Jump to content

Probleme Cu Galerie De Admisie


sergiup
 Share

Postare recomandată

:)) ultima isprava: galerie de admisie fisurata.

galeria e deja schimbata iar motivatia pt cele intamplate imi e cam formata in cap. as vrea totusi si parerile voastre sa vad daca coincid cu ale mele. va atasez si pozele cu obiectul vinovat.

galeria de admisie nu e afectata. este practic fisura in aluminiu si a fost afectata doar preincalzirea. asa ca intrebari pt cei care va stiti cu astea:

merge sudata?

oare rezista sau in scurt timp o sa revina la falnica fisura?

post-6468-1201854401_thumb.jpg

post-6468-1201854405_thumb.jpg

post-6468-1201854409_thumb.jpg

post-6468-1201854414_thumb.jpg

post-6468-1201854431_thumb.jpg

post-6468-1201854435_thumb.jpg

post-6468-1201854440_thumb.jpg

post-6468-1201854446_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce s-a spart, de fapt? Ai incins teava cu autogenul ca s-o cureti sau ceva de genul asta?

Dac-o sudezi, s-ar putea sa tina, de ce nu? Cica trebuie incalzita bine piesa inainte, ca sa nu mai crape dupa sudura. Clampane teava acolo in camasa aia sau e fixa, cit de cit? S-ar putea sa mearga foarte bine si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu...daca nu mai ai nevoie de ea nu o arunca .. te rog trimite-mi-o mie ... ca sa o am de model pentru o modificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se arunca bgdane. stai linistit ca nu se arunca... daca cumva nu merge sudata sau nu tine a ta este :D.

nu a fost incalzita... cand am curatat preincalzirea asta vara am cam ciocanit-o cei drept dar finut nu cu barosul. m-am gandit pana si la varianta asta... dar totusi din vara si pana acum am cam mers si a si trecut ceva timp.

variantele gandite de mine au cam fost:

- por sau fisura din turnare care in timp s-a intins

- vibratii... dar... imi vine mai greu sa cred... asta eventual putea duce la propagarea fisurii mai usor si/sau rapid

- ciclurile si diferentele de temperatura

- ciocaneala mea de asta vara cand am curatat de calamina preincalzirea.

omul la care o duc la sudat numai cu chestii d'astea se ocupa si are si scule gramada. stie el ce tre sa faca. o sa va povestesc mai multe si pun si poze dupa reparatie. pana atunci.. mai astept si alte pareri...

PS1: unii mi-au dat idei care ma tenteaza dar totusi nu o voi face: sa incerc sa o desfac de tot caci as putea afla dupa fisura cauza si locul de unde a pornit. e mare curiozitatea dar prefer galeria functionala.

PS2: prin bunavointa lui polo care mi-a dat si galeria care o a vea in garaj in 4 ore bruastei ii crescu alta galerie. merci boieru' :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi .. daca cineva are o galerie d'aia stricata, arsa, ruginita, dar integra rog sa luam legatura.. am neoie de ea pentru model si cote

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau unul de broasca....d'asta din imagine.... e pentru o idee de'a mea.. motorul de 1600 la mine este desfacut si il voi face dupa ce il termin pe ala de 2000... deocamdata doar pentru obiect de studiu.. ca daca iese frumoasa treaba o replic si pentru altii :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de-asta zic, ca galeria de la Sergiu e din alt film decit motorul de 1600 (dublu-port, cel mai probabil) de bus.

Aoleo, asta in cazul ca el nu are motor de 1,6 :Driver:, scuzati.

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand mi-am "desfundat" pata calda am taiat camasa aia de aluminiu sa pot schimba bucata de teava de pata calda DIN camasa

dupa ce am schimbat bucata cu pricina a iesit ceva de genul asta :

http://aircooledgarrage.110mb.com/Inceputuri/index.html vezi pozele de mai jos ...

la final dupa ce am montat cele doo bucati pe motor am dat doo puncte de sudura intre admisie si pata calda pentru fixare apoi am demontat-o si am dat cordon de sudura de la un cap la altul .

restul de camasa de aluminiu? cosh :Driver:

eu zic asa : daca pata calda nu e infundata sau fisurata sub camasa aia de aluminiu ( la mine erea ditamai gauroiul ) atunci ...NU ARE NICI PE DREAK :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a lui sergiu e de dubla admisie

alooo 1302iu' ARE dubla admisie ..... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ntz ntz ntz ...

asta ce arati tu nu prea e dubla admisie ... sa zicem ca ar fi ceva cu fiecare latura a motorului cu carbul ei ...

galeria de dubla admisie la AB e formata din 3 bucati . ceea ce vezi tu in primul post plus doo coturi care se impart in doo galerii : fiecare pentru cate un piston ;)

Modificat de ultimul venit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele sint pentru exemplificare... le-am luat cu google...nu ma intereseaza daca este simpa sau dubla admisie .. cam asa ceva vreau sa fac pentru un motor tip1.2.3 dar nu ca sa pun carburator.. pentru alceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!