Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Da Victor, ai dreptate. Cealalta masina are BXE pe ea si are media de 7,2l/100 km numai in oras. Verificat la pompa.

CR ul are pe ultimii 800 km 6,8. La fel numai in oras verificati la pompa. Repet, nu merg la consum, doar sofereste, intelege cine vrea si cine poate.

Nu fac din asta o virtute, am spus doar ce am constatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un drum galati-bran pe varianta valea prahovei.3 persoane plus printesa de 9luni care a avut 50 kg de bagaje.consum 6,8 la suta cu mers moderat.clima pornita tot drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa vad cat de putin poate consuma masina.am mers de la Bran la Brasov.Sunt vreo 25 km.Clima pornita pe auto la 23 grade.Am folosit tempomatul in 90 la suta din timp.

in localitati am mers in vit a 5-a cu 60 km/h-aveam 1750rot/min

in afara am mers cu 80km/h in vit a-6-a avand cam 1800rot/min

consumul a fost de 4,8 la suta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva saptamani am facut un drum Bistrita - Targu Mures si retur. Distanta totala este de vreo 200 km. Asfaltul este cam prost iar drumul strabate cateva dealuri destul de inalte, in consecinta are foarte multe curbe. Din acest motiv am mers destul de incet, avand o viteza medie de 58 km/h, incluzand aici si drumul prin Tg. Mures). Am folosit AC-ul dar temperatura exterioara era destul de mica, in jur de 22 grade.

Consum mediu afisat pe BC... 4 l/100 km

Stiu, pare imposibil. In vreo 10.000 km am ajuns la concluzia ca imi afiseaza pe BC un consum mai mic decat in realitate cam cu 0,4 l/100. Din acest motiv cu cateva zile in urma am ajustat BC sa-mi afiseze mai aproape de realitate.

post-239-0-73246000-1307291158_thumb.jpg

Eugen, intre Brasov si Bran este, daca imi aduc bine aminte, o diferenta de nivel destul de semnificativa. Daca consumul nu este facut tur-retur, este cam irelevant.

Spre exemplu, daca cobor dinspre Tihuta (50 km) am consum mediu mai mic de 3 l /100, dar este complet irelevant

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,stiu.si eu m-am gandit la diferenta de nivel.nu am mai avut cum sa masor si la intoarcere insa cred ca este o valoare destul de buna a consumului,chiar daca am mers la vale,pentru un passat cu motor de 1,4 pe benzina,chiar si turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
nicolae.adryan

DUPA ce un an am alimentat cu motorina..de la...am schimbat dupa sfatul unui prieten cu firma de taxi cu cea de la mol EVO de un an si ceva..este super si ca consum putere...e bun...mergi cu ea.. si parca nu se mai termina..scade putin..este motorina cea mai buna{nu fac eu reclama la nimenii....incercati si vedetii.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vin de pe un benzinar aspirat, la care aveam consum mediu 6,5-8l /100 km. Cu 1.9-le meu am facut in ultimele trei saptamani 1000 km cu 68 l de motorina. Consumul mediu afisat de computerul de bord este de 6,8l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A pus cineva passat-ul pe GPL? :) Ce consum a scos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de vara cu climatronicul pe AC "LOW" pe 3244 km se prezinta dupa cum urmeaza: img0353xb.th.jpgimg0355kt.th.jpg img0354ka.th.jpg

Nu-i chiar asa spectaculos consumul ca un 2,0 TDI CR 110 CP,dar concluzionand.... :icon_thumright:

Modificat de BN23RZV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 1 Ianuarie 2011 am inceput si eu sa-mi monitorizez atent consumul la pompa si a tine un istoric pe spritmonitor.de.

Am adunat cu atentie sa nu scap nici o alimentare si acum dupa fix 6 luni as putea trage cateva concluzii:

-> Passat B6 TDI BMP, 140CP, echipare Sportline

-> rulat 7890 km

-> consum mediu la pompa 6,67 l/100km

-> evidenta exacta a fiecarei alimentari in parte si conditiile de rulare se pot vedea in detaliu aici

Concluzii personale:

in cele 6 luni am acoperit cam tot felul de situatii: iarna/vara, zapada, ploi, drum uscat ... mers in oras si in afara orasului, deci as considera media foarte obiectiva.

media ar fi putut fi mult mai mica daca as condus doar in afara orasului, aglomeratia mi-a omorat consumul

stil de condus normal, in afara oraselor max 120-140 in medie ceea ce e la fel un ritm normal

De remarcat la computerul de bord consumul mediu indicat variaza doar in marja 0,3 - 0,4 mai mic decat cel real, functie de situatie. Il iau ca un reper standard verificat personal pentru viitor.

Un consum rezonabil as spune pentru motorizarea expusa.

Ne revedem cu cifrele finale la sfarsitul anului :D sa vedem cum evolueaza situatia. Am de gand sa tin aceiasi evidenta stricta si de acum incolo.

:Driver: Drive save!

Modificat de toby01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate consumul mediu pe ultimii 500 km a urcat la 7.2l/100km. La drum intins, mers linistit (maxim 130 km/h), n-a scazut sub 6l/100km. Cateodata mai fumega atunci cand plec de pe loc. La sugestia unui prieten i-am mai dat cate o talpa (4000-4500 rpm) si dupa aia parca a si inceput sa traga mai bine, iar consumul a scazut de la 6.2 la 6.0. In oras nu discuta sub 9l/100km. Ori nu ma impac eu bine cu motoarele diesel, ori e ceva in neregula, pentru ca mai am un Hyundai 1.5 CRDI si cu ala fac in oras o medie de 7.6l/100km. Daca merg agresiv nu trec de 8.8l/100km. Cu Passatul daca merg agresiv imi ia undeva la 14-15l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marksman

Poate trebuie sa schimbi filtre, una alta sau depinde de stilul de condus. Eu am un 2.0 140 cp automata si in afara pe 322km am scos consum de 5.0 dupa BC. In oras de la 7,4 pana la 9 am avut, media in oras fiind de 8,5 cam asa, depinde ce traseu, daca masina e incalzita sau nu si sa nu uitam ca e DSG.

Consumul mi se pare ok desi cand o calc am si 11 sau mai mult. Timisoara nu e f aglomerata, se pot scoate consumuri bune, depinde de stilul de condus.

Daca anticipezi putin situatiile, o lasi sa "curga" inainte de a opri si nu faci accelerari bruste, consumul scade f mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc S_tm, filtrele si uleiul au fost schimbate cu ~1200 km ca masina sa ajunga la mine (a fost a mecanicului meu, prin urmare stiu cum a avut grija de ea). Am mai condus mai mult prin oras si m-am invatat cu regimul de turatie. Consumul a scazut pana la 7.3l/100km in oras, seara. Acum imi afiseaza un consum mediu de 8.3 (exterior 300 km si interior 600 km). Din cand in cand am mai calcat-o pe coada sa se mai curete turbina. Interesant faptul ca, desi ma asteptam la o crestere de consum, acesta initial a scazut (de la 7.3 la 7.2) apoi a crescut din nou si a ramas la 7.3. Oricum, degeaba incerc sa o conduc ca pe Hyundai, desi sunt ambele diesel, ca are regimul ei de mers. Daca nu o accelerez aiurea (talpa-n podea fara motiv), consuma decent. Hyundai-ul se tureaza mai lent, banuiesc ca de aici si consumul mai mic (plus ca mai are si 400 cmc in minus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O motorizare relativ economica din toate punctele de vedere consider a fi 1.6 FSI. Imi consuma cam 10 in oras, treptele scurte faceau ca turatia sa stea in jurul lui 1500-2000, si asta fara teama de a se infunda vreo turbina ceva. Pe exterior, consumul la 100 km/h in treapta 6 la 2900 rpm se stabiliza pe la 5,6. La 110 ar fi fost cam 6,1. Apoi crestea spre 7-8 la 130-140 devenind turata spre 4000.

Nu imi dau seama daca ar fi fost mai avantajos sa fi ales motorizarea 2.0 TDI in 2006 la achizitie, avand in vedere ca motorul asta este extrem de fiabil si consumul se situeaza in vecinatatea celor de la 2.0 TDI, iar performantele sunt superioare celui de 1.9 TDI 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ultimii 4500 de km pentru masina din dotare (Kombi 2.0 TDI BMP 140hp 2008, 89.000km) a rezultat un consum mediu de 6.5%.

Traseul a cuprins un drum Germania-Romania-Germania, ~1000km facuti pe drumuri prin tara (Bucuresti-Piatra Neamt-Brasov-Piatra Neamt - Brasov) si ~300 km facuti urban, in Munchen.

La drum lung, pe traseul Romania-Germania (1 persoana, clima permanent pornita, bagaje cat incape - inclusiv banchetele spate rabatate), schimbat pe la 2800-3000 ture:

  1. Brasov-Nadlac a rezultat un consum de 5.8% - mers linistit, 60-70 localitate, 110 extraurban.
  2. Nadlac-Munchen: 6,2 - 130-140km/h, marea majoritate a traseului fiind facuti pe pilot automat.

As zice chiar multumitor avand in vedere ca la dus, Munchen-Bucuresti, singur in masina si fara clima am obtinut media de 6,2, diferenta fiind facuta de mersul mult mai sportiv (schimbat pe la 3500 ture, 140-150km/h pe autostrada prin tara, 180 in Germania pana la granita cu Austria) + bonus, traficul din Bucuresti pe ~50km.

Chiar daca nu e topic dedicat aici, merita mentionat ca s-a simtit imediat diferenta la comportamentul masinii dupa alimentarea din Ro (Rompetrol) - mai puturoasa masina fata de cum o stiam, mici mici ezitari in special cu masina incarcata in treptele 1 si 2 - si-a revenit spectaculos dupa o alimentare in Austria.

Pe cei 300 de km urban, dupa calculele mele, consuma cam 9% la drumuri scurte (2,5km pana la munca) si intre 7 - 7,5 la drumuri mai lungi prin oras (saptamana trecuta la un drum de 15km dus + 15 intors - 6,1 urban - ce-i drept, 20 de km au fost pe ring, traficul permitand o deplasare cat de cat constanta cu viteze intre 50-60km/h).

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ,am si eu o problema legata de "consum ,cand eram si eu fericit de un consum mediu de 6-6,5 maxim m-a lasat turbina dupa ce am facut schimbul de ulei,suspect dar m-a lasat asa din senin,m-am dat si am schimbat turbina si daca tot m-am dus in service am schimbat si distributia,toate bune si frumoase ,masina merge bine ,"trage" dar consumul e foarte exagerat....ajunge la 10 chiar :| ,pot spune ca s-a dublat ,nu stiu ce sa mai fac ,ce ar putea fi ? stie cineva :-s ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseu Tecuci-Bucuresti

4.9 % 227 km

viteza medie 73km/h

TImp efectiv 2h si 47m

Viteza maxima 100 km/h(doar in depasiri mai mare) localitati in functie de tiruri sau flashurile celor de pe contrasens :D

Plecat pe la 9:00. Aer oprit, geamuri inchise 39grade C + la sofer si cu 2mil penicilina in vena :10[1]:

PS: motorul softat la 140 BHP+/-

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Bun consumul! Eu cel mai putin am scos Oradea-Bucuresti cu ,,autostrazile'' mers pe pilot automat 120km/h in rest ~80-100km/h, consumul 5,8L. Mentionez ca alimentez numai de la Mol si am venit cu un plin dus intors.

In rest:

Oras: Minim, noaptea si in weekend: 8,5L iar ziua cu trafic lejer 10% iar cand este destul de aglomerat 12-15L/100km.

Afara: Min: 5,8L/100km iar in rest in functie de trafic, vreme si graba, 6,5-8% uneori...

Numai bine si drumuri cat mai bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am crezut ca e doar o impresie insa acum un an si ceva la 200kmh aveam in jur de 9% . Acum la 180kmh am 14.4% . La 130 kmh in jur de 7.7-8%

In oras 8-9% fara AC si 9-12% cu AC . Daca sunt 38-40 C in jur de 12-13.5%

Masina merge f. bine pana la 170kmh . Dupa nu prea mai poate . Motor 2.0 BKP

Mi se pare cam mult totusi . Toate consumabilele schimbate la timp . Cred ca totusi e o problema undeva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie cand mi s-a pus un ulei cu o norma nepotrivita, 501.01 in loc de 507.00 si non PD, presupun, consumul era de 8-10% indiferent de stilul de condus. Dupa ce am schimbat uleiul si filtrul (dupa aproximativ 700 de km) adecvate nevoilor masinii consumul e normal: 5,5-6,5% in trafic normal fara vitejii. Pe autostrada la o viteza de 135km\h consumul era de 6,8%. E vorba de un B6, motor 1,9 BLS, de 77kw.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

360 de km: 50 in oras, 310 extern din care 100 in regim de autostrada, la 130 km/h cu tempomat, consum mediu de 6,35% calculat la pompa si de 6% pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am reusit cel mai bun consum in 13000 km de cand am masina nu am crezut ca pot scade consumul mai mult de 4.6% dar ieri am reusit. Galati - Piatra Neamt , viteza max. 130km/h consum 4.9%. La intoarcere Piatra Neamt- Bacau 3.3% , am iesit din Bacau cu 3.6% si la Galati am ajuns cu 3.7%. Dupa vreo 300km in oras aveam la plecare pe 2 consum general 5.6% dupa drumul de Piatra Neamt media generala a ajuns la 4.9%

Pozele sunt facute cu telefonul din mers si pe intuneric.

post-84701-0-01640300-1319305036_thumb.j

post-84701-0-69950100-1319305373_thumb.j

post-84701-0-74832500-1319305632_thumb.j

post-84701-0-22292100-1319305691_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui facut un consum la pompa , pentru ca ma indoiesc sa fie real consumul scris de tine.Ai consum de 1.4 TDI ceea ce nu cred ca este posibil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc si un consum la pompa, ideea e ca nici pe ceas nu a scazut mult motorina cca un sfert de rezervor. Inainte cand facem plinul imi arata ca pot merge 1360km acum dupa acest drum sunt cu acul la jumatate si imi arata ca mai pot face 750 km, iar pe 2 consumul este la 5%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumuri de 3 si ceva sunt posibile doar daca sunt facute pe o distanta scurta si sunt diferente de nivel intre punctul de plecare si cel de destinatie.

Recordul personal de consum minim, fara diferenta de nivel intre plecare si sosire dar cu urcarea si coborarea a catorva dealuri, a fost de 4,2 l/100 km. Distanta de 100 km (Bistrita - Tg. Mures).

Pana la Bucuresti (450 Km) mi-a luat 4,8, dar pe vremea aceea BC era mai optimist decat in realitate. Intre timp l-am reglat, iar acum imi arata 5,2 - 5,5 la un mers normal (pt mine). De multe ori, daca este aglomerat si masina plina se apropie de 6 sau chiar peste. Maximul, daca imi amintesc bine, a fost de 7,2

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!