Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

7 litri doar daca ai mers la ora 4-5 dimineata, cand orasul este liber si ai avut si noroc de "unda verde" la semafoare... :) Eu ma mentin in oras la o medie de 8,2 - 8,5 l. Consum multumitor si decent raportat la dimensiumile, greutatea masinii si balamucul din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sesizat o scadere a consumului dupa resoftare. ultima data am avut 6.7l/100km, viteza medie 113, distanta 698 km, comparativ cu 7.5/100km, viteza medie 112, acum o luna si un pic pe aceeasi distanta, conditii meteo si de trafic similare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, la un mers moderat consumul scade insa daca o sa mergi mai agresiv o sa consume mai mult acum, dupa resoftare.

Cred ca acelasi lucru ti-a spus si cel care a facut resoftarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a spus, ai dreptate... doar ca pe traseul asta urc niste munti si in rest e mai tot timpul peste 3000 de ture, deci nu e chiar moderat... de-aia ma surprinde un consum atat de mic. sa dea D-zeu sa tina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Brasov - Bucuresti - Brasov -> ~400 km -> 3 persoane -> portbagajul jumatate plin -> consum mixt 6.9l

- Brasov - Sibiu - Brasov = ~400 km -> 4 persoane -> portbagajul FULL -> consum mixt 6.8/l

- Brasov - Bucuresti - Brasov = ~400 km -> 3 persoane -> portbagajul FULL -> consum mixt 6.7l

3 drumuri consecutive pe parcursul a 2 saptamani :)

Este ok, dar se putea si mai bine :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ai mers si ceva prin Bucuresti, fapt ce ti-a crescut consumul. Mie pana la Brasov, mers numai regulamentar, fara accelerari bruste, 3 persoane plus jumatate portbagajul mi-a luat 6,2, consum verificat la pompa. Pe calculator imi indica 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, mai fac drumuri de germania, ca ma ocup cu adus-ul masinilor si media de 120-130 km/h la 100km 6.5 cu 4 persoane in masina " inlus eu "; oricum, consumul se poate face in funtie de " stilul de condus al fiecarei persoane ".

oricum, un singur lucru e de stiu " la aglomeratia din orase, degeaba iti spune Fabricantul 8 cand in relaitate iti i-a 10 ".

oricum, e vorba din popor " asta sa fie paguba "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat b6 2,0 TDI 140 CP 6,9% consum mediu pe BC; a4 B7 2,0 TDI 140 CP 5,5% consum mediu pe BC,conduse de aceeasi persoana,in acelasi stil(hai sa zicem batranesc);cred ca BC de la audi e foarte optimist !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doriti sa aflati consumul apropiat de realitate (nu pot spune exact) tot metoda clasica este cea mai buna - alimentezi "ochi", parcurgi traseul dorit si alimentezi din nou tot "ochi" si preferabil de la aceeasi pompa. Calculatorul are si el limitele lui de eroare... De ce de la aceeasi pompa? Stiti si voi ca litrul nu este la fel in Romania. De obicei este mai mic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topic-ul cap coada (15 pagini). Eu am un passat 105 CP,DPF,din 2007,cu care fac taxi. Consumul in oras pe frigurile astea a fost f. neregulat,adica:

-cand o pornesc dimineata la -15 grade si o las sa se incalzeasca 10-15min si fac o cursa,pauza si iar cursa am consum de 46% in BC1

-consumul scade apoi cu cat merg mai constat si motorul este cat mai cald pana la 12-13% in BC1

-de mentionat ca eu am f. multe porniri,iar uneori stau cu motorul pornit in statie si 30min

-pana sa se faca asa frig aveam un consum de 9,2-10,2% in BC1

-daca 2,3 zle nu am o cursa in exterior cosumul din BC1 se egalizeaza cu cel din BC2

Acum ceva vreme 2-3 ani,am condus o skoda fabia cu motor de 1,9TDI care nu consma f.mult,dar aparuse imediat dupa ce am cumparat-o,aceea cu motor de 1,4TDI cu reclama aia de 3,5%(parca). Am fost la reprezentanta unde aveam un prieten si am cerut detali despre ea. Mi-au aratat un filmulet cu un pilot care a scos un consum incredibil,dar mergea cu masina numai in parametrii. Adica schimba vitezele numai in anumite plaje de turatie,virajele erau facute numai in treapta de viteze fara frana,motorul era mai mereu turat si de cele mai multe ori din cauza ca era in frana de motor. F.interesant filmul,am incercat sa fac rost de el,dar nu am reusit.

Problema consumului este si de stilul de mers,dar batraneste nu inseamna ca o sa avem un consum mai mic. Cel mai indicat e sa schimbi vitezele cat mai aproape de parametri indicati de producator. Asta face bine motorului de la alimentare,turbina,injectie,evacuare,DPF-ului,etc...Un motor subturat va consuma mai mult decat unul turat in parametri si schimbat vitezele atunci cand trebuie.Cine are recomandarile producatorului ar putea sa-le puna aici cred ca toata lumea e interesata.

Modificat de kid77xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doriti sa aflati consumul apropiat de realitate (nu pot spune exact) tot metoda clasica este cea mai buna - alimentezi "ochi", parcurgi traseul dorit si alimentezi din nou tot "ochi" si preferabil de la aceeasi pompa. Calculatorul are si el limitele lui de eroare... De ce de la aceeasi pompa? Stiti si voi ca litrul nu este la fel in Romania. De obicei este mai mic. :blink:

Nu conteaza de la ce pompa alimentezi prima oara, important e sa fie plin "ochi". A doua oara e bine sa fie litrul complet :D si sa alimentezi din nou pana la buza. Gasiti aici mai multe detalii despre determinarea corecta a consumului de combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu conteaza prima pompa. Probabil ca obisnuinta mea de a alimenta de la aceeasi benzinarie si de la aceeasi pompa m-a determinat sa scriu asa. Statie de alimentare in care, in timp, am capatat incredere. :)) Ideea este sa pui "ochi", mergi si alimentezi din nou "ras". Apoi cu regula de 3 simple calculezi... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din semnatura ,

iasi , vremea de zilele trecute ( inclusiv cele de - 24-25 ) - 9,8% , drumuri scurte max 10 km.

iasi bucuresti viteza 130( medie pe computer 86 de la iasi la buc ), treapta 5 - 5,6 % , 2 pers , bagaj ptr 2 pers

bucuresti, aseara si azi , mers intre orele 8-9 si 14-16 - 8,6 ...

pareri de la bucuresteni cu 1,9 ? cu toate ca nu am parcurs multi km...in capitala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri de la bucuresteni cu 1,9 ? cu toate ca nu am parcurs multi km...in capitala...

Este bine, cam in cifrele acestea ies si eu. In oras intre 8,2 si (mai nou) 8,8 l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatii la cald: braila-bucuresti 230km, vit medie pe calc 90km/h; reala maxim 160 pe autostrada, ca incepuse deja vajul (m-a depasit doar un Escalade intre Slobozia si Buc :D . In rest 110-130; mai putin in localitati unde a fost un 60-80. Consum mediu 6.7 L/100 ( F multumit). DUS intors Buc-Braila-Buc exact jumatate de rezervor.

Pe BC2 consum mediu 8.1% (mers 50% Buc; 50% afara) iarasi f. multumit pt o masina de 1700kg.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am deconectat bateria pentru a o schimba si inainte de asta pe BC+ imi arata ca mai pot parcurge 120km, dupa ce am inlocuit bateria am alimentat de 60lei OMV Sprint Diesel si imi arata ca mai pot face 220km ...am ramas putin :D dupa ce am parcurs vreo 55km Range-ul imi arata acum 290km, sa inteleg ca computerul s-a resetat si ii ia ceva timp pana isi calculeaza iarasi valorile dupa deconectarea bateriei, pana le arata pe cele corecte? Inainte cand alimentam imediat se schimba range-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta....avand in vedere ca autonomia de combustibil pana la urmatoarea alimentare se calculeaza in functie de consumul mediu este foarte normal ca sa se modifice in functie de acesta.Nu te speria ca nu este nimic anormal...isi revine. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasile Burghelea

Toamna (sept-noi), curse de oras (10-20 km/zi) cu pauze de max 1 ora, seara consum mediu BC1: 7.8l/100

Iarna (dec-feb), aproximativ aceleasi curse: 8.5l/100

Iesiri scurte (pana la Roman sau Suceava) si inapoi: 5.8-5.9l/100 (130km/h in afara, 60-70 cu cruise in localitati).

Concluzie: frigul doare la buzunar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zici de frig...

odata cu temperaturile de peste 5-6 grade... am scazut la 7,8 - 8 % in aceleasi conditii de iasi cu drumuri scurte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti - Bran, la dus pe DN1, am avut o medie de 6,1 l/100 km. La inapoiere, prin Targoviste - 6,2. Mers normal, fara excese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brasov bucuresti facut de 3 ori sapt trecuta.

prima oara dus intors 6,5 cu viteza. (apropo m-a luat radaru de politie, loganul nou combi care e indetectabil si te poate lua de la 1 km, intre campina si ploiesti, asa ca aveti grija mare)

dupa ce am acumulat cele 6 puncte la urmatoarele doua drumuri mers regulamentar 50 sau 70 dupa caz in localitate si 100 in afara am scos consum dus intors bv buc 4,7

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serghio84 - asteptam aici amanunte/impresii despre confruntarea cu radarul. Se pare ca vom scoate consumuri miraculoase odata cu cele 2000 de radare noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de ce zice si colegul Victor

La dus vineri approx 7 radare pana in Predeal; astazi la intoarecere in jur de 4) !!! AM un detector Beltronics, (destul de performant pana acum; nu m-a luat niciun radar-a costa vreo 15 mil in 2006) DAR acum da foarte f tarziu semnalul pt masinile noi MCV cu radar!

Legat de consum: Bran-Buc dist 175km (vit medie 70km/H; timp 2H.35 min: CONSUM "MIRACULOS" 5.5% - am reegalat consumul facut pe aceeasi dist acu 1 an; tot 2 pers in masina). Plin facut plin PetromV Predeal; autonomia la intrare in Buc 1,070km (dupa ce facusem 100 km !!!). Pe portiunea Comarnic DN1 am prins si varfuri de 150km/H; deci nu pot spune ca am mers chiar "batraneste". As estima un consum minim (la vale) de 5.3% daca as merge extra-regulamentar (sa nu uitam ca e 4motion)!

F multumit: de fapt nu cred ca ar fi nevoie sa depasim mult vit legala, daca am putea avea o vit medie destul de ridicata (70-80-90/H) si daca drumurile (care sunt momentan varza) ne-ar permite-o ! asa ca atentie la radare si GROPI !

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva care a facut cip tuning poate constata o scadere a consumului in raport cu cresterea de putere a motorului? Ma refer la cipuri gen 105 vs. 140 sau 140 vs. 170, nu superioare. Renteaza aceasta cipuire sau este doar o fitza gen n-am avut bani de 2,0 dar mi-am luat 1,9 si il fac de 140 CP si ies in castig. A mea masina merge pana acum la 47 000 km ca in carte mixt 6,2. Acum cu raderele astea noi sa nu vrem sa le facem ECOTUNING :icon_thumright: :icon_thumright:

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici un topic cu impresii. Eu spun ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!