Jump to content

O Fi Bateria ?!


Vlad C.
 Share

Postare recomandată

Ieri dimineata am pornit de dimineata cu masina (la prima cheie) de acasa si am mers cam 1 km. Am lasat-o cam 10 minute, apoi, cand sa pornesc... nu mai pornea !

Dau la cheie, se auzea cum ar porni (pt. cam jumate de secunda) apoi se mai auzea un zgomot ca si cum s-ar invarti ceva, dar mai incet.

Zgomotul asta se aude cat tin cheia rotita in contact, n-am tinut mai mult de 2-3 secunde de frica sa nu se intample ceva, dar nu dadea vreun semn ca ar vrea sa porneasca.

Insa display-ul de pe bord indica bateria (cu rosu).

Mentionez ca cu o seara inainte a trebuit sa car niste mobila si am lasat masina pe avarii in jur de 1-1,5 ore si de asta e posibil (sper) sa fie DOAR bateria !

Dar de la ce poate fi acel zgomot ?

Masina (si bateria) are cam 3 ani jumate si 2 dintre bujii le-am schimbat cam acum 1 an.

Sa o tractez pana la un service si sa ma usuce aia de bani nu prea am chef...

Puteti sa-mi dati ceva sfaturi ?

E usor de scos capacul care acopera bateria ? Pur si simplu trag de el ? (Poate incerc sa resuscitez putin bateria de la alta masina)

Multumesc.

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr blocat. Vezi tija sa nu fie blocata pe inchis. Misc-o si vezi apoi dc porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns.

Insa nu stiu ce inseamna "egr"...

Unde se afla tija de care zici ? Trebuie sa scot vreun capac (de la motor) sau am usor acces la ea ?

E problema mare (grav) daca s-o fi blocat singur ?

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E exhaust G gase R recirculation

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=128812

Nu e problema mare, trebuie curatata. Nu trebuie sa desfaci nimic acum sa porneasca, doar cand o cureti.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Am citit ce scrie la link-ul ala.

Sper sa fie tot asa asezat EGR-ul si la Skoda Octavia 1, ca in pozele alea. (Sa nu trebuiasca sa dau jos capacul de la motor :) ).

Peste cateva ore, cand ajung la masina, incerc.

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la masina, am ridicat capota si era vorba exact de problema cu blocarea tijei EGR-ului (pe inchis), adica spre inauntru.

Am miscat putin de ea si s-a deblocat. Motorul a pornit imediat, la prima cheie. Deci bateria cred ca e inca OK, fara probleme.

De acum incolo, sper sa mai mearga masina OK...

Exista riscul sa se opreasca motorul in mers vreodata ?

Tot legat de asta, stiam o tehnica de turare de la turatii mici la turatii mari, prin viteza a 3-a, ca sa mai desfund chestii de pe la motor...

O afecta asta (in bine) si curatarea valvei EGR ?

Multumesc foarte mult si numai bine celor care au binevoit sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea clapa nu se va inchide niciodata in mers, ci doar la oprirea motorului di cheie. Si nu este clapeta EGR, ci doar face corp comun cu aia, Curatarea egr se face prin demontare si spalare cu diferiti solventi si cu o perie de sarma sau pensula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!