Jump to content

Golf 4 - Moare Motorul In Mers


pungulus
 Share

Postare recomandată

Alex_Ploiesti

Am aceeasi problema... cred

Am un Golf 4 1.4 16v, din 2001, recent adus...acum 2 zile am plecat cu ea si sa vezi patanie. Din mers, moare motorul, se aprinde STOP mare pe bord...si scria ceva cu Ol.... nu stiu ce...prost am fost ca nu am stat sa notez codul de eroare ca-l cautam pe net, poate poate aflam ceva... Din cunostintele mele minime de germana Ol...inseamna ulei, deci probabil ceva legat de ulei, presiune de ulei...etc. Am tras pe dreapta (ca deh, cu motorul mort ce era sa mai fac..)...am deschis capota, m-am uitat...totul ok, nu gram de ulei, nu nimic...

Ma urc, dau la cheie, pleaca perfect...plec

Ramane aprins martorul "Check engine"....ma rog

Merg asa, ajung acasa, o las pe dreapta....peste vreo jumatate de ora iar ma duc la ea, verific ulei (iar)....totul ok, poate un milimetru peste nivelul maxim...pornesc motor...totul ok...martorul "check engine" inca aprins continuu....

Dupa vreo ora vine si var-miu...ii arat si lui...pornesc motorul....de data asta se stinge martorul de check engine...totul functioneaza perfect...sa-ti dai palme , nu alta ;)

Auma ziceti si voi...ce sa fie? presiune de ulei? Pompa de ulei? Ce sa fie, ce sa fie? E chiar stresanta ideea ca se poate opri din mers cand ti-e lumea mai draga....

Daca ati mai intalnit fenomenul pls help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pungulus

    6

  • strooler2003

    6

  • piticu66

    3

  • corkodel

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

La golf-ul meu (1.4 16V - '98) i se opreste motorul in mers (calc ambreiajul sa schimb viteza si moare). am fost la service si mi-a zis ca la tester arata ca senzoruil de turatie da eroare. L-am schimbat, dar problema persista.

Ce parere aveti?

e destul de stresant sa sti ca ramai fara motor, mai ales daca iei o curba si ramai si fara servo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa incepi cu o curatare a clapetei de acceleratie, daca nu ai facut'o in ultima vreme. Apoi verificat bujii, filtru benzina (daca exista)

Poate cumva trebuiau sterse ceva erori dupa ce a fost schimbat senzorul de turatie ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici si supapa EGR. Aia de obicei iti manca nervii si simptomul asta ca-ti moare motorul cand schimbi viteza l-am avut si eu de vreo 3-4 ori lus ca-mi oscila relantiul, dupa un timp i-si revenea dar iar o apuca. Da-i scan si daca ai eroare ca e supapa EGR.... schimb-o ca nu scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am curatat clapeta de acceleratie si am resetat erorile, iar acum se pare ca totul functioneaza normal (sper sa ramana asa).

multumesc pentru sfaturile date.

un week-end minunat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit si eu acelasi lucru si cu greu am gasit problema. Dupa ce am cumparat-o printre primele lucruri a fost schimbarea filtrului de benzina. la inlocuire, mecanicul a strangulat furtunul care iesea din filtru. De cand am remediat problema, n-a mai murit motorul niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Am o problema si nu ii dau de cap, in timpul mersului sau chiar la stop motorul moare , pana acum curatam clapeta de acceleratie si era in regula o perioada , acum insa s-a inrautatit situatia (cu clapeta curatata) in timpul mersului tinde sa moara si uneori se aprinde becul de ulei (rosu si palpaie) si nu mai merge turometrul, daca inchid si pornesc motorul totul e in regula, sau pur si simplu moare motorul.

A mai avut cineva problema asta? Are cineva sugestii? De la ce ar putea fi?

Asta am gasit cand am deschis capacul de la filtrul de aer:

post-15313-1201708276_thumb.jpg

Salutare! Am aceeasi problema ca si tine..spune-mi te rog care este senzorul cu probleme, am fost la un magazin de piese auto sa intreb si am gasit "Senzorul de turatie pt. arborele cotit" si "Senzorul turatii" , care dintre cele 2 este ?

Modificat de vl4dutzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

motorul poate muri din multe motive. Senzorul de turatie e unul din responsabili, mai poate fi si filtrul de benzina sau modul cum a fost montat. La mine problema s-a rezolvat dupa ce am schimbat filtrul de benzina. Ca simptome, se oprea in mers si palpaia beculetul de ulei parca si ramanea aprins chek engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema s-a rezolvat doar prin curatarea clapetei de acceleratie.

Dupa ce am schimbat senzorul de turatie (de la arbore - celalalt e la cutia de viteze) problema NU s-a rezolvat.

o data la 5 - 6 luni trebuie sa curat clapeta de acceleratie. de preferinta sa o cureti fara sa dai cu pistolul de aer, doar cu spray de curatare.

cineva zicea mai sus de o supapa EGR, problema este c[ are un pret de vreo 600 lei (doar piesa).

altceva nu am mai incercat.

curata clapeta in prima faza si vezi care e situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este pozitionat senzorul de turatie la motorul de 1.4 16v golf 4 dupa 99?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal!am un golf4 1,6fsi,cutie manuala,din 2003 si am niste intreruperi in sarcina(smuncituri)am facut diagnoza nici o eroare.intreruperile sunt facute mai des in treapta a-4 a la viteze de peste 70km/h.astept opini si sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca in primul rand sa schimbi filtrul de benzina. E in jur de 35 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!am un golf4 1,6fsi,cutie manuala,din 2003 si am niste intreruperi in sarcina(smuncituri)am facut diagnoza nici o eroare.intreruperile sunt facute mai des in treapta a-4 a la viteze de peste 70km/h.astept opini si sugestii!

e schimbat oricum,dar asta nu intra in discutie

Incearca in primul rand sa schimbi filtrul de benzina. E in jur de 35 RON.

mai zi te rog despre a ta ca vad ca ai un fsi,cum e cu masina,io inca nu am apucat sa ma bucur de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce as putea sa iti spun decat ca sunt multumit. Benzina de 98 cel putin si nu vei avea probleme. Ti-am zis de filtru pentru ca eu l-am schimbat acu 2 saptamani si era plin de mizerie (asta in 10.000 km si numai cu benzina Petrom 99+).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut sunt nou pe acest forum pentru k tocmai mi-am achizitionat un vw passat 3B din anul 2000 motorul volkswagen APT 1781 cmc 92 kw .sunt destul de multumit de masina arata foarte bine sta foarte bine pe sosea nu a fost masina de bijnitar ,spun destul de multumit pentru ca pe langa faptul ca imi patineaza discul de anbreiaj se mai petrece un (fenomen) si anume :plec de pe loc fara nici o problema schimb in viteaza a 2a la 2500 de ture si accelerez mai brusc se ineaca motorul (imi da in nas popular a spune)daca acelerez cate putin nu mai imi face chestia asta.daca skimb treptele peste 3000 de ture si ccelerez mai mult nu se mai inceaca cestia asta mi se intampla in toate treptele mai putin in a1a .Mi se pare foarte cidat tinand cont ca nu pot pleca mai repejor de pe loc fara sa o accelerez asa de mult.nu am fost la un mecanic inca va cer mai intai voua parerea si sper k ma veti putea ajuta intr-um fel sau altul.Stima Corkodel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce as putea sa iti spun decat ca sunt multumit. Benzina de 98 cel putin si nu vei avea probleme. Ti-am zis de filtru pentru ca eu l-am schimbat acu 2 saptamani si era plin de mizerie (asta in 10.000 km si numai cu benzina Petrom 99+).

io am pus de la OMV de 95,am auzit de la altii ca nu prea conteaza,sunt pareri si pro si contra.eu cu masina abia am facut 500 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
plec de pe loc fara nici o problema schimb in viteaza a 2a la 2500 de ture si accelerez mai brusc se ineaca motorul (imi da in nas popular a spune)daca acelerez cate putin nu mai imi face chestia asta.daca skimb treptele peste 3000 de ture si ccelerez mai mult nu se mai inceaca cestia asta mi se intampla in toate treptele mai putin in a1a...

Salut, tot ce poti face pentru inceput e o testare cu Vag-Com, astfel vei sti exact cu ce ai de-a face. Sunt multe variabile

in problema: MAF, sonde Lambda, sonda de Temperatura, etc. Te costa 50RON in service autorizat, un pret mai mult decat

rezonabil, decat sa te apuci sa schimbi piese "dupa ureche" :D

Revino dupa testare cu rezultatul si te indrumam mai departe

Modificat de voicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Mersi pentru sfat o sa fac si un test VAG-COM insa am cumparat un debitmetru de aer si am sa il schimb maine sper sa fie buna decizia de a il schimba ,maine o sa vin cu noutati.Toate cele bune ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat debitmetrul de aer mai exact doar senzorul nu toata carcasa si...nu mai imi da in nas la turatii mici dar tot mi se pare ca se accelereaza greu pana la 2500 de ture si in plus cand stau la relanti la 900 si accelerez mai intai scade turatia putin si dupa aceea urca .chestia asta o simt cel mai mult knd vreau sa plec cu a-I-a de pe loc .daca scot mufa de la MAF se accelereaza normal nu mai imi face figura asta cu scazutul turelor dar nu mai are putere de loc .Ce poate sa aive ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine e cauzata de amestecul de carburant. Ai schimbat degeaba debitmetrul, iti zic sigur, ceea ce ai obervat tu

ca fiind o imbunatatire este doar un efect placebo :( . In momentul in care ai scos mufa debitmetrului, motorul va functiona

in regim de avarie, deoarece ECU are nevoie de acest senzor pentru a optimiza amestecul aer/combustibil, fara el masina ta

va functiona intr-un regim de putere limitat. La fel se intampla si daca deconectezi prima sonda lambda, aceasta calculeaza

cantitatea de benzina necesara motorului, iar MAF-ul cantitatea de aer. Cum tu ai schimbat debitmetrul si nu a fost nici o schimbare,

e evident ca vinovata e sonda Lambda. Iti garantez asta in procent de 90%, am patit la fel cu masina.

Schimba prima sonda lambda, cea aflata pe galeria de evacuare, imediat in spatele motorului. Mufa acestui senzor o gasesti

sub masina pe partea dreapta, aproape de roata din fata, sub un capac de plastic rotund. Mufa are culoarea neagra

copyofimag007.th.jpg

Sonda costa 350Ron de la Bosh

:lol: Daca ai fi facut o scanare cu Vag-Com, foloseai banii de debitmetru pe o sonda Lambda. Oricum, efectueaza o testare

inainte sa intervii, pentru a verifica ceea ce am sustinut eu si pentru a vedea la final daca au mai ramas erorile ;)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se intampla si daca deconectezi prima sonda lambda, aceasta calculeaza

cantitatea de benzina necesara motorului, iar MAF-ul cantitatea de aer.

Aoleu :) . De unde le scoateti fratilor? Macar precizati faptul ca, este PAREREA voastra, atunci cand faceti afirmatii "gratuite".

Aaaa...ca sonda lambda are rolul de a face corectii privind amestecul, asta este alta mancare de peste dar, nu ea este cea care calculeaza cantitatea de benzina. De calcul se ocupa ECU folosind in primul rand informatiile de la MAF/MAP si pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, nu m-am exprimat intocmai ca la catalog, am incercat sa-i vin omului in ajutor, facand-ul sa inteleaga

cat de cat cauza problemei cu care se confrunta. Imi sustin in continuare parerea privind problema lui corkodel

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corkodel... foloseste SEARCH-ul. Pentru erori descoperite in urma diagnozelor, avem ACEST TOPIC ... unde am mutat si post-ul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat doua masini din Germania si ambele aveau filtrele de benzina schimbate sau cu 13 ani inainte sau cu 8 ani inainte.

Cum e posibil ca un neamt sa schimbe atat de rar filtrele de benzina?Am dedus de fapt ca problemele care le au benzinarele cu murit in timpul mersului cu tremurat la relanti cu erori de sonda lambda cu clapeta de acceleratie este de la calitatea benzinei.

Nu se poate ca un neamt sa lase masina 13 ani cu un filtru sau altul 8 ani care a circulat aproximativ 30000 de km pe an.

Cred ca e o idee la care sa te gandesti...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut,am si eu un g4 cel din semnatura ,si imi da in nas cand o tin constatnt pe la 80 si mai moare si otorul rar da o face am schimbat fiiltru de benzina dar nimic,aveti vro idee:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!