges(7C)Baraj Vidraru(7C/73C)Campulung(E 574)Rasnov(73A)Predeal(E60)Busteni(E60)Bucuresti

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ciudate variatii de consum la fiecare dintre forumisti. Intr-adevar, consumul variaza, functie de n factori. Masina mea, condusa de altcineva are cu cca 1-1,5 litrii consum mai mic.

Eu conduc mai sportiv si cca. 90% in oras (trafic mediu spre aglomerat), iar consumul meu rar coboara sub 10 litrii / 100 km.

Mentionez ca merge clima pe 22 permanent si lumina e pe automat, fiind cam tot timpul singur in masina.

In afara ma incadrez la 7 - 7.2. Doar cand m-am ambitionat sa vad ce consum minim pot scoate am coborat la 6.1, dar a fost un fel de mersul lenesului pentru mine.

Legat de ceea ce zic unii ... consumuri mici obtinute cu tempomatul in a V-a sau a VI-a, la 2000 ture, nu stiu cat de bine este pentru turbina, care abia de la 2050 sau 2100 incepe sa lucreze.

Parerea mea este ca se face praf mai repede turbina si "vor pune la pod ce au castigat la vama".

Motoarele acestea sunt facute sa fie conduse sportiv. Pentru economie, cautati motoare simple, fara turbo, daca mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul meu de la pompa la pompa, colculat cu regula de 3 simpla :) , clima pornita tot timpul este de 6,1/100, e adevarat mai mult pe afara si condusa cu bun simt, adica fara sa depasesc 130 -140

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Pe ruta Tr. Severin - Constanta ( 630 km ) 4 persoane + bagaj mi-a iesit consumul mediu de 6.8 % in situatia in care pe A1 si A2 am mers cu 140 - 190/ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul meu de la pompa la pompa, colculat cu regula de 3 simpla :) , clima pornita tot timpul este de 6,1/100, e adevarat mai mult pe afara si condusa cu bun simt, adica fara sa depasesc 130 -140

Si pe computer cat ti-a afisat? A coincis cu ce ai calculat tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cel mai mic consuma de cand am masina a fost 5.96 la un drum pana la munte unde nu am depasit 110 in afara localitatilor si 80 in localitati si am mers fara aer conditionat.In general in afara la regim de autostrada si cu clima pornita consumul este undeva intre 6.8-7.6 iar in oras intre 9-11,consumuri facute de la plin la plin.Dar am un stil de mers mai sportiv si nu schimb sub 3000 de rotatii.Oricum e diferenta mare intre 1.9 si 2.0 in ceea ce priveste consumul.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce a scris @TheOne06 se intampla si la mine . Cam asta este consumul in Bucursti in mare parte iar afara depinde ce cat de mult apesi acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vazut acum vreo 4-5 ani, intr-o revista auto, ca un jurnalist (austriac, daca retin bine) a stabilit un record de mers economic cu o Skoda Fabia, traversand tara. Cam 3l si ceva la suta. Am zis sa vad si eu cat pot sa merg de economic. Pe vremea aceea am incercat cu o Octavia 1.9 TDI/90CP, pe ruta Sinaia -Bucuresti, dar nu am reusit sa scot consumul sub 4l/100.

In schimb, cu Passat-ul (1.9 TDI, 105 CP, fab. 2007) am reusit sa obtin un consum mediu - record (personal), de numai 3,4 l/100 km (pe ruta Sinaia-cota 1500 - Bucuresti), pe computerul de bord. Crezand ca este vreo eroare de calcul la primul drum, am repetat figura de inca doua ori si am obtinut 3,3 si 3,5l/100 km, deci confirm ca se poate obtine un astfel de consum. Ce-i drept, e destul de frustrant sa adopti un astfel de stil de condus (geamuri inchise, fara consumatori, etc.), dar merita facuta o incercare.

Cat priveste consumul la drum intins, pot da un exemplu din vara asta: am facut Viena-Haga (aprox. 1200 km, cam in 10 ore si ceva) cu un consum mediu de 5.9 l/100km. In Bucuresti, consumul mediu depinde de prea multi factori, in special de gradul de aglomeratie si anotimp. Acelasi Passat a avut consumuri medii care au variat de la aprox. 5 l in zilele de weekend (vara), pana la 16l/100 km (diminetile de iarna cand circul bara la bara spre serviciu, traversand centrul).

Toate cele bune.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi sofer (eu :) ), aceeasi masina, aceeasi incarcatura - consumuri diferite. De ce? Viteze de deplasare diferite. Sa exemplific: pe 330 km de drum, mers regulamentar, fara a depasi cu mai mult de 5-10 km viteza legala, climatizarea la 23 grade, farurile pe faza mica, radio-cd-ul in functiune mi-a luat 5,6 l/100km. La intoarcere, viteza frecvent peste cea legala (in localitati cu peste 20 iar afara cu peste 50 km/h), a rezultat un consum de 6,3 l/100km. Sunt sigur ca daca m-as stradui as reusi sa o scot undeva la 4,9-5 litri dar cu conditia sa nu depasesc 80-90 km/h si sa incerc sa merg cat mai constant (franari cat mai putine, demaraje line, frana de motor etc.). S-ar realiza o economie, dar merita? Unde ar mai fi placerea condusului? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recordul meu de consum a fost obtinut astazi pe ruta Constanta - Satu Nou si anume un 4.8l/100 km. Viteza a fost in localitati de 70 km/h si afara 100 km/h. Consum obtinut in urma unui stil de condus linistit, fara accelerari puternice, fara franari inutile si fara multe depasiri :vwrullz:

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa-mi spuna daca e normal ca, la mersul motorului la relanti, (la semafor de ex,) consumul afisat la Bc sa fie 0,7 l/H cu motorul rece (abia pornit de cateva minute) si 0,9 l/H atunci cand e incalzit (la 90 Gr-temp apei) ???

Intreb asta ptr ca am observat ca toata vara asa mi-a afisat BC-ul consumul desi acum mai bine de jumatate de an, imi afisa invers ( cnsum mai mic cu motor cald -mai demult imi indica chiar si 0,5-0,6 L/H)

Mentionez ca valorile astea de consum imi apar cand AC nu e in functiune.

Voua cat va afiseaza consumul la relanti?

Modificat de criv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relanti 0.5 sau 0.6 cand aprind farurile

0.9 la relanti cu clima pornita

Motor 2.0 140 CP

Motorul incalzit , la 90 grade .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum Mediu 5.1 l/100 km

Distanta 210 km

Viteza medie 78 km/h

Timp 2h si 40m

Aer Conditionat OFF. plecat la 6:30

Ruta: Tecuci(Nicoresti)-Bucuresti

Obs: 3 persoane in masina; portbagaj plin( vinete, ceapa, rosii, vin, etc) aprox 150 kg

mers lejer varf de 130 km/h, constant 110 km/h, localitati <60 km/h

Criv: la mine cu motorul rece(dupa aprox 1 minut) imi indica 0,5 l/h. Dupa ce trece apa de 90 grade si mai trece sa zicem 2-3 minute imi arata 0,7 l/h(fara sau cu lumini pornite, radio) cu clima 0,9 l/h treapta 1 si 2, daca mai pun si radio, lumini 1,1 l/h

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ceea ce zic unii ... consumuri mici obtinute cu tempomatul in a V-a sau a VI-a, la 2000 ture, nu stiu cat de bine este pentru turbina, care abia de la 2050 sau 2100 incepe sa lucreze.

Parerea mea este ca se face praf mai repede turbina si "vor pune la pod ce au castigat la vama".

Motoarele acestea sunt facute sa fie conduse sportiv. Pentru economie, cautati motoare simple, fara turbo, daca mai exista.

E eronat ceea ce spui tu. Turbina lucreaza din momentul in care ai pornit motorul (gandeste-te ce anume actioneaza turbina). Pe de alta parte, a rula la 2000rpm inseamna a rula in plaja de turatie de cuplu maxim deci nu e nimic rau in asta, din contra beneficiezi de cuplul respectiv la cel mai mic consum. Gresit este sa schimbi vitezele la 2000rpm, asta e altceva....nu sa rulezi constant la 2000 rpm in treapta corespunzatoare de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!