Jump to content

Transplant Complet De Motor Sau Numai Partial?


simplu
 Share

Postare recomandată

Bratul MFA de la vr6. Dar nu stiu daca se pupa cu afisajul de pe cabrio...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ai mfa, iti trebuie si ceasuri cu mfa + celelalte piese aferente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

venind vorba de transplant de motor ma poate lamuri si pe mine cineva ori post aici ori cu pm

am un golf 3 1.4 abd 55cp

vreau sai schimb motorul sa pui unu de golf 3 gti 2.0l ABF 150cp

am vreo sansa sal omologez.?

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu cred ca vei putea sa-l omologhezi, pt ca depasesti puterea initiala a masini cu aproape 172% si din cate stie eu legea nu permite decat cu max. 30%... daca gresesc va rog sa ma corectati :D

Modificat de florin250
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Apropo de shimbat motor...am constatat si eu azi ca la masinuta mea i-a fost schimbat motorul...si paote si cutia si mai stiu yo ce...Initial avea motor cu cod ABF care parca e 2.0 16V 150 CP benzina...si acum am motor 1Z diesel...deci ori neamtu' ori romanu' a fost foarte priceput....

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce ar fi trebuit sa fie atat de priceput ??? Nu i-a schimbat motorul original cu unul de avion , ci tot cu unul de Golf 3 care pica pe aceleasi prinderi ...

Modificat de taz21
Numai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da...dar trebuie sa schimbi motor, cutie de viteze, esapament, radiator, ceasuri bord, o parte din instalatia electrica, ECU...e ceva de munca acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A durat o saptamana (fara intreruperi ) sa transform Golful Cabrio al colegului Anonimus , 1.8 , 75 cp , intr-un Cabrio VR6 veritabil (motor , cutie , punti , suspensie , ceasuri , ambreiaj hidraulic , instalatie electrica , etc. ) . Mentionez ca in momentul inceperii lucrarii , ambele masini erau complete si perfect functionale , iar asta a fost prima lucrare de genul acesta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vreau sa-mi cumpar un motor 1.8 90 cp si sa ma apuc sa-l reconditionez. acum pe masina am 1.8 75 cp AAM sau ANN nu stiu exact, intrebarea mea e: ce piese trebuie sa schimb daca pun 1.8 90 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce piese trebuie sa reconditionezi la 1.8 90?Intai verifici compresia pe fiecare piston care trebuie sa fie intre 8-10,daca este intre 10-12 este si mai bine.Iar apoi sa verifici daca nu consuma ulei.In rest doar consumabilele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca m-am exprimat gresit. nu piese din mecanismul motorului ci...cutie de viteze, partea electrica etc. si motorul va fi segmentat sa fie ca nou :D

si la ce trebuie sa fiu atent cand il cumpar sa nu aibe probleme majore inafara de ce a spus v@sy ?

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, motorul de 90 nu difera mult de cel de 75,mecanic ma refer.Cand iei motorul il iei cu ecu-ul lui si atunci nu vor fi probleme.Daca il segmentezi, atunci nu o sa fie nicio problema cu el.Cutia de la cel de 75cai, cred ca este mai lunga decat la cel de 90, insa trebuie sa se potriveasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ? sa nu fac o prostie ceva... si care e diferenta dintre motor AAM si ABS ?

Calculatorul nu trebuie schimbat ?

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asta ziceam mai sus, ca trebuie sa iei si ecu`ul(calculatorul).Din cate stiu, diferenta dintre AAM si ABS este data de compresie si ecu.Cred ca si axa cu came difera, dar nu stiu sigur.Poate ne spune cineva care sunt diferentele intre aceste motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christi Trabi

Si eu stiu tot de ECU si raportul de compresie . AAM are 9/1 si ABS are 10/1 . Posibil sa difere putin si axele . In rest , la exterior e identic . Poti pune toate accesoriile de pe AAM pe ABS ( alternator , pompa de servo , compresor de aer conditionat , airbox si toate cele ) . Ai nevoie doar de motor si ECU . Nu stiu daca nu cumva difera putin si jigloarele carburatoarelor.

Exista totusi o varianta mai ieftina si mai simpla . Dai chiulasa jos de pe AAM , o comprimi putin , cumperi ECU de ABS si un kit de jigloare (daca este cazul ) si ai un ABS veritabil fara sa mai ai probleme cu serii si alte prostii . Sistemul de injectie este acelasi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa ma complic..sa dau chiulasa jos etc.. trebuie sa ma folosesc de masina in timpul asta. vreau sa fac o treaba buna de la A la Z vopsit tot sa fie ca nou. multumesc pentru sfaturi, mai ramane sa ma consult cu un specialist. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Daca va intereseaza stiu la mine in zona un kit complet motor 2.0 ABF de 150 cp + cutie, acesorii motor, conducte, ecu, conducte combustibil, pompa benzina, etc, pentru Golf 3/Vento la doar 600 de euro. Daca e cineva interesat dati un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut...pentru motor 1,9 td 75cp motor AAZ se poate face vreo modificare pentru mai multa putere?pe un sait am vazut ca faceam un fel de cip parca si scria pentru golf 3 - 1.8 90cp , 1,9 tdi 90cp si 1,9 td 75cp....se poate face ceva ?sau trebuie schimbat tot motorul cu unu tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa-i faci chip Geoadi pentru ca masina ta nu are ECU,e doar mecanica pura.Cauta un motor TDI si vei fi mai multumit.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!