Jump to content

Din Nou Supapa Egr


voov-X
 Share

Postare recomandată

dah.. acuma face figuri si dimineatza la pornire, dar treb s schimb filtru benzina(daca gasesc unde e.. :D) si bujiile , dupaia s vad dc mai porneste cu aceeasi ezitare. Am cautat si p la shrot.. vre-un Lupo1.0 avariat sa-i iau EGR-ul dar n-am gasit :-?

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat filtrul de benzina si bujiile ca parte integranta a reviziei generale. Problema cu pornirea a ramas. Si cu turarea greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine[cod motor auc] filtrul de benzina e sub masina in partea dreapta.numai bine .respect.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Filtrul de benzina e undeva langa roata dreapta spate. Se schimba foarte usor. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms ms.. maine dimineatza ma ocup de el, n-am avut timp pana acuma.. :)

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul care curge e antigel si la mine a curs aproape un litru dar se poate completa cu antigel norma g 12.

egr-ul lui asta mic a facut probleme dar a fost curatat de catre mecanicos cu spay de curat si m-a sfatuit ca la primul drum mai lung sa bag gaz de 100 si sa-l cal mai tare pe coada.martorul s-a stins singurel motorul merge mai rotund si trage altfel.asta cu aproape 1 an in urma.A era sa uit mi-a recomandat sa schimb treptele de viteza intre 2500-3000 rpm ca atunci actioneaza egr-ul.numai bine. respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se pare ca faza cu curatatul nu a mers cel putin la mine decat o singura data pentru ca saptamana trecuta m-a lasat bestia in mijlocul orasului buzau cand egr-ul s-a blocat si nu mai statea motorul la relantiu.am ajuns cu peripetii in bucuresti si am fost nevoit sa schimb egr-ul.bestia mea cea mica e iarasi pe sosele.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna am si eu o problema, am cautat pe tot forumul dar n-am gasit nimic asemanator:

- nu merge peste 100-110km/h daca apas acceleratia mai tare se aude ca si cum s-ar tura dar nu se tureaza nu creste in ture

- accelereaza foarte prost

- imi innegreste bujiile si trebuie sa le curat destul de des pentru ca merge in 3 cilindrii.

- parca urca greu in turatii si pe loc putin si cateodata pe loc urca pana la 4500-5000 se opreste o fractiune de secunda si urca iar.

- in rest motoru clicaie unpic la relantiu dar nu oscileaza si merge rotund nici fum nu prea scoate

Am dus-o la test si singura problema ce aparea era valva egr care am avut-o si anulata si tot cam la fel mergea, are rost sa schimb valva asta ? Masina are 300 000 km, are cum sa faca asa de la motor uzat obosit ?

Masina e polo din 2001 motor auc 1.0 b

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat tot de EGR, motorul de 999 cm cod AHT are supapa EGR, daca da unde este ca m-am uitat dar nu am vazut nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat in Autodata si in Elsa si nu am vazut sa aiba AHT-ul EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara !

Sunt si eu un posesor de LUPO 999 cmc Motor benzina AUC la care am probleme cu EGR-ul. In urma unei erori citite cu VAG-COM care spunea ca nu se cunoaste pozitia valvei EGR, am curatat EGR-ul dar dupa trei zile martorul "check engine" din bord s-a aprins. Erorile afisate de data aceasta fiind :

1. 17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1401 - 35 - 00 - --

2. 16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35 - 00 - --

Am citit parerile voastre de pe acest topics cu privire la acest aspect. Am observat ca respectivul membru intitulat wolfvw se apropie foarte mult de adevar. Se pare ca este un membru care are cunostinte largi in domeniu. Vin in completarea sau intarirea celor spuse de wolfvw si va spun ca atunci cand inlocuiti supapa EGR sau o curatati, aceasta trebuie reglata (setata) din nou. Pe intelesul tuturor, acesta valva este actionata electromagnetic de o bobina solenoid care in momentul montajului trebuie calibrata. De fapt nu bobina se calibreaza ci calculatorul de motor. Astfel, prin setare se intelege invatarea de catre calculatorul de motor a valorii curentului electric minim (pentru valva inchisa), maxim (pentru valva deschisa la maxim) si valori intermediare de curent care trece prin bobina solenoid a valvei. Astfel in functie de curentul cu care este actionata bobina, valva se inchide sau se dechide ori se pozitioneaza pe o pozitie intermediara. Asa se controleaza volumul de gaze de esapament care reintra in galeria de admisie. Calculatorul de motor trebuie sa gestioneze exact amestecul de aer, combustibil si gaz esapament pentru ca motorul sa functioneze in conditii normale de turatie, cuplu si noxe emise. Orice anomalie in acest amestec de gaze poate duce la functionari neregulate ale motorului, oprire la ralanti, emisii mari de noxe, lipsa de putere, etc. Faza cu utilizarea benzinei de 100 este valabila atunci cand devierile valvei nu sunt foarte mari fapt pentru care calculatorul de motor poate face mici ajustari la valorile de curent care trec prin bobina solenoid.

Aici am eu insa problema. Sunt posesor al uni tester VAG-COM cu care pot face acest reglaj al EGR-ului dar nu am manualul de service al acestui Lupo sau macar manual de motor AUC pentru a vedea ce canal de informatii trebuie citit, resetat sau calibrat pentru fucntionarea corecta a EGR-ului. Are cineva acces la aceste informatii?

Va multumesc tuturor si daca mai doriti si alte informatii legate de EGR va astept intrebarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ajutaţi mă si pe mine cu această valvă!!!

Acum aproximativ 20.000 de km am avut prima eroare la teroarea asta de piesă....si de atunci nu reuşesc să îi mai dau de cap.

A început cu mers neregulat....cu trepidatii...lipsa de putere. Am pus o pe vag com....mi a dat ceva gen misfire cilindrul 2,3.

Am şters eroarea....maşină si a revenit o perioada după care a reînceput să meargă prost. Cu ocazia unei reparaţii la motor m am hotărât să îl rog pe mecanic sa imi cureţe această valva (am citit pe forum ca s ar putea curată)....zis si făcut....cu spray de curăţat carburatorul. După montare....a mers f bine motorul ....maxim 30 de km după care.....iar a început să meargă prost.....iar s a aprins martorul ckeck.

La scanare a dat iar.....ca valvă ehe ar fi blocată....si ca ar trebui schimbată. Am zis ca asta e....poate aşa reuşesc să scap de acest stres....am cumpărat vâlvă nouă si originală de la reprezentanţa.

A fost montată pe maşină...si stupoare....maşină mergea si mai rău.

La test a dat iar ....eroare valva egr....după ştergerea erorilor....a început să meargă ok, dar după alti aprox 300 km martorul ckeck s a aprins.....si maşină a început să meargă prost.

Mecanicul a zis ca ar fi si bujiile de vină.....am schimbat si bujiile.....chipurile a început să meargă mai bine....dar cu martorul tot aprins....si aşa l am lăsat.

Acum de când cu frigul din ianuarie 2012 (-25 de grade)...m a prins în rezervor cu benzină de la lukoil....si maşina a început să pornească din ce în ce mai greu....i am pus altă benzină.....i am pus aditivi de mărit cifra octanica.....i am pus aditivi de curăţat sistemul de alimentare.....i am schimbat filtrul de benzină.....si nu s a schimbat absolut nimic.

Mai mult.....a scăzut relantiul la 400-500 de rotaţii...cu tendinţa de oprire....mai ales când se reduce viteza, la relanti, si franari....când motorul nu este în sarcina.

Astăzi după o pornire foarte greoaie....am hotărât să o duc la teatre....si pe lângă 3 erori minore de la pornirile succesive.....a apărut eroarea 1441....care mecanicul a zis ca ar fi egr ul.....după ştergerea acestei erori.....la punerea contactului ea a reapărut.....si mi a zis ca trebuie curăţat egr ul.....la naivă cu panarama asta de piesă...e NOUA....are maxim 10.000 km....e posibil să se fi stricat iar?

Mă vad într o situaţie fără ieşire......mă poate ajută cineva cu un sfat în afara .......litrului de benzină si brichetei....... :)

Mulţumesc anticipat .....celor ce imi vor răspunde......

Scuze pt diversele greşeli de ortografie.....am scris după telefon.

Cu stimă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare, am becul check engine aprins, am gasit eroarea: P0404 EGR A Control Circuit Range/Performance. A mai avut cineva aceasta eroare? Am citit pe net o sumedenie de pareri si nu stiu ce sa aleg...Poate ma ajuta cineva..

Am uitat sa precizez, motor AUC, 2001.

Modificat de FACOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnificaţia erorii este aceasta

754924200_6-23-20183-47-02AM.jpg.9abf602c4ea54ef7d266782c8d5c8ea4.jpg

La motorul ăsta EGR este format dintr-o supapă acţionată vacuumatic şi controlată electric (printr-un actuator) şi un senzor de poziţie (un potenţiometru de  fapt).

Deci trebuie să verifici aşa:

  • dacă vine vacuum la furtunaşul de vacuum
  • dacă membrana supapei ţine vacuum, nu este spartă (cu o bucată de furtunaş nou tragi aer cu gura şi vezi dacă ţine vacuum)
  • verifici cu un multimetru dacă solenoidul actuatorului are continuitate şi dacă primeşte tensiune

Verificare EGR actuator.pdf

  • verifici dacă senzorul de poziţie primeşte tensiune şi are continuitate

Verificare EGR senzor pozitie.pdf

După ce faci toate astea EGR trebuie adaptat cu vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Multumesc pt. raspuns. Am masurat rezistenta bobinei, 8,6 ohmi, tensiune pe mufa ce intra in egr (mufa deconectata de pe egr, pinii 1-5) 8,8V (bateria e ok).

E o valoare corecta sau e prea mica? Exista vreun releu intermediary intre ECU si bobina egr-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!