Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

svg_gabriel10

DiLivio, ai dreptate, am incurcat BlueMotion cu 4Motion. Scuze pentru greseala!

Cat despre DPF, e prezent... dar eu m-am referit la regenerare cu martor aprins. Stiu ca se face o curatire de rutina din cand in cand (fara martor), pe care am simtit-o o singura data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic Le incurci ..... Cand se aprinde martorul DPF in bord iti semnalizeaza o problema nu o regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt 

Cand se aprinde martorul nu isi  face regenerarea 

Nu o poate  face ...

Corect eexcalade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Off-topic: Din ce am citit pe forumul acesta si nu numai, ar rezulta doua tipuri de actiuni pe care DPF si le asuma. Daca este fals...sunt praf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Cand se aprinde martorul nu semnaleaza neaparat o problema ci faptul ca regenerarea nu a reusit din primele doua incercari. La a treia incercare se aprinde martorul. ( Timp de 3 luni am vazut martorul respectic saptamanal + trepidatii la relanti de fiecare data cand era aprins, am crezut ca innebunesc ) dar solutia a fost una dintre cele mai simple posibil, update de soft la motor la reprezentanta, cost 150 RON, de vreo 3 luni nu am mai vazut martorul, nu am mai simtit nici o trepidatie. Primul lucru care trebuie facut cand se aprinde martorul... iesi afara din oras cu masina si mergi la vreo 2500 ture in treapta a 4`a cam 10 minute, daca nu se stinge... atunci poate fi ceva problema.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pe scurt 

Cand se aprinde martorul nu isi  face regenerarea 

Nu o poate  face ...

Corect eexcalade?

 

cand se aprinde martorul, DPF-ul a atins un anumit nivel de umplere -  in acel moment nu trebuie sa o opresti, ci sa mergi cu ea ca sa faca regenerarea filtrului.

 

daca sunt si alte probleme si nu reuseste sa faca/finalizeze regenerarea - atunci o sa tot umple filtru, o sa intre in limp - si atunci trebuie facuta regenerarea fortata - eventual remediere defect, acolo unde este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se intampla ceva interesant apropo de consum. Pana acum o saptamana alimentam de la Mol cu motorina regular. Consum 4,7-5,5% in functie de temperatura de afara. Saptamana trecuta am alimentat cam 50 de litri de MaxxMotion de la OMV. De atunci, consumul de abia coboara sub 6% in conditii identice cu cele de dinainte. Sincer chiar sunt umit. Ma asteptam sa imi scada consumul. Masina merge la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cunoscut faptul ca motorina de la OMV ajuta la creșterea consumului :-) Și mie îmi creștea,cam cu 1L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

What? Eu nu stiam chestile astea.. Sh*t!

Dar daca a venit vorba, poate sa ne spuna cineva care ar fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cifra cetanica e mai mare motorina respectiva arde mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e cifra cetanica mai mica ce se intampla? Lasa motorina mai multe reziduuri?

Pe termen lung care ar fi urmarile?

E mai bine sa o folosesti pe aia care se consuma mai repede, sau e tot una daca folosesti din cealalta care arde mai greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca cei 6.5% la viteze intre 100-120 sa se datoreze cutiei DSG, merg cu ea in modul automat, D, nu S si nici nu folosesc modul secvential + -, (sofer + 1 pasager si 2 rucsaci ca bagaj)

 

vad ca lumea se lauda cu 5% si ma ingrijorez un pic :)

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cavaleru, ai PD. Nu vei consuma ca CR-istii astia niciodata. Si ai 170 de cabanosi.. si break. :D  

Cat despre DSG, e posibil sa fie turatia cam joasa la care te tine la 120, in raport cu sarcina. Incearca si-n mod manual. 

 

Cat despre motorine, eu nu mai bag "delicatesa" din aia de 55 caci imi taie din cuplu la turatie mai joasa. Sus parca e mai vioaie si mai putin zgomotos motorul. Dar cum merg preponderent in oras, raman pe "pacura" clasica. Despre consum, e drept ca se consuma o idee mai repede. Am incercat-o doar pe aia de la Rompetrol. Eu doar de la ei alimentez de cativa ani. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms Andrei de lamuriri :)

 

nu mai stau sa imi bat capu cu consumul, sa fiu eu sanatos sa fac bani destui cat pot sa consume cei 170 de cai :)

 

Nici nu o sa imi bat capul cu DSGul pe manual, poate mai degraba sa merg pe sport dar parca se tureaza mai mult decat e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, la 20 de grade, am avut 4,3 consum la mers normal, singur in masina. Sunt debusolat.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal in exterior. Eu am obtinut si 3.8.. si n-am nici CR si nici FWD. (si era si ianuarie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citesc aici consumuri extraordinare :)

Data viitoare cand plec la drum o sa ma abtin expre sa vin si eu cu un consum onorabil ,ca in general e mica diferenta intre consumul urban si extraurban la mine :D .

Cel mai mult stiu ca am mers cu un plin ochi facut la Orsova >TM>Deva>Prislop>Deva>CT ,mers cam 110-120 . Asta fortat de imprejurari si de cei cu care eram (2 fiaturi punto ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina: Passat variant, CBAB, 4motion, cutie manuala, pachet drumuri grele, kit R-line si cauciucuri 215/55/16.

Coform aplicatiei pe care o folosesc, pe ultimele 4 luni respectiv 10.000 Km, consumul mediu este de 6.07 l/100Km, min.:4,8l/100Km, max.:8l/100Km.

Tipuri de drum: 40%- autostrada (viteza medie: 140 Km/h), 30%-extraurban(viteza medie: 90 Km/h), 30%-urban(viteza medie: necunoscuta :) ). Cam tot timpul doua persoane in masina. 

Stil de condus: in general linistit, cu schimb de viteze pe la 2300 rpm, dar nu lipsesc momentele sportive cand sunt in intarziere.

 

 

PS: Probabil ca am avut si consum de 2l/100Km cand am coborat ceva munte  :D, dar am vrut sa dau o informatie cat mai complexa si utila.

Consumul nu este de pe BC, ci este calculat in functie de cantitatea de motorina alimentata la pompa si distanta parcursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general la consumul afisat de BC trebuie adaugati 0,5 l. Cam asa se obtin valorile reale. Eu fac acelasi drum zilnic Aiud-Alba Iulia si retur deci conditiile sunt, in mare, identice. Ultimul consum l-am obtinut mergand constant cu 80 la ora in spatele unor camioane dar, cam asa e in fiecare zi. Sper sa se faca A10 ca e innebunitor traficul si zilnic intalnesc radare la panda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la ce turatie intra turbo-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo e prezent mereu, presiune ok iti incepe a face(stock) de pe la 1500-1600rpm. De simtit incepi sa simti la volan dupa 1800rpm.(plaja de cuplu iti arata acest lucru). Dupa soft, o ia mai de jos.

Cu alt turbo, cum e in cazul meu, o aud lucrand de la 1000rpm, dar de simtit bine, incep s-o simt de la 1900-2000. pana aici, zici ca trage aer in piept, nu se intampla mai nimic. De la 2100 incepe sutul.. si de la 2500 ti-l trage-n dos. :))

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Passat b6 pd 2.0 bmp 140 cai bucuresti-vaslui 5.7 2 persoane(inclusiv traversat bucuresti)...retur 6.6(5 persoane plus bagaj foarte mult si clima non stop)...la care am adaug mers pe la vaslui cam 200.km....am facut plinul cand am plecat din bucuresti...la întoarcere am facut iarăsi plinul si au intrat 65 litri dupa 883.4 km...la un calcul iese o medie de 7.3...problema este ca pe bc2(resetat cand am facut plinul) imi arata 6.8...este normală o diferenta atat de mare intre ce mi arata pe bc2 si realitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai mai sus, vedeai ca si alti colegi vorbesc de o diferenta de  0,5l in plus in realitate fata de BC, deci se pare ca nu e nimic anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul real este de +0.5 l fata de ce indica BC, indiferent că este pe 1 sau 2.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Imi cer scuze..recunosc ca nu am citit tot...dar sincer ma doare capul cand vad la passta de 2.0 sau 1.9 consum de u in buc..sau i cand e de aglomerat...sau 5 la drum întins si cu viteza mare...

Imi cer scuze..recunosc ca nu am citit tot...dar sincer ma doare capul cand vad la passta de 2.0 sau 1.9 consum de 7 in buc..sau 8 cand e de aglomerat...sau 5 la drum întins si cu viteza mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!