Jump to content

Esapament Sport - 2.0 Tdi


danutzu03
 Share

Postare recomandată

salut,

are cineva montat esapament sport pe O2 (diesel)? m-ar interesa mai mult pentru motorul de 2.0 tdi...sunt curios cum suna ,cat a costat...si daca este indicat esapamentul sport pentru motorul diesel?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce intelegi prin esapament sport.Doar finala sport sau toata evacuarea?Daca te gandesti numai la finala iti spun ca nu este nici o diferenta la sunet se aude la fel ca cea din fabrica in schimb cu toata evacuarea sport si fara catalizator o sa fie ceva foarte zgomotos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam doar la finala...

:P

deci nu isi are rostul daca nu schimb toata tzevaraia...

Las' ca merge si asa ! :Driver:

Modificat de danutzu03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca inafara faptului ca nu faci nimic cu sound-ul si dai bani in plus aiurea mai ai sanse sa scoata si mai mult fum masina cu o toba sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut un 307 diesel cu toba sport..si spatele negru de fum... :beerchug: iar toba suna ca un saxofon de dacie spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu esapament sport pe diesel !!!! Am avut pe un Astra G si nu am rezistat ... l-am dat jos si vandut (greu)... Esapamentul original, fiind si putin uzat l-am aruncat ca de... mi-am pus sport...si dupa aia am cumparat altul...

Din experienta neplacuta pe care am avut-o eu (si costisitoare) am dedus: nu esapament sport pe diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e la altii,la mine suna bine si nu tare ,dar cu traseul schimbat total.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

A scos cineva catalizatorul de la un traseu evacuare diesel? Scoate doar fum s-au si ceva imbunatatatiri? Evacuarea de FR difera de cea standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea corecta este: In ce scop evacuare/toba finala sport pe diesel?

Raspuns: pt. performante

Recomandare: nu

Raspuns: pt. sunet

Recomandare: da (dar este suficienta finala).... parerea mea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evacuarea marita ar fi buna doar daca ai big turbo...

userul "bestie" si 5torm, zGb aveau evacuarea modificata pe golful sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am dat jos finala si am pus teava de 57 (sper sa nu vb prostii), oricum era mai mare decat cea originala a masinii; teava a fost luata de pe un Audi RS6..

Cat despre performante e greu sa vorbesc, nu cred ca exista vreo diferenta, intradevar sunetul este OK, mie cel putin imi place, are un sunet mult mai sesizabil e mai "strong" ca sa zic asa, si la ralanti suna ceva mai bine decat stock.

Uite un filmulet ca sa-ti faci o idee:

Modificat de xdx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee ar fi sa-ti pui evacuare dubla , dar nu stiu daca baietii de la skoda au asa ceva in echipare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

performante exista si la diesel daca se recurge la schimbarea turbinei cu una mai mare ,noua turbina are nevoie de o evacuare de 63.5-76 in functie de turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz de turbo, admisie marita evident ca se cere si evacuare proportionala, dar cred ca se discuta de interne stock, sau am inteles eu gresit? ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici un filmulet cu masina mea chiar la Pilot in curte dupa ce am dat jos tot. Aveam doar teava goala de 57" si tips-uri. Fara toba sau catalizator.

PS: fumul se datoreaza si injectoarelor schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai mult la sound conteaza turbina cu cat e mai mare cu atat soundul e mai frumos...turbina e cel mai bun silencer:)

La mine cu evacuare pe 76 fara toba se aude un suerat continuu la ralanti ,acum o toba mica la relanti nu se mai aude sueratul cand merg normal nu se aude mare lucru dar cand dau in ea deja e altceva urla frumos ca sa zic asa:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am pe masina acum un GT20 si soft de ~200cai. Ar merita schimbata evacuarea pt. a ajuta la performante? daca da, ce piese ar fi implicate si de care ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

In acelasi registru.. :), pe un golf5 2.0 bkd cu VNT20 si ~200cp, e necesara scoaterea catalizatorului?

Ma gandesc ca restrictia data de catalizator ar putea creste nepermis de mult temperatura gazelor de evacuare (EGT)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa scoti catalizatorul sa te astepti sa dai fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce model de toba imi recomandati pentru un g5 1.4 90 cai ? sa aiba un sunet bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!