Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@cuiuda Vrei sa ne faci in ciuda? :)

Ceva nu este in regula ca prea bine a iesit ...

PS: cam dubios sta MAF-ul infipt in 847,9 , nu am mai vazut nici un log sa stea debitul de aer asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU l-am resoftat. Nu sunt eu lamurit daca e ok ca valoarea MAF actual este normal sa scada dupa turatia de 3400rpm tinand cont ca MAP actual masoara bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa scada, la toate scade...nu stiu explicatia dar asa se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. am facut si eu un log. Stiu ca e cam lung dar tipul care l-a facut a dat start si end dupa vreo 10 min :). Imi par ciudate anumite valori. Niste pareri va rog

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa agate putin geometria sau tija actuatorului nu este reglata corespunzator (daca actuatorul nu este cel original)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am schimbat capsula vacuumatica acum o saptamana.tija e reglata dupa cea veche. motorul trage ok dar presupun ca din cauza rescrierii hartii de injectie sunt valorile astea. geometria e ok nu agata am verificat cand schimbat actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce harta ai rescris si de ce? Tija trebuie reglata in functie de parametrii pe care ii citeste VDCS, nu dupa tija veche. Cred ca ar trebui sa lungesti putin tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aruncat si eu o geana pe acel asa zis log iulian a lui kenzo, ala numai log nu se numeste, nu iti poti da seama kenzo dc e sau nu o problema, are la pozitia 99 un spike dar dupa se corecteaza, este prea mic intervalul sa iti dai seama dc e sau nu o problema, refa logul cum trebuie in treapta a 3 si pedala la 100 % nu asa cum e facut asta

Multi pun asemenea tipuri de loguri si se mira de ce nu primesc raspunsuri, ce sa raspunzi? nu ai ce numai sa dai cu presupusul

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspunsuri oricum ar fi. stiu ca nu e un log ca la carte si voi face unul zilele astea asa cum ar trebui. harta de injectie a fost schimbata acum aprox 4 ani din motive de performanta sa zic, motorul are undeva la aprox 130 cp, foarte sesizabil in treptele 3,4. doar in treapta 2 turbina nu mai intra la2000 ci undeva aproape de 2500. dar oricum motorul a mers f bine de atunci.

am observat si eu varfuri de presiune care apoi se corecteaza si scaderi fata de cat cere Ecu. am sa revin cu un log interpretabil.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca ai tunat motrul , bun am retinut dar asta nu influenteaza logul, nu e normal sa intre la 2500 turbina, ea trebuie sa impinga deja de la 1700 si mai ales avand softul modificat, dc actuatorul a fost schimbat nu e reglat cum trebuie, dar dc turbina se simte de la 2500 nu e facut bine softul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log MAF

Group 003: EGR

903 /min Engine speed 870-950 rpm

265.0 mg/str MAF (specified) 230-370 mg/H

265.0 mg/str MAF (actual) 230-370 mg/H

56.6 % EGR duty cycle 40-75%

Group 003: EGR

4011 /min Engine speed 870-950 rpm

850.0 mg/str MAF (specified) 230-370 mg/H

505.0 mg/str MAF (actual) 230-370 mg/H

4.8 % EGR duty cycle 40-75%

@cuiuda spune ca MAF-ul meu pare cam obosit ... schimb MAF-ul sau problema mea (consumul ridicat de combustibil) este din alta parte? Multmesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea de 4011 rpm cred ca o aveai cu masina pe loc. Dar si in conditiile astea valorile citie de MAF ar fi trebuit sa fie peste 505 mg.

De aceea este indicat sa faci un test in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logurilor... masina este un golf 3 afn 110Cp

Multumesc

v3.xls

v4.xls

Modificat de unkn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Imi spuneti o parere despre acest log?

Primul e in treapta a treia,iar al doilea in treapta a patra.

Multumesc.

LOG-01-003-010-011.zip

Modificat de Romy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@unkn iti cam agata geometria,ori ai probleme la actuator trebuie verificat.Daca nu ai luat limp esti la limita.

@Romy logul arata ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info, fiestax.

Am luat limp , aveam codurile astea de eroare:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00542 - Shareware Version. To Decode all DTCs (am cautat, zice Needle lift sensor ?)

27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Dupa ce le-am sters, am mai prins azi

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

Possible Symptoms

  • Sudden complete loss of Power
  • Reduced Power

Possible Causes

  • Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
  • Pressure Unit for Turbo Charger defective
  • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

  • Check Hoses
  • Check Pressure Unit for Turbo Charger
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check Basic Setting > MVB 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu "muscat-ul" de ceva vreme, si un trepidat in sarcina, intre anumite RPM-uri (2200-2300 daca bine tin minte) la care nu i-a dat nimeni de cap.

N75 am schimbat saptamana trecuta

Restul, am sa verific miercuri la mecanic.

Apropo, daca stie cineva pe cineva priceput in domeniu in zona Cluj, as fi recunoscator.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

posteaza si erorile gasite la scanare. Ori e turbina cu probleme ori cu comanda ei.II scade foarte mult presiunea si ciclul n75 e mic.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Romy logul arata ok

O fi aratand ok,dar motorul nu prea trage la turatii mici. Insa are momente cand trage foarte bine.

Actuatorul de la turbo are un umar format chiar la captul de cursa pe pozitia vanelor inchise si,la pornirea motorului,N75-ul nu reuseste sa traga actuatorul sus de tot pe pozitia vanelor deschise.

Daca accelerez de cateva ori de pe la 2000 rpm,in treapta a 5-a,incepe sa traga bine motorul,probabil pentru ca N75-ul,la acea turatie incearca sa traga actuatorul sus,si la un moment dat reuseste.

Sa mai procedez asa,sau nu e prea ok pentru turbo? Ce as mai putea incerca,pentru a scapa de acel umar format pe geometria turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

posteaza si erorile gasite la scanare. Ori e turbina cu probleme ori cu comanda ei.II scade foarte mult presiunea si ciclul n75 e mic.

Avea doar eroare intermitenta pe pedala de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarea problema. De ceva timp mi se aprinde check engine. Codul de eroare este EGR excesive flow / intermitent. Uneori se stinge insa se aprinde dupa scurt timp.

L-am curatat intai si tot s-a aprins. De o saptamana am schimbat si valva EGR noua insa eroarea a revenit din nou. De fiecare data este acxeeasi eroare EGR excesive flow. Atunci cand apare mersul masinii nu este influentat, merge la fel nu scoate fum etc..

Am mai cautat pe net si am vazut ca ar putea fi si din cauza debitmetrului si am facut un log in mers.

Practic ECU citeste si calculeaza valorile pentru EGR, injecvtie si dupa informatiile pe care le primeste de la MAF. Al meu nu sta in parametrii indicati in VCSD.

Rezultatul il postez aici, practic de la 2200-2500 ture valorile specifice ale MAF-ului sunt aproape 880 in timp ce al meu incepe sa scada.

Astept si parerea voastra . Nu de alta dar in utima vreme am bagat ceva bani in masina si tot nu reusesc sa o aduc pe linia de plutire > reconditionat pompa injectie, schimbat distributie, axe cu came, tacheti, culbutori, valva egr noua.

De mentionat ca masina merge OK, nu are pierderi de putere...Ce am mai facut am scos mufa de la debitmetru si parca merge la fel, trage m,ai liniar insa nu pot sa zic ca este o diferenta imensa.

Please help,

Razvan

Attachments_2012_06_18.zip

Modificat de RazvanPaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul nu e in mintile lui. schimba-l cu unul de imprumut(si bun) si fa o tura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul nu e in mintile lui. schimba-l cu unul de imprumut(si bun) si fa o tura.

Da si eu l/am banuit tot pe el. L-am schimbat si acum este OK, nu mi s-a mai aprins check engine...cel putin pana acum :zzzzz: . In plus motorul este mai silentios si trage mai liniar se simte turbina la turatii mai joase.

+ ca mai aveam o problema cu eroarea de la EGR desi nu-mi dadea semne de pierdere de putere se incalzea peste 95 grade motorul in treptele 1,2 si 3 prin oras. Se petrecea pentru putin timp ca apoi revenea imediat . Am zis ca o fi de la caldura, cum am schimbat debitmetrul s-a stabiliza si acul pe 90 grade.

Sper sa fi scapat de problema cu EGR excessive flow. Acum sa vad ce fac cu injectoarele, am unul care este iesit din parametrii si se simte la prima pornire dimineata si uneori in relantii, in sarcina este OK, pentru moment merg cu ea asa.

Modificat de RazvanPaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!