Jump to content

Transplant Complet De Motor Sau Numai Partial?


simplu
 Share

Postare recomandată

Pe scurt as vrea mai multi caluti. Masina in cauza e un golf 3 cabrio care in momentul actual are 75 cai (motor de 1.8) deci cel mai slab...

Din ce am citit pe net am inteles ca ar fi 2 variante disponibile:

1 - transplant complet de motor care in cazul asta as vrea sa fie un vr6

2 - transplant partial aka sa pastrez blocul motor si sa caut un g60 care s-ar potrivi la fix in blocul meu motor

Ce ma intereseaza este care ar fi sa aflu avantajele/dezavantajele fiecarei solutii de la cei mai experimentati.

Ce nu conteaza ar fi consumul - imi asum un consum de 15 in oras pt vr6 ca doar fudulia se plateste :lol:

Tot la chestii care nu conteaza trec si diferenta de cai dintre cele 2 solutii - vreau un motor clean/factory - nu sa storc si ultimul strop din el..doar alt motor la fel de fiabil cu mai multa vana...

Conteaza fiabilitatea fiecarei variante in parte si pretul transplantului. A se intelege pls ca ma intereseaza si costurile de intretinere...

Omologarea rar rog sa nu fie luata in considerare - stiu ca ar fi un punct in plus pt solutia 2 dar imi asum costuri suplimentare daca avantajele merita.

Astept pareri..

Modificat de simplu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vr6: papa peste 15, daca vrei sa itzi pui vr6 ai ami multe de schimbat, nu doar motoru:cutie instaltie electrica .... alte frane, alte roti in 5 prezoane, cred ca si timoneria ii pe cabluri, planetare, pompe de benzina, evacuare, radiator... pret eu izc in jur de 2000 de euro ca sa il ai la cheie

g60: daca veri g60 ii mai complicat trebuie alte pistoane (cele din g60), daca blocu ii prea uzat iti trebuie pistoane noi, stropitori in bloc,segmentzi, cuzinetzi.... suportu pt. glader, nu shtiu daca mere pe blocu normal, toata electronica, intercooler, injectia, chiulasa... (deci si in cazu asta tre sa iei un motor compet complet unde ai sanse 10% sa mai fie comppresoru bun tot prin bani aia ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca buget speram sa ma incadrez in 1500 iepuroi...si asa ma cam restrang de la multe...daca sare ma cam las pagubas :lol:

Mai bine bag banii in interior/sound...motorul actual trage binisor si e menajat...dar parca as vrea mai mult totusi...

Modificat de simplu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam frumos Golfistul...asta e pasul final...speram sa ai si o parere avizata referitor la cele 2 optiuni pe care le-am gasit eu...

Modificat de simplu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de link...cred ca pt moment ma voi rezuma la aspect/sound pt ca ma depaseste financiar efortul...decat sa ma apuc si sa stau cu ea in lucru din lipsa de bani mai bine raman cu motorul actual care e impecabil.

Se poate inchide

Modificat de simplu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa-ti ajunga 1500iepuroi

se poate umbla in motor sa-ti schimbe componente... pistoane , ax came si in evacuare; sunt componente de motor pe care le fac astia.. mai usoare dintr-un nu stiu ce combinatie de material ; si cu evacuare pe inox direct.. sunt 50 de cp care-i castigi, daca-ti pune si cip cirip.. cre ca ajungi pe la 150cp.

dar.. cineva are dreptate.. ca tre sa umblii si la frane etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da te rog un raspuns mai exact, despre ce componente e vorba, cam ce modificari si un pret (aproximativ)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus si mai sus...motorul actual e bine intretinut si trage multumitor pt mine. Asta cu ceva caluti in plus ar fi fost un capriciu pt rarele momente cand ma mai apuca betia vitezei si vreau sa merg cu 150 pe asazisele autostrazi de la noi sau sa am parte de senzatii tari de la un stop la altul...

Ma voi orienta catre un interior de piele alba ~ 800 euro si instalatie audio - astea cel putin ma vor bucura tot timpul fara sa ma coste suplimentar in timp si daca raman bani ii trag si un colant de carbon pe capota/portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate,

nici eu nu m-am bagat la motor... incearca pe youtube cu cautare golf 3 gti.. sa vezi ce turbine si-au pus aia p`acolo :D e unu cu un gti 8v ca al meu si merge de zici ca-i da unu shuturi in fund. belea.

stiu doar ca se face motorul.. ax came pistoane.. segmenti..tre sa ilk intreb pe mecanicul meu... se pune si turbina... ti-l face harcea parcea.. dar iti da cai destui.

stiu ca din evacuare.. daca o faci cap coada castigi 10-15cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am precizat in primul post ca fiabilitatea ma intereseaza...ce imi spui tu sunt solutii care nu ma satisfac....alea sunt masini de show...liniute...etc...eu merg cu masina asta zilnic si vreau sa merg linistit - nu sa ma lase la satu mare cand eu tb sa ajung in buc in aceeasi zi.

Sunt constient ca un motor "fortat" nu va fi la fel de fiabil ca unul de fabrica dar cautam un compromis...

Modificat de simplu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehh..nici eu nu am umblat la motor mai mult decat e in carte

am schimbat piese de batranete si e ok, consider ca mai mult farmec are masina.. asa cum e ea lasata de la mama ei , de aia am bagat numa piese originale .

la scaune m-as baga sa le schimb acum.. sa vedem

daca-i dau de problema cu turatia la vara ii trag o vopsea bengoasa :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.

Asvrea sa va intreb daca as putea monta(omologa) un motor tdi pe actuala masina de la semnatura, si cam cat m-ar costa

Modificat de sr_giu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate, trebuie sa faci o vizita la RAR sa te documentezi asupra actelor necesare si a tarifelor aferente modificarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut ceva timp de cand am facut shimbul de pe Passat (benzinarul PR a devenit diesel SB) de aceea nu mai stiu taxa de la RAR (oricum nu a fost mare deoarece am pus un propulsor de la aceasi firma - adica VW). Eu am prefereat sa schimb tot, Nu am intampinat nici o problema la schimb deoarece totul a fost luat de pe o masina functionala. Iti propun sa-ti achizitionezi o masina cu motorizarea pe care o vrei din Germania si apoi sa vinzi restul de piese....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
A trecut ceva timp de cand am facut shimbul de pe Passat (benzinarul PR a devenit diesel SB) de aceea nu mai stiu taxa de la RAR (oricum nu a fost mare deoarece am pus un propulsor de la aceasi firma - adica VW). Eu am prefereat sa schimb tot, Nu am intampinat nici o problema la schimb deoarece totul a fost luat de pe o masina functionala. Iti propun sa-ti achizitionezi o masina cu motorizarea pe care o vrei din Germania si apoi sa vinzi restul de piese....

Nu stii daca cum va trebuie schimbata si cutia de viteze cu tot cu planetare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stii daca cum va trebuie schimbata si cutia de viteze cu tot cu planetare??

trebuie sa fac o corectie: motorul era RP si nu PR :vaidecapulmeu:

Eu personal am schimbat tot.....mi-a fost mult mai usor asa.

Eu zic ca este optiunea ta, daca vrei le schimbi daca nu nu ... asta in cazul in care nu pui un motor cu o diferenta de putere foarte mare (nu ma pot pronunta dar cred ca pana la un 30 % rezista)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taxa pentru omologarea schimbării, la ce vrei tu să faci, este undeva minim 700 de euro (aşa zisul "test dinamic", unde să vadă, cică, inclusiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te coasta foarte mult! are dreptate uglyjamal. Cel putin 2000-2500ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Imi poate spune si mie cineva daca pornind de la un bloc de 1.8 ABS , prin marirea alezajului si folosind un set motor complet (arbore cotit , pistoane , biele , etc . ) de 2.0 , pot obtine un motor veritabil de 1984 cmc ? La motoarele de Dacie stiu ca era posibil . Daca maresc doar alezajul de la 81mm la 82,5 ajung la 1850 cmc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Revenind la topic, am un vr6 pe post de donator, tot la un cabrio de 75 de cai. Problema este ca nu am un mecanic care sa se incumete sa mute tot de pe una pe alta si sa nu ceara un pret fantezist. Stie cineva un mecanic serios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revenind la topic, am un vr6 pe post de donator, tot la un cabrio de 75 de cai. Problema este ca nu am un mecanic care sa se incumete sa mute tot de pe una pe alta si sa nu ceara un pret fantezist. Stie cineva un mecanic serios?

cu actele cum faci?? treci vr-ul in acte?? si daca vreti putere mai serioasa decat un vr6..ganditi-va si la un 1.8 t de pe audi tt, numai ca acolo is alte costuri... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu actele nu prea am ce face... RAR-ul spune ca pot pune un motor mai puternic cu pana la 50% fata de cel montat de fabrica si n-am pile suficient de mari... Pe de alta parte, impozitul si asigurarea ar fi foarte mari...

Iar un motor de TT nu am de ce sa pun pe un cabrio, nu vreau o masina de liniute, vreau un Golf altfel, pentru copilul din mine... :biggrin:

Oricum, va voi tine la curent, daca doriti, cu poze din diferite stadii de modificare. Apropos, stie cineva daca pot pastra bordul initial de pe cabrio, adaugand doar calculatorul la afisajul existent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!